harmi Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Dobry den, 2 dni dozadu som presedlal z C5 do Sup2 a teda porovnavam, Zistil som, ze parkovacie snimace su krokom spat . Totiz pri cuvani sa zadne aktivuju spiatockou, co je zvycajne dostatocne, ale predne musim zapnut tlacidlom pri saltpake, inak mozem aj narazit a ani tuk. Na C5 mi ukazovali/pipkali senzory predne i zadne bez mojho zasahu, cize ak som stal na krizovatke velmi blizko pred prechodom, registroval som aj ludi iducich po prechode. Vedel som ich vypnut, ale nemusel som ich specialne zapinat. Funguju teda v Supe predne len pri rucnej aktivacii alebo to len neviem niekde v nastaveniach a navode najst? Dik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Návod píše toto: Aktivace Pomoc při parkování aktivujete, pokud je zapnuto zapalování, zařazením zpětného chodu nebo stisknutím tlačítka ⇒strana 111, obr. 125, v tlačítku se rozsvítí symbol. Aktivace se také ohlásí krátkým zvukovým znamením. Deaktivace Pomoc při parkovaní se deaktivuje po stisknutí tlačítka⇒strana 111, obr. 125 nebo při rychlosti vozidla nad 15 km/h (v tlačítku zhasne symbol). Takže, predné senzory treba vždy zapnúť... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Harmi: asi záleží na zvyku, ale dovolím si tvrdit, že to má vychytanější Škoda. Jak sám píšeš, tak jsi měl přední senzory aktivní při nízké rychlosti pravděpodobně pořád. Tj. chytalo to lidi na přechodu, auta v koloně, atp. To by mi to při popojíždění v Praze řvalo pořád. Takhle se to aktivuje buď tím zařazením zpátečky, protože většinou couváš někam, kam nevidíš, nebo tím tlačítkem, když se potřebuješ předkem přimáčknout někam, kam nevidíš, nebo si nejsi jistej. Osobně mám za to, že bez zadních bych se takřka neobešel, ale přední ani moc nepotřebuju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmi Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 Ano, je to vec zvyku, len oobas sa zabudme pri parkovani na stenu ci k zabradliu, za inym autom s tym problem nemam. C5 ma vsak kratsi dosah, ked sa zobrazil prvy dielik, este to nepipka. Az ked sa priblizim viac, pipkanie zacina, po chvili uz druhy dielik a vyssia frekvencia atd. Ked uz som tak blizko, ze pipkam, je to uz pomerne kratka vzdialenost, cize v kolone som brzdil skor nez som zacal pipkat, len obcas prvy dielik na displayi sa zjavil. Ved uz aj my v BA mame kolony, aj ked zatial chvalabohu este asi kratsie.... Ale zvyknem si isto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
notobi Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Ano, je to vec zvyku, len oobas sa zabudme pri parkovani na stenu ci k zabradliu, za inym autom s tym problem nemam. C5 ma vsak kratsi dosah, ked sa zobrazil prvy dielik, este to nepipka. Az ked sa priblizim viac, pipkanie zacina, po chvili uz druhy dielik a vyssia frekvencia atd. Ked uz som tak blizko, ze pipkam, je to uz pomerne kratka vzdialenost, cize v kolone som brzdil skor nez som zacal pipkat, len obcas prvy dielik na displayi sa zjavil. Ved uz aj my v BA mame kolony, aj ked zatial chvalabohu este asi kratsie.... Ale zvyknem si isto. takhle to ale funguje u všech značek koncernu buď zařazením zpátečky a nebo tlačítkem a po rychlosti nad 15km/h se to vypíná Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.