acek Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 (editace) :help:Ahoj prosím o pomoc s novým panelem klimatroniku na OII 2.0TDI PD 103Kw 16V BKD ,r.v.06/2005. Po výměně starého (ten fungoval na100%,) za nový nastal problém nechladí klima a je tam jedna chyba, která nejde smazat.Mám tam gateway 1K0 907 530 S(na zkoušku byla použita i AD) ,Elektroinstalace je zapojená podle El schématu a nakodováno je taky správně,sací šachta je taktéž vyměněná za jednomotorkovou + čidlo kvality vzduchu.Základní nastavení a aktivace AC také OK.a přesto všechno nejde klima-nechladí,V bloku měřených hodnot(VCDS) je vydět že z panelu klimatroniku jde informace na spuštění klimakompresoru ten naběhne ale po dvou vteřinách vypne.Tak jsem se obrátil na odborníka v oboru p.Čermáka z Bakova nad Jizerou (dělá přímo na vývoji ve škodovce) ten chtěl abych přijel že na to koukne že to musí fungovat. Zkontroloval zapojení podle schématu. Napíchnul to na vas a hodinu a půl si stím nevěděl rady že prej je tam špatná gateway že mi to nemůže ukazovat na navi tak jsem ho vyvedl z omylu a že to jde.Tak mi tvrdil že tam musí být G-éčková aby to fungovalo.Původní tam byla F-kováza ta se měnila za S-kovou kvuli novým parkovákům.A jestli je nová AG tak to nevím. Chyba je podle vasu zkrat na plus u levého a pravého čidla výdechů v prostoru u nohou a vas je pomalejší než vag protože po stisknutí tlačítka AC ani nestačí zaznamenat informaci na spuštění klimakompresoru,kdežto vag ano. Budu rád za každé info jak tento problém vyřešit.Popřípadě zajedu kamkoliv kdo to bude umět odstranit. Děkuji předem za pomoc. Čtvrtek,18,Březen,2010,07:48:23:41457 VCDS verze: SVO 908.1 Verze dat: 20080309 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adresa 08: Klima/topení Labely: nevybrány Objednací číslo řídící jednoky: 3T0 907 044 AS HW: 3T0 907 044 AS Systém a/nebo verze: Climatronic H15 0401 Kódování: 0000000002 Číslo dílny: WSC 22675 401 00000 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01006 () Závady byly smazány Nalezena 1 chyba: 13701456 - ROD - Neznámý chybový kód info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 133 Kilometry: 98294 km Datum: 2000.00.00 Čas: 07:46:52 Editováno: 25. Březen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Menil si predfaceliftový panel za faceliftový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 (editace) je přepolovaný kompresor? Elektroinstalace na topení se měnila nebo upravovala? Jinak většinou ve vývoji nevědi nic .... ověřeno gateway je určitě dobrá, stačí mít jakoukoliv z: L, P, Q, S, AA, AB, AC, AD ..... Editováno: 25. Březen 2010, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 25. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 (editace) Jo měnil předface za face. Myslíš že se mění na konektoru u klimakompresoru piny jen je přehodit? a bude fungovat? jinak elektroinstalace se upravovala podle schéma zapojení. Editováno: 25. Březen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 (editace) jj, musí se přepolovat kompresor, je jedno, jestli to uděláš na svorce pod filtrboxem nebo na kompresoru, ale musí se to. Jinak ta chyba čidel je taky něco se zapojením, asi se něco přehlédlo, chtělo by to vidět Editováno: 25. Březen 2010, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 25. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 Tak zítra odpoledne to zkusím ale ještě se zeptám toho autoelektrikáře co tam všechno dělal.Ty čidla by stačily taky jen přepinovat třeba přímo na konektoru u čidel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 (editace) čidla se nepřepinovávaj, jen kompresor u čidel ste asi něco pokonili... pokud se vše dělalo podle schémat, tak ten kompresor tam taky je popsanej, jak má být, evidentně to dotyční jen přeletěl očima.. Editováno: 25. Březen 2010, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 25. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 No každopádně nejdřív se poptám co vše dělal a zítra odpoledne dám vědět jak to vypadá. Zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Tak zkouška přepinování pinů na konektoru u kompresoru proběhla ale bez úspěchu chová se to stejně nechladí po zapnutí za dvě vteřiny vypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 gateway mam AD a na p.Cermaka z Bakova se klidne obrat!!... byl mi tam delan face climatronic z dokonce predface climaticu (manual) + cidlo kvality vzduchu... a samozdrejme vse chodi tak jak ma!! tomuhle panovi doopravdy verit muzes, co se elektriky tyce tak bez kompromisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Byl jsem tam jak už jsem psal nahoře hodinuapůl koukal do nouťasu koukal po kabelech a nic nevymyslel.Nevěděl si stím rady. A tvrdil že tam musí bejt G-éčková gateway což je blbost.Mám tam S-ko a tam se vše zobrazuje a i v měřených hodnotách je vidět že informace na spuštění klimakompresoru jde ten se sepne ale po dvou vreřinách spadne a nic, a tak to je po každým pokusu o zapnutí.Opisoval si tu chybu co mu vyjela ve vasu a sliboval že zjistí co to je a dá vědět ale už se neozval.Jen je zajímavý že ten původní panel funguje v pohodě a chladí jak oživot.Tak fakt už nevím co dál dělat aby fungoval i ten face panel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 tak to je zvlastni - kdo ti to delal? sam? tak to znova rozhodit a delat od zacatku a prave s tim Cermakem... mi jsme to delali s AD a pohoda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Zapojení si zkontroloval to je v pořádku podle vasu to hází chybu zkrat na plus na teplotních čidlech v prostoru u nohou na obou stranách ale s těma se nic nedělalo.Zapojoval to autoelektrikář podle schémat tam bych problém neviděl.AD-čko jsme zkoušely s ferdou ve strakonicích tomu věřím víc než komukoliv jinýmu a problém pořád stejný nejde,gateway je v pořádku vyděl bych to na to že to schazuje motorová jednotka,ale proč to je otázka? Pokud se to nepodaří tak holt dám tu starou a upravím nastavení na 5 servomotorků a odpojím čidlo kvality přepinuju napájení a bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 hmm tak to je vazne divny-ja zase verim p.Cermakovi hele jeste znam jednoho silence s vyvoje co jsme to delali na tom mojim aute tak se ho muzu zeptat ale to ti vubec nevim kdy bude.. zeby treba problem v dilech? vedeni? fakt divny - kazdopadne si myslim ze to jit musi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Panel klimatroniku uplně nový+čidlo kvality (odzkoušeno již 5 panelů a stejný problém i z auta ve kterým funguje) gateway 100% funkční bez chyb jedou parkováky na displeji navi,i věškeré ovládání klimatroniku se zobrazuje a funguje, klapka nová(na sací šachtě)správně zapojená elektroinstalace, klima zkontrolovaná(množství náplně) vpořádku, kompresor funkční.A už mě opravdu napadá jen že to nekomunikuje z motorovou jednotkou info z panelu odejde kompresor sepne a po dvou vteřinách vypne.Pokud se najde někdo kdo to rozjede klidně za ním dojedu to je to nejmenší,ale pouze o víkendu v týdnu to nestíhám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Jo pánové....to je záhada. Klimakompresor normálně začne statovat(je to slyšet i na motoru) někdě v 1/3 náběhu však pošle po CANu motorová jednotky povel vypnout kompresor a tím to končí. A tak furt dokola. Můžeš dělat co chceš. Prostě motorovka dá povel vypnout a konec. Motorovka jednotka climatronik vidí. To je proč říkám všem, že se musí jednotka nejdřív v autě zkusit. Tenhle problém je jen u nafty MR2005/2006 a opravdu přijít na to co to dělá by znamenalo to auto mít u sebe dýl něž hodinu....mít zapojený obě dvě jednotky a testovat. Co vlastně motové jednotce vadí(tohle dělá i při nízkém tlaku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Ferdo balím věci jedu k tobě na pár dní a můžeš testovat o život. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Je teplo vem stan a měsíc dovolené..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 (editace) No dneska mi ty pitomci v práci rozbily hlavu tak že bych to odmarodil u tebe tak by jsi mě ve stanu nenechal ne? Alespoň by jsi měl větší motivaci to lousknout abych si mohl chladit hlavu.:smich: Editováno: 26. Březen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Březen 2010 Sdílet Vloženo 27. Březen 2010 (editace) Kompresor klimatizace je nefunkční (klimatizace nechladí, ventilátory dochlazování se po zapnutí klimatizace nespustí). Možné příčiny uvedené závady: • destrukce pryžového tlumícího prvku na unášecí spojce kompresoru / povolení šroubu a uvolnění unášecí spojky vlivem silného kolísání točivého momentu u dieselových motorizací; • přidření/zablokování vnitřních částí kompresoru (následkem toho dojde k destrukci ochranného prvku proti poškození řemene v unášecí spojce kompresoru); • nefunkční regulační ventil N280 z důvodu: - zaseklá regulační jehla vlivem nečistot v systému klimatizace; - vadná svorkovnice pro přívod PWM signálu (koroze pinů / přerušené vedení). Pozor: Ve výpisu závad z řídicí jednotky klimatizace nemusí být v některých případech zapsána žádná chyba!!! Zavedení v sérii Od 4.6.2007 jsou v sériové výrobě montovány pouze kompresory od firem SANDEN a DENSO: Výrobce Číslo dílu Typ motoru SANDEN 1K0 820 859 F 2.0 147kW 1.9 TDI 77kW 2.0 TDI 100 – 125kW DENSO 1K0 820 859 E 1.6 75kW 2.0 110kW 1.8 110 – 125kW 2.0 147kW Tak u tebe možná ten kompresor je ve stavu kdy je ještě funkční ....zkusit tam dát odpory a omezit náběhové hodnoty. Zmenšit jak napětí tak proud. Editováno: 27. Březen 2010, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Tak pánové připojuji se dělá mi to přesně to samí Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: None Part No SW: 3T0 907 044 AC HW: 3T0 907 044 AC Component: Climatronic 122 0203 Revision: 00003001 Coding: 0100000000 Shop #: WSC 73430 790 00000 1 Fault Found 9479699 - ROD - Unknown Error Code Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 99 Mileage: 118604 km Date: 2000.00.00 Time: 06:43:37 Takže nikdo žádnou radu nemá?Je to hruza mam klimošku a ona nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 29. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Tak dnes jsem koupil nový kompresor SANDEN 1K0 820 859 F (5000kč http://www.maxi-l.cz/nove-dily-skoda/ )Ve škoda servisu nové O-kroužky za 70kč. a zítra pokud bude slušný počasí tak ho vyměním.Osdsání a naplnění asi 1000kč Děj se vůle boží snad to půjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 1 Fehler gefunden: 9479699 - Ansteuerung Sitzheizung links vorne B10A6 13 [008] - Unterbrechung Umgebungsbedingungen: Fehlerstatus: 00000001 Fehlerpriorität: 3 Fehlerhäufigkeit: 1 Verlernzähler: 82 Kilometerstand: 20592 km Datum: 2012.14.10 Zeit: 16:59:32 To nemá s chlazením nic společného drž Liborovi zítra palce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 1 Fehler gefunden: 9479699 - Ansteuerung Sitzheizung links vorne B10A6 13 [008] - Unterbrechung Umgebungsbedingungen: Fehlerstatus: 00000001 Fehlerpriorität: 3 Fehlerhäufigkeit: 1 Verlernzähler: 82 Kilometerstand: 20592 km Datum: 2012.14.10 Zeit: 16:59:32 To nemá s chlazením nic společného drž Liborovi zítra palce.... Copak to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 je to chyba regulace výhřevu u řidičovy sedačky - přerušení, buď dečka KO nebo vedení k ní co ti dělá ta klima? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.