Přejít na obsah

Ventilátor chladiča


bobocop

Doporučené příspěvky

když se podíváš na to schémátko co jsem sem dal, tak vidíš že ty dva dráty jdou z jednotky dochlazování.

T4r/2

T4r/1

T4 - je ta velká svorkovnice, silnoproudá .. tedy myslím tím že tam teče dost proudu ..

nicméně asi bych se nezabýval zrovna jednotkou dochlazování, blbě se k ní může, pokud nemáš jámu nebo zvedák a změřily bych si ohmetrem odpor těch vrtulníků. Viz schémátko ...

A samozřejmě po sepnutí klimy se MUSEJI rozjet OBA větráky ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

winstrol v describes winstrol v. zelnorm review describes zelnorm review. drug meridia describes drug meridia. anxiety alprazolam describes anxiety alprazolam. order propecia describes order propecia. acne treatment buying online describes acne treatment buying online. legal anabolic steroid describes legal anabolic steroid. zithromax and birth control describes zithromax and birth control. ultram addiction describes ultram addiction. cyclobenzaprine online describes cyclobenzaprine online. wellbutrin sr describes wellbutrin sr. hydrocodone pharmacy describes hydrocodone pharmacy. klonopin picture describes klonopin picture. elavil information describes elavil information. lasix side effects describes lasix side effects. zanaflex medication describes zanaflex medication. phentermine online pharmacy describes phentermine online pharmacy. ativan overdose describes ativan overdose. celebrex side effects describes celebrex side effects. buy ultram describes buy ultram. legal anabolic steroid describes legal anabolic steroid. ambien zolpidem describes ambien zolpidem. purchase ultram describes purchase ultram. diflucan and pregnancy describes diflucan and pregnancy. slot machine celebrex describes slot machine celebrex.

Co to sem proboha kdo cpe ????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když se podíváš na to schémátko co jsem sem dal, tak vidíš že ty dva dráty jdou z jednotky dochlazování.

T4r/2

T4r/1

T4 - je ta velká svorkovnice, silnoproudá .. tedy myslím tím že tam teče dost proudu ..

nicméně asi bych se nezabýval zrovna jednotkou dochlazování, blbě se k ní může, pokud nemáš jámu nebo zvedák a změřily bych si ohmetrem odpor těch vrtulníků. Viz schémátko ...

A samozřejmě po sepnutí klimy se MUSEJI rozjet OBA větráky ...

Dobrá, jednotku dochlazování nebudu řešit, schémátko je pěkné, ale abych mohl změřit ten "vrtulník", musím z jednotky dochlazování vytáhnout konektor od toho větráku, ne ?¨

Nebo ho můžu změřit i nějak jinak ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem z toho na palici nebo co....

Teorie je mi ganz klar, jde mi jen o to, když budu zkoušet ten větrák s napětím, jak na to.

1. vytáhnu konektor, který jde z jednotky dochlazování k větráku a ne ten dám 12V a kostru ??

2. Nebo přímo na tom motůrku je také konektor a těch 12V můžu napíchnout ?

3. Nebo na kontaktech z termospínače na chladiči ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2. je správně ...

a už konečně pod to auto vlez ... víš vůbec jak vypadá auto .. ??? Tak asi vydíš že od ventilátoru jde kabel, někde končí v konektoru a pak s největší pravděpodobností pokračuje dál ...

Tak tam to rozpoj a změř, pokud možno směrem k ventilátoru :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, vlezu tam, doposud nějak nebyl čas, auto už jsem někde viděl, je to taková věc na čtyřech kolech, ne ?

Já jsme tu věc viděl dokonce i na střeše, osobně jsem jí tam dopravil ...

:smich:lol

Doufám že to dáš dohromady ...

Pokud ti tedy jede klima i ventilátor pro klimu, závadu vidím nejspíš v samotném větráku.

Z toho schématka co jsem sem dal vyplívá, že mezi jednotkou dochlazování a větráky už není termostat. Ten je bokem a je připojen přímo do jednotky dochlazování. Tudíž z toho logicky vyplívá, pokud vycházíme z toho že při zapnuté klimatizaci ať se děje co se děje vždy musejí běžet oba větráky, že je problém mezi jednotkou dochlazování a vlastním větrákem. Buď je v hájí větrák, nebo nějaký kontakt, možná kabel.

Zatím se měj, odlétám na dovolenou. Auto nechávám doma .. :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, vlezu tam, doposud nějak nebyl čas, auto už jsem někde viděl, je to taková věc na čtyřech kolech, ne ?

Já jsme tu věc viděl dokonce i na střeše, osobně jsem jí tam dopravil ...

:smich:lol

Doufám že to dáš dohromady ...

Pokud ti tedy jede klima i ventilátor pro klimu, závadu vidím nejspíš v samotném větráku.

Z toho schématka co jsem sem dal vyplívá, že mezi jednotkou dochlazování a větráky už není termostat. Ten je bokem a je připojen přímo do jednotky dochlazování. Tudíž z toho logicky vyplívá, pokud vycházíme z toho že při zapnuté klimatizaci ať se děje co se děje vždy musejí běžet oba větráky, že je problém mezi jednotkou dochlazování a vlastním větrákem. Buď je v hájí větrák, nebo nějaký kontakt, možná kabel.

Zatím se měj, odlétám na dovolenou. Auto nechávám doma .. :disgust:

Tak na střeše bych tu věc vidět nechtěl....

Konečně jsem se k tomu dostal !!!

Mezi větráky a jednotkou dochlazování přímo pod větrákem jsou konektory obou ventilátorů (klima+voda), ale toho místa na ruce tam moc není.

Tak jsem ho rozpojil, proměřil a ohmmetr ukazoval 1, takže nekonečný odpor.

Rozpojil jsem i ventilátor klimy, změřil a mezi všemi kontakty byl malinký odpor.

Zkusil jsem napojit 12 V na ventilátor klimy, kontakty zajiskřily a větrák se rozběhl.

Tak jsem ještě pro jistotu zkusil napojit na napětí ten druhý ventilátor a mrtvo !!!

Nešel ani na jednu rychlost, což se podle toho odporu dalo očekávat, takže je to motůrkem !!!!!

Sháním motor ventilátoru chladicí kapaliny na O1, 1,9TDI, 2001 :smich:

Doufám, že si tu dovolenou užiješ a díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

aohj...

mam neco podobneho za problem. po dojezdu by se mel zapnout ventilator na dochlazeni... ale tak se nedeje. pask se mi stane ze po delsi dobe kdyz je auto jeste zahrate... neni mozne nastartovat. a divne bzuci nekde v motoru.

muzete mi rici jestli to nekdo vi...co by to mohlo byt. jestli to je opravdu to spinani ci neco jineho.diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

destructor:

klimu nemam. vetrak frci... je sice pravda ze by se mel zapnout az kdyz dosahne nejakou hranici. po dnesni jizde uz vim ze to s vetrakem nic spolecneho nema.muj problem je nekde jinde. kdyz se mi to stane ze nemohu nastartovat s teplym motorem...probehne cerpadlo(natahne benzin) a vypne se po nejake dobe. ale pak je slyset nejake bzuceni/piskani nekde v mistech motoru. nekde v casti jak je skrtici klapka.ale nevim co to je a hlavne proc to dela.kdyz seslapnu pomalu plynovy pedal je to bzuceni slyset obcas vic.kdyz schladne poradne motor,pak otocim klickem a lze startovat.neni tam nahodou nejake cidlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hustoles77: starter je po prohlidce...cca 6mes.nova brzda.takova ta blbost u pastorku...takze starterem to neni.spise uz mam podezreni ted po nedeli na mech.cast (klapka) je tam jeste nejaka elektrika.takze si myslim ze to bude ono.zacina se tam tvorit nejak mokro.ted bych ale rad vedel kolik ten mechanickej blazinec stoji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš benzín, že ? Nevím jak u benzíéna, já mám TDI a když píšeš o klapce, jeden čas mi zlobila podtlaková škrticí klapka(chcípák)pro doběh motoru, chcípnul jsem po příjezdu auto a pak chtěl nastartovat a nic. A dělala to ta klapka, po chcípnutí motoru zůstala zavřená a při startování do motoru nešel vzduch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam benzin. ono totiz je nejhorsi ze to prestane blbnout jak schladne motor. a jak se to zahreje...zustane to nekde vyset. proto prvni muj dotaz dotaz byl na cidlo teploty. protoze to je cast ktera by mohla zabranit nastartovani.a kdosi to rikal ze pokud zustane vyset termostat...neni mozne nastartovat.ale dostal jsem typ podivat se na vlnovec tak uvidim k cemu dojdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím, mám problém, aspoň si myslím, že je to problém ...

po naštartovaní stojacého auta a zohriatí chlad.kvapaliny na 90, by sa mal po nejakom čase zapnúť ventilátor na chladič ... pretože auto stojí a nepomáha ochladzovaniu nápor vetra, tak ako pri jazde ...

ten ventilátor by sa mal zapínať aj pri dojazde, aj pri vypnutom motore ...

neviete v čom by mohol byť problém ... ?

termospínač na chladiči? alebo riadiaca jednotka pre ventilátory?

mám motor 1,6 74 kW AKL s klimatizáciou ... ( na chladiči sú dva ventilátory ... )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím,

tak som pobehal po kábloch ...

nakoniec som vytiahol kábel z čidla teploty / na chladiči ... /, konektor má 3 kontakty, toto čidlo podľa dostupnej literatúra spína obidva ventilátory cez riadiacu jednotku ventilátorov. Zistil som kde je +12V a prepojil som to s ďalšími dvoma kontaktami ( po jednom ) a ventilátor ( ten väčší ) sa točil ... spojil som to s ďalším kontaktom a zapol som tlačítko klimy a roztočil sa druhý ...

... takže na 100% je to tým čidlom

vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Luďa změnil název na Neustálé zapínání a vypínání ventilátorů

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...