Přejít na obsah

Automatické rozsvícení světel + dešťový senzor


Barborka

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...

Tak jsem sehnal přepínač, namontoval a nic :kol-44: . V poloze AUTO svítí stále potkávačky. Nepanikařím, jedu do servisu a tam po velmi dlouhém přemlouvání připojujeme na VAS. Maj to ale pěkně udělané, musí se to překódovat, nejde jen zaškrtnout položku.

Jestli si to dobře pamatuju tak je to funkce "AFL" v bytu 17 musí zadat 01110000. Pak je komplet "light assistant" plně funkční včetně leaving i comming.

Pokud mu to takhle vyoslíte v servisu, tak je to otázka 10 minut a stovka do kapsy :kol-27: .

(PS: mám Yeti Elegance r.v. 04/2012)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo je tam, tak jí to taky asi dopřeju, dík

27.7. tak přepínač koupený u autor.servisu a vyoslil jsem jim to jak píše snowmancze o tři příspěvky výš,nastoupil VAG pak VAS a nic :( .

Tak telf. do PV, Vaša ochotnej za chvilku to měl, všecno frčí CH,LH,corner a ještě bonus rafiky při zapnutí zapalování, takže Vášo díky :kol-142:

Editováno: , autor: voda13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak to mě mrzí, že to nepomohlo ...

Dnes jsem si ale položil takovou blbou otázku. Před každým tunelem je značka C13a a od té už musím svítit...teď ale svítím až po vjezdu do tunelu! Jestli se nepletu, tak tím porušuji vyhlášku. Je to tak?

Já vím, je to teorie, ale kápnu na blba a jsem o 2k lehčí...

Pokud to tak je, tak to ŠA nemůže mít homologované nebo klame spotřebitele :)

edit:

omlouvám se, nepředpokládal jsem že moje jemná invence nebude pochopena. Podstata je, že při názvu "Tunnel light" je právě ta situace při vjezdu do tunelu, kde je fce nepoužitelná.

Editováno: , autor: snowmancze
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo je tam, tak jí to taky asi dopřeju, dík

27.7. tak přepínač koupený u autor.servisu a vyoslil jsem jim to jak píše snowmancze o tři příspěvky výš,nastoupil VAG pak VAS a nic :( .

Tak telf. do PV, Vaša ochotnej za chvilku to měl, všecno frčí CH,LH,corner a ještě bonus rafiky při zapnutí zapalování, takže Vášo díky :kol-142:

Ahoj, a na kolik tě to tedy vše přišlo peněz ? Díky

Editováno: , autor: šindy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Někdo tu pořád řeší, že mu občas svítí auto celé a ne jen denní světla, u S II je to vázané ještě na zapnutí stěračů = automaticky osvětlení celého auta a překročení rychlosti 140km/h = osvětlení celého auta( zhasne při jízdě pod 60 km/h po dobu alespoň 4 minut nebo vypnutí zapalování). Tunnel light není žádná vypínací funkce, je to prostě rozsvícení světel v tunelu kde je nižší intenzita osvětlení, stejně jako při vjetí do stínu při horších světelných podmínkách atp. Senzor je ve vnitřním zrcátku. Myslím, že to budete mít u Yetíků stejně.

Editováno: , autor: waikiki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat: Když mám knoflík v poloze potkávací světla nebo v poloze AUTO (a je tma), tak se mi rozsvítí potkávací světla. Kontrolka na otáčkoměru je rozsvícená správně (potkávací světla), ale na knoflíku svítí vždy jen parkovací. Není to chyba?

A druhý dotaz: Pokud mám knoflík otočen na potkávací světla a když vypnu motor a vytáhnu klíčky, tak mi nezní zvukový signál jako jsem byl zvyklý u Roomsteru. Je pravda, že toto nepoužívám často (většinou mám knoflík v poloze AUTO), ale občas se to použije (např. nyní v pátek při hustém dešti a silném provozu jsem raději světla zpal, i když automat měl stále jen denní světla) anebo je nutno otočit knoflík při zapnutí mlhovek.

Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Mam dojem ze me sviti na knofliku i AUTO ale nejsem si jistej, večer mrknu

2) To je ok, kdyz jsou svetla na polohu potkavaci tak pri vytazeni klicku zhasne vsechno i parkovacky proto nic negonguje. Gong se ozve jen pri poloze na parkovacky. Pro zapnuti mlhovek je treba vypinac otocit na potkavaci svetla, jinak nejde vytahnout na mlhovky. Jinak pokud mas senzor deste tak pri hustem desti sam rozsviti potkavaci svetla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, díky. Na knoflíku mi také asi svítí i AUTO, ale právě mi překvapilo, že místo potkávacího symbolu svítí na knoflíku parkovačky.

Aha, vždy jsem po vypnutí motoru knoflíkem otočil na 0 nebo AUTO, takže jsem nezjistil, že světla zhasínají automaticky i při poloze potkávací, pak opravdu zvukový signál není potřeba. Mlhovky mám vyzkoušené, senzor deště mám. Ale zrovna teď v pátek na Šumavě jsem při dešti raději světla rozsvítil, přestože automat vyhodnotil situaci ještě dostačující pro denní svícení ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Ahoj Yeťáci,

vracím se k jednomu tématu. Rozhodl jsem se také si aktivovat automatické rozsvěcení světel na mém Yetíku (r.v. 2010, 2.0 TDi). Pročetl jsem si toto vlákno a myslím, že by to mělo jít i u mě předělat. Nemám Xenony, mám dešťový senzor, funkce corner mi jde. Co musím sehnat je přepínač světel, protože nemá polohu "Auto" a má označení 5L0 941 431 G (obsahuje poloha 0; parkovačky; potkávací světla). Mám ale možnost si půjčit přepínač s tou polohou "Auto" tedy 5L0 941 431 E, čehož jsem využil. Po záměně přepínačů mi v poloze "Auto" svítila potkávací světla a nevypla se ani na intenzivním slunci. A v Maxidotu se nic zapnout ani vypnout nedalo. Mám za to, že pokud to půjde, bude se muset přehrát software? Nějak jak to popisoval Snowmancze? Zvládne to autorizovaný servis nebo se raději obrátit za nějakou úplatu na nějakého místního šikulu? Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je třeba dokódovat BMC na přítomnost přepínače s funkcí Light Asistentu. Pak bude vše fungovat jak má včetně nabídky v maxidotu. Na autorizovaný servis moc nesázej tam to neudělají. Tady na fóru najdeš někoho z tvého okolí co ti to nakóduje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím že to je trochu mimo, ale máte také problém se senzorem deště? Občas mi příjde že si žije vlastním životem, dám příklad jedu po silnici a leje jak z konve a vjedu do tunelu který jed louhý tak bych čekal že se po dostatečném setření automaticky vypnou ale to vůbec jedou si dál i když je sklo suché.. Nebo mi příjde že aktuální citlivost je až přílš vysoká i když jsme přes VAG nastavil nejnižší hodnoty na senzoru stejně stěrače lítají jak zběsilé i když venku jen poprchává :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...