Přejít na obsah

1,2 brzdi misto akcelerace,znate to?


FenderStrat

Doporučené příspěvky

Mne to robí to isté, ale len do chvíle ked prepnem na LPG (pri prekročení cca 2200 ot/min), potom je to v pohode aj napriek studenému motoru. Bol som aj na VAG a nič sme nenašli. Takže uvedený problém by som pripísal dátam v RJ, ale ruku do ohňa by som za to nedal ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám 1,9 SDI a taky mi to dělá, při studeném motoru při rozjezdu. A ještě vám povím, co se mi stalo. Koupil jsem auto už rok staré. Kdoví, co za sajrajt tam tankovali, ale někdy při rychlosti nad 100 km/hod mi vynechal motor. To se mi stalo několikrát a jednou když jsem zastavil na semaforu, motor chcípnul a konec. Odtlačili jsme to z křižovatky a sháněli pomoc, ale sežeňte něco v neděli k večeru, v zimě, při - 15 stupních. Tak jsem volal asistenční službu, naložili mě a hledali jsme, kam to sundat. Ikdyž v servisech měli napsaný nepřetržitý provoz, nikde nikdo nebyl. Nakonec mě složili v jednom dvorku. V pondělí mě odtáhli na laně do servisu. Tam měřili, zkoušeli, nic nenašli. Tak mě odtáhli domů. Otevřel jsem nádrž, vytankoval obsah, vytřel, vymontoval to zařízení se sítkem, vyfoukal sítko - bylo totálně neprůchodné, dal zpátky a pak to bylo dobré. Byl jsem pak v červnu na dovolené v Chorvatsku, auto ani neškytlo. Pak jsem další dva roky jezdil bez problémů, až teď mám ty problémy s elektrikou, jak popisuju v jiném tématu. Už jsem měl řadu aut, ale takové problémy, jako mám teď s Fábií, jsem ještě nezažil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To FenderStrat:

Nemůže být problém ve snímači polohy plynového pedálu? Že by vlivem nečistoty nebo špatného kontaktu na odporové dráze občas špatně snímal polohu plynového pedálu? Je fakt, že jsou tam snímače dva a když jeden přestane fungovat, tak to hlásí závadu a pokud se vysype i ten druhý, tak to napevno nastaví 1500 otáček na dojetí. No pokud by zazlobil jen občas tak by se to třeba mohlo podobně projevovat - ale jsem laik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel sem neco podobneho, a vyresila to vymena svicek, zkus si zkontrolovat svicky, jestli ti to jakoby cuka tak by to tema svickama byt mohlo...

Taky to muze byt vadnyma kabelama ke svickam. Na 16V mi to pri zaberu obcas cukalo a nekdy vybec netahlo. VAG hlasil obcasne vypadky zapalovani 2. valce. Po vymene kabelu OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Taky mám takovej problém u 1,4 50kw, při jízdě třeba do kopce s přidáváním plynu auto normálně zrychluje, ale když plyn nepatrně povolím auto citelně zrychlí. Nechápu to, je to jako by tam šlo něčeho moc a nebo naopak málo. Vag nic nehlásí,svíčky a vzduch filtr měněnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pedálem to nebude ...kdyby to byl tak hned se rosvítí EPC a auto nepojede nebo jen volnoběh nebo nouzový rezim. V pedále jsou dva protiběžné potenciometry které se navzájem kontrolují - bezpečnost ! ...ale pro jistotu se přes vag nechá provést kontrola chodu potenciometrů pedálu a škrtící klapky - skupina 62

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...