Srpen 24, 201114 r spis zase zajet do toho stejnyho servisu, kde ti vymenili vetrak, kterym to evidentne nebylo a omlat jim to o hlavu zkontroluj pojistku a i jeji kontakty, jedna se o pojistku na baterce, na vetrak je klasicka pojistka hned u tech plechovych kdyz zapnes klimu, roztoci se vetrak (oba), jestli ne, tak rozebrat a vycistit rele na jednotce dochlazovani, ta je pod baterkou Upraveno Srpen 24, 201114 r od zdesim
Říjen 24, 201410 r Zdravim koupil jsem octavu s klimatizaci a potreboval bych vedet zda je normalni, kdyz prijedu z prace cca 10km tak vetrak chladi jeste cca 15 min po vypnuti motoru. Nerad bych aby to bylo nejake zle znameni ci v zime vycucana baterka.
Říjen 24, 201410 r jsem amater s tim co to zrovna je pravy vetram vypnuty a levy jede pry to je ke klimosce Upraveno Říjen 24, 201410 r od Pawouk Odstraněna citace.
Červen 29, 201510 r Zdravím páni, skúšal som na rychlo hladat podobný problem ale nenasiel som to, dost to súri. Ked pretocim kluc do polohy ked sa rozsietia kontrolky, tak sa zapne ventilator chladenia motora aj ked motor stal celu noc vonku. Viete co s tym moze byt ? Prosím o radu.
Červen 29, 201510 r mám climatronic a tam mi vypisalo chybu 4b6 ale neviem ci to ma s tym nieco spolocne ... a kde je to cidlo teploty alebo rj dochladzovania ? dík
Červen 29, 201510 r To je nějaké divné, co ti to píše a to ti vapsal VAG? čidlo je na chladiči a jednotka na levém nosníku v motorovém prostoru - spíše je ale přístupná zespodu
Červen 30, 201510 r No oco na aute presiel 700km pretoze isiel do prahy a odvtedy sa to stava stale ... klimu pouzival ... a ten kod mi ukazal climatronik ... Vag doma nemam
Červenec 18, 201510 r Dobrý den, vlastním Octavii 1.9 TDi 81 kW, r.v. 2002, climatronic. Včera jsem dostal auto domů ze servisu, byla prováděna oprava prasklé hlavy. Příčinu však nikdo nezjistil. Až teď jsem si uvědomil, že jsem za dobu co auto mám cca 5-6 měsíců ani jednou neviděl v chodu ventilátory chladiče. Chtěl bych se zeptat, zda-li je to normální. Ventilátory se točí při zapnuté klimatizaci oba, ale jindy jsem je v chodu neviděl. Teplota na palubní desce podle budíku nikdy nepřekročila 90°C. Je možné, že z tohoto důvodu došlo k prasknutí hlavy? a zároveň je možné, že ventilátory nespínají protože voda skutečně nedosahuje teploty nutné pro sepnutí (dle mých informací 91-97°C)? Pojistky jsem kontroloval a zdají se všechny v pořádku. Předem děkuji za odpovědi.
Červenec 26, 201510 r ventilátory spínají při cca 105-110°C, pokud ti teplota nikdy neleze víc jak půlka doprava, tak je vše ok, teploměr drží naprostředku od nějakých 80 do 110°C, ventilátory můžeš vyzkoušet třeba v koloně bez zaplé klimy, uvisíš, že poběží, samo by se hodilo ozkoušet obě rychlosti (proklemováním čidla)
Červenec 31, 201510 r Dobrý den chlapi, je mi 15 a moc se nevyznám v autech, ale potřebuji poradit. Můj táta má Volkswagen Sharan 2.0 TDI z roku 2001 a vždy když vypne motor, tak mu stále jede ventilátor a musí ho odpojit od elektřiny, aby nejel. On by pořád něco opravoval v servise a to stojí dost peněz, chci se zeptat zda se taková závada dá vyřešit doma v garáži. Předem dík za odpověd.
Říjen 6, 20159 r Ahojte nejdu mi vobec ventilatori na octe 1.6 75kw, oba su funkcne odskusal som ich na priamo, aj riadiacu jednotku ventilatorov som mal od suseda na odskusanie no nepomohlo ani to, v kolone mi vrela voda rychlo som pustil kurenie o zysiel z dialnice, na fotkach su tri cidla na ktorom z nich mam premostit kable aby som pripadne spustil ventilator? A ktory z troch snimacov na co sluzi? Ten na chladici som skusal premostit kable no nic na neudialo, VAG hlasy chybu ventilator cislo 2 skrat na kostru a ani test akcnych clenov ich nerozbehol, poistky na beterke ok aj ukostrenia pod bateriou su prekontrolovane. Upraveno Říjen 6, 20159 r od MarkusDelRey
Listopad 27, 20159 r Zdravím, chcem sa spýtať čím to môže byť keď sa mi oba ventilátory zapnú skoro , motor nemá ani 60 stupňov. Vag mi hlási chybu čidla na chladiči no po výmene to tam stále vypisuje, a ventilátory si bežia nonstop. Po vypnutí motora ich vypne. S teplotou problém nieje , auto sa zahreje na 90 a drží. Nejaká rada ? Je to octavia 1 1.6 75kw , 2002 , manuálna klíma. Upraveno Listopad 27, 20159 r od maros8492
Únor 10, 20169 r v lete jsem resil problem, ze mi nespina velky ventilator... viz video. jde nejak elegatne vyzkouset, zda je ok ?
Únor 10, 20169 r Skusit ho mozes na priamo, pripoj kable na bateriu pripadne skusit vagom test akcnych clenov.
Prosinec 2, 20168 r Ahoj lidi potřeboval bych poradit. Když nastartuji auto tak mi asi každých 7 vteřin spínají ventilátory a točí se asi 3vteřiny a zase vypnou. Motoru takhle kolísají otáčky motoru. Toto se děje i když je motor studený a i když je teplý. Auto bylo 10 dní v servisu a hledali závadu. Vyměnili náplň klimatizace a byl asi na chvilku klid. Dnes jsem dojel ze servisu domů a auto zase spíná ventilátory jako předtím. Když to píchnu na diagnostiku tak to nenajde žádnou chybu. Když dám klimatronik naplno na maximální teplotu a i na nejnižší teplotu tak stále ventilátory každou chvilku sepnou a po chvilce zase se zastaví. Už nevím čím to může být a v servisu asi už asi taky ne. Díky moc za každou radu. Správci se omluvám jestli je tu takovéto téma. Já ho nenašel. Díky Upraveno Prosinec 2, 20168 r od Luďa Upraven název
Červenec 29Čvc 29 zdravím vás chcel by som len poradiť kde môže byt chyba nezopne ventilator chladenia snímače vymenené,rele odskúšané,ventilator samotní funguje poistky ok
Červenec 29Čvc 29 Skúsim to zajtra teda pozrieť ako ta jednotka vyzerá netuším ale budem hľadať tak ako vravite
Červenec 30Čvc 30 Všetko poodpajane jednotka pomerana žiadna chyba všetky piny ok zapojil som a ventilator nezopne už neviem kde môže byt problém vdaka za radu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.