Publikováno Květen 4, 200619 r Dnes sem zjistil docela velký únik oleje. Kape to z nárazniku před levým předním kolem. Tak sem pátral a stopa vede až do míst kde je klakson a kousek vedle je něco z čeho to nejspíš teče, ale nevím co to je. Má někdo stejnou zkušenost? Kdo mi poradí? Děkuji
Květen 5, 200619 r Autor Jojo, je to z čerpadla pro servo. Tak sem to dneska rozebral a vypadá to, že blbě těsnila nádržka na olej co je namontovaná nahoře na čerpadle. Celý tělo čerpadla bylo pěkně zoxidovaný. Vše sem vyčistil a dal zas do kupy. Zatim to šlape a neteče. Čas ukáže. Nerad bych investoval do novýho.
Prosinec 17, 201014 r Zdravím mam problém s řízením na prave straně přes prachovku prosakuje olej dá se to nějak opavit nebo se musí vyměnit celé řízení.Kolik Vám vydrzelo servo? mi 60 000 to je podle mě nějak málo.
Prosinec 17, 201014 r pokud teče je neopravitelný....sice se dělají repase, ale vesměs to nic moc nevydrží a cena +- 5000,-Kč....nové Koyo se dá kolem 7000,- sehnat = připrav se a pomalu a jistě sháněj převodku řízení....manžety čepy řízení,pokud máš ok můžeš přehodit ze svého řízení + ještě budeš potřebovat servo olej..... na nájezdu to ani není tak závislé, co vím tak staré TRW odchází vesměs kolem 100-170tkm (u mne minulý měsíc cca ve 170tkm KO - rosilo přes manžety a cca půl roku statečně drželo, než odešlo úplně)...celkově mě ta sranda vyšla na 10.000,-Kč
Prosinec 17, 201014 r Jak ti radi kibi lepšia je vymena. Da sa gufero vymeniť robil son to parkrat ale iba pre seba lebo je to nevdačna robota. Repas je mačka vo vreci. lA ked bude aj ta v zaruke pušťať vymenu na reklamaciu myslim vymont zamont ti nikto nehradi.
Prosinec 18, 201014 r Koupil jsem si litr oleje za 260kč zatím jsem tam dolil asi deci a najel jsem 50km a ubylo jen asi 50ml .Dá se bez problému sehnat to gufero nebo manžety co to těsní?Dá se to opravit doma nebo je zapotřebí specialní nářadí.
Prosinec 18, 201014 r náhradní díly se na to koupit nedají, fabrika nepočítala s opravitelností- repasí dílu.....vážně nemá smysl to opravovat, nevydrží to delší dobu a sundavat několikrát nápravnici, dělat geometrii a doufat že ti to nevyteče v tu nejmíň vhodnou dobu je dle mne nesmysl.....jinak chvilku se to dá dolévat, u mne ubylo nějaká ta decka (během půl roka) a pak to chytlo v převodce takovou vůli, že se dalo kolem hýbat do strany +- 2cm.....řízení u Fabky všeobecně není nejtrvanlivější a jediná jistota opravy, je prostě tu převodku vyměnit vykašli se na opravu, to už radši pořiď ježděný: http://aukro.cz/item1362274284_hreben_servo_rizeni_skoda_fabia_1_kojo_koyo.html PS: určitě nebrat použitý hřeben řízení z bouračky - jak to dostalo byt jen lehku ránu na kolo, tak je velká pravděpodobnost, že začne rosit
Prosinec 18, 201014 r Jsou všechny typy (KOYO) vzajemně zaměnitelné? Viděl jsem že čísel dílu je hodně a všechny byly KOYO.
Prosinec 18, 201014 r Koyo je pouze jedno (TRW je staré cca do rv. 2002 a nové provedení - vzájemně nezaměnitelné, stejně jako TRW vs Koyo), vzájemně jsou tuším tyto všechny zaměnitelné: 6Q1 423 062 G 6Q1 423 061 K 6Q1 423 061 J 6Q1 423 061 L 6Q1 423 062 B 6Q1 423 061 T
Prosinec 18, 201014 r Raději zajedu do Škoda servisu a pozjištuji to.Nerad bych koupil řízení a pak by mi bylo na nic.
Prosinec 18, 201014 r ne, ty ti řízení neoddělají (to už je mnoehm horší faktor pro řízení velká kola a když se častojezdípo městě)...spíš jsi chytil blbej kus...a jsi si jistej, že auto má 60tkm??
Prosinec 18, 201014 r tak leda špatnej kousek, protože po 60tkm KO řízení je celkem brzy...moje auto viz podpis je váhově na přední nápravu jinde, kola mám už nějaký ten rok od velikosti 15 vejš a řízení to vzdalo teda o dost později
Prosinec 19, 201014 r Keby si vypustil olej ktory je v manžetach aby to tam nekvapkalo tak by sa myslim že dalo skusiť to STK.
Prosinec 19, 201014 r před technickou otři manžetu a při nejhorším dostaneš zápis do "lehkých závad" nejspíš poznámku "vůle v řízení".....teda pokud se technik špatně nevyspí, stará mu nedá a po cestě do práce šlápne do hovna
Prosinec 27, 201014 r Byl jsem před Vánocemi ve Škodovce a řekli ,že KOYO už jim řízení neprodává tak mi nabidli misto KOYa TRW i s čerpadlem za 18500 (bez práce),že pry je to misto toho KOYA tak jsem se jim vysmál A asi koupím nějaké starši kolem 2000 a bude.
Prosinec 27, 201014 r použitých KOYO se dá sehnat celkem dost a za solidní ceny...jen je to sázka do loterie, může držet roky, ale taky měsíc a záruka není žádná PS: hlavně neber řízení evidntně z bouračky na kolo, respektivě na předek, dost často pak začne téct http://aukro.cz/item1377570765_hreben_servo_rizeni_skoda_fabia_1_kojo_koyo.html http://aukro.cz/item1386580643_rizeni_skoda_fabia_i.html http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbazar.cz/rizeni-koyo-skoda-fabia-melnik-o4898529.html něco co se najde
Prosinec 31, 201014 r Tak jsem si byl včera pro řizeni za 2500 včetně čepu řízení najeto 27 000 a čísla jsou náhodou uplně stejná Tak snad bude sloužit déle. Jinak vypustím olej odpojím čerpadlo a budu mít servo v rukách nebo koupím jine koně :horse: :horse:
Leden 3, 201114 r Zdravím potřebuji vědět zda je nějak škodlivá jízda Fabii s posilovačem řízení mimo provoz? Děkuji
Leden 3, 201114 r z jakého důvodu je řízení mimo provoz??...KO servočerpadlo?....řízení?...elktrika??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.