froggy Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 Pan Vaculík sice rozdává rady, kde může, ale jak jsem ho slyšel mluvit na témata, o kterých vím dost, tak měl velké mezery ve znalostech a i jeho závěry byly velice špatné. Takže ho beru jako redaktora, který se živí psaním, ale odborník to rozhodně není. Spíš mluvčí škoda auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 Spíš mě zarazil popis u obrázků řetězů. Tvrdí, že důležitý je boční průhyb, který se měří a pak popisují, jak měří protažení. Jsem z toho jelen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 (editace) Pan Vaculík sice rozdává rady, kde může, ale jak jsem ho slyšel mluvit na témata, o kterých vím dost, tak měl velké mezery ve znalostech a i jeho závěry byly velice špatné. Takže ho beru jako redaktora, který se živí psaním, ale odborník to rozhodně není. Spíš mluvčí škoda auto vaculík jako jeden z mála redaktorů víc co píše a má zkušenosti.... tak napiš něco ty, rádi si to přečteme. Editováno: 5. Říjen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 Tak znova, ten kapkový test trefil totálně vedle. A takovou základní a léty známou věc, by měl odborník znát ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 Když referoval o věcech, ve kterých se vyznám, tak neměl pravdu a spíš hájil zájmy ŠA. Pro neznalého čtenáře to pak může vypadat, že ví o čem píše a má zkušenosti. Konkrétně se jednalo o článek o benzínu v oleji v TSi a jedno technické vyjádření na toto téma. Ani v jednom neměl pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 (editace) nevím co na něm udělal špatně, jezdili s tím autem delší trasy, tak je nesmysl aby tam byla tuna benzínu apod. to že lidi sou tupý a jezdí s naftákama a TSI po městě a pak se diví je věc druhá. @froggy tak se víc rozepiš, at vidíme že tomu rozumíš a zajímá mě to. Editováno: 5. Říjen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 nevím co na něm udělal špatně, jezdili s tím autem delší trasy, tak je nesmysl aby tam byla tuna benzínu. to že lidi sou tupý a jezdí s naftákama a TSI po městě a pak se diví je věc druhá. A přesně tady se pleteš. TDi vynechme, to motáš hrušky a jabka. Ale TSi nevhodný do města?? Proč? Pokud není vadný kus, benzín se do oleje nemá jak dostat. Úvahy o kondenzaci paliva jsou zcela liché, pokud nejezdíš trasy do 500 metrů. Uživatelsky nekomfortní je subjektivně pomalé zahřívání. Ale tady jde o to, že prioritou je prohřátí motoru a až pak pustí přebytečné teplo do kabiny. Což je technicky správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 (editace) Já myslím, že froggy toho na tomhle fóru napsal už dost ;-) Jinak tvoje konstatování, že lidi co jezdí s TSI po městě jsou tupci a pak se diví, je fakt k smíchu. Nejlépe si to auto zarámovat a vystavit v obejváku, to pak možná přežije i válku :-D Editováno: 5. Říjen 2015, autor: mkaba 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 . Nejlépe si to auto zarámovat a vystavit v obejváku, to pak možná přežije i válku :-D od toho je tu Pandora :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 To nebudu komentovat. Není v článku chyba, v odtavci kde píší, že octavia 3 se dělá od 12/2012 a má nový TSi s řemenem?? Přece se nedělá skoro tři roky?! Ale dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 radši taky ne... jojo dělá.... jenom rapidovi ho tam nechali v té době ještě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 (editace) nevím co na něm udělal špatně, jezdili s tím autem delší trasy, tak je nesmysl aby tam byla tuna benzínuUdělal špatně to, že v článku tvrdí, že když je benzín v oleji, zobrazí se tmavý pruh! Když je benzín v oleji zobrazí se na okraji kapky světlý pruh viditelný proti světlu!!! A ten na fotce neuvidiš, takže vlastně víme prd :-) Editováno: 5. Říjen 2015, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 5. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2015 Je to pravda jen částečně, po 1400km by měl být test OK, pokud by nebyl , vypadalo by to takto.. S bílým velkým okrajem by to po těchto km už byla katastrofa. Tak to dle olejové tabulky chápu já. A tak to asi myslel i pan Vaculík. Jednou jsem to však testoval kvůli DPF filtru u diesela, oleje přibylo až vytékal měrkou a na měřicím štítku toho moc poznat nebylo. Prostě flek. Ale možná to bylo tím , že právě nejsem olejář. _ps_932Motor_checkup-CZ.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Ak niekto dlhodobo sleduje toto fórum, tak dospeje presne k tým istým záverom aké sú napísané v článku. Dokonca niekedy som mal pocit, ako keby autor ten článok napísal na základe čítania tohto fóra. To zvlášť keď začal riešiť palivo v oleji, čo je vec ktorú sleduje naozaj malé promile už aj tak malej skupiny fanatických majiteľov.Bude to ale skôr tak, že článok je na objednávku od AAA. Tam sa predajcovia sťažovali, že autá s tým motorom sa ťažko predávajú, lebo majú zlú povesť, tak ich šéf s tým zašiel za majiteľom a ten hodil reč pri pivku s niekym z redakcie, aby s tou zlou povesťou spravili niečo. A hneď tu máme článok ktorý všetko vysvetľuje. :-)Čo sa týka jazdenia s 1.2 TSI v meste, tak tiež neviem, že kde inde by sa malo s takýmto motorom jazdiť, ak nie v meste. To, že mkaba s tým motorom mal problém je dané tým, že on jazdil na vzdialenosti na ktoré bežný človek nevytiahne ani bicykel. Inak sa ale tento motor vynikajúco hodí do mesta (a na okresky), lebo je živý a pritom sa s ním dá jazdiť s rozumnou spotrebou (samozrejme to neplatí pre režim brzda-plyn).A ešte ku kvalite článku. Je tam veta o tom, že tento motor sa nedoporučuje kúpiť v kombinácii s prevodovkou DSG. Zaujímavé, ale nejak mi uniklo, že prečo. Žiadne oddôvodnenie, alebo vysvetlenie, nič. Konštatovanie vhodné na úrovni bulváru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 e1. možno v tom že 7DSG v niečom väčšom ako je fábia je celkom nič moc vec na životnosť , kto tú prevodovku aj trošku videl rozobratú tak si o tom myslí svoje ... ale jazdí ich málo takže nič moc skúsenosti od niekoho nečakaj ... Vaculík sa určite vyzná , ale z jeho škodováckych článkov niekedy nemám dobrý pocit , býva tam kopec poloprávd a blbostí , a kto sleduje tie články aj v "ojetiny" a pod. priebežne tak vidí ako sa vyvíja stav znalostí redaktora , raz je 1,8TSI skvela volba , potom o pol roka už nie a takto dookola ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 To zvlášť keď začal riešiť palivo v oleji, čo je vec ktorú sleduje naozaj malé promile už aj tak malej skupiny fanatických majiteľov. To, že mkaba s tým motorom mal problém je dané tým, že on jazdil na vzdialenosti na ktoré bežný človek nevytiahne ani bicykel. Dík za poklonu, dneska ráno to už na kolo nebylo tak jsem šel pěšky, 4km do školy z prckem a pak do práce, výživná věc :D no, ale aspoň je snad jasný, že když jsem takovej fanatik a mluvím o kapkovém testu tak nekecám Ale k věci...sám víš, že tady nejsem sám kdo auto pro neodstranitelnou závadu vrátil nebo mu vyměnili motor ;-) Ano, oproti problému s řetězem je to možná zanedbatelné procento, ale je tam. A kdo s autem jezdí couračky a prodejce mu při prodeji tvrdil jak je to super auto do města a na krátký trasy úplně vynikající (protože je to přece benzíňák) tak by měl bejt určitě ve střehu ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Viem, že ako si dopadol s tvojim autom, ale priznajme si, že u teba by malo rovnaký problém každý motor. Pritom by možno stačilo tú hladinu oleja neriešiť a iba jazdiť. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 neriešiť a iba jazdiť... To je slovo do pranice. To právě všem radím. Jezdit a ne se šťourat v kdečem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Mít opakovaně půl kila paliva v oleji po 500km a jezdit a neřešit. Dík za radu, no já jsem rád, že jsem řešil a vyřešil. A přiznám, že to svojí vrásku na čele udělalo :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Mkaba ty jsi typický případ chytače za slovo, co všemu rozumí. Každý motorista by měl občas kouknout na měrku oleje a pokud tvrdíš že ti po pětistech km přibylo přes půl litru paliva v oleji, tak je to asi poznat. Tudíž jsi to vyřešil, což je dobře. Ale ne za každou cenu na autě hledat co je špatně. Když už něco je, tak se to přihlásí poměrně rychle samo i za pomoci kontrolek. Jeden klubák si ode mě koupil diagnostiku jen proto, aby každý den dvakrát zkontroloval auto zda je v pořádku. Přijde ti to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 (editace) Teď tě asi bohužel za slovo chytnu, ale nedáváš mě jinou šanci Můžeš mě říct, která kontrolka ti na tsi ukáže vysokou hladinu oleje? Jinak na měrce to samozřejmě poznat je, ale přesvědčit o tom servis, že do oleje prosakuje benzín už je trochu jiný oříšek. Editováno: 6. Říjen 2015, autor: mkaba 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Chytneš někoho kdo má nos a vymácháš mu ho v oleji, většinou je to dost i cítit. S naftou je to horší. A co jsi ty měl za problém? Předpokládám ještě na HTP. Nebo na novém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 (editace) Ano, a tohle měl přesně napsat autor toho článku "vymáchat nos v oleji" protože ten benzín (pokud by tam byl) by tam cítil i můj pes :D Jinak HTP co mám v podpisu je služební v práci, to jezdí v pohodě. Ale měl jsem doma TSI a přibejval benzín v oleji, proto o tom tady píšu Váhová zkouška prokázala půllitr paliva v oleji. Vyměnili snad vše co se dalo a nakonec po dlouhých tahanicích škodovka navrhla vyměnit auto za 1,4. Editováno: 6. Říjen 2015, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Mít opakovaně půl kila paliva v oleji po 500km a jezdit a neřešit. Dík za radu, no já jsem rád, že jsem řešil a vyřešil. A přiznám, že to svojí vrásku na čele udělalo :-D šak do teďka sleduješ olej, jestli ti nepřibývá.. to je nemoc z TSi :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 6. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2015 Viem, že ako si dopadol s tvojim autom, ale priznajme si, že u teba by malo rovnaký problém každý motor. Tady nesouhlasím, problém se vyskytoval i na jaře při +20°C, kdy se s autem jezdilo 20 km. I delší. A přibývalo víc než 0,5 l /1000 km. A to vidím jako hodně velký problém. Mám doma favorita se který jezdím občas i 2 km trasy a olej se nehne. To samé 1,4 16V, s kterým jezdím stejně jak s TSi a olej drží kde má. Ale to už nechci rozebírat, případně ve vlákně kam to patří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.