Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...
Vloženo

Ahoj vsichni

Pokrocil jiz cas od posledniho prizpevku v tomto tematu, tak toho vyuziji, protoze ykusenosti s timto motorem by mohli byt vetsi a nechci zakladat nove tema.

Chtel bych koupit YETIka s motorem viz tema 2.0 TDI 125kW CR generace II, ale samo ze ne novy, ale z bazaru.

Mam v merku pekny kousek, ale ma najeto 150 000 km, myslite ze je to na tento motor hodne??

Dik za prakticke rady.

Vloženo

Jen taková úvaha: 150tis za cca 2 roky (2. generace), to znamená nějakých 200 km denně včetně nedělí a Vánoc... To se dá leda po dálnici, něco jako denní HK-Pha-HK. Možná je to lepší než denně 10 km po městě do práce a zpátky, obě cesty se  studeným motorem (a nějakých 20000km na tacho). Ale souhlas s F., líp asi nikdo neporadí.

Vloženo

Jasně, to máte pravdu že to auto musí člověk znát ze všech stran, mě šlo spíše o to jak si tento motor stojí po stránce výdrže. Přeci jen zkušenosti již mnozí z vás s tímto motorem mají. Tak třeba neodchází často střiky, čerpadlo, turbo atd. Například já mám OII s motorem 1,4 TSI a již mi 3 krát měnili vodní pumpu, že by náhoda ??

Jo a generace 2 je již od roku 2011.

Vloženo

ctyrkolu urcite aspon s offroad paketem,jinak z te vybavy mas jeste panoramu,soundsystem,sklopna zrcatka,el.sedacku,autopilota atd je toho jeste moc :) ja sem ted par dnu majitelem yeti a byl problem sehnat pekny s peknou vybavou,tady ta 125kw se me nelibi ale kazdy ma jine vnimani,urcite nechat proverit vin

Vloženo

Ano, souhlas toto nema neni o vybave, to jsem ani nectel resit. Opet se vracim k motoru je 150k na tento motor hodne?? Jaka je zivotnost, nebo nema nejake neduhy?? Dik

Vloženo

150 000 km je podle mě v pohodě, tím že to jezdilo delší trasy by měl být motor i auto v daleko lepší kondici, než když někdo najede těch 150tis za 10let po městě.

 

Předchozí auto (Land Rover Freelander 2, automat, rv. 2007) jsem prodával po necelých 7 letech a 250tis km, byl tam motor Ford 2.2 TDCi, ve 190tis jsem musel měnit vstřikovače a žhavící svíčky, pak ve 240tis rozvody, jinak bez problému.

Vloženo

Ano, souhlas toto nema neni o vybave, to jsem ani nectel resit. Opet se vracim k motoru je 150k na tento motor hodne?? Jaka je zivotnost, nebo nema nejake neduhy?? Dik

pokud sou poctive tak uplne v poho,ja jsem ted kupoval 103kw verzi a ma 213tis km a vubec se toho nebojim,posrat se muze i v 10tis km,vzdy zalezi od majitele a kusu,takhle podle cisla se rict neda

  • o 3 roky později...
Vloženo

Zdravím, právě jsem si pořídili 125kW v manuálu a najetými 195k a kódem motoru CEGA. Můžete mi někdo říct, na co si dávat u tohoto motoru pozor, čeho se vyvarovat atd? Jinak jede krásně, jenom si ševelí. Cestou domů po dálnici super, spotřeba taky solidní - při 140-145 počítač ukazoval 5.8l/100km. U 150 6l... Mám ho teprve 4 dny a zatím max. spokojenost...

Vloženo

Má větší turbo než 81 a 103 kW verze, takže v nejnižších otáčkách nic moc reakce na přidání, ale jakmile se trochu roztočí, jede jak blázen a je i překvapivě úsporný ve spotřebě.

Obvykle do 200 tis.km nezlobí. Občas pozvolný únik chladící kapaliny.

Takže standard - po 15 tis. km měnit olej s filtrem, po 120 tis. km rozvody (po 60 tis.km olej v haldexu).

Vloženo

No toho jsem si právě všiml, že po přeřazení mu chvilku trvá než zabere. Je tam celkem dost prodleva od sešlápnutí plynu a záběru motoru. Chci to dát do Zlína do Škodovky napíchnout, aby zjistili, jestli s tím minulý majitel nějak nemachinoval. Ale jestli píšeš, že je to celkem normální, tak asi jo. Pro jistotu tam s tím ale zajedu... Jinak díky za odpověď.

Vloženo

V nízkých otáčkách to plyn ignoruje, ale jakmile se roztočí turbo, tak jede jako čert :D

Jenom nevím kde jsi vzal tu spotřebu - nedávno jsem jel třesu HK - Praha - PCE a protože jsem spěchal, tak když to šlo, tak pořád 150+ a přijel jsem za průměr 8,3l...

Vloženo

Tak spotřebu mi ukazoval počítač, tu jsem si nevymyslel. Přišlo mi to hodně slušné... Jel jsem trasu Děčín-Praha-Zlín-Uh.Brod. Spotřeba stoupla až při přejezdu mezi Zlínem a Uh. Brodem přes dědiny. Tam to šlo na nějaké 6,2. Jinak při cestě po dálnici kolem těch 140 mi to ukazovalo tak jak jsem psal... No a s tou prodlevou jde něco udělat? Nějak to poladit? Nebo to tak prostě zůstane?

Vloženo

Jde o míru té věci.

Do určité míry je to normální a dané větší vahou rotujících součástí, které mají větší setrvačnost a déle jim tedy trvá se roztočit a generovat plnící tlak.

Takže určitě nebude na škodu navštívit servis a ujistit se, že tam není nějaký problém, který by prodlevu zvětšoval.

Pokud není, je jen jedna konstruktivní možnost - si to oblíbit...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...