Únor 4, 201015 r Myslím, že času na to "překvapení" je dost. Ale lepší auto za nižší cenu než současný Tour. Víc zatím nemůžu říct. Tak bylo by smutne, kdyby ten novy okridleny sip byl stejny ba dokonce jeste horsi nez soucasny Tour
Únor 5, 201015 r Tak bylo by smutne, kdyby ten novy okridleny sip byl stejny ba dokonce jeste horsi nez soucasny Tour smutné možná, rozhodně ne nereálné...pokud to bude levnější než Tour tak aby to nebyl lowcost něco alá logan,sandero, thalia aspol. které jsou levné ale kvalitou ucházející :-D (tj. interíér vč. plastů thálie, sandera apod....) george: čekám na to info...však si to jen slyšel to neznamená že to tak je nebo že bys to nemoh zveřejnit :-D
Duben 29, 201015 r Dnešní číslo Auto Bildu se věnuje přímému srovnání budoucnosti české Škody a rumunské Dacie, přináší také první retuše plánovaného městského auta, ale hlavně onoho nástupce Octavie Tour, který bude mířit proti Loganu druhéí generace. A Auto Bild o nové škodovce píše jako o Škodě Felicia, takže návrat slavného jména:-)
Duben 30, 201015 r Posílám odkaz na titulní stránku, kde je jasně vidět, že nová Felicia se podle Auto Bildu designově hodně inspirovala u studie Joyster, jinak k časopisu se snad dostanu během víkendu, ale určitě to vyjde i v českém Auto Tipu: http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-17-2010_1169974.html
Duben 30, 201015 r no o no vidiet ze scenar ktory sa deje u dacie dost zjavne kopiruje sc enar kt. vw spravil u skody .... a to chcel kedysi Renault v MB vyrabat twingo a zancku skoda zachovat len pre vychodne trhy ..
Květen 6, 201015 r MF Dnes má (mimmo jiné) docela bordel v rozlišování výrazů A Entry a Octavia Tour. Nejlepší vtip je pak údajném označování modelu dodavateli "žebrák", přičemž o pár řádků mluví o uvedení až v roce 2012 atd. Škoda toho názvu, podle mě byl z navrhovaných nejlepší.
Květen 6, 201015 r ked uz o tom hovoris ..mohol si dat link.. http://ekonomika.idnes.cz/napad-vw-levny-seat-se-bude-vyrabet-ve-skodovce-fln-/ekoakcie.asp?c=A100505_202031_ekoakcie_abr
Květen 6, 201015 r Dôvod editácie: Zmazal som to lebo som sa sral do pana bojlera a pritom som vedel kuloví a on si to nenechal líbit ! Upraveno Květen 7, 201015 r od LUKY-007
Květen 6, 201015 r Já trochu nerozumím tomu přesvědčení, že co nevím já, to nemůže vědět ani nikdo jiný. Sorry, ale v tom článku fakt není nic, co by tady nebylo. Snad jedině to, že padl název Popular a třeba se dočkáme jednoho názvu, který se uvažoval už pro první generaci Fabie. V tom článku jednoduše melou dohromady dvě různý věci. A5 Tour - milionkrát se tady psalo, že současný Tour na konci roku skončí, dodavatelé dostali avízo k obnovení dodávek dílů od začátku příštího roku na předfl OII a doknce tady CJO dal i fotku pro lepší pochopení; dalo docela práci, abys přestal špekulovat nad předěláním na jinou karosářskou variantu atd. A Entry - už 19. února jsem psal, že se mluví o dvou různých modelech, cca o měsíc později měla spousta lidí možnost si obě dvě verze Š***a/S**t prohlídnout včetně interiéru a návrhů výbavových verzí... a jenom debil by neviděl úplně "náhodnou" podobu prostřední části. Auto rozhodně nevypadá ani v základní výbavě jako žebrák. Už vůbec ne verze S**t. Ale máš pravdu, J***a byla mnohem zajímavější a hezčí než O*****a III. Upraveno Květen 6, 201015 r od bojler
Květen 6, 201015 r Nesludiji to úplně dopodrobna, tak se možná zeptám hloupě, sorry.. Chápu to správně, že v průbehu roku 2011 se bude prodávat místa Toura ( tedy nyní doprodováná Octavia 1), nově Octavia 2 (před faceliftem) a to do doby, než bude na trhu nové auto mezi Octavií a Fábií?..a ceny Octavia 2 Tour (před facelift) bude udělaná vůči nové Oct. Facalift tak, že bude výrazně levnější ( ta předfacelift)?.. Upraveno Květen 6, 201015 r od mmmm.
Květen 6, 201015 r Dôvod editácie: Zmazal som to lebo som sa sral do pana bojlera a pritom som vedel kuloví a on si to nenechal líbit ! Upraveno Květen 7, 201015 r od LUKY-007
Květen 6, 201015 r za blbost hned startujes a prejdes si vsetky posty a argumentujes ... :-) :smich: Projet dvě dvoustránková vlákna je otázka čtyř minut. A protože ses furt vyptával a mlel svou, tak sem si ty příspěvky pamatoval. Snažím se i na sebeblbější příspěvek reagovat věcně a když mně začneš vykládat žvásty o jakýmsi klikání z garáže a dělání moudrého, tak sem ti připomněl tvoju vlastní natvrdlost.
Květen 6, 201015 r Dôvod editácie: Zmazal som to lebo som sa sral do pana bojlera a pritom som vedel kuloví a on si to nenechal líbit ! Upraveno Květen 7, 201015 r od LUKY-007
Květen 6, 201015 r videl si nastupcu toura ostatni su blbci ... nemozu mat vlasnty nazor .. a sovoj pohlad na vec .. Já jsem nástupce Touru neviděl, to jen tak pro tvůj "vlastní názor a pohled na věc". Tady jde vidět, jak se v tom motáš. Jinak když je řeč o té garáži, reakce na ten článek. Je docela podobná, že?
Květen 7, 201015 r Dôvod editácie: Zmazal som to lebo som sa sral do pana bojlera a pritom som vedel kuloví a on si to nenechal líbit ! Upraveno Květen 7, 201015 r od LUKY-007
Květen 7, 201015 r ja som iba totalny BLB a nemam pravo tu nic pisat ! Klidně si piš co chceš. Jenom počítej s tím, že srát se do ostatních a přitom vědět kulový si někteří lidi nenechají líbit.
Květen 7, 201015 r nechcete místo vzájemného urážení, které kromě vás dvou nikoho nezajímá mi radši odpovědět? nebo jen děláte ramena a víte oba velký kulový?..
Květen 7, 201015 r nechcete místo vzájemného urážení, které kromě vás dvou nikoho nezajímá mi radši odpovědět? nebo jen děláte ramena a víte oba velký kulový?.. 1. nikoho jsem neurážel, to zaprvé 2. odpověď tady už máš, půjde o dva různé modely, ale podrobně: A5 Tour brzo po ukončení A4 Touru na začátku příštího roku, půjde o ořezanou předfl OII A Entry bude mezi Fabiou a Octaviou (třeba i interiérem), technicky mnohem blíž Fabii (novej Superb je ale taky velkej a přitom na "menší" platformě), nebude tak brzo jako Tour vzhledem k mezigeneračnímu růstu bych se nebál u OIII velikostního konfliktu s oběma lowcostama jestli bude vedle sebe A Entry a A5 Tour pokračovat souběžně delší dobu, to tvrdit nemůžu, ale podle informací by tomu tak mělo být; A Entry není žádná chudinka, cenově bych ale Tour viděl přecejenom výš v úvahách bych nezavrhoval u A Entry víc karoserií než jenom sedan a vzpomněl bych třeba mimo jiné na jednu studii začínající na J úvahy o koncernovém dvojčeti bych nezavrhoval už vůbec; jestli nebude špatný interiér, byl by to hezčí bratříček Upraveno Květen 7, 201015 r od bojler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.