Leden 2, 201312 r No jsem rád, že škodovka tento archaismus v podobě 1,6 MPI nechala v nabídce až do konce takže snad za ty 4 roky nebudu mít moc problém sehnat 4-5 letou O2 s 1,6.Na penzi si chci koupit fungl nové auto takže to vychází buď na konec O3 nebo začátek OIV a kdoví co bude za motory..Ale třeba bude benzin stát stovku a nebude se jezdit nikam
Leden 29, 201312 r Chlapy mám otázku. Domnívám se správně, že tento motor tedy 1.2TSI manuál, je vždy spojen s 6-ti stupňovou převodovkou???
Únor 15, 201312 r A chtěl bych se ještě zeptat. Jakým způsobem docílím, aby mi po nastartování naběhla na palubáku průměrná spotřeba a né vnější teplota???
Únor 15, 201312 r Sice trochu OT, ale mně na Octavii naskočí vždy to, co jsem tam měl naposled - většinou právě průměrná spotřeba. Ale já mám Maxi DOT.
Únor 15, 201312 r Sniper, buď dát v tomto počasí auto do garáže kde je tepleji nebo nastartovat až na jaře
Únor 16, 201312 r U obyc DOTu opravdu pri teplote pod 4 C vzdy se prepne obr. na teplotu a zustane tam kdyz by nekdo vedel jak se toho zbavit jako u MAXDOTu aby to jen zapipalo a preplo se zase na posledni volbu
Únor 16, 201312 r No to jsem se právě divil. Já mám OII před face a tam je to právě tak, že pokud je pod 4°C tak mi to na 5s ukáže teplotu, pípne jako varování a pak se to přepne na poslední používanou volbu před vypnutím klíčku.
Únor 16, 201312 r No je to tak. Taky z toho nemůžu pořádně spát. Další, dosud nepublikovanej, průšvih tohodle motoru. :)
Říjen 31, 201311 r Mel bych dotaz k tomuto motoru (kdo sleduje forum sireji, tak vidi moje dotazy u LPG, u 1.6 MPi a jinde - porad resim koupi ojeteho auta). Precetl jsem mraky prispevku ohledne rozvodu a podlozek pod turbo (snad vetsinu, ktera k TSi 1.2 u nas je). Kdyz bych narazil na O2 1.2 TSi s nejakymi 50 000Km, rok 2010 Za nizkou cenu (do 200 000 Kc). A chtel bych hazardovat, stacilo by vymenit preventivne rozvody za "nejnovejsi" opravnou sadu? Je jeste neco, co se hodne muze pos.at a da se to "levne" vyresit? Turbo preventivne asi ne, to by bylo predpokladam drahy a zbytecny, ale co ctu, tak to az tak moc neodchazi nebo ano? Jinak se dostavam do schizofrenni situace - naftu nechci kvuli moznym problemum se setrvacnikem, turbem a vstriky - protoze se bojim kdo s tim jezdil, kdyz to koupim se 150 000 km. A rocne najezdim cca 8000 km. U te TSi bych se mel bat stejne jako u nafty, ale prece jen by byla mene jeta. Zatim mam pro sebe na 1. miste 1.6 MPi a racionalne je zduvodnena (v me hlave), pocitove bohuzel ne. diky Upraveno Říjen 31, 201311 r od panet
Říjen 31, 201311 r Ak by si kúpil 1.2 TSI, nemusíš automaticky meniť rozvody. Pri ročníku 2010 je dosť pravdepodobné, že už rachotili a menené boli, takže si v suchu. A keby aj menené neboli, ak nerochotia, netreba ich riešiť. Hlavne sa zameraj na to, aby auto malo reálne kilometre a reálnu servisnú knižku, a zároveň tá servisná história bola dobrá, tj. chodilo sa autom pravidelne na výmenu oleja, filtrov, resp. sviečok, ak má nad 60 tisíc. Ja osobne by som sa preventívne vyvaroval autu s premenným/predĺženým intervalom QG1. Keď už nevieš, že ako sa s autom jazdilo, tak nech aspoň máš istotu že dostal pravidelne nový olej. Inak pri tvojom ročnom nájazde je benzínový motor racionálna voľba a keby bola 1.6-ka za lepšiu cenu ako 1.2 TSI, tak neváhaj zobrať tú 1.6-ku. Upraveno Listopad 3, 201311 r od e1.
Listopad 3, 201311 r I přes moje trable s řetězákem bych z něj při Tvém nájezdu rozhodně strach neměl a pokud nebudeš 1,6ku dávat na LPG tak je TSI dalece uživatelsky hlavně nehlučností příjemnější motor i přes jeho konstrukční složitost a. Co se týče turba se jich, vč. mne(i když jsem dochlazoval) nějaká proběhla bych opět neměl obavy. Jsou k sehnání repase za slušné peníze. U TSI jsem jezdil na nejhorší benzín EuroOil a motoru to bylo buřt. Jinak 95% OMV obyč natural. Na ty + max, save a podobné nesmysly bylo zbytečné jezdit. Nemělo to žádný vliv jak na spotřebu ani na výkon. A k TDI- tam budeš ve výhodě a jen malé a jen při dálničním kalupu a naložený. A pokud dálnice budeš absolvovat jen na dovolenou, tak mám odzkoušeno tempo(mimochodem tak jeli skoro všichni dovolenkáři) kolem 120ti a HR jsem udělal naložený po střechu za 6,4. Brácha s octávkou kolem 130ti/h se služebním TDI byl na 5,5. Rozdíl vcelku nepodstatný při proběhu 8000 za rok a u TSI je za menší cenu míň km. TSI zdar !!!
Leden 3, 201510 r Zdar, pridávam moju skúsenosť s TSI, snáď pomožem mnohým pri rozhodovaní.. Moja osobná skúsenosť s 1,2 TSI hatchback po 3 rokoch. Zatiaľ najazdených 40000 km, olej menený minulý rok v 10. mesiaci (interval long, nastavuje sa ale automaticky podla štýlu jazdenia, u mna na 24 000 alebo 2 roky, pred rokom som menil po cca 22000km). Závady: reklamácia klimatizácie - po 2 rokoch stratila tlak, doplnili odskúšali vraj netesnosť nenašli, do 2 mesiacov som mal celú hadicu od klími od farbiva, vytiekla cez ventil - menené na záruku kontrola rozvodovej retaze - dal som skontrolovat preventívne koli obavám z vrodenej vady, pri studených štartoch občas asi 1 sec. zahrkoce reťaz, potom ok, v servise skontrolovali, voľa remeňa bola v norme, už teraz si presne nepamätám to číslo (ked zvolávali na rozvody mna sa to netýkalo mam novšiu reťaz, zvolávačka na podložku do turba ma ale neminula) Spotreba: 1,2TSI priemer: 6,5l - 90% mesto. pokial idem jemne a predpisovo dokážem ju znižit na 5,5l Porovnanie s Combi 1,6TDI CR 77kw (r.v.2011) - 90% dialnica, priemer 6,4l - pri priemernej rýchlosti 160km/h, predpisovo 4,3l, na jednu nádrz cca 1200km čo je výborné. Mám kamaráta, kt. má 1,6 MPI - spokojnosť až na spotrebu benzínu, pod 7,5 sa ešte nedostal, jazdí dialnica-mesto. Celkový dojem - pokial by som najazdil 25000 ročne jednoznačnej beriem 1,6 TDI - výkon 77kw je uplne postačujuci, ak chcem dokážem na jednu núdrž najazdit 1200km čo je brutálne. ALE pokial by som jazdil mesto, jednoznačne beriem 1,2 TSI, Vždy ked presadám z TDI do TSI čítim sa ako by som vystupil z kombajnu do elektromobilu, ticho, ľahučká spojka, radenie, všetko je jemné ako stvorené do mesta a to porovnávam obe autá s rovnakou výbavou Elegance. Mám síce motor, kt. sa na scéne dlho neohrial (mám typ EA111, O3 ma EA211), preto sa bojím čo ma ešte čaká, ale v roku 2011 by som sa aj tak inak nerozhodol. Upraveno Leden 3, 201510 r od texas
Leden 3, 201510 r Proč uvádíš ostatní v omyl, když píšeš "kontrola rozvodového remena", když sám víš, že tento motor má řetěz? Oprav si ty nesrovnalosti, ať tady není zmatek.
Leden 3, 201510 r Tak-tak, ten motor nemá remeň, ale reťaz. Vzhľadom na existenciu motorov 1.2 TSI EA211 s remeňom toto je dosť veľká nezrovnalosť/nepresnosť.
Leden 3, 201510 r Tak-tak, ten motor nemá remeň, ale reťaz. Vzhľadom na existenciu motorov 1.2 TSI EA211 s remeňom toto je dosť veľká nezrovnalosť/nepresnosť. opravené, sorry za zmatek.
Únor 14, 20169 r 1,2 TSI 77kW rok 2012 najeto 75 000km, začala se objevovat mastnota na straně od plastového krytu rozvodů a od víka ventilů...viz fotky.Nevíte čím to je, případně jsou vaše TSI suchá?
Březen 2, 20169 r Mam rv 09/12 a mam to mastne jeste vic nez ty. Najeto 45000km. Byl jsi s tim v servise ? Nejaky poznatky ? Chystam se tam s tim zajet do servisu a optat se. Upraveno Březen 2, 20169 r od Enemy5
Květen 27, 20169 r Zdravim, po vypnuti a zapnuti motoru se mi furt hejbe regulace turba. Viz video... Už se takhle pohybuje asi 30 minut. Je to normálni? Moc diky Zde je video: https://ulozto.cz/xcyF4PkX/wp-20160527-17-40-08-pro-mp4
Květen 28, 20169 r Ak ti môžem dať dobrú radu: nahraj si to video na YouTube alebo niekam aby sa dalo pozriet online. Ja odmietam sťahovať neznáme súbory z nejakého blbého úložiska s obmedzenou rýchlosťou a s potrebou lúštiť obrázky. A obzvlášť to platí ak som na mobile a nie na PC.
Květen 28, 20169 r Nechci ti do toho mluvit, ale to video nemusíš stahovat dá se prohlížet online. Tedy přes PC . Upraveno Květen 28, 20169 r od Sniper_2003
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.