Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


Luďa

Doporučené příspěvky

Artigas, čoveče, ty než se pro to auto rozhodneš, tak bude Yeti považován za veterána. Kde prosím tě zarábaš, chtěl bych mít taky tolik času na psaní do fóra.

Já vím, trvá mi to, ale po stopě Yetiho jdu už dlouho a nemám strach, že mi uteče.

Kde dělám neřeknu, ještě by jsi mi vyfoukl fleka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce :) Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě :p Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum :)

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce :) Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě :p Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum :)

Člověče, já mám dnes den „D“ tak mi nepleť hlavu nějakou Kiou. To by mi tak ještě scházelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, škodovácký dešťový senzor funguje dobře. Znám ho ze Supa II. :)

Zajímaly by mě rozjezdy s 1,4 a hlavně rychlé výjezdy např. z vedlejší silnice doleva. Octavia s 1,4 prý "zaspává". Když jsem jel Yetíkem 1,2, tak jsem nic takového nepostřehl.

Najel jsem s 1.4 zatím nějakých 250km, ale mě spíše v jedné situaci na kruháku, ve snaze nestát tam věčnost, překvapilo po rozjezdu naklonění karoserie, následné odlehčení vnějšího kola a jeho lehký průhrab.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, já mám dnes den „D“ tak mi nepleť hlavu nějakou Kiou. To by mi tak ještě scházelo.

Neboj, ty už jsi stejně "ztracenej Yetista" (v dobrém slova smyslu) :) Spíš typ pro ty, který jsou teprve na začátku váhání a nebo ještě ani nezačali váhat co pořídit. Je fakt krásná, viděl jsi ji už v reálu ? A na těch 18" kolech vypadala ... hmmmm mňam :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to............

Yeti 1.4 TSI Ambition, interiér onyx, barva červená corrida, navíc bederní opěrky a 4 ramenný volant. Pokud se to podaří zařídit, bude na boku auta přes obě dveře černo – bílý nápis Yeti . Dodání 2 týden 2011. Cena 423 000Kč.

Perfektna cena,este lepsi vyber uz som sa zlakol,ze podlahnes a kupis 1.2.Kupujes predvadzacku ,alebo nejaka specialna zlava?Co nakoniec prispelo k tomuto vyberu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice mám Fabku, ale tuhle diskuzi jsem fakat četl se zájmem. Úplně jsem viděl sebe, jak jsem se rozhodoval. Myslím, že jsi zvolil velice dobře. Jak se říkám objem ničím nenahradíš. 1,2 je dobrej motor, měl jsem možnost s ním jet, ale moc mě nenadchl. 1,4 bude určitě dobrá volba. Ovšem to čekání ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to............

Yeti 1.4 TSI Ambition, interiér onyx, barva červená corrida, navíc bederní opěrky a 4 ramenný volant. Pokud se to podaří zařídit, bude na boku auta přes obě dveře černo – bílý nápis Yeti . Dodání 2 týden 2011. Cena 423 000Kč.

Gratuluji, to je skvělé. :palec2: No vidíš, máš tam i těch zanedbatelných 23 000,-. Za rovných 400 000,- by to vypadalo hloupě. :_icon_smich2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední Svět motorů 42/2010 Yetí premiéry: "Při rozjezdech jsme sice museli nechat turbu chvilku, než se roztočí, ale pak už to byla paráda."

Já dostal k vánocům předplatné na Auto tip, tam je dlouhodobý test Yetiho 4x4x 2.0 TDi/81. Ale dnes mám noční, tak cestou do práce se zastavím u trafiky a pokud budou mít SM, tak budu mít aspoň na noční nějaké čtení. Jsem docela zvědav, co se tam o Yetim píše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oskenuj ten test nech si ho mozeme precitat . :palec2:

Yetí premiery – minitest.

Autor zde píše, že možná ani sama automobilka netušila, jak dobře se bude její pátý model prodávat. Letos patří s více jak než 3000 registrací k pětici nejžádanějších aut v ČR, není proto divu, že rozšířila paletu motorů. Test první 1.4TSI.Cituji: Komu stačí pohon jen jedné nápravy a nechce sahat hluboko do kapsy, můžeme čtrnáctistovku vřele doporučit. Stojí jen o 23 000Kč více než dvanáctistovka, testovaná výbava Ambition je za 486 800Kč.13kW, 25Nm navíc a o sekundu lepší zrychlení proti 1.2TSI zkrátka musí být v bezmála půldruhé tuny vážícím autě znát. Poznali jsme to hlavně na dálnici, kde slabší motor dost rychle ztrácí dech. Při rozjezdech jsme museli nechat turbu chvilku než se roztočí, ale pak to už byla paráda. Veřte, že i při 170km/hod motor na plyn stále reaguje a zrychluje. Při této rychlosti ale nemůžete čekat průměrnou spotřebu sedm litrů na sto, s níž jsme ukončili týdenní testování. Závěr, 1.4 je pro dvojkolku ideální volba, nabízí i svižné svezení, pak ale spotřeba jde do dvojciferných čísel.

Test druhý 2.0TDI 4x4 DSG: Kdo chce s Yetim pravidelně jezdit dlouhé dávky šáhne nejspíše po turbodieselu. Kdo ho častěji půjčuje ženě a nebo jezdí více po městě, může pošilhávat po DSG. Použité šestistupňové ústrojí si s motorem rozumí a řadí opravdu bleskově. Na rozdíl od novějšího sedmistupňového provedení jsme byli ušetření cukání při rozjezdu. Samozřejmě lze řadit i manuálně.Auto jsme nešetřili a přesto průměr do sedmi litrů.

Test třetí 1.2TSI DSG. Auto má výše zmíněnou sedmistupňovou převodovku. Potvrdila se rychlost převodovky, neznatelná změna převodů směrem vzhůru, ale dost často automat váhal při akceleraci, podřazení pak několikrát proběhlo za doprovodu nepříjemného škubání. Yeti s DSG je o 30Kg těžší, na dynamice to však není příliš znát.. Maximálka o 2km menší, stovku zvládne o dvě desetinky pomaleji, spotřeba o dvě deci více. Příplatek přes padesát tisíc znamená přes 10% z ceny vozu navrch a to je hodně.

Bylo by pro mě rychlejší udělat sken, ale možná by se někomu nelíbilo porušování autorských práv. Je zde to podstatné, celý článek nebyl o moc delší. Několik fotek je věnováno modelu Šampion, ale ty jsou i na webu škodovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yetí premiery – minitest.

Autor zde píše, že možná ani sama automobilka netušila, jak dobře se bude její pátý model prodávat. Letos patří s více jak než 3000 registrací k pětici nejžádanějších aut v ČR, není proto divu, že rozšířila paletu motorů. Test první 1.4TSI.Cituji: Komu stačí pohon jen jedné nápravy a nechce sahat hluboko do kapsy, můžeme čtrnáctistovku vřele doporučit. Stojí jen o 23 000Kč více než dvanáctistovka, testovaná výbava Ambition je za 486 800Kč.13kW, 25Nm navíc a o sekundu lepší zrychlení proti 1.2TSI zkrátka musí být v bezmála půldruhé tuny vážícím autě znát. Poznali jsme to hlavně na dálnici, kde slabší motor dost rychle ztrácí dech. Při rozjezdech jsme museli nechat turbu chvilku než se roztočí, ale pak to už byla paráda. Veřte, že i při 170km/hod motor na plyn stále reaguje a zrychluje. Při této rychlosti ale nemůžete čekat průměrnou spotřebu sedm litrů na sto, s níž jsme ukončili týdenní testování. Závěr, 1.4 je pro dvojkolku ideální volba, nabízí i svižné svezení, pak ale spotřeba jde do dvojciferných čísel.

Test druhý 2.0TDI 4x4 DSG: Kdo chce s Yetim pravidelně jezdit dlouhé dávky šáhne nejspíše po turbodieselu. Kdo ho častěji půjčuje ženě a nebo jezdí více po městě, může pošilhávat po DSG. Použité šestistupňové ústrojí si s motorem rozumí a řadí opravdu bleskově. Na rozdíl od novějšího sedmistupňového provedení jsme byli ušetření cukání při rozjezdu. Samozřejmě lze řadit i manuálně.Auto jsme nešetřili a přesto průměr do sedmi litrů.

Test třetí 1.2TSI DSG. Auto má výše zmíněnou sedmistupňovou převodovku. Potvrdila se rychlost převodovky, neznatelná změna převodů směrem vzhůru, ale dost často automat váhal při akceleraci, podřazení pak několikrát proběhlo za doprovodu nepříjemného škubání. Yeti s DSG je o 30Kg těžší, na dynamice to však není příliš znát.. Maximálka o 2km menší, stovku zvládne o dvě desetinky pomaleji, spotřeba o dvě deci více. Příplatek přes padesát tisíc znamená přes 10% z ceny vozu navrch a to je hodně.

Bylo by pro mě rychlejší udělat sken, ale možná by se někomu nelíbilo porušování autorských práv. Je zde to podstatné, celý článek nebyl o moc delší. Několik fotek je věnováno modelu Šampion, ale ty jsou i na webu škodovky

Velmi pekne dakujem,ze si si dal tu namahu.Moja 1.4 vyrobena 11.10 a nie a nie aby uz bola doma to cakanie je hrozne.Ten zaver textu ma velmi potesil :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce :) Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě :p Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, dnes jsem u nás v nákupním centru viděl tu novou KIA SPORTAGE v oranžový cihlový barvě a musím uznat, že je to parádní kousek, fakt se povedla. Kdybychom jako firma nemuseli mít služební auta od Škodovky, asi bych se nechal přetáhnout k jejich značce :) Ve 4x4 bych ji bral hned. Tak kdo není ještě rozhodnutej co objednat, tak zauvažujte i o této variantě :p Cenově to možná bude s Yetim přibližně na stejno. Akorát potom musíte změnit diskuzní fórum :)

Zapomeň na KIA Sportage,já jsem teď ve fázi výběru SUV,můj prodejce,kterého preferuji z mnoha důvodů,dělá KIA,Škoda a Mazda auta. Porovnával jsem současně novou KIU Sportage 2.0 TDI s automatem a Yetiho 2.0 TDI s automatem.Obě druhé nejlepší výbavy. Měl jsem auta vedle sebe a mohl srovnávat spoustu věcí.Když vlezeš bezprostředně z jednoho auta do druhého,tak to daleko jasněji vnímáš. Kia je vevnitř o něco větší,hlavně je to cítit vzadu,má ještě tišší motor,interiér v lepší výbavě je slušný. Co je ale katastrofální u nové KIA Sportage,je výhled z auta ven a pocit,když sedíš vevnitř. Hůře je vidět dopředu-na vině je hodně zkosené přední sklo a jeho horní hrana je až u tvé hlavy. Výhled do boku je špatný-příčina-vysoká hrana bočních oken a malá plocha oken jako takových,jseš tam utopený jako v ponorce,když se podíváš dozadu do boku a přímo dozadu, je to ještě horší. Jednoznačně dal designer přednost vzhledu před funčností a pocitem řidiče- tím to definitivně zmrvil. Nedej se zmást vzhledem z venku. Nejdůležitější je pocit uvnitř a ten je v Yetim daleko lepší.Já jsem už s Kiou ani dál nejel,bylo to tak jasné, že nebylo co řešit. Přitom to byla na začátku reálná volba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, zajímavá zkušenost. Je pravda, že jsem viděl Sportage jen zvenku a chvilku jsem si do ní sednul. Ale to spíš koukáš na palubku, sedačky, výbavu. Kdybych se mohl projet, asi bych zjistil to, co ty. Je fakt, že když jsem se poprvé posadil do Yetiho, tak nadšení z prostoru, výhledu, posezu a celkového pocitu bylo velký. A to je asi důležitý. A to nadšení nezmizelo ani když jsem ho přebíral v autosalonu a ani dnes po měsících provozu :) Navíc na podvozek, brzdy, přesnost a lehkost řazení a dobře padnoucí řadící páku nedám dopustit - to Škodovka prostě umí. Interiér sice nijak designově neexceluje, ale je precizně udělaný, logický a neurazí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...