Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To není možný, to tak je, např. 1.4 16V, 1.6 MPI, HTP...

Ano, 3.6 ho nemá, ale zpětné vedení výfukových plynů tam je, jen je prováděno jinak - zajišťuje ho přestavování vačkových hřídelů, kdy je při "výfuku" otevřen i sací ventil, takže spaliny se dostanou do sání a následně zpět se vzduchem do spalovacího prostoru.

Vloženo (editace)

Nic to nepíše ale příjde mi že v nízkých se tomu moc nechce jako dřív okolo 1100-2000 a hlavně to má nepravidelný chod doprovázený zvukovým projevem TDi :D na volnoběh ale pálí všech 6 válců svíčky jsem měnil. Ještě mě napadlo jestli náhodou škrtící klapka? Ale to by to něco psalo ne? A když tam žádný nálepky nemám tak by mi to měli udělat zdarma ne? Protože byla svolávačka na přehrátí SW motoru u 3.6 ne?

Editováno: , autor: LadaT
Vloženo (editace)

prosím tě, co bys chtěl po 3.6 aby dělala v 1100-2000 otáčkách? to auto jede od 4500-7000 otáček.(tohle pitomé nastavení to nevytočí tuším víc než 6500)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

No jasně vím že to není nafta ale prostě jedu si 60 auto mi točí 6 okolo 1100 otáček chci jen lehce přidat tak jakoby dunění alá tdi skoro nic se neděje pak už se naseru kickdown a letí ale když přidám jen trochu víc tak to podřadí ale sakra to trvá než pochopí co chci. ale buďto má moje dsg nějakej ekoralley mód nebo už nevím rozjezdit to na S nepomáhá. Máte to stejně? Jen podotýkám že jezdím jen po městě to auto už nebylo za Prahou ani nrpamatuju

Editováno: , autor: LadaT
Vloženo

Tenhle motor je spíš na delší dálniční přesuny. Naštěstí ho celkem pravidelně protahuji a tejden skákání po Praze je znát.

DSG se snaží jet co nejekologičtěji a má se přizpůsobovat jízdními stylu. No nevím, když chci pohnout, nebo více brzdit, dávám S.

Vloženo

Jj. Učí se pořád. A někdy na to se.e a neřadí vůbec. Nejvíc mě naštve, když chci vypálit z křižovatky a nechá mi tam dvojku. Proto raději dávám S a mám jistotu, že nebude myslet, ale makat.:-)

Vloženo

DSG je hrozná převodovka, jak píše tady motosman. Přijíždíš ke křižovatce třeba 20km/h rychlostí nechá ti tam dvojku. Pak potřebuješ akcelerovat a řádově sekundy čekáš, až ti přeřadí na 1 stupen... hrozný. jediná možnost podřadit pádlama nebo mít Sko.

Vloženo

A stáva se Vám taky že jedete třeba táhlá zatáčka do kopce (chodkovy sady v praze směr nahoru ta vracečka ) brzdím dole na nájezdovou rychlost a pak chci trochu pridat v tý zatáčce tak než to pochopí že z 3 musí na 2 tak to je porod to stejný sjezd z letiště na evropskou přes ty světla.

Vloženo (editace)

Automatická převodovka Vašeho vozidla je řízena elektronicky. Řazení rychlostních stupňů nahoru či dolů probíhá automaticky v závislosti na daném programu.Při klidném způsobu jízdy volí převodovka nejhospodárnější program řazení. Včasnější řazení na vyšší a pozdější řazení na nižší rychlostní stupeň snižuje spotřebu pohonných hmot.Při razantním způsobu jízdy s rychlými pohyby plynovým pedálem, při prudkém zrychlování, často se měnící rychlosti a při využívání maximální rychlosti se po sešlápnutí plynového pedálu až na podlahu (režim kick-down) převodovka adaptuje na tento styl jízdy a podřazuje dřív, mnohdy i o více rychlostních stupňů v porovnání s klidným způsobem jízdy.Výběr nejvhodnějších jízdních programů je neustále probíhající proces. Nezávisle na tom je však možné rychlým sešlápnutím plynového pedálu přejít do dynamičtějšího programu řazení, případně podřazování. V tomto programu řadí převodovka nižší rychlostní stupeň, než jaký přísluší okamžité rychlosti, a tak umožňuje větší zrychlení (např. při předjíždění), aniž by bylo nutné sešlápnout pedál plynu až do oblasti kick-down. Po zařazení vyššího rychlostního stupně se při odpovídajícím stylu jízdy opět zvolí původní program.Při jízdě v horách se řazení přizpůsobuje stoupání a klesání. Zamezí se tak neustálému přeřazování při jízdě do kopce. Při jízdě s kopce je možné pro využití brzdného momentu motoru podřazovat v režimu Tiptronic.

Tohle je Octávie, ale sup to má stejné.

Editováno: , autor: motosman
Vloženo

by som tam dal nejaký kvalitný 100oktánový benzín , pozrel stav sviečok a rozbehal to , zadaptuje sa aj motor , aj prevodovka , ak to chodí na kochačku tak je to naozaj zaspaté ale inak podobné problémy som nepočul a ani 1100 otáčok po rovine mu nevadilo ... 

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Rikam, ma temer 2x takovej obsah a bez turba velkej vykon. To musi necim nakrmit :-) jinak podivej na hodnotu cz - chorvatsko, plne nalozen, rychl.prumer 112 a jen 8l spotreba:-) pokud s takovym autem jezdi kolega 50:50 mesto mimomesto, je jasny ze takovej motor zere. Je urcen spis na dalnici.

Ty ses beztak honil s chipnutym 1.8tsi a dodelaval lauf navic ne :D

Hodně si to předělavají naftáci na 4 vyfuky....a pak se někdo diví že mu(3.6)neujede.....kdo nemá na pořádné auto,musí předělávat aby se pak cítil jako ve 3.6

Vloženo

Já si nechával DSG právě proto,aby tak šíleně nepodtáčela  upravit u Zdenka Hájka-TDI Fun a paráda.

Sice u TDi,ale 3,6 jsem měl také a kdybych ji měl,nechal bych si to udělat i tam.Hlavně také kvůli setrváku,to podtáčení té dvouhmotě moc nesvědčí

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...