Publikováno Listopad 4, 200915 r Dobrý den, Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy
Listopad 4, 200915 r Dobrý den, Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že nemají čas, a že by se do toho stejně nepustili, že s tímhle typem motoru nemají zkušenosti (takže nevím kde je mají, když ve Škodovce ne)... Nemáte někdo nějaký nápad, popřípadě zkušenost??? Předem děkuji za rady a tipy COZE??? nemaji zkustenosti s timto typem motoru? prosim te, v kterym servisu jsi byl?? tohle uz je nehoraznost!! napis normalne stiznost na skoda auto a.s. vubec se s nema neser!!! sorry, ze ti neporadim nic k zavade, ale to co jsi napsal ohledne servisu me dojalo...
Listopad 10, 200915 r Mám tiež Octaviu I. 1,9 TDi 4x4 PD a mal som problém, ktorý je možno aj tvoj. Mne z času na čas motor išiel na "tri valce" sem tam trhal. Nestávalo sa to príliš často ale tak raz za týždeň. Nevenoval som tomu veľkú pozornosť a bol som v tom že to je znečistený naftový filter. po absolvovaní testu mi povedal kamoš že je to závada na 1. valci a že buď odchádza vstrekovač alebo niečo iné. Nakoniec som zašiel za jedným machrom a povedal mu o tom. Bez toho aby urobil test povedal že to je chybná plastová rozvodka, ktorou sa napájajú vstrekovače. Je to cca 40 cm dlhá plastová lišta zasunutá z boku do motora do ktorej ide niekoľko káblov. Je to tým , že je to v oleji a naneštastie plastové, takže teplý olej to po čase úplne spečie a vyhlasuje to sporadickú závadu. U týchto motorov je to vraj bežná závada ale nie všetci ju diagnostikujú správne.
Listopad 10, 200915 r Přesně jak píše pmartin. Uplně souhlasím. Měl jsem tuto OCT 4 roky.. toto jsem řešil asi 3x.. Jeden válec nejde a auto by se mínilo rozpadnout jak se klepe.. A vůbec nejede.. Je to tališta, nebo vstřikovače... rozdělat, zahýbat a mrknout na ty dráty v liště.. zahýbat s kontakty.. Já nakonec nikdy nic neměnil.. vždy stačilo zahýbat s kontakty a bylo vše OK..
Listopad 15, 200915 r Tak tak, je to běžná závada. Začalo mi to nedávno taktéž dělat. Auto občas cukne, případně jede na 3 válce, dělá to obvykle jen za studena. Výměna elektriky tento problém řeší...
Listopad 17, 200915 r Mohl by jste tu součástku někdo vyfotit a ukázat jí kde je umístěná? Závadu mám stejnou ale nevim kde hledat a co vyměnit. Moc prosím, smutně koukám
Listopad 19, 200915 r taky bych se priklanel k nejakemu fotonavodu :-)) zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨ odkaz vymazany Upraveno Listopad 19, 200915 r od olisoft odkaz na autorsky chraneny material nemozno vkladat, je to proti pravidlam fora...
Listopad 20, 200915 r zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨odkaz vymazany Tak pardon, chtěl jsem jenom pomoci
Listopad 20, 200915 r Je to svazek drátů, které vedou k jednotlivým vstřikům, je to takový ten veliký kulatý konektor z boku hlavy. Při výměně je potřeba sundat víko. Cena je jak píše kolega - bohužel. Možná by stačilo vybrat ten svazek, koupit nové konektory ke vstřikům a zrepasovat - ale k tomu ať napíše někdo s větší praxí... konektory by měly stát pár korun, takže jak bude čas - zkusím to pořešit. U mě občas vynechá vstřik č.3... Upraveno Listopad 20, 200915 r od lukash
Listopad 25, 200915 r Tak jsem si to nakonec nechal vyměnit v autorizovaném servisu a stálo to 3111,- Ale je spokojenost a auto zase jede... Přikládám pár fotek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.