Michal B. Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 (editace) Chlapi mám dotaz ohledně motoru. 7.1.2013 v 10 000 km garanční prohlídka - vyměněn olej apod. 10.4.2013 v 12 000 km výměna rozvodů + olej a nyní máme 3.7.2014 a stav je cca.20 000 km a opět to řve, že pomalu servis. Kolik kilometru mohu ještě najet, když se objeví hlaška servis nyní ? Olej tam je LL III 5W/30. Interval je nastaven na 15000 nebo 30 000km . Díky za info. Editováno: 3. Červenec 2014, autor: Michal B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Vyzerá to tak, že auto má dva roky, preto chce na veľkú servisnú prehliadku. Limit býva 2 roky + max. 2 týždne.Musíš rozlišovať servisné prehliadky a bežné výmeny oleja kedy sa okrem brzdového obloženia nič nekontroluje, a vyzerá to tak, že ty si doteraz kompletnú servisnú prehliadku ešte nemal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 V sobotu jsem se s Roomsterem(3 lidi + hafo věcí v autě) nad ránem vracel z Hrvatska a trasa 767 km za 8:01, průměr 94 km/h se spotřebou 6,4 l/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Mám podezření,že si to hlídá podle počtu startů,kolik najezdíš se "studeným" autem-pokud jezdíš delší trasy,přiblížíš se se k intervalu ,jestli převažují couračky,bude to mnohem dříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Auto mám cca.3,5roku pomalu. Jo s těmi couračkami to bude pravda, většina tras je +- 15-20 km kolem komína, sem tam něco delšího. Ale teďka to neřeším, až po sezoně tam skočím na výměnu, je tam přece jen Long Life, takže to musí trošku více vydržet. Koleg a OCtavkou 1,9Tdi přejel interval o 5000km a taky se nic nestalo, tak o to klidnější jsem, Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Já teď přijel z Itálie s TDI 4x4 103 kw a za mnou kámoš s 1,2 Tsi . Nejen že jsem na každým kopci vypínal tempomat abych naň počkal protože 1,2 prostě nejede. Ale on měl průměrnou spotřebu 7,8 až do Německa díky těm kopcům. V Německu mu to padlo na 7,1 mě 6,4 nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Chýbajú dôležité údaje: ako rýchlo ste išli (alebo priemerná rýchlosť) a ako boli autá naložené?Ja totiž mám 1.2 TSI tiež, a 160 sa dá isť aj do kopca, akurát automat si už podradí. Yeti je väčšie a ťažšie, ale s včasným podradením 130-140 nemôže byť žiaden problém ani s naloženým autom. Vzhľadom na jeho priemernú spotrebu ste až tak rýchlo ísť nemohli, lebo pri rýchlosti 130-140 na diaľnici mám podobný údaj o spotrebe aj na PP Fabie.Samozrejme spotreba naftového motora je príjemnejšia (bez debaty), ale zase auto s takým motorom stojí iné peniaze, a v kultúre chodu motora má benzín tiež poriadne navrch.Takže, 1.2 TSI naozaj nie žiaden trhač asfaltu, ale bežné diaľničné rýchlosti určite zvláda. Skôr si myslím, že vodič druhého auta pri jazde do kopca dal trochu nohu dole z plynu aby nemal ešte vyššiu spotrebu, alebo sa mu jednoducho nechcelo podradiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Zdravím, mám dotaz, přes léto se stávalo, že když bylo tepleji, po startu motor točil cca. 1200ot/min, pak to spadlo na 700ot/min (po 30s) a jel jsem. Už je chladněji a nyní to dělá to, že po startu otáčky spadnou na 700 ot/min hnedka a pak otačky tak 5s lítají nahoru (na 1000ot/min) a dolu (na 700 ot/min), což je divné a nikdy jsem se s tím nesetkal. Diky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 mám dotaz, přes léto se stávalo, že když bylo tepleji, po startu motor točil cca. 1200ot/min, pak to spadlo na 700ot/min (po 30s) a jel jsem. Už je chladněji a nyní to dělá to, že po startu otáčky spadnou na 700 ot/min hnedka Toto je standardní stav. a pak otačky tak 5s lítají nahoru (na 1000ot/min) a dolu (na 700 ot/min), což je divné a nikdy jsem se s tím nesetkal. Tohle už podle mě ne. Zajeď s tím do servisu. Případně to ještě nahraj na video - to kdyby se jim to neprojevilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Najeto necelých 1000km a povedla se mě krásná spotřeba 4,9L/100 Brno - Mistelbach - Brno 170km mimo dálnice, povolená max. rychlost . Měl jsem strach ale spotřeba je malinko vyšší než roomster 1.2 63kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendy666 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Ahoj jsem tu nový, ale přidám taky svoje do mlýna. čerstý majitel Yetiho 1.2 tsi (81kw) r.v 07.2015 již s novým motorem řady EA211 ( rozvody řemenem ) první dojmy jsou zatím bezvadné, ale čas ukáže jak to bude dál. Zatím ho zajíždím. Spotřeba se pohybuje kolem 4,9 - 7,5 dle jizdního stylu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Mohu se zeptat kolik se aktuálně dává sleva, pokud jsi tedy kupoval auto do výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 15. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2015 Mohu se zeptat kolik se aktuálně dává sleva, pokud jsi tedy kupoval auto do výroby? Toto prosím riešte inde ako vo vlákne o motoroch. Vďaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pette-KH Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 (editace) jsem čerstvý majitel Yetiho 1.2 TSI 81kW..najeto cca 250 km. Na dálnici (délka trasy 2x30 km) spotřeba ve 4 lidech při cestě do práce,z práce za dodržování rychlostního limitu s tempomatem 7,9 l, při courání po okreskách (délka trasy cca 100 km) a dodržování nápovědy MFD, kdy řadit 6,6 litru s 30 kg brambor v kufru. Editováno: 19. Říjen 2015, autor: Pette-KH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 (editace) Pette-KH nejsi majitelem, co vím tak máš Yetiho pouze půjčeného spotřebu jsem měl obdonou a od 3000 km mě šla celkem dolů Editováno: 19. Říjen 2015, autor: Escrito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pette-KH Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 (editace) Myslím, že pro vláknu o spotřebě, či ostatním uživatelům fóra je celkem jedno, jestli jsem nájemce, či majitel vozu. Každému co vyhovuje. Mě vyhovuje nájem, tobě zase výlučné vlastnictví. Editováno: 20. Říjen 2015, autor: Pette-KH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin RS Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 Tak já jsem čerstvým majitelem 1.2tsi 81kw mam najeto 750km a spotřebu jsem na 30ti km ve dvou lidech srazil na max.6.1L při dodržování limitu,Ve 4 trasa 70km v kuse klidná jízda do 100km/h 6,8L Ještě jsem v zábehu tak tomu moc nedávám zajmalo by mě při kolika km se spotřeba trošku ustálí předtím jsem měl 1.9tdi 81kw v Octavii a to jsem se k pumpě těšil,ale ted tam jsem nějak moc často. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 Pette-KH promiň ale nemyslel jsem to tak. Měl jsem před tím Roomstera 1.2 TSI 63kw u kterého při spotřebě 5,3 a dojezd ukazoval 1100km na 55l nádrže a když udělám stejnou spotřebu u Yetiho tak mám dojezd něco přes 800km na 55L. Myslím si nebo jak jsem to vysledoval že Yeti udaj o dojezdu přepočítává jinak a do skutečných hodnot. Protože když jsem jezdil s Roomstrem každý den stejnou trasu 80km tam a zpět (týden) se spotřebou kolem 5,3L tak stejně bych hodnoty 1100km nedosáhnul asi také něco přes 800km na 55L paliva takže si myslím že u Roomstera byl údaj víc zavádějící než u Yetiho kde je údaj asi víc přesný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubosgls Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Zdravim, koupili byste po vašich zkušenostech jetého Yety 1.2 TSI ?, mám vyhlídnuté 3 kusy v této motorizaci a i když už jsem přečetl kde co, pořád ve mě hlodá červíček, auta jsou to všechna vyrobena 2010 s nájezdem 33t, 45t, 75t s cenou kolem 280t . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 (editace) Pette-KH promiň ale nemyslel jsem to tak. Měl jsem před tím Roomstera 1.2 TSI 63kw u kterého při spotřebě 5,3 a dojezd ukazoval 1100km na 55l nádrže a když udělám stejnou spotřebu u Yetiho tak mám dojezd něco přes 800km na 55L. Myslím si nebo jak jsem to vysledoval že Yeti udaj o dojezdu přepočítává jinak a do skutečných hodnot. Protože když jsem jezdil s Roomstrem každý den stejnou trasu 80km tam a zpět (týden) se spotřebou kolem 5,3L tak stejně bych hodnoty 1100km nedosáhnul asi také něco přes 800km na 55L paliva takže si myslím že u Roomstera byl údaj víc zavádějící než u Yetiho kde je údaj asi víc přesný. Dle toho co uvádíš ti to Room ukazoval, ale přesněji. Pokud si měl dlouhodobou spotřebu 5,3 tak na 55l je dojezd cca 1037km. Pokud ale počítáš 800km na 55l nádrž tak máš spotřebu cca 6,8l. Takže to buď ukazuje špatně spotřebu a reálná je vyšší, nebo netankuješ do plný ;-) Editováno: 26. Říjen 2015, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pette-KH Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Zdravim, koupili byste po vašich zkušenostech jetého Yety 1.2 TSI ?, mám vyhlídnuté 3 kusy v této motorizaci a i když už jsem přečetl kde co, pořád ve mě hlodá červíček, auta jsou to všechna vyrobena 2010 s nájezdem 33t, 45t, 75t s cenou kolem 280t . Já se teď vozím v 1.2 TSI 81 kW rv. 2015, ale mám ho na operativní leasing. S autem jsem spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Hm, jenže on se neptá na několik měsíců staré (či spíše nové) auto, navíc s jiným motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pette-KH Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 (editace) Tím, jsem chtěl říct, aby se zamyslel nad tím, zda kupovat ojetý vůz, navíc 5 let starý Editováno: 27. Říjen 2015, autor: Pette-KH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubosgls Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Tím, jsem chtěl říct, aby se zamyslel nad tím, zda kupovat ojetý vůz, navíc 5 let starý Právě proto že se nad tím zamýšlím , jediné co mě odrazuje po zdejších zkušenostech je právě motor, auto bude jezdit hlavně na kratší trasy, jednou za rok něco delšího, všechna zmiňovaná auta jsou po rozdovech, auto bude kupováno za hotové, víc jak 300t do toho vrážet nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Pokud nemají rozvody vyměněné kompletně, tzn. včetně ozubených kol atd., tak tě časem čeká výměna znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.