Publikováno Duben 2, 201015 r Ahoj lidi, potřeboval bych radu, včera jsem si měnil kotouče a destičky na přední nápravě a zároveň jsem repasoval brzdové segmenty, musel jsem vyndat brzdové válečky jelikož jsem musel vyměnit prachovky, i když jsem vše udělal a odvzdušnil kola tak jak se to normálně dělá, tak mi to pořád skoro vubec nebrzdí. Četl jsem tu něco že se to dělá přes VAG, tak jsem to zkoušel podle návodu RJ 03-ABS Zakladne nastavenia - 04 skupina-001 a potvrdis enterom. Malo by sa rozbehnut cerpadlo asi na 10s. A je to Hotovo, navrat. Ak to nepomoze tak postup opakuj no ale já když dám skupinu 001, tak mi to píše že nenalezeno Vubec si už nevim rady, auto nebrzdí, asi to budu muset dát do servisu, ale raději bych si to udělal sám, nevíte někdo jak??
Duben 2, 201015 r Autor http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=55549&highlight=odvzdusneni Díky moc, ale mě to stejně nejde, píše mi to Chyba skupina 001 ne přístupna
Duben 2, 201015 r A odvzdušnil jsi to komplet, nejdřív odzadu? Jde to i bez kompu, odzkoušeno. Zkus to nechat protéct. Na odvzdušňováky nasaď hadičky, ponoř je do kapaliny a povol a dolévej.
Duben 2, 201015 r Autor A odvzdušnil jsi to komplet, nejdřív odzadu? Jde to i bez kompu, odzkoušeno. Zkus to nechat protéct. Na odvzdušňováky nasaď hadičky, ponoř je do kapaliny a povol a dolévej. no zítra to s mechanikem ještě zkusíme, ale tady na netu jsem četl že se to musí dělat přes pc kvuli nějakým magnetickým ventilům nebo co? Hale a nevíš jestli musí bejt nastartováno když se to ovzdušnuje?
Duben 4, 201015 r Autor Tak jsem to odvzdušnil i bez PC, jde to přesně jak psal ace ventura. Vyskytl se mi však další problém a s tím si fakt nevím rady, skoro pokaždé když brzdím tak se ozve od pravého kola jakási rána jako by kov o kov, vubec nemužu přijít co by to mohlo být?
Duben 4, 201015 r Může to být volnější destička. Mě se teď ozívá stejný zvuk, a při malé rychlosti to poklepává kovově. A je to KO čep na spodním hlavním rameni.
Duben 4, 201015 r Chystám se na výměnu komplet vsech brzd (kotouče i desky) a chci se zeptat pokud budu menit jen tyto veci a nezasahovat hloubeji do brzd tak nemusim nic odvzdusnovat nebo nastavovat pres PC - nebo ANO?
Duben 4, 201015 r Není za co! Ale necituj předchozí příspěvek nebo až to uvidí Sejda tak dostane infarkt.
Duben 4, 201015 r jj. Vim ze se tu diskutovalo o citovani predchozich prispevku, ale nekdy to je nezbytne, protoze pokud je odpovedi moc a nekdo odpovi např. na 1 otazku a odpovedi je 20 tak nikdo nebude vedet k cemu dotycny presne odpovedel. Nas pripad to ale dnes neni.
Červen 22, 201114 r Zdravim vas , ja by som potreboval vymenit kvapalinu na Supe. Ale mam automat a tu mam otazku ako treba tu odvzdusnovat? Nakolko na starsom aute (passatB5) som odzdusnoval vaakuom. Len neviem ci aj tu sa bude dat takimta sposobom odvzdusnit?? A este jedna vec, nemam VAG. Takze sa neviem nijako napojit na RJ.Poradte, vopred dakujem.
Červenec 25, 201114 r Ahoj, to že máš automat na odvzdušnění nic nemění. Pokud jde o výměnu: vysaj starou brzdovku z nádobky a pak odvzdušni ZP, ZL, PP a nakonec PL kolo a je to.
Červen 22, 201213 r Zdravím, včera jsem vyměnil kotouče a destičky a přešel jsem k bodu odvzdušnění s VAG. Skončil jsem ale u bodu kdy se dá základní nastavení a skupina 01 viz obrázky a dál ani tuk (( Pak naskočila i chyba viz poslední obrázek. Ale nikdy se mi nepodařilo spustit to odvzdušnení. Prosím jak na to? Prosím kolem poledne jdu na to a nevím co dál Děkuji Upraveno Červen 22, 201213 r od Martin P.
Červen 22, 201213 r nevím proč jsi se rozhodl odvzdušňovat pomocí vagu.To vůbec není potřeba.Já to udělal klasicky pomocí odvzdušnováku a klíče a postupoval jsem kolo od kola a byl klid.Spojku odvzdušnit netřeba
Červen 22, 201213 r Protože mechanik co mi to dělal naposledy brzdy spíš zavzdusnil než odvzdušnil. Měnil brzdovku stylem vypustím a naleju. Pak kolem toho lítal celej den a pořád je to měkký. Kolo od kola, nejak systematicky? Jak je to správně nějak do kříže, nebo nejdříve zadek pak předek? Děkuji moc. PS:Odvzdušnuju pomocí VAgu protože si myslím že v systému je někde furt vzduch a tady se někde psalo, že pokud je pedál pořád měkký a bylo odvzdušněno klasicky tak že pak jedině přes VAG čepradlem ABS.... jenže co ted když mi to píše toto a nemůžu spustit tu skupinu 001? Upraveno Červen 22, 201213 r od Martin P.
Červen 22, 201213 r aha tak to jo.Tomu rozumím.No já odvzdušňoval podle staré školy(ikdyž se to prý už nemusí) Takže PZ kolo pak LZ pak PP a nakonec LP kolo.
Červen 22, 201213 r Děkuji. No zkusím ale myslím, že si moc nepomůžu, pak jsem někde vyčetl že systém ABS lze bez PC ale ABS/ESP už bez PC neodvzdušní tak nevím. Ale poradí někdo proč mi to nechce 001 jet? Ostatní věci na VAGCOM jedou. Už nevím ... protokol? mám KKL.
Červenec 19, 201213 r Nepůjde ti to, je to normální. ŘJ nepodporuje odvzdušnění. Odvzdušni to klasicky a musí to fungovat. I prázdný okruh s ABS jednotkou se dá odvzdušnit klasicky (několikrát ověřeno).
Srpen 14, 201213 r Co je lepši při vyměne brzdove kapaliny ? vytlačit starou a pak lit novou nebo přes starou tlačit novou ? :-) Chystam se nato a budu to dělat starym zpusobem bez VAGU :-)
Srpen 15, 201213 r Vytiahnut staru kvapalinu z nadrzky a naliat novu!!!! A odvzdusnovat cez brzdove valceky. Zacat vzadu P.Z. koleso, L.Z. ,P.P., L.P. a dolievat kvapalinu do nadrzky. Stary dobry overeny system. Nic sa nezavzdusni a bude vsetko fungovat jak ma ABS,atd.
Červenec 16, 201411 r Čau chlapy, nevíte někdo jaký rozměr klíče je zapotřebí k demontáži kotoučů? Vpředu celý trmen drží snad dva sestihrane šrouby a vzadu imbusy? Nevíte někdo rozměr?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.