Červen 1, 200817 r Na pravo by měla být sahara, je menší, průměr 29 cm, výkon 220/60 W, číslo 6J0.959.455 M, ten větší má průměr 34,5 cm, výkon 250/60 W, číslo 6X0.959.455 A.
Září 29, 200816 r Ahojte, mám Octaviu 1,6/74kW, pokazil sa mi ventilátor chladenia motora (ten väčší). Zohnal som druhý ale dvojvodičový. Ja som mal trojvodičový. Vie mi niekto poradiť, aký je medzi nimi rozdiel? Upraveno Září 29, 200816 r od luboj
Září 29, 200816 r Ďakujem, už ten rozdiel mi je jasný. Ešte by som chcel vedieť, či sa dajú motorčeky z ventilátorov opravovať. Pravdepodobne na starom mám vadné ložisko, alebo puzdro. neviem čo je tam použité. Pri spustení vydáva hrozné zvuky. Zdemontoval som ho z auta, ale nevedel som stiahnuť vrtuľu a neviem, či je motorček rozoberateľný. Vie mi niekto poradiť ako mám postupovať? Za odpoveď vopred ďakujem. Upraveno Září 29, 200816 r od luboj
Září 29, 200816 r Měl jsem ten samý problém s velkým chladičem. Dal jsem to jednomu elektromechanikovi a ten to v pohodě rozebral a opravil za docela slušný peníz. Rozhodně nechoď do autorizovaného servisu, jsou to vyděrači a hnedka objednávají novou součástku místo toho, aby se snažili něco opravit. Jinak s tím, jak se to rozebírá to nepomůžu, protože jsem to ani neviděl.
Únor 9, 200916 r Potreboval bych sehnat vetrak chlazeni motoru do Octavie 66kW TDI s klimou, ten vetsi (345mm). Nasel jsem nekolik kodu co by tam asi pasovali, ale nechapu jaky je mezi nimi rozdil: 6X0959455A 6X0959455F 6E0959455A Vyznate se nekdo v tech kodech ? Dik
Březen 6, 200916 r Ahoj když mi odešel ten samý ventilátor taky bylo spostu typů za spoustu pěněz vyzkoušel sem dva s rozdílnýma číslama a fungovalo to bez problémů ale prý by tam mohl být rozdíl v otáčkách.
Duben 23, 200916 r Prosím nevíte někdo proč když nastartuju tak se hned rozjede ventilátor chlazení a jede pořád až do vypnutí motoru dík moc za jakoukoli odpověď
Duben 23, 200916 r jj dík už sem zjistil že by to mohlo být aj termospínačem ale pojistka by mně nenapadla,jenom podotýkám že jde o 1.8T a stačí jenom otočit klíčkem do rozvícení kontrolek ani nemusím nastartovat a ventilátor spustí.
Duben 23, 200916 r termospínač spíš nesepne ale to spíš uhnijou kontakty termospínač roztočí vrtule u 1,6 AVU,BFQ s elktr. termostatem
Duben 27, 200916 r Tak jsem se díval na ty pojistky ale mám v tom hokej u našeho auta je pojistková skříň z boku palubky u řidiče ale očíslované nejsou tak nevím která je pojistka č. 16. tak nevím pomoooc
Duben 27, 200916 r tak sem si našel schéma pojistkové skříně,vymněnil pojistku a stejně jede pořád tak to asi bude ten termospínač
Únor 16, 201015 r Zdárek.Mám taký problém,že sa my na 1,6-75kw motore bez klimatizácie, roztočí venilátor na chladiči pri studenom motore.Stiahol som kontakty zo všetkých snímačov a aj tak sa to točilo.Ak natočím motor vypne.Zhasnem, znova sa roztočí a takto to pokačuje dookola. Vypne to jedine vtedy,ak motor nechám zohriať na asi 50celzia. Poraď te my, čo s tým.Ďakujem za každú radu.
Únor 16, 201015 r hledal bych chybu u jednotky dochlazovani, je ve predu na levem nosniku setkal jsem se s tim na golfu IV, jednotku jsem vymenil (valela se mi doma) po vymene vse ok (treba byly jen spatny kontakty - nezkoumal jsem to) zkus jestli neco napise diagnostika
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.