JirkaM Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Máte někdo přehled? Chystám se koupit, ale radši bych benziňáka, takže Octavii, ale nevím vůbec kolik může papat :-) Díkaaaaaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillo_cz Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Proč to sem dáváš dvakrát? Do Fabie "Motor" i Octavie "Motor"??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 počítej, že s Fabií RS bys jezdil tak za 6,5 a Octavií 1 RS tak kolem 9. Samozřejmě se dá jezdit za míň, ale proč by sis jinak kupoval RS, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludvíček Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Máte někdo přehled? Chystám se koupit, ale radši bych benziňáka, takže Octavii, ale nevím vůbec kolik může papat :-) Díkaaaaaa už tady k tomu něde byla diskuse v minulosti a myslim že celkem obsáhlá a detailní , Ale stručně : jde o auta jiný třídy (teda i ceny) - těžko srovnávat ale obecně podle toho kolik jezdíš km ročně bych se rozhodoval (nafta je zajímavá tak min.od 20 000 km ročně, pokud jezdíš míň tak bych volil asi benzín), 1,8T je nejlepší benzínový motor koncernu (až teď 2.0 TFSI v RS II ho dotahuje) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 podle mě jde spíš o to jestli budeš jezdit v hlučnějším autě za 6-9 litrů (fabia 1,9TDi PD RS) nebo v tichoučku za 8-15 litrů/100km.(octavia 1,8TRS) určitě tu budou polemiky o spotřebě ale tak nějak jsem s tím jezdil já. ad vyplatí/nevyplatí: pojistka není takovej rozdíl 1,9 vs. 1,8 náklady na údržbu dle mě stejná (olej, filtry u obou po 15 tis. ve stejné kvalitě) poruchovost: PD vstřiky - váha vzduchu, benzín škrtící klapky celkově bych to ohledně motorizace viděl jen rozdíl v komfortu jízdy. dynamika je trošku lepří u O RS ale ta spotřeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chudej student Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Rozhodni se podle toho kolik najezdis...pokud hodne tak Te ORS sezere..ja mam FRS a mam ho asi 5 mesicu a najel sem 40tis...Dlouhodoba spotreba po chipu je 6.2..A kupovat si ORS aby si to setril a jezdil na spotrebu nema cenu..Octavka je zase o tridu vejs atd..je tam vic aspektu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Máte někdo přehled? Chystám se koupit, ale radši bych benziňáka, takže Octavii, ale nevím vůbec kolik může papat :-) Díkaaaaaa ORS je benzin a FRS je nafta.Kazde ma sve pro a proti.O ma lepsi motor co se tyce dynamiky ale zase spotreba je ukrutna.FRS ma sice malinko mene horsi dynamiku ale spotreba je na krasu a tyky je FRS o dost obratnejsi.Ale zalezi na Tobe kolik toho najezdis a jakym stylem,to je hlavni.Pokud najedes dost tak bez do Octavie TDI 81kw a pokud malo tak bez do Octavie 1.8T.Do Fabie bych nesel (ja osobne) vubec.Je to pro me male auto za moc penez.Ale rozhodni se sam:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borg Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Jen tak mimochodem , motor co je v FRS můžeš mít i v Octavce a máš v tu chvíli podstatně užitečnější auto , mimo jiné FRS bude mít co se týče praktičnosti menší užitnou hodnotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Jen tak mimochodem , motor co je v FRS můžeš mít i v Octavce a máš v tu chvíli podstatně užitečnější auto , mimo jiné FRS bude mít co se týče praktičnosti menší užitnou hodnotu. Tj. pritom cenove s timhle motorem vyjde kokta skoro stejne jako FRS ( cca 350tis.+ ) ...s FRS si uzijes vice zabavy, kokta je zase praktictejsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 No ja pridam taky svou trosku do mlejna. Mam O RS, nerikam ze to stale honim, ale ze bych to zase setril tak to take ne. Dlouhodobou mam 8,9l/100km od zacatku co to auto mam. Nejmin kdyz sem jel na spotrebu tak sem mel 6,2l/100km ale to bylo plouzeni a ne jizda (Benesov - Liberec) asi 140km. Ted sem byl ve Francii a zpet, asi 2500 km a tam sem jel za 7,7 na sto a zpatky uz sem tomu obcas nakladal a tak se to vysplhalo na 8,5. Kazdym smerem sem jel jinou cestou, ve dvou lidech s plnym kufrem. Rekl bych ze s kazdym motorem se da jet usporne. Kazdopadne at fabka nebo octavka kazda ma sve pro a proti a s zadnym neudelas chybu. Takze preju dobrou volbu ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack RS Vloženo 13. Květen 2006 Sdílet Vloženo 13. Květen 2006 JJ, musím souhlasit, také vlastním O RS a spotřeba je obvykle asi okolo 9l/100km a když se nešetří tak i často přes 10l/100km Zato delší jízda se dá jet i za 7l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendaRS Vloženo 13. Květen 2006 Sdílet Vloženo 13. Květen 2006 Zdravim majitele RS!hele ja jezdim okolo 40tis. rocne a taky mam RSko.prumerne jezdim okolo 9l.Jinak nemám možnost srovnat s fabkou ale musim si rict, ze mi nekdy chybi takovy to žbrblání s dieslem na pohodu na 2000 otacek a treba na 4ku po meste.S timhle motorem to proste nejde moc dobre ale zase to vynahrazuje ten zatah.jinak sem max. spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuči Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 Lidi, nevim jak vy, ale já s O RS jezdim cca za 7l kombi. Když jsem jel posledně do Plzně (přes Nepomuk a Přeštice - cca 130 km) tak jsem jel za 5,6l na 100... a to nejsem žádnej lowrider! Člověk, co měl Octu přede mnou jí nechal přečipovat, takže to je možná i tím. Když jsem si jí přivez domů, tak jsem o víkendu nalítal pře 500 km a rozhodně jsem jí nešetřil a spotřeba mi nepřelezla 9l, takový jsou moje zkušenosti, asi se to liší auto od auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 15. Květen 2006 Sdílet Vloženo 15. Květen 2006 Lidi, nevim jak vy, ale já s O RS jezdim cca za 7l kombi. Když jsem jel posledně do Plzně (přes Nepomuk a Přeštice - cca 130 km) tak jsem jel za 5,6l na 100... a to nejsem žádnej lowrider! Člověk, co měl Octu přede mnou jí nechal přečipovat, takže to je možná i tím. Když jsem si jí přivez domů, tak jsem o víkendu nalítal pře 500 km a rozhodně jsem jí nešetřil a spotřeba mi nepřelezla 9l, takový jsou moje zkušenosti, asi se to liší auto od auta... No vidíš! Já když řeknu, že si chci koupit ereso 132 kw, tak mě mají všihni za blázna "prý takovýho žrouta"? Ale co můj 20ti ventil? Má sotva 125 koní a když ho trochu poškádlím, tak jede za 10,5 jen to fikne! Já jsem si moc dobře vědom, že ti koníci se taky chtějí napapat! To je přece jasný, že 180 PS není z luftu... Jóó, to když jsem měl Felicii 50 kw, tak ta jezdila 5,5 až když jsem s ni jel trasu 220 km "na plnou knedli" tak 7,4 ale víc ne!! Bylo to úsporný auto, ale taky to hovno jelo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuči Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Je jasný, že když mě to chytne, tak se RSo taky musí nabumbat, o tom není pochyb, ale rozumně se dá taky jezdit... Hlavně je pro mě octávka pohodlnější (přeci jen nejsem nejmenší) a navíc dost často vozim spolucestující (s hodně báglama) a ikdyž není vzadu tolik místa, je to pořád lepší než fábie... ale nic proti fábii, je to taky super auto!!! Ať zvolíš, jak zvolíš, svezeš se nádherně, o tom neni pochyb Předně asi nemá cenu řešit spotřebu u sportovnějších aut... Kdo chce jezdit ekonomicky, ať si koupí auto na hybridní pohon nebo ať jezdí na kole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Lidi, nevim jak vy, ale já s O RS jezdim cca za 7l kombi. Když jsem jel posledně do Plzně (přes Nepomuk a Přeštice - cca 130 km) tak jsem jel za 5,6l na 100... a to nejsem žádnej lowrider! Člověk, co měl Octu přede mnou jí nechal přečipovat, takže to je možná i tím. Když jsem si jí přivez domů, tak jsem o víkendu nalítal pře 500 km a rozhodně jsem jí nešetřil a spotřeba mi nepřelezla 9l, takový jsou moje zkušenosti, asi se to liší auto od auta... No to mi pridou jako nerealne hodnoty, ale nevidel jsem nemuzu hodnotit. Kazdopadne by me zajimalo jakou si mel prumernou rychlost s tou spotrebou 5,6 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttommirs Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 Škoda Fabia RS: g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 890 / 1110 h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 800 i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1010 j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 930 k) šířka vpředu (mm): 1380 l) šířka vzadu (mm): 1390 Škoda Octavia RS: g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 860 / 1090 h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 590 / 850 i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 960 j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 930 k) šířka vpředu (mm): 1450 l) šířka vzadu (mm): 1440 Ono to zas takový rozdíly ve velikosti vnitřního prostoru nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 17. Květen 2006 Sdílet Vloženo 17. Květen 2006 (editace) Škoda Fabia RS:g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 890 / 1110 h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 800 i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1010 j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 930 k) šířka vpředu (mm): 1380 l) šířka vzadu (mm): 1390 Škoda Octavia RS: g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 860 / 1090 h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 590 / 850 i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 960 j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 930 k) šířka vpředu (mm): 1450 l) šířka vzadu (mm): 1440 Ono to zas takový rozdíly ve velikosti vnitřního prostoru nejsou. No kdyz uz si uvedl vsechny mozne rozdily co se tyce vnitrniho prostoru tak si myslim, ze by bylo fer uvest i prostor v kufru a po sklopeni sedacek. Editováno: 17. Květen 2006, autor: MichalF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuči Vloženo 18. Květen 2006 Sdílet Vloženo 18. Květen 2006 MichalF: Je to cca 130 km a jezdim to do 1,5h... Tak si to můžeš spočítat:) (cca 85km/h) Hlavně jde o to, že je to tam samej kopec... Když sundáš nohu z plynu, tak těch 120 jedeš z toho kopce stejně. A to se do spotřeby hodně promítne, ale jestli mi nevěříš, tak Protivín- Praha každou neděli (od Příbrami dálnice - málokdy jedu těch 130) jezdim za 6,4 (6,6) ve 4 lidech a s narvanym kufrem... Skoro nikdo tomu nevěří, ale vím, kolik leju do nádrže a co najezdim... Jestli mi i přesto nevěříš, tak tě někdy v létě svezu a uvidíš sám Ttommirs: Psal jsem svůj subjektivní názor... Na čísla dovede koukat každej, ale posaď si dozadu do Fábie 3 lidi a pak je posaď do Octávky... Kde myslíš, že se jim bude sedět pohodlnějc??? Ono i těch 5 cm na šířku je znát... 7 cm vpředu je fajn už z toho důvodu, že nemusím mít narvaný koleno mezi volant a středovej panel a mohu si hezky položit ruku na opěrku (s Fabií jsem jel na otočku do Mnichova a zpátky - 800 km a je to znát... tedy aspoň u mojí postavy). Pokud jezdíš sám, tak tě prostor v autě tak moc nezajímá a pak uvítáš spotřebu Fábie, já ale jezdim minimálně ve dvou, ale vetšinou mám na delší trasy auto plný (se všema báglama spolucestujících) a když mi každej ňákou tu pětku na benál přidá, tak spíš řešim prostor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 MichalF:Je to cca 130 km a jezdim to do 1,5h... Tak si to můžeš spočítat:) (cca 85km/h) Hlavně jde o to, že je to tam samej kopec... Když sundáš nohu z plynu, tak těch 120 jedeš z toho kopce stejně. A to se do spotřeby hodně promítne, ale jestli mi nevěříš, tak Protivín- Praha každou neděli (od Příbrami dálnice - málokdy jedu těch 130) jezdim za 6,4 (6,6) ve 4 lidech a s narvanym kufrem... Skoro nikdo tomu nevěří, ale vím, kolik leju do nádrže a co najezdim... Jestli mi i přesto nevěříš, tak tě někdy v létě svezu a uvidíš sám Ttommirs: Psal jsem svůj subjektivní názor... Na čísla dovede koukat každej, ale posaď si dozadu do Fábie 3 lidi a pak je posaď do Octávky... Kde myslíš, že se jim bude sedět pohodlnějc??? Ono i těch 5 cm na šířku je znát... 7 cm vpředu je fajn už z toho důvodu, že nemusím mít narvaný koleno mezi volant a středovej panel a mohu si hezky položit ruku na opěrku (s Fabií jsem jel na otočku do Mnichova a zpátky - 800 km a je to znát... tedy aspoň u mojí postavy). Pokud jezdíš sám, tak tě prostor v autě tak moc nezajímá a pak uvítáš spotřebu Fábie, já ale jezdim minimálně ve dvou, ale vetšinou mám na delší trasy auto plný (se všema báglama spolucestujících) a když mi každej ňákou tu pětku na benál přidá, tak spíš řešim prostor... Ja netvrdim, ze kecas :-) Jen sem napsal, ze mi to pridou ty hodnuty nerealne vzhledem k tomu ze mam taky RSko :-) Ale jedine dobre pokud ti to bere tak malo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttommirs Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 MichalF: Fabia RS Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 260 / 1016 Octavia RS Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 528 / 1328 Není co řešit. Kuči: Jen jsem uvedl pár čísel pro lepší představu. Jednou jsem jel na zad. sedadle plně obsazené Octavky do Vídně a to byla hrůza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Kup si co chceš a neotrvuj s krávovinama. Přece nemůžeš srovnávat nesrvnatelený? Vždyť Fabia a Octavia, to je úplně něco jinýho, tak co to je za dotaz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Kup si co chceš a neotrvuj s krávovinama. Přece nemůžeš srovnávat nesrvnatelený? Vždyť Fabia a Octavia, to je úplně něco jinýho, tak co to je za dotaz? Proste Palo tim chtel rict, ze si mas koupit auto podle toho na co to chces ... jestli chces auto, ktery bude usporny kup si fabku, jestli auto se kterym se vyblbnes kup si oktavku :-) PS> A ty Palo bud milej :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Jak rikaj ostatni.Je to tezky se mezi temahle dvema autama rozhodout.Pokud nepotrebujes velky auto,kup FRS,pokud jo kup ORS.I kdyz takova FRS chipnuta na 123 KW...Ja mam s Octou takovy zkusenosti,ze se s ni da jet raltivne svizne-po normalnich silnicich nebo okreskach tak tech 120-130km/h furt a je to kolem nejakejch 7,5l...Asi ale zalezi na kusu.Je to tezky rozhodovani,ale ja bych asi sel do ORS.Prece jen 180koni je 180 koni... Kazdopadne dobre porid!!! 2 Milan II: Vzdyt 1,8 20V je snad nejuzranejsi motor,co se kdy do octavek daval.. Jinak nic ve zlym... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Kup si co chceš a neotrvuj s krávovinama. Přece nemůžeš srovnávat nesrvnatelený? Vždyť Fabia a Octavia, to je úplně něco jinýho, tak co to je za dotaz? Proste Palo tim chtel rict, ze si mas koupit auto podle toho na co to chces ... jestli chces auto, ktery bude usporny kup si fabku, jestli auto se kterym se vyblbnes kup si oktavku :-) PS> A ty Palo bud milej :-) To MichalF:Napsal jsi to spatne, melo to byt:.Pokud chces usporne auto se kterym se vyblbnes kup si FRS, pokud se chces vyblbnout kup si ORS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.