dodok Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Môže byť príčinou odpojena baterka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Odpojenie baterky by nemalo spôsobiť. Tam bude niečo ine. Netesnosť podtlaku či vyfuku alebo kontakt okolo snimačoo atd. Daj na VAG a da ti smer kade isť po chybe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Neměla by bejt. Hlavně musíš zjistit, jestli je to sporadická chyba nebo něco trvalýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Cez týždeň to poriešim , zatiaľ ďakujem ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Dnes som to riešil a priznam sa že neviem ako dalej. dali sme to na počitač a tam to vyhodilo niečo ako vadne vyhrievanie lambda sondy,prerušene vedenie... Potom sa vynulovali chyby ,kontrolka zhasla.Išiel som na emiisnu kontrolu a tam som neprešiel,kontrolka sa znovu rozsvietila. Skontrolovali sme kable od obydvoch L.sond a našli sme odtrhnuty kabel na konektore prednej sondy,ale kontrolka svietila stale.Potom som išiel znovu na emisnu a tam mi povedal že na volnobehu by to aj ušlo ,ale pri vysokych otačkach je vysoke CO. Povedali mi že to može byt aj vo sviečkach,škrt.klapke a dokonce že možem mať aj preskočenu reťaz.Teraz neviem či mam vymeniť L.sondu a ktoru - su tam dve, zavadu motora PC neukazuje tak už neviem ako dalej....Poradte prosim...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 odtrhnutý kabel jste tedy opravili? Číslo chyby už náhodou nevíš? Podle ní by se mělo dát poznat o kterou lambdu šlo zda před či za katem. Svíčky mají kolik? Jinak na VAGu jde provést kontrola stárnutí lambda sond, ale to chce zajet k někomu kdo to umí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 (editace) Odtrhnuty kabel som opravil , bol od prednej sondy,sviečky nemam menene a mam dojem že sa mi zvišila spotreba.Inak auto ide uplne normalne.Počul som že u tychto aut može ist aj o preskočenu reťaz ale neviem ako sa to prejavuje..... Editováno: 3. Prosinec 2010, autor: dodok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 u přeskočeného řeťezu by jsi měl myslím problémy se startem. Kolik máš najeto teda na těch svíčkách? Nech prověřit ty lambdy. Případně svíce vyměnit, přece jenom je to lacinější verze než lambda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 Problemy so štartovanim nemam, najazdene 63000 km a ak vymenim sviečky a bude to vnich tak mi ta kontrolka zhasne sama alebo budem to museť dať na WAG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 tak ten přeskočený řetěz bych asi vyloučil. Co se týká svící, pokud jezdíš na garančku do Škodovky, tak ti je teď při 60t km vyměnili, pokud nee a ty jsi je neměnil, tak tak učiň neprodleně. No a co se týká svítícího checku, záleží co to tam dává furt za vadu a jestli je trvalá, nebo sporadická. Pokud by byla sporadická, může se stát že po cca 5 nastartováních a následné jízdě (pokud se nobjeví znovu) tak kontrolka zhasne sama. Podle stavu svící, bych tedy provedl výměnu, nechal načíst chyby (můžeš sem pak hodit jejich čísla), nechat je smáznout a jezdit. Pokud se check rozsvítí znovu, načíst chyby a podle toho co se tam objeví řešit problém dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 Urobim ako si napisal a ozvem sa , zatial dakujem !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 Problém vyriešený ......Poriadne som skontroloval kábel k sonde a zistil som že pri výmene spojky mi utrhli ďalší kábel ktorý vedie až od konektoru. Už sa nedá na nikoho spoľahnuť ani na dobrého mechanika. Jedno opraví druhé pokazí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2010 tak hlavně že jsi to našel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romansiky Vloženo 26. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2010 Chtěl bych se zeptat na tento problém. Při nastartovaném motoru, při delším volnoběhu, se rozsvítí kontrolka na palubní desce "porucha motoru" a motor ze tří válců jde jen na dva. Při vypnutí motoru a nastartování opět motor běží tak jak má a kontrolka se už nerozsvítí. Můžete mi prosím poradit, o co se může jednat a co s tím? Jedná se o Fabii 1,2 HTP PS: prosím administrátora o smazání tohoto přízpěvku v sekci Oktavie- závady. Omylem jsem to tam vložil, než jsem zjistil, že je zde sekce i pro fabie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2010 Luďa ti tam to téma už uzamkl Jinak by to chtělo mrknout přes VAG na paměť závad, co ti to napíše za chybu...já nejsem moc na benzíny, ale dle mne by to mohly být klidně svíčky - kabeláž - cívky?? Díval jsi se už na kabely?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 26. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2010 Jj. to byl já. Tady je téma o chodu motoru na 3, vlastně 2 válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romansiky Vloženo 26. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2010 Luďa ti tam to téma už uzamkl Jinak by to chtělo mrknout přes VAG na paměť závad, co ti to napíše za chybu...já nejsem moc na benzíny, ale dle mne by to mohly být klidně svíčky - kabeláž - cívky?? Díval jsi se už na kabely?? Díky za radu na kabelech sem nic nezjistil,leda že by to nebylo na oko vydět.Je pět let stará tak možná že ty svíčky budou pryč.Bude asi lepší dát to na ten počítač.jinak díky za odezvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bratranc Vloženo 31. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2010 Zdar chlope, mne to robilo tiez! Vymenil som sviecky, indukcnu cievku, a nakoniec mi borci povedali ze mam na pi.. riadiacu 1. Tak som sa na to vysrkal! A prestalo to. Na volnobehu (krizovatke) som jej pridal na 1.000 otacok a drzal som ju. aby nespadla na volnobeh. Vies kazdy ti poradi daco ine, vrazis do auta prachy a hovno z toho.! Moj nazor: nehaj tak. ono sa to poriesi. Bratranc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polakrgs Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Podíval bych se na svíčky ! ....kolik už mají najeto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romansiky Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Nevím jestli je to málo nebo moc,ale mám tam 45000.zítra to chci dát na ten PC.Jinak díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skanland Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Měl jsem stejný problém.Spravila to výměna svíček a očištění kontaktu na modulech zapalování.Při proměření modulů udávají hodnoty 360až 410 ohm při 20stupních C.Při 2st.hodnota na všech třech 467ohm.Měří se na 2a3 pinu.Někdo psal že na Slovensku stojí zapalovací modul 200éček.Tak at si ho přijede koupit k nám u kelly stojí 1000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romansiky Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 (editace) Díky za radu v servisu mi řekli že ještě zkusí změřit tlaky ve válcích a když bude ten třetí mít méně tak to prý bude muset vyměnit hlavu.ptal sem se na cenu hlavy a stojí 17600Kč. tak nevím co dál. co když to nebude a já dám 20000 tis. jen tak. Teď sem stím jezdil a v pohodě. Když zastavím tak to hned zdechnu a je to zatím OK. Editováno: 10. leden 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Včera přijel švagr s 1,2htp a svítila kontrolka motoru.VAG řekl 1,válec.Přehodil jsem zapalovací moduly a VAG hlásil stále 1,válec.Po změření kompresí 8-14-16 je vše jasné.Musí se vyměnit kit=hlava s katem,prej chemie katu způsobuje poškození ventilů.U nového kitu je to prý odstraněno.Kit stál loni 12000kč ale letos 28000kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Kit stoji 12,kdyz mas servis ve skodarne a 30 kdyz neservisujes v origo.Da se sehnat za 12 i mimo servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romansiky Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Byl sem tady u kamaráda co má servis,tak mi to prý udělá za 6 až 7000.Prý posílá hlavu někam na repas.teď mu zrovna měla přijít.má tam takových motorů několik.Říkal že to vypadá na špatný benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.