Publikováno Únor 11, 201015 r Zdarec, OII, Climatronic, pokud pustím rozmrazování čelního skla, nebo jenom ofuk elního skla, aby se odmlžilo, vždycky se část před spolujezdcem odmlží dříve než před řidičem. Když sněží a jsou puštěné stěrače, tak před spolujezdcem stírají jenom vodu (roztopený sníh), před řidičem stěrač v horní půlce skla jezdí po zmrazkách..... Je to normální, nebo je to konstrukční vada, nebo mám hledat závadu? Díky.
Únor 11, 201015 r nevim jak to vypada s rozvodama, ale rekl bych ze to muze bejt tim ze je u spolujezdca ten ventilator vzduchu a pak se to rozvadi dal, ale je to jen domenka jinak beru to funeni
Únor 11, 201015 r Nene, někdo to tady probíral někde... je to vadné čidlo teploty vzduchu... Pro levý a pravý kanál vzduchu jsou samostatná čidla a jedno je v tahu... a tam to netopí... Po výměně si pochvaloval že je to OK.. Ventilátor je sice před spolujezdcem, ale to na to vliv mít nemůže protože výměník je až uprostřed.... Bohužel bližší nevím, mě rozmrazuje stejnoměrně...
Září 5, 201015 r mam rovnaky problem ale naopak u spolujazdca mi ide z vetrakov o poznanie chladnejsi vzduch, cize sa mi aj pomalsie odhmlieva okno, v podstate teply alebo skor vlazny vzduch mi u spolujazdca ide iba ked nastavim najvyssiu teplotu na climatronicu, neviete mi niekto poradit co presnejsie by to mohlo byt za snimac? diky Upraveno Září 5, 201015 r od pajko
Říjen 14, 201113 r caute, tak konecne som bol na diagnostike a zistli ze spolujazdcova strana mi topi preto slabsie (ide mi studensi vzduch) lebo mi odisiel senzor g151 to je pravy, lavy ma oznacenie g150. pytal som sa co taka sranda stoji a povedali ze cca 20e. Lenze robota by bola pekne draha lebo by trebalo dat dole palubovku a to je robota cca na 1 den. Takze ak ste niekto sikovny a viete si to vymenit sami tak to bude celkom lacna ale pracna zalezitost.
Listopad 21, 201113 r zdravim, vedeli by ste mi niekto povedat kde presne sa nachadza ten Right vent temperature sensor -G151 v octavke? neviem to na nete najst. Diky
Listopad 30, 201113 r Dobrý den, neustále s údivem sleduji, že nějaké rady tady se člověk nedočká. Asi si každý rád namachruje svoje ego a nebo mu jde jen o kšefty. Rady typu přijeď a máš to za deset minut udělaný jsou fakt k smíchu. Teď k věci. Tyto čidla jsou přístupná poměrně lehce. Stačí vyndat prostřední ofuky, ty co maj i ovladač varovných blinkrů. Pod nimi jsou výstupy do těchto ofuků. U každého z nich je čidlo, vedou do nich dva dráty. Stačí je pootočit jako bajonet a jsou venku. Nevim kolik stojí, ale mně stačilo otřít je technickým benzínem a začalo zase pěkně měřit. Pokud nemáte diagnostiku, doporučuji před demontáží odpojit baterii. Také jsem si vyndal rádio, vznikne pak více prostoru pro demontáž tech čidel. Práce na dvacet minut, i s kafíčkem a vyčištěním (když už to mám rozebrané) na hodinu.Tak ať vám to vyjde (:
Listopad 30, 201113 r jumborasta velmi pekne ti dakujem...v servise chceli davat dole palubovku toto si mozno dokazem poriesit aj sam
Prosinec 10, 201113 r Jumborasta dal som na tvoju radu, senzor som vybral utrel denaturovanym liehom a vyzera ze to funguje tak ako ma...uvidime ako dlho...vdaka za tip
Prosinec 28, 20177 r Ahoj chlapi. pečlivě jsem si udělal poznámky, jak očistit ty čidla. Jsem si řekl, že se do toho pustím sám, ale zjistil jsem, že tam nejsou žádné šroubky a když jsme si chtěl vytáhnout rádio, tak jsem zjistitl, že bych asi něco zlomil... Pomohla by snad fotka... ale to už bych chtěl hodně. (mám závadu, co byla popsaná výše, zorzmražení skla u spolujzedce je o poznání dříve). - takže bez fotek, tyto informace předám mechanikovi. :-) Díky začínajícím mrazům, mám drobný problém, když vozidlo odstavím - (a to už se pokouším před dojezdem do cíle, vyfoukat veškeré telo z vozidla) vozidlo, tak k večeru, jak začne klesat teplota, tak se ve vozidle na čelním skle začne kondenzovat vlhkost a ta později v noci přimrzne. Takže ráno škrábu jak vnější , tak i vnitřní plochu čelního skla. DO vozidla nezatéká. koberce jsou suché a ani v zavazadlovém prosotru a ani v rezervě není voda. ... už si neví rady. Žena již koupila nějaký odsávač vlhkosti.. ale to není řešení. poradte. Díky. Upraveno Prosinec 28, 20177 r od elektrikar
Prosinec 28, 20177 r pokud se to mlží, tak je uvnitř vysoká relativní vlhkost - takže buď auto přirozeně nevětrá, nebo je tam nějaký zdroj vody.
Prosinec 29, 20177 r mlží se to ale pouze jen při určitých atmosférických podmínkách. tzn, že neé vždy. přes den je to v pohodě, a když zasvítí slunce do auta, najednou se v e vozidle zvedne teplota a pak jak večer slunce, zapadne, tak se začne ve vozidle kondenzovat voda. ale auto je suché, ani pod kobercama není voda. Poradíte? jak rozebrat tu palobovku, tak jak popsal.JUMBORASTA ??? díky
Prosinec 30, 20177 r doporučuji nastudovat problematiku rosného bodu - pak ti bude jasné, že rosení je funkcí teploty a relativní vlhkosti vzduchu. Obranou je tedy buď zvýšit teplotu, nebo snížit vlhkost. Nemáš ucpané odtoky pod stěrači? Filtr? Návod na palubovku najdeš v Dílenké příručce (Google)
Prosinec 30, 20177 r Ahoj Wittmanne , příručku sem si stáhl (https://uloz.to/!jxPM7wpbe/oiidp-rar) a našel nějaký zevrubný návod (strana 112 obr. č. S87-C225) kapitola 8.10 v kapitole topení klimatizace. Jen jak jsme se díval (já mám verzi S O II po FL s tím, že mám climatronic a v plné verzi , jenaže na tom obrázku v knize, bych měl ty snímače G151 a G150 najít na ofukovači středního panelu co se nachází na straně 5 obr. S80-c124? (jen ten obrázek mi trochu nesouhlasí s tím, co jsem vyfotil. (nebo na obrázku v knize, S87-C225 je již znázornění po odstranění horního plastu?) :-) jestli Ano, tak dle obrázku by to mělo být opravdu jednoduché, tak jak popisuje Jumborasta. Díky za ujištění, že jsme našel sprváný návod.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.