Publikováno Březen 24, 201015 r Zdravim, mam Fabiu 1.2 12V 140tKm, na volnobeh je motor nekludny aj po vycisteni skrtiacej klapky, kamarat zo skodovky mi hovoril, ze mozu sa zacinat prejavovat "podpalene ventily". Je to pravda? Ake mate skusenosti? Co som cital tak prevazne s podpalenim ventilov sa stretavaju majitelia 1.2 6V. Ako sa prejavuje podpalenie ventilov? Ak by boli tlaky vo valci dobre tak na co by som sa mal zamerat aby som odstranil nekludny volnobeh? VAG nevypisuje ziadne chyby.Dakujem za odpovede. Upraveno Březen 24, 201015 r od martin.s
Březen 24, 201015 r Autor ...a dalo by sa este nejako zabranit tomu podpaleniu vetilov? pretoze co som sa informoval, tak cena opravy je cca. 1300 € a to je polovica hodnoty auta Upraveno Březen 24, 201015 r od martin.s
Březen 29, 201015 r A klepe mrška viac než obvykle na volnobeh, alebo len za studena a za tepla to ustane? Možu to byť i ventily a možu to byť hydroštely, svečky si menil kedy. Mohol by si doplniť info o servisovani a porpípade o nadštadartných opravách. Inač tu možeme len polemizovať, veď chceme len pomocť a priučiť sa. Upraveno Březen 29, 201015 r od dcdodo
Duben 7, 201015 r Autor auto je servisovane v skoda servise, olej meneny po 15tkm + vzduch filter, sviecky kazdych 30tkm. Auto velmi vibruje na volnobeh, otacky 675-704 min. Za studena ked su otacky okolo 800 min tak nieje citit vibrovanie, prejavuje sa to az po ohriati. Skrtiacu klapku som vycistil, chvilu akoby prestalo a vratilo sa po cca. 5tkm. HTP- Hromada Tech. Problemov. Upraveno Duben 7, 201015 r od martin.s
Duben 7, 201015 r Tak tady budou největší problém nizké otáčky,ale jestli jdou zvednout to se musíš zeptat v servisu mělo by to na volnoběh točit min 750t/ot.
Duben 7, 201015 r Autor ale ako je mozne, ze predtym tak netriaslo a otacky boli rovnake. a co som cital v ser. prirucke tak otacky pre 1.2 12V - rozmedzie 680 - 800 ak si dobre pamatam. Vedel by niekto ako by bolo mozne tie otacky zdvihnut? Tam je asi potrebne prehrat riadiaciu jednotku?
Duben 9, 201015 r já jsem dělal hlavu po 250.000km, jinak tlaky přeměř, ale stejně to podle nich nemusí být poznat, já je měl v toleranci podle DP a bylo to v háji, prvotním projevem bylo rozsvícení kontrolky motoru nad 5.000 ot. , pokud ti kontrolka motoru nesvítí, tak to neřeš, jinak HTP je někdy klidné na volnoběh, jindy zase hází, asi podle počasí
Duben 15, 201015 r Zdravim, mam Fabiu 1,2 12V 140tKm, Na volnobeh JE motor nekludny aj po vycisteni skrtiacej klapky, kamarat zo skodovky mi hovoril, ZE mozu sa zacinat prejavovat "podpalene ventily". JE TO Pravda? Ake mate skusenosti? Co som cital Tak prevazne s podpalenim ventilov sa stretavaju majitelia 1,2 6V. Ako sa prejavuje podpalenie ventilov? Ak od Boľího tlaky vo valci Dobre co Tak som sa do Na mal zamerat ABY som odstranil nekludny volnobeh? VAG nevypisuje ziadne chyby.Dakujem ZA odpovede. [/ Quote] Ahoj,pokud VAG nic neavizuje a motor se na zvýšené otáčky zklidní, tak to pravděpodobně budou načaté výfukové ventily. Je to tak trochu bolest Fabií. Řešíme to tak, že do válců nakoukneme endoskopem a pro jistotu měříme kompresní tlak 2x, podruhé s troškou oleje a taky natlakováním válců
Duben 19, 201015 r Zdravím vespolek, kupuju pro manželku Fabii 1.2 40 kW, auto má asi 150 000 km a prostřední válec nemá kompresi. Budou to ventily? Na co příjde oprava? V otáčkách to jede, ale na volnoběh se třese motor.
Duben 20, 201015 r Autor Zdravím vespolek, kupuju pro manželku Fabii 1.2 40 kW, auto má asi 150 000 km a prostřední válec nemá kompresi. Budou to ventily? Na co příjde oprava? V otáčkách to jede, ale na volnoběh se třese motor. Mozem sa spytat ako velmi na volnobeh ten motor trase? Tak ako by sa dusil, ale drzi otacky alebo len jemne vibracie?
Duben 20, 201015 r Motor se převaluje v nízkých otáčkách a hodně se klepevůči karoserii. NA dušení bych to netipoval. Pokud se přidá, tak se chytne a jde poměrně dobře.
Červenec 10, 201015 r Autor ked su napriklad nacate vyfukove ventily, tak sa to da este opravit bez toho aby sa menila cela hlava?
Červenec 11, 201015 r Motor se převaluje v nízkých otáčkách a hodně se klepevůči karoserii. NA dušení bych to netipoval. Pokud se přidá, tak se chytne a jde poměrně dobře. a co třeba svíčky, zapalovací modul ....
Červenec 11, 201015 r ked su napriklad nacate vyfukove ventily, tak sa to da este opravit bez toho aby sa menila cela hlava? když se mění ventily, tak stejně všechny, včetně vodítek, takže to jde
Červenec 11, 201015 r Takze 1.2 12V ma voditka?Pokud ano tak to je dobre pac 1.2 40KW je nema a tam se meni cela hlava a je to na hodne motorech,ted jsme delali na jednom aute ,to melo najeto 60tis km coz je smutne.
Srpen 7, 201015 r já bych řekl že má jo jo má vodítko cca 300/ks ventil sací cca 250/ks, výfukový cca 400/ks komplet to je tak 6000 +-
Srpen 7, 201015 r já bych řekl že má jo jo má vodítko cca 300/ks ventil sací cca 250/ks, výfukový cca 400/ks komplet to je tak 6000 +-
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.