petrcoch Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 Přesně tak... nastartuju a ze předu slyšim zvuk, jakobych doma na sporáku vařil vodu. Sešlápnu spojku a je ticho. Pustim a zas to začne. Neni to nic extra hlasitýho, jen mě zajímá, co to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrcoch Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 (editace) omlouvám se, nějak jsem si nevšim, že to má dvě stránky a přispěl jsem trochu v nepravý čas. Editováno: 9. Listopad 2008, autor: petrcoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2008 to bude spojkový ložisko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 Tak jelikož se mi vrzání zhoršuje a zhoršuje, tak chci poprosit o radu..Každý většinou psal že když mu běží motor, že to vrzání takřka neslyši.. Jenže u mne je to jiné. Když budu někde poskakovat v koloně a často šlapat na spojku, po chvíli se zašne ozívat vrzající zvuk a je čím dál tím víc slyšet nehledě na to, že i pedál je potom takovej divnej.. Vrzání bych přirovnal jako starý rezavý dveře od kůlny, s kterejma když hejbáte vržou.. vrzání jde na 100% z motorovýho prostoru, takže vrzající pedál to určitě není. Jezdil jsem s favoritem, feldou, předface octávkou a u těchto aut se nic podobnýho nedělo.. Mám fabii 1,2 40kW r.v.2003 Myslím si, že to dělá spojkovej válec ale radši se optám.. Nevíte náhodou jak se pohybují ceny spojkováho válce?? řešil už někdy někdo něco podobného? Díky za kažkou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 Robila mi to, jedneho casu prestala a robi zas.... ale na nic to nejak nema vplyv, vsetko ide tak ako ma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 No v zimně se to objevilo málokdy, to jsem spíš musel jet delší štreku, jenže co se oteplilo, stačí chvilku šlapat na špojku a vrže to.. Člověka to znervózňuje a zvlášť když to cejtí na pedálu.. Dělá to jen na HTP a nebo i jiný motorizace?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakyy Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 (editace) Starmene,jak prdne?Težko se to popisuje,ale když vyšlápneš spojku a zařadíš vyšší stupeň(většinou to sleduju při 1-3 RS a 4-5RS už ne),tak je slyšet takový jakoby lupnutí,klapnutí (ty jo,já se snad pojedu projet,abych to líp definoval)-měl jsem to u starý Fábošky a u nový je to taky.Koukám,že už auto nemáš v záruce,to je škoda,ale i tak to zkus ukecat.Jinak ruku na srdce-Kdo znás nebyl ani jednou během záruky něco ve Škodovce řešit,že?Tomáš Zdravim tak nejsem sam s cvakanim spojky za studena nebo za tepla, ale mam taky problem treba kdyz prejizdim retarder nebo pri nizsi rychlosti radim 2rs nekdy i na 3rs tak to udela takovej divnej zvuk lipnuti,cvaknuti,proste se mi to nelibi. Tohle felicie nikdy nedelala. HTP 47kw 9800km najeto dela to od 500km. Editováno: 27. Květen 2009, autor: lakyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Máš to v záruce tak jeď do servisu na záruční opravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Taky mi to dela uz od te doby, co jsem auto koupil. Tehdy melo najeto 40000. Ted ma najeto 100000, ubehly 3 roky a vrze to furt stejne, ale vse stale funguje normalne, takze bych to vubec neresil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakyy Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Na rocni prohlidce sem to rikal a prej je to normalni, stejne pudu na servis spatne se mi stahuje okenko spolujezdce od ridice asi spinac pak se mi stalo ze spolujezdcovo okenko neslo vubec nicim, az povypnuti a zapnuti zapalovani se chytne a maka normalne a jeste pri studenym startu to ma tak 1100 otacek a pak najednou vyjedou na 1600 a pak zpet cca 600metru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda123456 Vloženo 7. Červen 2009 Sdílet Vloženo 7. Červen 2009 Resil uz nekdo nasledujici zalezitost - jedna se HTP 12V, prevodovka MQ200. Za tepla (za studena to nedela) pri vyslapovani a uvolnovani spojkoveho pedalu je slyset neprijemne vrzani z motoroveho prostoru. Podle pozorovnani ten zvuk vychazi od vypinaciho spojkoveho valce. Setkal se uz nekdo s necim podobnym? Mi to dělalo za studena a po zahřátí to přestalo, tak jsem nechal u jednoho dobrého fachmana v servise vyměnit spojku!!! A teď?? Teď mi to děla po zahřátí.. Přesne jako tobě a za studena je uplný klid.. No zkrátka už nebudu řešit nič. Šrot fabia ) Ale jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Tak sa hlasim do klubu. Spojka mi vrzga uz asi pol roka a povedal som si, ze to budem riesit az pri servisnej prehliadke. Tu som absolvoval prave dnes. V servise povedali, ze to bude spojkove lozisko. Tak som volal este jednemu fachmanovi, ktory mi raz vyriesil dusiaci sa motor a potvrdil mi to co povedali v servise. Zial u motorizacie ako mam ja vraj bezna vec. A to mam najazdenych ledva 43 tis. km. Vraj pokial spojka funguje a nezhorsuje sa to tak nema zmysel riesit. Robi mi to len pri zahriati motora. Ale vrzga fakt priserne. Za studena je ticho. Tak isto ked uz sa zahreje tak ked stlacam a pustam spojku tak citit take nepatrne drhnutie (ale nic vyrazne). Takze kaslem na to a budem riesit keby sa to zhorsilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda123456 Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Tak sa hlasim do klubu. Spojka mi vrzga uz asi pol roka a povedal som si, ze to budem riesit az pri servisnej prehliadke. Tu som absolvoval prave dnes. V servise povedali, ze to bude spojkove lozisko. Tak som volal este jednemu fachmanovi, ktory mi raz vyriesil dusiaci sa motor a potvrdil mi to co povedali v servise. Zial u motorizacie ako mam ja vraj bezna vec. A to mam najazdenych ledva 43 tis. km. Vraj pokial spojka funguje a nezhorsuje sa to tak nema zmysel riesit. Robi mi to len pri zahriati motora. Ale vrzga fakt priserne. Za studena je ticho. Tak isto ked uz sa zahreje tak ked stlacam a pustam spojku tak citit take nepatrne drhnutie (ale nic vyrazne). Takze kaslem na to a budem riesit keby sa to zhorsilo. Jasne, mi říkal servisák to stejné. Neřešit vrzání pokud se to nezhorší.. Kašlu na to. Kdyby se něco stalo, dám vědět. Kdybych měl řešit všechny nepatrnosti na autě, tak to bych ho vůbec nemohl mít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Po dlouhy dobe od zalozeni tematu reaguju - neni to lozisko, ale spojkovy vypinaci valec. Na funkci to nema vliv, tudiz to majitel neresi. Po vice nez roce od zalozeni tematu se situace lehce zlepsila, auto ale najizdi jen cca 7 tkm rocne. Pro uplnost - cena vypinaciho spojkoveho valce pro prevodovku MQ200 (mj. pro HTP) je cca 1700,- Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Vydané řešení od Škodovky: Vrzání při vyšlapování spojkového pedálu Datum zveřejnění: 7.4.2008 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Vrzání při vyšlapování spojkového pedálu (4.3-522.2) Technické pozadí Fabia s převodovkou 02T a Octavia II s převodovkou 0AF Zavedení v sérii Od 12/2005 a výrobního čísla převodovky (051122 – Fabia a 051123 – Octavia II) byla v sériové výrobě zavedena montáž nového kulového čepu vypínací páky ložiska spojky. Opatření : Spojka.bmp V případě výskytu uvedeného hluku při vyšlapování spojkového pedálu je nutno vyměnit starý kulový čep vypínací páky ložiska (Obr.181a) spojky za nové provedení (Obr.181b) obj. číslo 02A 141 777 B. Kontaktní místo vypínací páky ložiska spojky (Obr.181c) je nutno potřít mazacím tukem obj. číslo dílu G 052 133 A2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Maverick, Jirka21: neriesia sa tu nahodou dve odlisne veci? Jedna vec je ono povestne kovove klepnutie pri vyslapnuti spojkoveho pedalu povestne pre HTPcka. A druha vec je naozaj silne vrzganie nie len pri vyslapnuti, ale aj pri zoslapnuti spojkoveho pedala. Cize v oboch smeroch a u mna aj po celej drahe spojky. To spojkove lozisko mi nezavisle na sebe potvrdili dva zdroje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maluch Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 Tady je jeden příklad vrzající spojky Fabia 2003 1,2 12V, převodovka GSB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 V tomto případě bych zrovna myslel že to je vrzání od páky spojky.Nejprve bych zkusil namazat dotik spojk. válce s pákou spojky.Na spodek uchycení páky s čepem se ale nedostaneš.Možná zkusit vymyslet nějaký přípravek jak to máznout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 (editace) Zdravím a omlouvám se, jestli tady toto téma je,ale našel jsem jen kde se jedná o problém za chladu.Jde mi o to,že když ujedu pár kilometrů,tak mi hrozně začne vrzat spojkový pedál,dělá to cca dva měsíce.Čím to může být,dá se to nějak promazat?Předem díky za reakce. Editováno: 13. Červenec 2009, autor: rokane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 si nemyslím,že vrže samotný spojkový pedal ale někde u převedovky jak ustí táhla.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 si nemyslím,že vrže samotný spojkový pedal ale někde u převedovky jak ustí táhla.. a uvidím ty táhla když lehnu pod auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 rokane: a odkud ti jde ten zvuk?...slyšíš ho jakoby od pedálu z interiéru, nebo vzdáleně někde pod podlahou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 No to se někomu fakt povedlo, přesunout to do tématické skupiny Interiér. Vrzání vzniká někde na vypínací vidlici spojky, takže to patří spíš do tématu Motor. Navíc se to tu už řešilo. Je to jev obtěžující ve většině aut koncernu VW a je to trvale neřešitelné, vykašlete se na to. Někdo to honil na záruku, namazali a za 5000km to vrzalo zas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 rokane: a odkud ti jde ten zvuk?...slyšíš ho jakoby od pedálu z interiéru, nebo vzdáleně někde pod podlahou? z interiéru to není,je to jako z motorového prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 No to se někomu fakt povedlo, přesunout to do tématické skupiny Interiér. Vrzání vzniká někde na vypínací vidlici spojky, takže to patří spíš do tématu Motor. Navíc se to tu už řešilo. Je to jev obtěžující ve většině aut koncernu VW a je to trvale neřešitelné, vykašlete se na to. Někdo to honil na záruku, namazali a za 5000km to vrzalo zas. Řešení je. Už to tu bylo popsané - příspěvek #43. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.