atnarfus Vloženo 24. Duben 2015 Vloženo 24. Duben 2015 Na volnoběh má vliv víc věcí. Víc to točí, například když je nízké napětí. Citovat
Dandisan Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 otázka na palivový filtr. Nikde není napsáno kdy se má měnit. Snad není taky tzv. doživotní? víte někdo pls cenu? Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 E-katalog ELIT: http://www.elitecat.cz/ArticleBrowser.aspx?TT=car&TNV=407|-32314|-32313|5&VehicleID=32769&VehicleTypeID=1 Životnost odhadem minimálně 60 - 80 tkm, já teda mám najeto na BXW už přes 65 tkm a filtr je doposavad origo, zatím nezlobí. Citovat
Pawouk Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 Výměna palivového filtru skutečně není předepsána. Cena v Etce těsně pod 800 Kč. Číslo dílu ti sem nedávám, protože jsou tam dva typy s rozdílným tlakem a nevím, který z nich je určen pro tvůj motor. Nicméně třeba libero, nebo suri jistě rádi poradí. Citovat
standavfr Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 Měnil jsem ho u fabie preventivně kolem 100 tis. rozpitval jsem ho a viděl bych to jako hranici pro výměnu. Citovat
Pawouk Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 suri, prosím tě a tento filtr 1K0 201 051 K je k jakému motoru? Píšou tam přímý vstřik a 6.6 baru. Citovat
suri. Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 jo sorry ja zle čítam , k TSI je samozrejme 6,6BAru 1k0201051c/k všimol som si hore len kilowaty a sppojil si to s 1,4 16v 1 Citovat
Radovan Adamec Vloženo 22. Květen 2015 Vloženo 22. Květen 2015 (editace) Palivový filtr mi měnili ve škodovce tento týden. Mám nalítáno 67 tis a datum první registrace vozu 12/2010. Editováno: 22. Květen 2015, autor: Radovan Adamec Citovat
AdamZero Vloženo 17. Červen 2015 Vloženo 17. Červen 2015 (editace) Zdravím, nechtěl jsem dělat další téma... tak to napíšu zde. Jak je na tom 1.2 TSI se spolehlivostí/životností po roku 2012 kdy došlo k vylepšení/opravám? Dá se to srovnat s 1.4 16v? Jinak, já jsem byl rozhodnutý koupit ojetou Fabku nebo Rooma právě s 1.4, ale je jich málo... nebo jsou drahý a nebo mají hodně najeto, takže tak. Díky Editováno: 17. Červen 2015, autor: AdamZero Citovat
e1. Vloženo 17. Červen 2015 Vloženo 17. Červen 2015 (editace) Majitelia ti 1.4 16V ti budú tvrdiť, že zle, ale väčšina majiteľov áut ktorí majú auto od tohto modelového roku 2012 nemajú žiaden problém. Základ je nejazdiť na premenlivý interval, ale meniť olej včas. Editováno: 17. Červen 2015, autor: e1. Citovat
hopa26 Vloženo 17. Červen 2015 Vloženo 17. Červen 2015 Ja mam oboje,ale neporadim.S 1,4 jsem klidnejsi a nebojim se,ze se pokazi .S TSI se jezdi mnohem lepe a prijemneji,ale bojim se,aby mne v budoucnu nejak netrestalo,i kdyz oleje menim po 10 tisicich a mam prodlouzenou zaruku. Radsi jsem ho tady dal manzelce,jednak nenajezdi tolik km,ale v pripade problemu bych ji mohl vynadat. :-) Oba motory ale slapou perfektne. Citovat
standavfr Vloženo 17. Červen 2015 Vloženo 17. Červen 2015 Včera ČB a zpět,dohromady 180 km za 5,2l,už proto za mě TSI. Citovat
marfan Vloženo 17. Červen 2015 Vloženo 17. Červen 2015 TSI 77kw 115000km bez žiadnej závady.....1.4ka 63Kw 207000km tiež tak isto. Citovat
Radovan Adamec Vloženo 24. Červen 2015 Vloženo 24. Červen 2015 TSI 63kw 67500km, měněno turbo a rozvody za předešlého majitele, za mě pouze autobaterie. Ostatní komponenty bez závad. Olej se mění 1x ročně po 15-ti tisících. Citovat
Radovan Adamec Vloženo 2. Červenec 2015 Vloženo 2. Červenec 2015 (editace) Rok výroby mám napsaný o několik komentářů výš. Jedná se o Škodu Roomster 1.2 TSI 63 kW, rok výroby 12/2010. Pravidelný servis a výměna oleje každý rok po 15-ti tisících. Nyní je tam nahraný nejnovější software od Škody auto. Editováno: 2. Červenec 2015, autor: Radovan Adamec Citovat
košina zdenek Vloženo 9. Červenec 2015 Vloženo 9. Červenec 2015 (editace) Není tu někdo, kdo má chiptuning na 1.2 tsi ... Editováno: 10. Červenec 2015, autor: Pawouk Citovat
Pawouk Vloženo 10. Červenec 2015 Vloženo 10. Červenec 2015 Pánové, tak tohle tedy ne! Osobní napadání zde nebudu v žádném případě trpět. e1. a košina zdeněk se tudíž uklidní a druhý jmenovaný si řádně nastuduje pravidla fora. Jelikož je porušil, debatu mimo téma jsem odstranil. Pokud se chceš něco dozvědět o chiptuningu 1.2 TSI, pokračuj v již založeném tématu, které je zde mimochodem vyvěšené. Citovat
pires23 Vloženo 18. Červenec 2015 Vloženo 18. Červenec 2015 Zdravim kolegovia, Aké máte skúsenosti so servisom pri 50000km teda premenlivom intervale pri 1,2 tsi 77kW 2012? Čaka ma 2 ser.prehliadka, len ma zaujíma čo všetko sa ma robiť a tak. Dik Citovat
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2015 Vloženo 5. Říjen 2015 Článek o motorech 1.2 TSI. Motor 1.2 TSI ve vozech Škoda.pdf 2 Citovat
froggy Vloženo 5. Říjen 2015 Vloženo 5. Říjen 2015 (editace) Není v článku chyba, v odtavci kde píší, že octavia 3 se dělá od 12/2012 a má nový TSi s řemenem?? Přece se nedělá skoro tři roky?! Editováno: 5. Říjen 2015, autor: froggy Citovat
mkaba Vloženo 5. Říjen 2015 Vloženo 5. Říjen 2015 (editace) Zajímavý článek, ale autor by si měl problematiku benzínu v oleji více nastudovat. Hlavně tu kapkovou zkoušku, protože pokud se zobrazí na okraji tmavší proužek tak to neznamená benzín v oleji, ale spíš vodu v oleji... což je zásadní ROZDÍL! Benzín v oleji ukazuje naopak světlý pruh na okraji kapky a je vidět pouze proti světlu. A navíc tu kapku musí nechat uzrát delší dobu, protože tak jak je ta kapka na obrázku, tak jsem jí měl po cca 2 hodinách taky a benzínu v oleji bylo mraky :-) Editováno: 5. Říjen 2015, autor: mkaba Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.