Malta Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 KONTROLKA STÁLE SVÍTÍ ... a co říká paměť závad, co je tam za chybu? Nemůžeme věštit z křišťálové koule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenaaa Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 Už si to přesně nepamatuju, zkusím zjistit, ale byla to nějaká chyba katalyzátoru. Pak byl odhalen nízký tlak jednoho válce, proto výměna ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenaaa Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Dneska jsem měl auto napojené na diagnostice a i přes přetěsnění hlavy a výměnu ventilů ukazuje chybné zážehy na 3. válci! Mě už z toho fakt vomejou. Zkusili vystřídat cívky, nicméně chybový byl stále 3. válec. Chvílemi skočili chybné zážehy až na hodnotu 20, pak skočily zase na 0 a naskakovaly postupně znovu. Chvílemi byly všechny tři válce na 0, ale po chvíli zase začaly naskakovat chybné zážehy. Tu a tam se jeden dva chybné zážehy vyskytly i na druhém válci. Svítící kontrolku emisí mi smázli. Ale vezmu jed na to, že po ujetí 50-60 km se opět rozsvítí, tak jako zatím pokaždé po ujetí právě této vzdálenosti - což asi něco značí. Možná až se nasčítá určitý počet chybných zážehů (?) Z logiky věci by měl být vadný katalyzátor vyloučen, protože chybné zážehy s ním podle mě souviset nemohou. Lambdy by měly být také v pořádku 1. ukazovala hodnoty napětí 1,5 - 2,7, druhá pod 1,0, takže kat by měl pracovat správně. Napadá vás, co by to mohlo být??? Hlava byla dělána v Brně-Bosonohách, kde prý tyto opravy dělají dobře. Přece nenechám zase měnit ventily a přetěsnit hlavu, když jsem to dělal před měsícem... Nemohla by pomoct třeba dekarbonizace motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 nechal bych si přeměřit tlaky, zda něco nepodělali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenaaa Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 Heuréka, nakonec to byl skutečně ten katík. Sehnal jsem přes bazar origo Škoda za 5000 Kč z bourané Fabie, která měla prý najeto asi 30 000 km. Moc jsem tomu nevěřil, že by byl v tak top stavu, ale zřejmě opravdu je, protože kontrolka nesvítí už přes 500 km Dříve se rozsvítila vždy po 50-60 km od smazání chyby. Diagnostika zážehů tu a tam hodí vynechání, ale jen sporadicky, což je dle kamaráda mechanika u tříválců celkem běžné. Tlaky válců jsou po výměně ventilů a přetěsnění hlavy 14-14-14, což je myslím paráda. Snad to tak vydrží co nejdéle. Měnit olej budu radši už po 10 000 km. Jinak cesta do Jizerských hor a zpět se spotřebou někde kolem 5,3 litru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ervinek Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Zdravím chtěl sem se zeptat rožne se mi kontrolka motoru auto běží normálně neklepe nekolísají otáčky ale jak kdyby chtělo zdechnůt a když šlápnu na plyn tak v pohodě děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 Ahoj chce to Vag a podívat se co je zapsáno za chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ervinek Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 před 18 hodinami, Mirek 835 napsal: Ahoj chce to Vag a podívat se co je zapsáno za chybu. Ahoj ja sem to mel napichle a noc to neukazalo ale huci me cerpadlo tak si myslim zeto bude ono a je mozne ze seme rozne kontrolka motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 24. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 Pokud jse ti rozsvítila kontrolka motoru,tak máš chybu zapsanou! Nech jsi to u někoho projít Vagem kdo tomu rozumí. Víc ti v tomhle neporadím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 4. leden 2018 Sdílet Vloženo 4. leden 2018 Mohl bych poprosit o Váš názor na tyto chyby. 2 závad nalezeno. 16514 - rada valcu 1 - sonda 1: chyba v el. obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadická 16555 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis chudy P0171 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Jedná se o Fabii 1,2 47 kW AZQ.A jezdí na plyn. Ta druhá se objevila už dříve ,ale nikdy se nerožla kontrolka motoru.Ta druhá se objevuje nyní a ta kontrolku rožne.Zkoušel jsem to máznout zase se to za 2 dny objevilo.Zítra budu mít auto doma ,tak zkusím vydělat lambdu před katem a podívat se na ní.Nevím akorát ,jak zjistit jestli je lambda vadná. Diagnostiku mám doma, Poradí někdo co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. leden 2018 Sdílet Vloženo 12. leden 2018 možná bych se prvně zaměřil zda chyba vyskočí při provozu pouze na BA, nebo naopak až po přepnutí na LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 Ano,tady asi při tom střídání plynu a benzínu se bude bohatost směsi samozřejmě měnit,takže zjistit,jestli je ta směs chudá jen na plyn,nebo i na benzín.Může ale být problém ta sporadická závada 1.lambdy,ta právě může dělat to,že řídící jednotka špatně upraví směs a to může dělat tu druhou chybu.Je to nějaká elektrická závada,takže zkontrolovat zapojení.Pokud to normálně jede,tak smazat paměť závad a čekat,co se objeví znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 Tak auto jsem zkontroloval,samozřejmě kabeláž, změřil ,co se dalo a vše zatím v pořádku. Vyhodil jsem lambda sondu ven vypadala v pohodě i po změření.Tak jsem to dal dohromady ,podíval se na hodnoty v reálu. Vše bylo v tolerancích ,tak jsem chtěl udělat test sondy v reálu podle návodu z příručky a to se nějak nevedlo.Ale jsem zase asi pořádně vypálil sondu , byla tam teplota i přes 600 st. a od té doby zatím dobrý auto jezdí a nic se neukázalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polucias Vloženo 24. Únor 2018 Sdílet Vloženo 24. Únor 2018 ahoj, fabiáci, som tu nový,- rýchla otázka k tej to téme o kontrolke motora/emisí cez taku tu EDB sondu s BT som cez telefon zistil chybovú hlášku z jednotky P0118 – Engine coolant temperature (ECT) sensor -high input aj pri sledovaní v reálnom čase na kontrolke cooland občas skočí až -40 supnov celsia,- čo mi ale nesedí je že na palubovke sa kontrolak teploty motora pri tom ani nepohne,- chápem to dobre tak , že sú 2 snímače? jeden na teplotu chladiacej kvapaliny a druhý na teplotu motora ? ak je to tak, tak potom neviem ktorý je vlastne zlý,- možno sú len nejaké zaoxidované kontakty ale nemám páru kde presne tieto čidlá sú, vedel by mi to niekto na fotke ukázať ? mám fábiu 1,2 HTP 12V vopred díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 To čidlo je dvojité se dvěma výstupy, jeden řídí teploměr a druhý jde do řídicí jednotky motoru. http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-7_7?keyword=06A+919+501+A Na obrázku je to čidlo pod číslem 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soptiku1 Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 Ahoj všem. Jsem čerstvým majitelem 1,2 47kw 2004, najeto 223000km. Rozsvítila se mi kontrolka motoru s vrtulkou a nevím co dělat. Auto jede úplně normálně, žádné změny, jen svítí kontrolka. V listopadu brácha dělal velký servis a technickou kdy dělal rozvody, brzdy, olej, filtry a měnil lambda sondu. Jsem z Prahy, ale neznám nikoho, kdo by měl zmiňovaný VAG nebo mi s tím pomohl. Strejdovi na F1 1,4 16v tato kontrolka svítí už roky a nic s tím nedělá. Prosím o radu či pomoc, děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 V každém servisu by ti měli být schopni pomoci. Bez přečtení závady nemá cenu spekulovat o čemkoliv dalším.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soptiku1 Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 No stalo se to, co už zde pár lidem. Po cestě z práce jsem se stavil v autorizovaném servisu a po připojení mu to nic neukázalo. NIC. Na dotaz odpověděl, že se to občas stává a ví o tom, že ne vždy to nahlásí nějakou chybu. Tak teď nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 Pokud neznáš kód chyby,tak toho mnoho neopravíš.Pokud ti ale v servisu kontrolku zhasli,tak museli vymazat paměť závad.Stává se,že se objeví nějaká sporadická závada,která když se potom nějaký počet startování neopakuje,tak kontrolka zhasne sama.Je možné,že právě v takové situaci jsi přijel do toho servisu.Pokud to normálně bez problémů jezdí,tak jediné,co můžeš udělat,je dál to sledovat, případně si můžeš sehnat něco,čím tu paměť závad vyčteš,až se to stane znovu.Nemá smysl něco opravovat naslepo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 Před hodinou, Soptiku1 napsal: po připojení mu to nic neukázalo. NIC. Na dotaz odpověděl, že se to občas stává a ví o tom, že ne vždy to nahlásí nějakou chybu. Nesmysl, ta kontrolka, je jen upozornění, že v paměti závad je uložena chyba. Nic víc neříká a sama od sebe nesvítí. Problém může být ale v tom, že pro vyčtení některých závad z ŘJ motoru musí být nastartováno a mně se dokonce jednou stalo, že jsem s autem musel i pojet (možná to ale bylo tím, že nebylo nastartováno dostatečně dlouho). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soptiku1 Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 No rozhodně to nesmysl není když to tu potkalo spoustu lidí a navíc je to potvrzené i od autorizovaného servisu. Mimochodem zrovna jedu od kamaráda který učí budoucí automechaniky. Myslel jsem si, že jim ukážu podle vás zde unikát, ale jaké mě čekalo překvapení když viděl jen tu kontrolku a říkal už dopředu, že to nemusí být nic, občas to zlobí i u jiných značek. No napíchl auto a světe div se NIC. Paměť absolutně prázdná. Koukal se mi do auta asi 4 hodiny, kontroloval kde co, měřil kde co a výsledek? Nic. Nejspíš vlhkost či něco podobného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 možná bych se spíše zeptal co měl za diagnostiku? Nějaká UNI? Ptám se z důvodu, že mi taky min.týden zablikal check, nezůstal ale svítit (při provozu na plyn), tak jsem si říkal že jak zastavím, že se podívám. V autě vozím takovou tu první pomoc tedy modul ELM327 + na mobilu apka Torque a světe div se, paměť závad prázdná. Mezitím jsem kontaktoval plynaře, abych se objednal (byla nutná repase LPG vstřiků) a říkal mu to a on říká, že tam chyba bude stoproc, ale musím se podívat přes VAG. Takže jsem vzal netbook a kabel a šel se mrknout a ejhle, bohatá směs a vynechávání na válci 2. Takže toliko mé zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 před 7 hodinami, Soptiku1 napsal: když to tu potkalo spoustu lidí a navíc je to potvrzené i od autorizovaného servisu. ano, stalo se to i mně, a také jsem to řešil několik týdnů, ale nakonce se chybu podařilo vydolovat (a to mám originál kabel, žádný klon) . A prokazatelně bylo celou dobu vadné čidlo tlaku sání. Jen ta chyba nebyla vidět, pokud nebylo nastartováno, případně bylo nastartováno jen pár minut. Zkus připojit diagnostiku, nastartovat a objet barák. Takže: chyba je vždy, jen je občas problém s jejím zobrazením. Při hlubší diagnostice by ji neměl být problém prokázat přes log bloku hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Možná to je hloupost,co teď napíšu,ale co když se ty závady dělí do nějakých množin,že některé nejdou vyčíst nějakou tou obyčejnou ruční čtečkou?Nebo to může být tak,že se ta závada musí projevovat po určitou dobu,aby takhle vyčíst šla?Třeba je ta řídící jednotka schopna rozeznat,jestli třeba nevynechal motor,protože byla kapička vody v benzínu a víc se závada neopakuje?Že by se ty závady prostě dělily na zjištěné a trvale uložené?A VAGem by to všechno vyčíst šlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Posloupnost je takováto: 1) vznikne závada 2) ŘJ ji zaznamená a uloží 3) Podle předdefinovaného stupně závažnosti se rozsvítí či nerozsvítí kontrolka (u vyloženě banálních závad kontrolka nesvítí, naopak u kritických závad auto spadne navíc do nouzáku) Jinými slovy, mohou se objevit závady, o kterých ŘJ neví, ale ne naopak. Může být uložená závada a kontrolka nesvítit, ale ne naopak. Pokud tomu tak je, jsou vadné budíky. Pokud se závada už dále nevyskytuje, po nějakém (poměrně vysokém) počtu nastartování se vymaže a kontrolka zhasne. Ani VAG nezobrazí všechny chyby na první dobrou. Mně to přijde, že jednotka má nějaké podčásti a ty se přihlašují v závislosti na stavu vozu (stojící motor/start/jízda). Jiné jednotky (BSG, Airbag apod. )se takto nechovají. A v této souvislosti mě napadá, že je potřeba udělat kompletní log všech jednotek. Protože chyba v jedné může být zároveň chybou pro druhou. Ona ta svítící kontrolka pravděpodobně neznamená nic fatálního, jen se s ní nedají udělat emise, potažmo STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.