Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny!

Nechal jsem si na své fabii 1,4 16V 55kW vyměnit rozvody + vodní pumpu a po najetí přibližně 100 km mi ubyla v nádobce cca polovina chladící kapaliny. V servise mi řekli, že žádnou netěsnost nenašli, asi tam byl ještě vzduch. Dále jsem byl upozorněn, že je pravděpodobně už načnuté těsnění pod hlavou, protože na víčku pro dolívání oleje objevili malé množství emulze. Od té doby jsem najel minimum km, tak nemůžu říct, jestli úbytek pokračuje.

Chci se přesto zeptat, jestli může mít výměna rozvodů vliv na úbytek chladící kapaliny, respektive jestli se může někudy dostat kapalina do motoru, pokud by to někde špatně utěsnili a pod. Olej je zatím naprosto čistý a podle mě je v zimě troška žluté emulze na víčku normální. Nebo se pletu?

A ještě mám jeden problém, občas se mi po nastartování rozsvítí kontrolka chladící kapaliny i přes to, že jí je v nádobce dost. Dá se s tím něco dělat? Třeba nějakým způsobem vyčistit elektrody v nádobce?

Dík za názory

Upraveno od Juris80

ta žlutá emulze na víčku je normální a je důsledkem toho, že se jezdí krátké trasy a motor se nestihne zahřát

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny!

Nechal jsem si na své fabii 1,4 16V 55kW vyměnit rozvody + vodní pumpu a po najetí přibližně 100 km mi ubyla v nádobce cca polovina chladící kapaliny. V servise mi řekli, že žádnou netěsnost nenašli, asi tam byl ještě vzduch. Dále jsem byl upozorněn, že je pravděpodobně už načnuté těsnění pod hlavou, protože na víčku pro dolívání oleje objevili malé množství emulze. Od té doby jsem najel minimum km, tak nemůžu říct, jestli úbytek pokračuje.

Chci se přesto zeptat, jestli může mít výměna rozvodů vliv na úbytek chladící kapaliny, respektive jestli se může někudy dostat kapalina do motoru, pokud by to někde špatně utěsnili a pod. Olej je zatím naprosto čistý a podle mě je v zimě troška žluté emulze na víčku normální. Nebo se pletu?

A ještě mám jeden problém, občas se mi po nastartování rozsvítí kontrolka chladící kapaliny i přes to, že jí je v nádobce dost. Dá se s tím něco dělat? Třeba nějakým způsobem vyčistit elektrody v nádobce?

Dík za názory

Měl jsem podobný problém a vyřešen byl výměnou těsnění. Pak problém již nebyl. Zdravím Čech

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.