Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

podle myho je to v tomhle počasí běžná věc hlavně u benzínoejch menších motorů když jsem jel s feldou s kopce a byla zima topení na plno tak tak po 5 minutách klesla i na 40 stupňů zkus vypnout topení a uvidíš

Vloženo
Zdar chlapi,

až se mi zahreje auto na 90 stupnu, tak stejne pri jizde bez plynu zacne teplota klesat. Stava se to i po 50km jizdy. Je to normalni, ze se auto bez vykonu ochlazuje?

Díky

no normalni to neni :) bude to na 99 procent termostat a pri jednom vymen i cidlo teploty... ono to nekdy odchazi "vzajemne". vymen za origo dily a budes mit zase klid ;)

Vloženo

Presne tak normálne to určite nieje. V prvom rade je treba vymeniť termostat. Tej je na 100% špatný. A tiež je vhodné spolu s ním vymeniť a čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Uvdíš rozdiel hned spozoruješ po výmene týchto dielov. Len originálne diela a čínu ani nepozeraj.

Vloženo

Spíš bych vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny, taky mě takto blblo, na budíkách chvíli nic, pak 90, pak zase jinak ... ale toto se dá změřit (jen nevim jak, každopádně VAG je chytřejší-zkontroluj si toto čidlo ve VAGu okruh pro budíky)

Vloženo

Hm, tak ja bych potreboval taky poradit, Mam dve cidla teploty, a ted nevim ktere je dobre!!!! To prvni-motor zahreji na tech cca 90 zhruba po 7km a teplotu drzi ani se nehne!!!Problem je ze kdyz je zima tak me auto cuka netahne.....To druhe cidlo (na ktere ted jezdim),je rok stare , auto necuka, ale motor na 90 zahreji snad po 20Km a teplota kolisa prave mezi temi 70az90. Termostat mam origo myslim ze tim to nebude. Muze mi to nekdo vysvetlit a poradit co stim??? Je to asi k smichu ale na zimu pouzivam tohle a jak se otepli tak tam davam to stare :D , a jeste bych dodal ze na vagu jsem mel napichle obe a byly obe v poradku!!! Tak co tedy stim ? kol107

Vloženo
Hm, tak ja bych potreboval taky poradit, Mam dve cidla teploty, a ted nevim ktere je dobre!!!! To prvni-motor zahreji na tech cca 90 zhruba po 7km a teplotu drzi ani se nehne!!!Problem je ze kdyz je zima tak me auto cuka netahne.....To druhe cidlo (na ktere ted jezdim),je rok stare , auto necuka, ale motor na 90 zahreji snad po 20Km a teplota kolisa prave mezi temi 70az90. Termostat mam origo myslim ze tim to nebude. Muze mi to nekdo vysvetlit a poradit co stim??? Je to asi k smichu ale na zimu pouzivam tohle a jak se otepli tak tam davam to stare :D , a jeste bych dodal ze na vagu jsem mel napichle obe a byly obe v poradku!!! Tak co tedy stim ? kol107

no tak si kup jedno nove originalni cidlo a nemen ho furt jak magor :-D to se nedela, k cemu ta vymena v zime a v lete? ma to nejaky smysl? akorat si opotrebujes konektory, kdyz musis casto odpojit a pripojit konektor... kup nove cidlo a kdyby to nepomohlo, vymen termostat. origo.

Vloženo

Pokud teplota kolísá = 90-0-90-0-90-0-90 tak vyměnit čidlo, při těchto skocích bude pravděpodobně taky zapsaná závada

Pokud teplota padá při jízdě z kopce, přesněji po krátké jízdě z kopce, tak termostat nedovírá, což může být... a je potřeba jej vyměnit za nový.

Pokud všechno selže, tak jezdíte v moc veliký zimě :) a tedy zakrýt chladič kusem hadru, jako na 120ce...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

mě to dělá na octavii 1,6 55kW také, teplota kolísá mezi 90 a 70 stupni při minus 7-10... když jezdím po městě nebo při dálkové jízdě vypnu topení je vše ok , jinak se motor nestihne zahřát, spotřeba stejná jako při 90 stupních, neřeším .... je to nízkým objemem motoru myslím. co vy na to ?

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravím pánové, také mě potkalo toto skákání teploty 90-80-70-80-90 atd. V servisu mi řekli, že je to termostat. po rozdělání ale zjistily, že je to víko skříňky v které je uložený. Jsou tam takové dva háčky v kterých je zasazen a ty byly ulomené a termostat si pak dělal co chtěl.Cena 1500 + 300 práce. Nyní je ručička pořád na 90 a ani se nehne. No a na zimu tam dávám ještě zimní clonu. Za 400 dobrá volba, nejde tam tolik bordelu na chladič od aut co jedou přede mnou, motor se tolik neochlazuje a přitom to i dobře vypadá (aspoň pro mne)

OI 1.6 75kw

Editováno: , autor: Harry Korek
  • o 2 týdny později...
Vloženo

zdarec kluci mam velkej problem ,potřebuju radu . . kamoš ma normalně octu I motor1.9 TDi PD 74kW 4x4,asi tak to popišu .kdyš jedu tak se mě zahřeje na normlni teplotu na 90 ale po po chviličce asi tak zhruba 1 min jizdy mě temě teplota spatne až na 60 a pak už mě zpatky nevišplha na 90 . jo a termostat je tam novej myslel jsem že je to tím ale neni.

nevite čím to je pls .

Vloženo (editace)

Zdarec ... řeším podobný problém s 1,8T AGU ... teplota po chvilce hned stoupne ale ne až ke středu ... topení krásně topí .. ke středu stoupne až po cca 5-10km jízdy dle tempa a pak když vyředím a svištím třeba s kopce zase klesne (ne uplně ale do poloviny 90C ) ... VAG hlásil vadné čidlo tak sem jej vyměnil ale problém je pořád :-( vrtá mi hlavou to, že topení topí perfektně ... ale asi nezbude nic jiného než vyměnit termostat :( snad to bude tím

Editováno: , autor: Andrash
Vloženo (editace)

HanyZ ... no ja bych to neřešil, ale v praci střídám celkem 4 auta z toho 1 nafta a vše je Ok ... tak me to u domácího "mazla" s**e :D

Editováno: , autor: Andrash

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...