Tygrik Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Souhlas, škodovácký dešťový senzor funguje dobře. Znám ho ze Supa II. Zajímaly by mě rozjezdy s 1,4 a hlavně rychlé výjezdy např. z vedlejší silnice doleva. Octavia s 1,4 prý "zaspává". Když jsem jel Yetíkem 1,2, tak jsem nic takového nepostřehl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 tady to žije.. Já bych teda vzal 1.2 a lepší výbavu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Artigas, čoveče, ty než se pro to auto rozhodneš, tak bude Yeti považován za veterána. Kde prosím tě zarábaš, chtěl bych mít taky tolik času na psaní do fóra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Artigas, čoveče, ty než se pro to auto rozhodneš, tak bude Yeti považován za veterána. Kde prosím tě zarábaš, chtěl bych mít taky tolik času na psaní do fóra. Já vím, trvá mi to, ale po stopě Yetiho jdu už dlouho a nemám strach, že mi uteče. Kde dělám neřeknu, ještě by jsi mi vyfoukl fleka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Tygrik: Co to znamena, ze zaspava? Lebo este som to nepostrehol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 (editace) Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum Editováno: 30. Září 2010, autor: tentacle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Tygrik: Co to znamena, ze zaspava? Lebo este som to nepostrehol Psali to ve Světu motorů. Zřejmě hned nevyrazí v před při rozjezdu. Nevím, proto se ptám, zda to tak je či ne. S 1,4 TSI jsem ještě nejel. Něco jako Opel Insignia 1,6T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum Člověče, já mám dnes den „D“ tak mi nepleť hlavu nějakou Kiou. To by mi tak ještě scházelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Souhlas, škodovácký dešťový senzor funguje dobře. Znám ho ze Supa II. Zajímaly by mě rozjezdy s 1,4 a hlavně rychlé výjezdy např. z vedlejší silnice doleva. Octavia s 1,4 prý "zaspává". Když jsem jel Yetíkem 1,2, tak jsem nic takového nepostřehl. Najel jsem s 1.4 zatím nějakých 250km, ale mě spíše v jedné situaci na kruháku, ve snaze nestát tam věčnost, překvapilo po rozjezdu naklonění karoserie, následné odlehčení vnějšího kola a jeho lehký průhrab. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Člověče, já mám dnes den „D“ tak mi nepleť hlavu nějakou Kiou. To by mi tak ještě scházelo. Neboj, ty už jsi stejně "ztracenej Yetista" (v dobrém slova smyslu) Spíš typ pro ty, který jsou teprve na začátku váhání a nebo ještě ani nezačali váhat co pořídit. Je fakt krásná, viděl jsi ji už v reálu ? A na těch 18" kolech vypadala ... hmmmm mňam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 A je to............ Yeti 1.4 TSI Ambition, interiér onyx, barva červená corrida, navíc bederní opěrky a 4 ramenný volant. Pokud se to podaří zařídit, bude na boku auta přes obě dveře černo – bílý nápis Yeti . Dodání 2 týden 2011. Cena 423 000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeti321 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 A je to............ Yeti 1.4 TSI Ambition, interiér onyx, barva červená corrida, navíc bederní opěrky a 4 ramenný volant. Pokud se to podaří zařídit, bude na boku auta přes obě dveře černo – bílý nápis Yeti . Dodání 2 týden 2011. Cena 423 000Kč. Perfektna cena,este lepsi vyber uz som sa zlakol,ze podlahnes a kupis 1.2.Kupujes predvadzacku ,alebo nejaka specialna zlava?Co nakoniec prispelo k tomuto vyberu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 5. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2010 Sice mám Fabku, ale tuhle diskuzi jsem fakat četl se zájmem. Úplně jsem viděl sebe, jak jsem se rozhodoval. Myslím, že jsi zvolil velice dobře. Jak se říkám objem ničím nenahradíš. 1,2 je dobrej motor, měl jsem možnost s ním jet, ale moc mě nenadchl. 1,4 bude určitě dobrá volba. Ovšem to čekání .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 A je to............ Yeti 1.4 TSI Ambition, interiér onyx, barva červená corrida, navíc bederní opěrky a 4 ramenný volant. Pokud se to podaří zařídit, bude na boku auta přes obě dveře černo – bílý nápis Yeti . Dodání 2 týden 2011. Cena 423 000Kč. Gratuluji, to je skvělé. No vidíš, máš tam i těch zanedbatelných 23 000,-. Za rovných 400 000,- by to vypadalo hloupě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Gratuluji, to je skvělé. No vidíš, máš tam i těch zanedbatelných 23 000,-. Za rovných 400 000,- by to vypadalo hloupě. To koukám, takto jsem se na tu cenu vůbec nedíval. Kdybych vzal 1.2, vsadím boty, že by to bylo za 399 900… Mohl jsem ještě stovku ušetřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 18. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2010 Poslední Svět motorů 42/2010 Yetí premiéry: "Při rozjezdech jsme sice museli nechat turbu chvilku, než se roztočí, ale pak už to byla paráda." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Poslední Svět motorů 42/2010 Yetí premiéry: "Při rozjezdech jsme sice museli nechat turbu chvilku, než se roztočí, ale pak už to byla paráda." Já dostal k vánocům předplatné na Auto tip, tam je dlouhodobý test Yetiho 4x4x 2.0 TDi/81. Ale dnes mám noční, tak cestou do práce se zastavím u trafiky a pokud budou mít SM, tak budu mít aspoň na noční nějaké čtení. Jsem docela zvědav, co se tam o Yetim píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeti321 Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 Poslední Svět motorů 42/2010 Yetí premiéry: "Při rozjezdech jsme sice museli nechat turbu chvilku, než se roztočí, ale pak už to byla paráda." Oskenuj ten test nech si ho mozeme precitat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artigas Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Oskenuj ten test nech si ho mozeme precitat . Yetí premiery – minitest. Autor zde píše, že možná ani sama automobilka netušila, jak dobře se bude její pátý model prodávat. Letos patří s více jak než 3000 registrací k pětici nejžádanějších aut v ČR, není proto divu, že rozšířila paletu motorů. Test první 1.4TSI.Cituji: Komu stačí pohon jen jedné nápravy a nechce sahat hluboko do kapsy, můžeme čtrnáctistovku vřele doporučit. Stojí jen o 23 000Kč více než dvanáctistovka, testovaná výbava Ambition je za 486 800Kč.13kW, 25Nm navíc a o sekundu lepší zrychlení proti 1.2TSI zkrátka musí být v bezmála půldruhé tuny vážícím autě znát. Poznali jsme to hlavně na dálnici, kde slabší motor dost rychle ztrácí dech. Při rozjezdech jsme museli nechat turbu chvilku než se roztočí, ale pak to už byla paráda. Veřte, že i při 170km/hod motor na plyn stále reaguje a zrychluje. Při této rychlosti ale nemůžete čekat průměrnou spotřebu sedm litrů na sto, s níž jsme ukončili týdenní testování. Závěr, 1.4 je pro dvojkolku ideální volba, nabízí i svižné svezení, pak ale spotřeba jde do dvojciferných čísel. Test druhý 2.0TDI 4x4 DSG: Kdo chce s Yetim pravidelně jezdit dlouhé dávky šáhne nejspíše po turbodieselu. Kdo ho častěji půjčuje ženě a nebo jezdí více po městě, může pošilhávat po DSG. Použité šestistupňové ústrojí si s motorem rozumí a řadí opravdu bleskově. Na rozdíl od novějšího sedmistupňového provedení jsme byli ušetření cukání při rozjezdu. Samozřejmě lze řadit i manuálně.Auto jsme nešetřili a přesto průměr do sedmi litrů. Test třetí 1.2TSI DSG. Auto má výše zmíněnou sedmistupňovou převodovku. Potvrdila se rychlost převodovky, neznatelná změna převodů směrem vzhůru, ale dost často automat váhal při akceleraci, podřazení pak několikrát proběhlo za doprovodu nepříjemného škubání. Yeti s DSG je o 30Kg těžší, na dynamice to však není příliš znát.. Maximálka o 2km menší, stovku zvládne o dvě desetinky pomaleji, spotřeba o dvě deci více. Příplatek přes padesát tisíc znamená přes 10% z ceny vozu navrch a to je hodně. Bylo by pro mě rychlejší udělat sken, ale možná by se někomu nelíbilo porušování autorských práv. Je zde to podstatné, celý článek nebyl o moc delší. Několik fotek je věnováno modelu Šampion, ale ty jsou i na webu škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeti321 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Yetí premiery – minitest. Autor zde píše, že možná ani sama automobilka netušila, jak dobře se bude její pátý model prodávat. Letos patří s více jak než 3000 registrací k pětici nejžádanějších aut v ČR, není proto divu, že rozšířila paletu motorů. Test první 1.4TSI.Cituji: Komu stačí pohon jen jedné nápravy a nechce sahat hluboko do kapsy, můžeme čtrnáctistovku vřele doporučit. Stojí jen o 23 000Kč více než dvanáctistovka, testovaná výbava Ambition je za 486 800Kč.13kW, 25Nm navíc a o sekundu lepší zrychlení proti 1.2TSI zkrátka musí být v bezmála půldruhé tuny vážícím autě znát. Poznali jsme to hlavně na dálnici, kde slabší motor dost rychle ztrácí dech. Při rozjezdech jsme museli nechat turbu chvilku než se roztočí, ale pak to už byla paráda. Veřte, že i při 170km/hod motor na plyn stále reaguje a zrychluje. Při této rychlosti ale nemůžete čekat průměrnou spotřebu sedm litrů na sto, s níž jsme ukončili týdenní testování. Závěr, 1.4 je pro dvojkolku ideální volba, nabízí i svižné svezení, pak ale spotřeba jde do dvojciferných čísel. Test druhý 2.0TDI 4x4 DSG: Kdo chce s Yetim pravidelně jezdit dlouhé dávky šáhne nejspíše po turbodieselu. Kdo ho častěji půjčuje ženě a nebo jezdí více po městě, může pošilhávat po DSG. Použité šestistupňové ústrojí si s motorem rozumí a řadí opravdu bleskově. Na rozdíl od novějšího sedmistupňového provedení jsme byli ušetření cukání při rozjezdu. Samozřejmě lze řadit i manuálně.Auto jsme nešetřili a přesto průměr do sedmi litrů. Test třetí 1.2TSI DSG. Auto má výše zmíněnou sedmistupňovou převodovku. Potvrdila se rychlost převodovky, neznatelná změna převodů směrem vzhůru, ale dost často automat váhal při akceleraci, podřazení pak několikrát proběhlo za doprovodu nepříjemného škubání. Yeti s DSG je o 30Kg těžší, na dynamice to však není příliš znát.. Maximálka o 2km menší, stovku zvládne o dvě desetinky pomaleji, spotřeba o dvě deci více. Příplatek přes padesát tisíc znamená přes 10% z ceny vozu navrch a to je hodně. Bylo by pro mě rychlejší udělat sken, ale možná by se někomu nelíbilo porušování autorských práv. Je zde to podstatné, celý článek nebyl o moc delší. Několik fotek je věnováno modelu Šampion, ale ty jsou i na webu škodovky Velmi pekne dakujem,ze si si dal tu namahu.Moja 1.4 vyrobena 11.10 a nie a nie aby uz bola doma to cakanie je hrozne.Ten zaver textu ma velmi potesil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yeti321 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 Velmi pekne dakujem,ze si si dal tu namahu.Moja 1.4 vyrobena 11.10 a nie a nie aby uz bola doma to cakanie je hrozne.Ten zaver textu ma velmi potesil Myslel som textu o 1.4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum Zapomeň na KIA Sportage,já jsem teď ve fázi výběru SUV,můj prodejce,kterého preferuji z mnoha důvodů,dělá KIA,Škoda a Mazda auta. Porovnával jsem současně novou KIU Sportage 2.0 TDI s automatem a Yetiho 2.0 TDI s automatem.Obě druhé nejlepší výbavy. Měl jsem auta vedle sebe a mohl srovnávat spoustu věcí.Když vlezeš bezprostředně z jednoho auta do druhého,tak to daleko jasněji vnímáš. Kia je vevnitř o něco větší,hlavně je to cítit vzadu,má ještě tišší motor,interiér v lepší výbavě je slušný. Co je ale katastrofální u nové KIA Sportage,je výhled z auta ven a pocit,když sedíš vevnitř. Hůře je vidět dopředu-na vině je hodně zkosené přední sklo a jeho horní hrana je až u tvé hlavy. Výhled do boku je špatný-příčina-vysoká hrana bočních oken a malá plocha oken jako takových,jseš tam utopený jako v ponorce,když se podíváš dozadu do boku a přímo dozadu, je to ještě horší. Jednoznačně dal designer přednost vzhledu před funčností a pocitem řidiče- tím to definitivně zmrvil. Nedej se zmást vzhledem z venku. Nejdůležitější je pocit uvnitř a ten je v Yetim daleko lepší.Já jsem už s Kiou ani dál nejel,bylo to tak jasné, že nebylo co řešit. Přitom to byla na začátku reálná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Aha, zajímavá zkušenost. Je pravda, že jsem viděl Sportage jen zvenku a chvilku jsem si do ní sednul. Ale to spíš koukáš na palubku, sedačky, výbavu. Kdybych se mohl projet, asi bych zjistil to, co ty. Je fakt, že když jsem se poprvé posadil do Yetiho, tak nadšení z prostoru, výhledu, posezu a celkového pocitu bylo velký. A to je asi důležitý. A to nadšení nezmizelo ani když jsem ho přebíral v autosalonu a ani dnes po měsících provozu Navíc na podvozek, brzdy, přesnost a lehkost řazení a dobře padnoucí řadící páku nedám dopustit - to Škodovka prostě umí. Interiér sice nijak designově neexceluje, ale je precizně udělaný, logický a neurazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 24. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2010 Na Hyundai a Kia forech maji uplne opacne zkusenosti, tak ted nevim jak to je . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.