Říjen 14, 201014 r Chci taky měnit kotouče a desky na zadku.Kouknul jsem pro představu na auto kelly a original maji 2x jednou 255x10 a 260x12 Tomu moc nerozumím?Proč dva různé rozměry a oba origo? Ještě takový dotaz ohledně kotoučů.Když vezmu (příklad Ferodo) jak poznám,že to je origo Ferodo a né nějaká čínská kopie? Je na třmenech imbus číslo 7 ? Upraveno Říjen 14, 201014 r od lukyboy
Říjen 15, 201014 r Re: Lukyboy tak pokud to chceš na autí co máš v podpisu což je 1,6 FSI DP uvadí pouze variantu 260 mm pro kód motoru BLF.
Říjen 15, 201014 r hmm tak podle toho co píše CJO má na TSíčku taky 280/22 mno a podle matrixe už na FL nafty dávaj taky 280ky...to je trochu divný když nafty před FL měly 288/25...na naftách bych obecně čekal silnější a větší kotouče...přece jen ten krouták a váha taho motoru...
Říjen 19, 201014 r Takže na zadku mám kotouče 260/12,kolega na 1,9 r.v. 2005 má zadní 255/10 (což dle DP nesedí) Žádnej imbus (soudil jsem dle fabie) na třmenech není je tam v šroub pístkách s klasickou hlavou 13 a třmeny drží 14 torx. Na kotoučích Ferodo je název vyražen na Zimmermanech né,ale jsou natřeny barvou. Není nad to si odpovědět sám,ještě k tomu na foru
Říjen 19, 201014 r mno já osobně jsem si měníl destičky a na třmenu nemam žádný šrouby ani imbus, je tam hvězdička, tu ser...u ve škodovce všude, pak člověk chce něco měnit a hle, ona hvezdička
Listopad 1, 201014 r tak jsem koumal, jak je možný, že někde jsou vzadu 255 a někde 260mm kotouče...a zjistil, že ty 255 by měly být jen u základních verzí výbav...tedy classic...asi to berou vyšší výbava víc kg na hřbetu, větší brzdy
Listopad 10, 201014 r Tak jsem myslel, že tu někdo podá info, jak a co při výměně kotoučů a destiček, nebo všicí jezdíte do servisů? Fotodokumentaci jsem našel jen pro O1, chtěl bych se do toho pustit na své O2 2,0 combi, ale chci se nejprv nachytřit...od toho tu jste, ne? díky
Listopad 10, 201014 r Tak jsem myslel, že tu někdo podá info, jak a co při výměně kotoučů a destiček, nebo všicí jezdíte do servisů? Fotodokumentaci jsem našel jen pro O1, chtěl bych se do toho pustit na své O2 2,0 combi, ale chci se nejprv nachytřit...od toho tu jste, ne? díky Už se to tady řešilo i fotky jsem tu našel...v příloze máš rady z DP ale vesměs je to prostě klasika jako u jinejch aut...pokud nemáš obě ruce levý, neměl by to být problém...jen bacha je to škodovka, takže třeba třmeny jsou uchycený na šroubech s hvězdičkou, ne imbus...na to se připrav ať nejsi překvapenej...předek jde v pohodě, zadek taky...jen jsem po poradě tady na fóru dal bacha na stlačení zadního pístku do třmenu...pač když budeš postupovat jako vpředu a jen ho zatlačíš počítej s tím, že si zku...víš ručku-samostav...musíš pístkem při zatlačování i otáček...fakt to s trochou šikovnosti jde za pomocí dvou sikovek ;-). Tak hodně zdaru :-) podvozek OII.PDF
Listopad 11, 201014 r mno vidíš, tak se asi poučili, to je dobře ;-)já když zjistil, že tam mam hvězdičku a nástavec nikde...sem myslel, že budu vraždit :-)
Listopad 23, 201014 r Octavia 1.9 TDI r.v. 11/2004 výbava elegance zadek kotouče 260/12 mm a ty hvězdičky mě taky ser.u jeden šroubek na kotouči šel celkem dobře dolů druhej se mi podařilo zkur..t tak jsem ho odvrtal a bylo jinak třemy drží na dvouch hvězdičkách (tisícihran) M14, kur.a sem lítal 3 hodiny po různejch městech až ve 30 km vzáleným jsem ji sehnal no nenasralo by to člověk něco rozdělá a pak zjistí že na to nemá vercajk kur.a . Akorát mi není jasné na jakou stranu mám s tím pístkem otáčet Můžete někdo poradit?
Listopad 24, 201014 r Otáčej s ním po směru hodinovejch ručiček (doprava) Upraveno Květen 20, 201114 r od tomcat007
Únor 11, 201114 r trochu to tu oživíme...jak jsem psal výše...tak ty kotouče a destičky na zadku jsou jiné ne podle motorizace, ale podle výbav (nižší stupně classic atp. maj 255x10 - třemen tuším CII 38 a vyšší jako ambiente, elegance aj maj 260x12 - třmen CII 41) - viz foto pro identifikaci co máte na OII... - kotouč 255x10, třmen CII 38...bo tak nějak - destičky ke kotouči 255x10 - kotouč 260x12, třmen CII 41 - destičky ke kotouči 260x12 - s přidržovacíma plíškama destiček Jen by mělo zajímalo, jestli se má seřizovat pří výměně destiček i kotoučů na zadku ruční brzda...to totiž v případě mé OII znamená rozebrat taky půlku vnitřku mám jumbo box...zlatej favorit (chytrý knížky řikaj každá jinak)???? Upraveno Únor 11, 201114 r od tomcat007
Únor 21, 201114 r No hlavně se musí dobře nastavit vlastní třmen.. Jinak na obou stranách se pístkem otáčí ve smeru ručiček... Upraveno Únor 21, 201114 r od speed.mb
Únor 28, 201114 r a jsme u toho...tzn., že se v tomhle případě seřizuje a musím rozebrat celej vnitřek abych se k ní dostal...mluvím totiž o jejím mechanismu, který je součástí třmenu...takže bude asi potřeba nastavit páčky na dorazy, pač měnim jak kotouče tak destičky řikáš oběma po směru ručiček ...a máš to vyzkoušený?
Únor 28, 201114 r Je to v podstatě jednoduchý.Prostě zatlačíš pístky dovnitř na doraz.Dáš nový kotouče,nový destičky,našlapeš brzdový pedál a je hotovo. Pak ještě můžeš párkrát zatáhnout ruční brzdu.Somozřejmě ti musejí fungovat páčky na brzdičích,jinak je musíš rozhýbat.
Březen 3, 201114 r ahojte, neviete aky rozmer kotucov (predok zadok) su na octavia II 2,0tdi 103kw elegance r.v. 2005. nikdy v knizockach co som dostal k auto som to nenasiel a dilensku prirucku nemam....diky
Březen 3, 201114 r Pajko: Nie je to jedno. Zalezi aky mas uchyt-trmen brzdy na zadnej naprave. Podla toho tam ide aj priemer kotuca. Bud 255x10 alebo 260x12.
Březen 4, 201114 r aha ok, diky...a vedel by si mi prosim Ta poradit ci je dobre vymenit okrem platniciek aj oblozenie alebo daco ine co sa ma menit? (kontrola mi zatial nesvieti ale mozno je lepsie menit to naraz neviem)...
Březen 4, 201114 r PAJKO:Platnicky a oblozenie je stale a to iste. Na tvojom aute mas platnicky. Ttreba zmerat hrubku kotuca a podla toho sa rozhodnut ci menit len platnicky alebo aj kotuce. Plati to aj pre zadnu napravu. Pokial ti auto dobre brzdi tak to nemusis riesit.
Březen 4, 201114 r ahojte, dnes som mal trochu cas tak som zhodil predne aj zadne koleso a pomeral som brzdy...vpredu sa ten kotuc sklada akoby z dvoch casti...v stredeje to vetranie...odmeral som kazdu cast zvlast...vonkajsia mala 0,8cm a vnutorna 0,9 cm...zadny kotuc mal 1,1cm...je to pls zrele na vymenu? Upraveno Březen 12, 201114 r od pajko
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.