Publikováno Leden 31, 201015 r Zdarec zkuseni, mam takovej problémek. Pri prejezdu nejakejch hrbu ci tak neco slysim takovy tlumeny rany od predniho levyho kola, auto ma 250tis, dal sem to znamymu at se mrkne ci mto muze bejt a prej by to chcelo udelat silentblokovou vlozku predni na ramenu, zadni silenblok ten v tom hliniku a tycky stabilizatoru. Cena neni nijak zavratna, jen u toho zadniho stabilizatoru prej stoji novej 2000kc a tak rikal ze ma znamyho co dodava jen ten gumovej silenblok do toho hlinikovyho pouzdra a ze to umi prelysovat, setkal jse se s timto nekdo?? A jeslti jo, nema to pak treba kradsi zivotnost ci tak neco?? Diky
Leden 31, 201015 r Všechny neoriginál gumy které jsem kdy použil byly po 10-20 000km horší a mlátily víc než origoš po 150 000.. Za tu námahu bych už nikdy do neorigo nešel.. Takže dělat to 3x do roka nemusím.. Navíc většinou moc nepasovaly - byly větší a byl porod je tam dostat. Když jsem pak použil origo, šly tam hladce... rozdíl v ceně byl ovšem až 10ti násobný... Upraveno Leden 31, 201015 r od 1.8T
Leden 31, 201015 r Autor No jo a to je to ceho sem se bal, no predni budu mit origo, stabilizatorovy tyce taky a ty zadni uvidime co s tim udela a pak dam report po kolika km to umre. Kazdopadne diky.
Únor 6, 201015 r Zdarec zkuseni, mam takovej problémek. Pri prejezdu nejakejch hrbu ci tak neco slysim takovy tlumeny rany od predniho levyho kola, auto ma 250tis, dal sem to znamymu at se mrkne ci mto muze bejt a prej by to chcelo udelat silentblokovou vlozku predni na ramenu, zadni silenblok ten v tom hliniku a tycky stabilizatoru. Cena neni nijak zavratna, jen u toho zadniho stabilizatoru prej stoji novej 2000kc a tak rikal ze ma znamyho co dodava jen ten gumovej silenblok do toho hlinikovyho pouzdra a ze to umi prelysovat, setkal jse se s timto nekdo?? A jeslti jo, nema to pak treba kradsi zivotnost ci tak neco??Diky Tak přesně to co popisuješ jsem dělal loni v létě, na STK si technik všiml docela dosluhujících silentbloků, a i poslechově byla náprava hlučnější, naj.cca 150tis. Měl jsem před dovolenou a tak jsem si říkal, že bude !lepší" cestování s celou rodinkou. Nechal jsem si udělat i test tlumičů a protože LP a PP se lišil o 4% a bylo to vyhodnoceno jako snížené schopnosti tlumení a ať nedělám geošku 2x (ušetřím-udělám najednou). Servis Škoda-silentblok zadní v Alu pouzdře origo, přední taky origo-škodovka přelisovala, ten v Alu bych asi přelisovaný nedal, tlumiče jsem si přinesl a protože ve VO s autodíly kde nakupuji měli jen Monroe (byly za půlku oproti origo škoda, vzal jsem je a taky horního uložení vč. ložiska - taky cca za polovic. Nakupuju tam už asi 10let a nikdy s ničím problém, rozvody,filtry, ložiska kol, desky, kotouče atd. Škodovka vyměnila a ejhle-tlumení přední nápravy citelně lepší-takové ty zpomalovací retardéry, když se jelo s rozumem lepší, ale pokud rychleji jakoby tlumiče bouchaly podstatně více než před tím, zvlněný asfalt např. před křižovatkou-katasrtofa jako by se tlumiče a silentbloky vůbec neměnily! ba naopak ještě horší! Na slavné dálnici D1 se v pravém vyskákaném pruhu vůbec nedalo jet, tlouklo to jako o život. Další týden do servisu, tam mě chlácholili, že po výměně silentbloků a tlumičů vše ztuhlo a jediné co se neměnilo a může"klepat" jsou staré známé kosti, což byla hlavně bolest tdi fábií, ale budiž nechal jsem je vyměnit-zkušební jízda-beze změny. Resumé servisu-donesl sis své díly-sorry a to tam mám velmi dobré vztahy, na druhou stranu se nedivím, mají pravdu a taky jsem se tam nijak nerozčiloval. Objednal jsem se tedy další měsíc na výměnu tlumičů a když jsem přijel, zjistili "mistři", že přestože věděli že přijedu tak na 103KW je nemají, další objednání a výměna nedávno vyměněných Monroe tlumičů a uložení za origo tlumiče a uložení a konečně je přední náprava perfektní-klid, tuhost, jako pocit nového auta! Tlumiče a uložení jsem zavezl zpět do VO a čekám co bude, Monroe Germany se ůdajně na reklamaci moc netváří, pravda je, že tlumení bylo v pořádku, ale ve spojení s uložením to neklapalo, někde muselo být něco mimo toleranci ať už tlumiče či uložení a výsledek byla vůle a následné bouchání. VO údajně řeší díky mě 1.reklamaci v Monroe, nemají s nima jinak žádné problémy, ale tak díky jejich vztahům to snad dopadne "pro mě" dobře, už naznačili, že i část nákladů za práci mi vykompenzují, vážím si tak přístupu VO-snaží se. Takže po nějakém tom měsíci jsem spokojen, jen jsem se té dvojí geošce stejně nevyhnul, o čase stráveném v servisu ani nemluvím. Zase se mi potvrdilo, že se člověk učí celý život. Tak to hochu dobře zvaž co si koupíš origo a co ne a s přelisováním do toho Alu pouzdra-no nevím, neříkám, že to nejde, ale ať to pak taky neděláš vše 2x - "a to se vyplatí".
Únor 7, 201015 r Autor Ty jo tak to koukam no ja sem si to taky rozmyslel a pudu do origo. Nainstaloval sem si Etku a dily co mi kamos rikal stoji to co rikal, ale pak sem se mrkl na skoda-dily srovnal to s jejich cenama a pri oreginalech usetrim skoro dva a pul tis. takze to udelam jednoduse, koupim to na dilech a necham to kamosa prehodit a bude to origo. Ono je asi fakt ze origo je origo a nema cenu reist nejaky nahrady protoze pak by to mohlo delat bordel. Dik za info a jak to povymenuju tak dam info jak se to chova a jestli budou potreba i ty tlumice jak si to delal ty a nebo jelsti je to ok.
Únor 7, 201015 r máš recht, sleva ze škoda-dily ti bohatě zaplatí práci i geometrii, a pokud máš čepy a tlumiče v pořádku, tak náprava bude jako nová.
Únor 7, 201015 r Ty jo tak to koukam no ja sem si to taky rozmyslel a pudu do origo. Nainstaloval sem si Etku a dily co mi kamos rikal stoji to co rikal, ale pak sem se mrkl na skoda-dily srovnal to s jejich cenama a pri oreginalech usetrim skoro dva a pul tis. takze to udelam jednoduse, koupim to na dilech a necham to kamosa prehodit a bude to origo. Ono je asi fakt ze origo je origo a nema cenu reist nejaky nahrady protoze pak by to mohlo delat bordel. Dik za info a jak to povymenuju tak dam info jak se to chova a jestli budou potreba i ty tlumice jak si to delal ty a nebo jelsti je to ok. Skus ještě kontaktovat člena fora SEBO jakou by uměl cenu Možná budeš spokojený On má origo.
Červenec 20, 201015 r Autor Tak panove po 5 tis mohu konstatovat ze sem opet naletel . Koupil jsem silentbloky u cc-autodily, obednaval jsem origo, dosli mi febi, s tim ze febi dodava koncernu sem se uklidnil a nechal vse namontovat, v den montaze mi mechos co dela ve skodovce rekl ze predni pouzdra se mu uplne odtrhly a musel rychle koupit novy ale ze starej v zapalu vzteku vyhodil, zadni v hliniku prej pohoda. Po namontovani podotykam ze nove kosti, preni zadni silenbloky napravy, silentblok prevodovky se auto zlepsilo - neni srovnatelne s novatorem ale lepsi. Po 5tis menime olej, a ejhle, koukam na zadni silentblok napravy a kazdej se tvari jinak a pravej je prasklej. Informoval sem cc-autodily, ti mi zatim rekli ze reklamace v pohode a za posilaji jiny (pry vcera) tak uvidime, kazdopadne pocity smisene a popravde priste asi origo. Zatim smutek a tlumice pudou asi origo ze skodovky a pak se uvidi. Drizte palce.
Listopad 8, 201014 r Kluci a jaký jsou origo díly - kdo je výrobce? myslím tím stabilizátory , kosti popř. tlumiče? DIKY RG
Listopad 27, 201014 r to přelisování je vpohodě, mám to na O2 4x4, pasujou tam origo z fábie tdi a jde to i na pasata. cena 300kč jeden.
Prosinec 7, 201014 r Nazdárek chlapi, dnes jsem si všiml zvláštního jevu, při zastavování jsem uslyšel kovové skřípání, jakoby narážel kov do kovu a znělo to od zadní nápravy. Myslel jsem, zda to není uvolněný disk, tak jsem zastavil na pumpě, sundal poklice a zkoušel dotahnout a jsou v pořádku. Dělá to velmi nepravidělně z 10 zastavování se to projeví tak 3x a většinou při rychlosti 15- 30 a 65-70 Km/h. Jinak se auto chová v cajku. Najeto 172 000 Km, 2005 rv. Ložiska to nebudou, co takhle vrzající silentbloky?
Říjen 1, 201113 r Zdravim , mam octaviu 1 combi 1,9 tdi a chcel by som vymenit gumy stabilizatorov len neviem akej su velkosti nasiel som 21mm aj 23mm ktore su vhodnejsie ? dakujem
Prosinec 7, 201113 r to přelisování je vpohodě, mám to na O2 4x4, pasujou tam origo z fábie tdi a jde to i na pasata. cena 300kč jeden. Cislo dilu na ten silentblok z fabie je 1K0 407 183 je naprosto uplne stejny...staci nalisovat ale pozor jeho stred je stejne jako u octy asimetricky a je potreba ho i tak nalisovat..
Leden 9, 201213 r Tak dneska jsem taky dělal přední nápravu u 4x4 celkem to šlo silemblok přední ........300,-- silemblok v hliníku...1.200,-- spodní kulák...............600,-- práce takypohoda
Únor 6, 201213 r Tak dneska jsem taky dělal přední nápravu u 4x4 celkem to šlo silemblok přední ........300,-- silemblok v hliníku...1.200,-- spodní kulák...............600,-- práce takypohoda Cau prosim te jak napisu ten radek dole jak tam mas Skoda Octavia 1.9TDI...............................
Únor 6, 201213 r inak tu sa rieši téma podvozok,ale skúsim ti trochu poradiť..pozri na odkaz,kde je moje nastavenie..myslím,že to je ono.. http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=signature
Únor 15, 201213 r leckdy i na skoda-dily.cz maj matouci popis - pojmy prvovyroba/prvovyroba z nemecka jeste neznamea originalni dil. Bohuzel to chce podle vymontovanyho dilu, nebo na netu dohledat primo vyrobce a ohlidat si to. Jinak kolikrat zkousi dodat dil od vyrobce, ktery "zasobuje" koncern. Clovek, co to nezkouma, muze mit pocit, ze dostane se slevou stejnej dil, co si objedna servis v centralnim skladu. Nekdy jsou schopni dodat ale i opravdu "origo" dily za lepsi cenu, jen si to chce pohlidat a vedet, jaky vyrobce to opravdu dela.
Červen 14, 201312 r Caute, dajte nejaky tip na kvalitne silenbloky na predne ramena /resp zadne silenbloky prednych ramien OII / nerad by som po roku menil znova.
Červen 14, 201312 r Taky jsem měnil predni silentbloky dal jsem obyc delphi tak uvidime. Každopádně další budou superpro nebo powerflex cena je sice jednou taková než u origa, ale jsou nesmrtelný to dřív odejdou ramena než silentbloky:-)
Červen 14, 201312 r Menil si komplet aj s "hlinikom", alebo len gumovu cast? Zvažujem, že by som ich prelisoval, len si musim vyrobit pripravok cca 61,5mm priemer na vytlačenie starého silenbloku. Pozeral som poerflex, ale trochu sa obávam toho, že keď sú silenbloky plné, aby to nakoniec nebolo veľmi tvrdé, najradšej by som dal originál, ale ktoré sú vlastne originály, keď na stránkach čítam "prvovýroba" a každý ponúka iný silenblok. Upraveno Červen 15, 201312 r od Ljuk
Červen 15, 201312 r Kupoval jsem silentblok předního spodního ramena zadní (zalisovaný v hliníku) a silentblok předního spodního ramena přední ten se jen přelisuje. Určité to trošku přitvrdí tema sport silentblokama, ale zas auto bude mnohem lépe ovladatelné. A jestli budu každej rok měnit oem silentbloky tak si myslím ze se mi ta investice do sport silentbloku vrátí:-) Upraveno Červen 15, 201312 r od Arlo
Červen 16, 201312 r Tak ano, keď to bude aj trochu tvrdšie a veľmi sa komfort nezmení, tak to by šlo, ale ak by tie silenbloky boli moc tvrdé, ako napr. silenbloky z Audi A2, pri ktorých síce auto dobre sedí, ale priečne nerovnosti už veľmi prenášajú do interieru, potom už lepšie silenbloky pravidelne meniť,samozrejme nie každý rok, chcelo by to nejakú kvalitnú náhradu s podobnými vlastnosťami . Každopádne lepšie keď odíde silenblok, ako potom celé rameno, alebo kĺb Upraveno Červen 17, 201312 r od Ljuk
Červen 29, 201312 r Caute, dajte nejaky tip na kvalitne silenbloky na predne ramena /resp zadne silenbloky prednych ramien OII / nerad by som po roku menil znova. Cauky ,mel jsem utrzene oba dva silentbloky na ramenech,dal jsem tam s audi a2 plne znacka mog ,rizeni presne, pevne akorat se trosku zvysila hlucnost,vice se to prenasi od motoru na karoserii,ale jinac fakt super.Muzu doporucit,lisovane primo na aute. http://www.skoda-dily.cz/eshop/8z0407183a-silentblok-ramene-kovovy.html
Červenec 2, 201312 r Ako si to dokázal prelysovať priamo na aute? Upraveno Červenec 2, 201312 r od Ljuk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.