Publikováno Prosinec 17, 200915 r Zdarec, neviem, ci som to mal dat do casti MOTOR, ale otazka je elektricka... TREBA ODPOJIT BATERIU, PRI VYMENE ZHAVICOV O1 66KW????? Nasiel som navody na vymenu zhavicov a nieje tam nic o odpajani baterie.... Typek co mi ma menit zhavice /hold nemam ziadne nadobicko/ tvrdi, ze treba odpojit bateriu /plus pol/..... Tak neviem ci je to odpajanie nutne, lebo nemam KOD do origo radia... Aj ked som menil staru baterku za novu, tak mi najprv prepojili inu baterku, vybrali staru-dali novu a potom odpojili tu ich... ps:ako by som prisiel ku kodu svojho radia??? diki :palec2:
Prosinec 17, 200915 r Urcite netreba vyberat baterku. Nema tam ani co skrtnut o kostru,tie konektory su dobre izolovane. uz ked chce mat isotu tak nech vyberie len rele spod palubovky,ale ozaj neni treba. Dolezitejsie je skor ocistit okolie okolo zhavica aby dnu nepadlo nieco co tam nepatri ked to bude vymontovane. Divny mechanik. Inac nie je problem vymenit,len samy lavy ma trochu horsi pristup.
Prosinec 17, 200915 r Zhavice si vymenis aj ty sam. Auto-si kod radia pameta. JAK NA TO: http://skodaoctavia.cz/motornavody/vymena-zhavicu.htm Upraveno Prosinec 17, 200915 r od PROCHY603
Prosinec 17, 200915 r Pokud on nevi kod radia, tak je mu k prdu ze si auto pamatuje nejakej kod ;-) Ale zkusil bych se pooptat nekde kde prodavaji jety radia, podle me to nebude problem ten kod zjistit, cesky ruce neznaj hranic ;-) aaa k tomu odpojovani baterie, co vim, tak se vzdycky odpojuje minus, alespon co jsem vzdycky slysel a cetl ...
Prosinec 17, 200915 r Mínus se odpojuje na Praze V3S, tam je kostra +. Jinak odpojit mínus je naprd. To je kostra. To pak škrkneš klíčem a máš to ukostřený taky. Proto se odpojuje + (proud).
Prosinec 17, 200915 r odpojuje se minus (-), aby kdyz pri odpojovani skrtnes o kastli tak se nic nestane, kdyz uz ma baterka jeden pol odpojeny, tak je jedno jesli plusovy kabel spojis nekde omylem klicem s kostrou auta, protoze kostra je odpojena od baterky, zadny proud nepotece
Prosinec 17, 200915 r Pokud on nevi kod radia, tak je mu k prdu ze si auto pamatuje nejakej kod ;-)Ale zkusil bych se pooptat nekde kde prodavaji jety radia, podle me to nebude problem ten kod zjistit, cesky ruce neznaj hranic ;-) aaa k tomu odpojovani baterie, co vim, tak se vzdycky odpojuje minus, alespon co jsem vzdycky slysel a cetl ... :smich: Kod radia si auto PAMETA !!!! Pri odpojeni baterie. KOD RADIA musis zadavat az ked to radio davas do ineho auta!!!
Prosinec 17, 200915 r za predpokladu, ze je to puvodni radio od fabriky, a ze umi komfortni kodovani (starsi modely to neumi) Nevite nekdo nahodou, jak naucit novy budiky, aby si pamatovali kod od radia? (vymenil jsem za maxidot)
Prosinec 17, 200915 r Mínus se odpojuje na Praze V3S, tam je kostra +.Jinak odpojit mínus je naprd. To je kostra. To pak škrkneš klíčem a máš to ukostřený taky. Proto se odpojuje + (proud). ZÁSADNĚ SE ODPOJUJE - (KOSTRA) !!!!!! učil ses to snad i v učňáku právě protože tu když odpojuješ a náhodou škrtneš klíčem nejiskříš
Prosinec 18, 200915 r Autor :smich: Kod radia si auto PAMETA !!!! Pri odpojeni baterie. KOD RADIA musis zadavat az ked to radio davas do ineho auta!!! No kukam, ze co clovek, to nazor.. : : Este ze su len dve moznosti ;) /plus-minus/ No ale k tomu kodu radia.... Naco by tam bol, ked po odpojeni baterie by ho nebolo treba??? Vsak ked ti radio ukradnu, tak ho vlastne odpoja, a ked ho zapoja v druhom aute Tak pojde???? Ako to radio vie, ze som ho vybral-nevybral z auta???? No na svokrovom Fokuse, ked sme menili baterku, tak sa na origo radiu rozblikalo CODE- zadali sme ho a vsetko bolo OK...Ze by to na SKODE bolo o niecom inom???? Taka "malickost" a tolko moznosti... Tak urobi v tom niekto jasno????
Prosinec 18, 200915 r Autor Mam origo Radio-kazetak SYMPHONY plus 6CDmenic... V manuale radia pisu: Pokud jste neobdrIel bezpeanostni kod k Va‰emu radiu, je Va‰e vozidlo vybaveno komfortnim systemem kodovani, ke kteremu tento kod nepotfiebujete. V pfiipadu odpojeni a oputovnemu zapojeni akumulatoru zapnute nejprve zapalovani kliaem ve spinaci skfiiAce a teprve potom radio. JestliIe byste pfiesto tento kod poIadoval, obraEte se na Va‰ servis ・koda. Takze aj v origo manuali su dve moznosti... Nevyskusas-nevies...
Prosinec 18, 200915 r v aute jsem mel original budiky a original radio z fabriky, kdyz odpojim baterku, tak si radio nacte kod z budiku (musis nejdriv zapnout zapalovani a az pak radio), kdyz radio das do jinyho auta, tak tam kod nenacte a bude ho chtit zadat rucne po vymene za jine budiky to uz nefunguje, ve skoda servisu mi kod k radiu rekli, tak ted musim taky zadavat rucne
Prosinec 18, 200915 r podle serioveho cisla radia umi kamos zjistit kod,ma na to takovou sikovnou krabicku
Září 20, 201014 r Zdravím vás,ja potrebujem vymeniť žhaviče na octavii 2,vie mi niekdo poradiť ako na to?
Říjen 21, 201014 r bylo by dobrý napsat jakej máš motor pokud 1,9 jsou z venku u sacího potrubí pokud máš 2.0 jsou pod víkem hlavy válců a už to neni tak snadný
Leden 26, 201312 r jakou mají obvykle životnost žhavící svíčky? Máte někdo zkušenosti se žhavícími svíčkami Bosch Duraterm? Jaké jsou s nimi starty v mrazech a jak dlouho vám vydržely? Viděl jsem i žhavící svíčky za 900 Kč za kus, Bosch Duraterm stojí přes 300 Kč za kus, tak nevím, jak na tom bude s kvalitou v porovnání s těmi dražšími svíčkami. Vyplatí se koupit i ty levnější žhavící svíčky nebo je lepší si připlatit?
Leden 29, 201312 r opravdu nikdo neví, jaký je obvykle interval výměny žhavicích svíček? Kolik km vám vydržely žhavicí svíčky?
Leden 29, 201312 r jakou mají obvykle životnost žhavící svíčky? Máte někdo zkušenosti se žhavícími svíčkami Bosch Duraterm? Jaké jsou s nimi starty v mrazech a jak dlouho vám vydržely? Viděl jsem i žhavící svíčky za 900 Kč za kus, Bosch Duraterm stojí přes 300 Kč za kus, tak nevím, jak na tom bude s kvalitou v porovnání s těmi dražšími svíčkami. Vyplatí se koupit i ty levnější žhavící svíčky nebo je lepší si připlatit? 900KC za 1ks. Do OCTAVIE1???
Leden 31, 201312 r opravdu jsem v jedné prodejně viděl žhavicí svíčky do Octavie I za 900,- Kč za kus, byl to Bosch, ta cena mi opravdu přijde nehorázná, podle mě stojí běžně tak kolem 300,- Kč. V servisní knížce u Octavie I jsem nikde nenašel interval výměny žhavicích svíček, proto se ptám. U benzínů je interval výměny např. 60000 km, u dieselů ho neuvádí. Proč? EDIT: někdo mi říkal, že na výměnu žhavicích svíček by měla upozornit diagnostika, jiný zase říká, že diagnostika na nic takového neupozorňuje, jak to vlastně je? Dokonce mi někdo i říkal, že u benzínových motorů diagnostika také vypíše vadné zapalovací svíčky, ale s tím jsem se ještě nesetkal. Upraveno Leden 31, 201312 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Leden 31, 201312 r diagnostika ti moze akurat tak vypisat ze neprebieha korektny zazih vo valci ale nie ze je vadna sviecka.
Leden 31, 201312 r co si myslíte o žhavicích svíčkách značky STARLINE? Podle mě jsou to vyhozené peníze, ta kvalita asi nestojí za nic
Leden 31, 201312 r Zhavice sa daju premerat multimetrom ci su O.K. Zhavice treba kupit kvalitne NGK,BOSCH, cena je cca 10euro za kus. Tu mas NGK za 220 Kc link: http://auto.bazos.cz...vici-svicky.php Upraveno Leden 31, 201312 r od PROCHY603
Únor 4, 201312 r na stránkách firmy Bosch jsem četl, že interval výměny žhavicích svíček Bosch Duraterm je 50000 km, osobně se mi ten interval zdá nějaký krátký, myslel jsem, že vydrží déle. U jiných žhavicích svíček může být ten interval delší?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.