Přejít na obsah

kontrolka elektroniky motoru (emise)


jaryn

Doporučené příspěvky

Dnes som to riešil a priznam sa že neviem ako dalej. dali sme to na počitač a tam to vyhodilo niečo ako vadne vyhrievanie lambda sondy,prerušene vedenie... Potom sa vynulovali chyby ,kontrolka zhasla.Išiel som na emiisnu kontrolu a tam som neprešiel,kontrolka sa znovu rozsvietila. Skontrolovali sme kable od obydvoch L.sond a našli sme odtrhnuty kabel na konektore prednej sondy,ale kontrolka svietila stale.Potom som išiel znovu na emisnu a tam mi povedal že na volnobehu by to aj ušlo ,ale pri vysokych otačkach je vysoke CO. Povedali mi že to može byt aj vo sviečkach,škrt.klapke a dokonce že možem mať aj preskočenu reťaz.Teraz neviem či mam vymeniť L.sondu a ktoru - su tam dve, zavadu motora PC neukazuje tak už neviem ako dalej....Poradte prosim......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odtrhnutý kabel jste tedy opravili? Číslo chyby už náhodou nevíš? Podle ní by se mělo dát poznat o kterou lambdu šlo zda před či za katem. Svíčky mají kolik? Jinak na VAGu jde provést kontrola stárnutí lambda sond, ale to chce zajet k někomu kdo to umí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odtrhnuty kabel som opravil , bol od prednej sondy,sviečky nemam menene a mam dojem že sa mi zvišila spotreba.Inak auto ide uplne normalne.Počul som že u tychto aut može ist aj o preskočenu reťaz ale neviem ako sa to prejavuje.....

Editováno: , autor: dodok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ten přeskočený řetěz bych asi vyloučil. Co se týká svící, pokud jezdíš na garančku do Škodovky, tak ti je teď při 60t km vyměnili, pokud nee a ty jsi je neměnil, tak tak učiň neprodleně. No a co se týká svítícího checku, záleží co to tam dává furt za vadu a jestli je trvalá, nebo sporadická. Pokud by byla sporadická, může se stát že po cca 5 nastartováních a následné jízdě (pokud se nobjeví znovu) tak kontrolka zhasne sama. Podle stavu svící, bych tedy provedl výměnu, nechal načíst chyby (můžeš sem pak hodit jejich čísla), nechat je smáznout a jezdit. Pokud se check rozsvítí znovu, načíst chyby a podle toho co se tam objeví řešit problém dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Chtěl bych se zeptat na tento problém. Při nastartovaném motoru, při delším volnoběhu, se rozsvítí kontrolka na palubní desce "porucha motoru" a motor ze tří válců jde jen na dva. Při vypnutí motoru a nastartování opět motor běží tak jak má a kontrolka se už nerozsvítí. Můžete mi prosím poradit, o co se může jednat a co s tím? Jedná se o Fabii 1,2 HTP

PS: prosím administrátora o smazání tohoto přízpěvku v sekci Oktavie- závady. Omylem jsem to tam vložil, než jsem zjistil, že je zde sekce i pro fabie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luďa ti tam to téma už uzamkl ;) Jinak by to chtělo mrknout přes VAG na paměť závad, co ti to napíše za chybu...já nejsem moc na benzíny, ale dle mne by to mohly být klidně svíčky - kabeláž - cívky?? Díval jsi se už na kabely??

Díky za radu na kabelech sem nic nezjistil,leda že by to nebylo na oko vydět.Je pět let stará tak možná že ty svíčky budou pryč.Bude asi lepší dát to na ten počítač.jinak díky za odezvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlope, mne to robilo tiez! Vymenil som sviecky, indukcnu cievku, a nakoniec mi borci povedali ze mam na pi.. riadiacu 1. Tak som sa na to vysrkal! A prestalo to. Na volnobehu (krizovatke) som jej pridal na 1.000 otacok a drzal som ju. aby nespadla na volnobeh. Vies kazdy ti poradi daco ine, vrazis do auta prachy a hovno z toho.! Moj nazor: nehaj tak. ono sa to poriesi. Bratranc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém.Spravila to výměna svíček a očištění kontaktu na modulech zapalování.Při proměření modulů udávají hodnoty 360až 410 ohm při 20stupních C.Při 2st.hodnota na všech třech 467ohm.Měří se na 2a3 pinu.Někdo psal že na Slovensku stojí zapalovací modul 200éček.Tak at si ho přijede koupit k nám u kelly stojí 1000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za radu v servisu mi řekli že ještě zkusí změřit tlaky ve válcích a když bude ten třetí mít méně tak to prý bude muset vyměnit hlavu.ptal sem se na cenu hlavy a stojí 17600Kč. tak nevím co dál. co když to nebude a já dám 20000 tis. jen tak. Teď sem stím jezdil a v pohodě. Když zastavím tak to hned zdechnu a je to zatím OK.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera přijel švagr s 1,2htp a svítila kontrolka motoru.VAG řekl 1,válec.Přehodil jsem zapalovací moduly a VAG hlásil stále 1,válec.Po změření kompresí 8-14-16 je vše jasné.Musí se vyměnit kit=hlava s katem,prej chemie katu způsobuje poškození ventilů.U nového kitu je to prý odstraněno.Kit stál loni 12000kč ale letos 28000kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...