Přejít na obsah

motor jde na 3


Maranelo

Doporučené příspěvky

Ahoj

asi 50 km od domova na dalnici auto (octa 1.6 74kw 97 220000km) ztratilo vykon a vic nez 130-140km/h nejelo :feve: az pri prijezdu domu jsem zjistil ze jde na 3 valce tak jsem vyndal svice a zjistil jsem ze na druhym valci ma svicka NGK upalenej prostredni kontakt. Po nasazeni nove svice porad stejny proto jsem zmeril tlaky a na druhym valci namereno nenamereno 0 :kuk: Meril jsem to studeny takze na ostatnich taky zadna slava cca 9,5. Po sundani hlavy se zjistilo ze ventil ted nevim jiste ale snad si dobre pamatuju ze saci ma lehce prohnuty talirek viz. obr. a nedoseda/netesni cca 0.5mm po celem obvodu na hlavu. Dneska jsem si s tim jeste hral a kdyz je sundana vacka ventil normalne dosedne. Hlava a vacka vypada neposkozena. Pist a valec taky OK. Tak pokud muzu poprosit mel bych par dotazku :help: upozornuju ze nejsem mechos jen domaci kutil :smich:

Muze nedovreni ventilu zpusobovat hydrostel? Znovu s nasazenou vackou a hydrostelama jsem to jeste netestoval :) nebyl cas :feve:

Muze za cely problem spatna svice nebo ta se upalila az po jinem problemu? Nebo co se vlastne stalo? Jak je mozne a proc je ventil prohnuty kdyz nikde nic jinyho neni poskozeno?

Kde koupit kvalitni ventil za lepsi cenu nez ve skoda cca 800,- ks

To je snad vse:)

Dekuji moc Marek :palec2:

ventilk.jpg

Editováno: , autor: Maranelo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...