Přejít na obsah

1.4 tdi VYSOKA spotreba, prosim


Doporučené příspěvky

covece ty si s tema obrazkama fakt vyhrajes :-)diky moc..takze radis zaslepit ten ventil a pred emisema zase odlepit? :-)zadna jina varianta jak se dostanou sracky do intercooleru te nenapadaj??kamarad zase rikal neco z prevodovky nebo z klimy..ja urcite chci ted vymenit filtry, olej jeste vydrzi...a chci teda jeste jednou a pecliveji vycistit tu vahu...ty mas taky 1.4tdi??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v intercooleru nejsou sračky, ale olej so přepustí turbo...je to běžnej jev, nějaká ta decka se vždy stratí a něco utkví na stěnách hadic a něco se dostane do IC, když to není velký množství tak neřešit ;) ten obrázek je taky trošku špatně, ale vesměs je to tak že EGR slouží jako eko pomůcka - ale spíš než nespálený palivo slouží k znovu spálení tzv "pevných částic" (bordel co se usazuje v EGR a sání je směs "sazí" a oleje co je v potrubí - mazut)

takže po zaslepení EGR ve výsledku: - nebudou se usazovat saze v samotném EGR a sání

- motor se bude lehce pomaleji ohřívat (zpětné spaliny jsou horké a ohřívají motor, tyto po zaslepení logicky do motoru nejdou)

- olej v hadicích a IC zůstane, je to běžnej jev = sračky z IC budou týct naprosto stejně ;)

jináč u emisních norem EU4 (cca rv 2004 a výš u Fabek) je EGR elektronický = není to mechanicky řešený a k zaslepení se musí řešit v mapách, VAGem jde tuším pouze stáhnout na nížší účinost, ale vypnout nelze!

do IC se sračky dostávaj hadicem z turba, je to olej...nehledat za tím vědu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) k cemu je dobry ho zalepit?

2) a ohledne ty vahy vzduchu...musim tam pres pocitac neco vyvadet??j

3) prisel jsem na to, ze mi asi neco tece z intercooleru..je to mastny a auto celkove syci, proste chladic v hajzlu...zajima me, jak se do chladici soustavy dostane tenhle mastnej sajrajt???chapete me..abych nevymenil intercooler a za pul roku z nej zase neco teklo a zavada byla jinde...diky za kazdy rady, moc mi pomahate a fakt mi to hodne pomaha..dik marek

1) neusazuje se "bordel" v EGR a sacích parohách, nejde ti to do motoru

2) po vyčištění je dobrý nastavit VAGem hodnoty, není to nutný...stačí po vyčištění auto zajet (nízký otáčky, vyšší otáčky, ať si jednotka "ohmatá" údaje co váha dává ;) )

3) v IC může být olej, je to běžnej jev, nesmí ho tam být ale příliš...syčet nesmí nic!!! únik tlaku z potrubí ti snižuje výkon, zvedá spotřebu a hlavně zatěžuje turbo (aby dohnalo unikající tlak tak se víc namáhá - tlačí a ve velký zátěži může dojít k tzv přetočení turba = KO)

sajrat se dostane z turba, něco přepustí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no IC máš poblítý od oleje pěkně, teda jestli to není tím jak ti vytekl olej z hadice...navíc jestli ti syčí, tak to je špatný a dej to do kupy....vliv to bude mít rozhodně na výkon a potažmo i spotřebu, buď si nech IC spravit, nebo pořiď v OK stavu PS: to že uchází není dobrý ani pro turbo :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je urcite deravej, pac hlavne proto jsem na to prisel..pod naraznikem jsem si vsiml fleku od oleje...kdyby to melo vliv na spotrebu tak bych skakal radosti a vyresil bych tim dve mouchy jednou ranou..uz ten IC mam u mechanika a ten povi jestli je to spravitelny nebo koupit novej...uz se to na forech dost resilo, ze se ten IC prodrel o kus nasavajiciho plastu...jestli to vyjde tam vsem kupuju panaka kvalitni nafty pro svy milacky :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...