Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


Luďa

Doporučené příspěvky

Tady by někdo jezdil, ale za prvé je v práci a za druhé Yetiho ještě nemá. :(

Neboj dočkáš se. Já si jdu pro Yetíka zítra, trošku se protáhla montáž mých výmyslů. Ani ve snu bych si nepředstavoval, že za týden pořeším nové auto. Při práci je to mazec. :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem myslel, že ve vláknu 1,4 TSI napíšou uživatelé zkušennosti s motorem 1,4 TSI (což by normální člověk očekával) a přitom se tady měsíce řeší jeden obyčejnej problém, zda náhodou nevzít jen 1,2 TSI. Proboha lidi , probuďte se! Uvědomte si, co to auto váží a vy by jste tam cpali 1,2 s turbem! Já se rozhoduju jestli 1,8 a vy tu řešíte 1,2!

Když to auto naložíte a pojedete už třeba ve třech lidech, zapomeňte na nějakou dynamiku!

Může mi tu někdo zodpovědně říct, jak jezdí konečně ta 1,4 TSI? Co třeba když při plném obsazení, nebo když jedu kilo a chci předjet auto přede mnou, zda musim podřazovat, nebo stačí šlápnout na plyn, nebo když jedu do kopce, můžu ještě vůbec rozumně a bezpečně předjíždět?

Tohle chci vědět a ne , jestli mám koupit místo 1,4 tu 1,2. O té ani nepřemejšlim...! tyhle motůrky si řeště v dětském oddělení u vlákna 1,2, díky...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem myslel, že ve vláknu 1,4 TSI napíšou uživatelé zkušennosti s motorem 1,4 TSI (což by normální člověk očekával) a přitom se tady měsíce řeší jeden obyčejnej problém, zda náhodou nevzít jen 1,2 TSI. Proboha lidi , probuďte se! Uvědomte si, co to auto váží a vy by jste tam cpali 1,2 s turbem! Já se rozhoduju jestli 1,8 a vy tu řešíte 1,2!

Když to auto naložíte a pojedete už třeba ve třech lidech, zapomeňte na nějakou dynamiku!

Může mi tu někdo zodpovědně říct, jak jezdí konečně ta 1,4 TSI? Co třeba když při plném obsazení, nebo když jedu kilo a chci předjet auto přede mnou, zda musim podřazovat, nebo stačí šlápnout na plyn, nebo když jedu do kopce, můžu ještě vůbec rozumně a bezpečně předjíždět?

Tohle chci vědět a ne , jestli mám koupit místo 1,4 tu 1,2. O té ani nepřemejšlim...! tyhle motůrky si řeště v dětském oddělení u vlákna 1,2, díky...

Kup 1,8TSI, jako bonus dostaneš HALDEX a můžu Tě ujistit že podřazovat při předjíždění nemusíš, leda že bys chtěl fakt rychle vyrazit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kup 1,8TSI, jako bonus dostaneš HALDEX a můžu Tě ujistit že podřazovat při předjíždění nemusíš, leda že bys chtěl fakt rychle vyrazit ;)

Přesně tak! :palec2:

Na jaře jsem taky řešil dilema, jestli koupit 1.2 nebo počkat na 1.4, pak jsem vzal půlroční referenční 1.8 a dosud nenastal jedinej okamžik, kdy bych litoval (obzvlášť teď na sněhu :palec2: ).

Sorry, že jsem zase neukojil tvou touhu po zkušenostech s 1.4 ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě je to prostě jen o tom, že někdo musí prostě ukázat, jak mu doma stojí Yeti a tak koupí prostě to nejlevnější co nabízej, viz. 1,2 TSI v Active. Nicméně v autě má línej turbem vyhoněnej motor, kterej možná vydrží 100tis., aby jel, musí se točit a tím pádem žere a interiér připomíná výbavu socialistickýho žigulika. Statistiky hovoří jasně. Zámej, vedoucí prodeje ve škodovce mi potvrdil, že motorizace 1,2 TSI je nejžádanější. A věřím tomu, že kdyby dělali 0,8 TSI, že by všichni do yetiho cpali ten, pač je levnější, ale je to Yeti.

A zase by tu bylo forum, jestli stačí ta osmistovka, nebo si připlatit za 1,2 TSI. A pak by se dlouhosáhle řešila spotřeba.

Já to řeknu na rovinu. K čemu mi bude Yeti ve dvoukolce, kterej má větší odpor vzduchu za jízdy než běžná octavia a tím pádem i o chlup horší jízdní parametry. Navíc Yeti se nemůže kufrem k oktávce ani zdaleka vyrovnat. Takže, jestliže nemám na pořádnýho vybavenýho yetiho ve čtyřkolce s dobrým a výkonným motorem (pač výkonu není nikdy nazbyt - zvláště při předjíždění), tak koupim 1,8 octávku v plné palbě a ještě ušetřím. A sloužit bude nachlup stejně, to mi věřte. Ano jediné mínus, nebudu sedět o něco vejš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, nejsem "namachrovanej", ale když nemám na dobré auto, holt slevím ve svých požadavcích, nemám-li na vybaveného yetiho, vezmu vybavenou fábii například. To je můj názor. Mě osobně by netěšilo porsche, který by mělo místo elektrickejch oken švihadla a motor z 1,3 felicie....

Ale dovedu pochopit, že nejsme všichni stejní a tak ten obchodní trik "prodat co nejvíce aut - byť i očesaných" škodovce celkem vychází.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, nejsem "namachrovanej", ale když nemám na dobré auto, holt slevím ve svých požadavcích, nemám-li na vybaveného yetiho, vezmu vybavenou fábii například. To je můj názor. Mě osobně by netěšilo porsche, který by mělo místo elektrickejch oken švihadla a motor z 1,3 felicie....

Ale dovedu pochopit, že nejsme všichni stejní a tak ten obchodní trik "prodat co nejvíce aut - byť i očesaných" škodovce celkem vychází.

Nic proti, ale ve svých příspěvcích popíráš každou druhou větou tu první... Proč Ti vadí, že má Yeti na výběr různé motorizace pro lidi s různými potřebami? Pokud je pro Tebe dobré auto jenom to, v kterém můžeš na 6tku bez problémů předjíždět do kopce auto jedoucí rychlostí 100km/h (apropo, proč bych měl KDEKOLIV mimo dálnici předjíždět někoho, kdo jede 100vkou???), tak to je tvůj pohled na věc, ale rozhodně to není pohled univerzálně správný. Zajímalo by mě, kolik jsi toho s tou haněnou 1.2TSI najezdil a kolikrát jsi do toho "malého" kufru nakládal velký zkompletovaný kočárek. Chtěl bych vidět, jak přijedeš k Octávce (nedej bože k Fábii) s kočárkem, vyndáš dítě a s kočárkem prostě jenom "vjedeš" do kufru, naložíš sebe, manželku, dítě i tchýni a jedeš. A věř, že i s tímto obsazením jedeš kdekoliv zákonnými rychlostmi s otáčkoměrem něco málo přes 2000ot/min, motor není ani slyšet a auto je pěkně živé. Prostě, pokud bych byl "střelec", který má avatara Clinta Eastwooda a popisek "Středočeské komando", tak by mě byla asi i 1.8TSI málo. Pokud jsem ale normální člověk s rodinou a oceňuju klidnou, pohodovou a bezpečnou jízdu, tak proč by mě nemohla stačit 1.2TSI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: Máš bod, ono je to trochu návykové, před tím jsem měl 1,6 MPI v oktávě a říkal jsem si, jak lítám. Pak mi známej prodal supáka 1,9 TDI 130k a také jsem si řikal, že konečně lítám :). No a pak zkuste z tohoto motoru slézt dolů...přijde vám, že prostě nic nejezdí jak by mělo. zvykl jsem si, že při předjíždění není problém. prostě přišlápnu a během 5 sec předjedu a to téměř kohokoliv, i na okresce při stovce, pač řekněme si, kdo jezdí předpisově devadesát že....ale cpát do yetiho dvanáctku, to mi přijde úlet Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: Máš bod, ono je to trochu návykové, před tím jsem měl 1,6 MPI v oktávě a říkal jsem si, jak lítám. Pak mi známej prodal supáka 1,9 TDI 130k a také jsem si řikal, že konečně lítám :). No a pak zkuste z tohoto motoru slézt dolů...přijde vám, že prostě nic nejezdí jak by mělo. zvykl jsem si, že při předjíždění není problém. prostě přišlápnu a během 5 sec předjedu a to téměř kohokoliv, i na okresce při stovce, pač řekněme si, kdo jezdí předpisově devadesát že....ale cpát do yetiho dvanáctku, to mi přijde úlet

Souhlasím s Tebou, že s jídlem roste chuť. Já jsem na Yetiho přesedlal ze 13 let staré Felicie, takže si teď taky "lítám"... ;) A je dost možné, že další auto bude taky o dost silnější a s Haldexem 5 nebo 6 generace :) To ale nic nemění na faktu že pro mě je i Yeti 1.2 super auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, je každého věc jaký motor vybere, proto se taky neprodává model s jen jedním motorem, ne?!

U škodovky asi vědí co dělají když tam dávají 1,2TSI a je to vidět na prodejích, tenhle motor myslím vede.

Navíc tvůj dotaz se týkal 1,4TSI, proč, to bys šel přeci výkonově dolů ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem Yetiho 1,2, jasně chtěl jsem 1,8, ale byl by až až... měl jsem na pořešení týden. Už jsem tady kdysi napsal, že ta 1,2 mě mile překvapila. Jasně, že so není Sup II 1,8 a ani Yeti 1,8 nebude Sup 1,8... Ale ta 1,2 se opravdu povedla. Vycházím taky z toho, že naložený až po střechu jedu tak 3-4 krát do roka, jinak single nebo ve 2. Nejsem závodník. Nelíbí se mi, když někdo vidí jen svoji situaci. Každý máme pro své jednání důvody a není třeba je odsuzovat. Např. Artigase naprosto chápu. Také jsem zde nasával zkušenosti jiných, ale jak se stává, vše může dopadnout jinak. Nepotřebuji lítat, stačí mi jen jezdit a o svém autě mám taky určitou představu. Tudíž by pro mě slevení z požadavků byla třeba Octávie v plné výbavě za stejné peníze. A vím, že bych nebyl spokojen. Hauk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ta 1,2 TSI určitě nebude špatnej motor, ale jak jsem psal, ideální do fábie, myslím si, že ve fábii, nebo v Polu od VW to bude ideální motorizace, která poskytne vozu slušnou dynamiku. Jde tu předevšim o hmotnost vozu a dle mého názoru, 1,2 ano na ježdění, ale pokud pojedu naloženej a budu chtít předjíždět, budu muset hodně - hodně přemýšlet...Navíc pokud je někdo založenej kapánek sportovněji a rád má auto i na svižné svezení nad rámec povolených rychlostí (zde uvádím...nepřišel jsem ještě ano o bod :) ), tak nezvolí 1,2, ale poohlédne se po něčem lepším, co propůjčí Yetimu opravdu dynamiku a výkon. navíc se domnívám, že Yetimu sluší náhon 4x4 a že to vozidlo bylo právě s tímto úmyslem vytvořeno a že dvoukolka je jakousi levnou náhradou pro ty, co musí mít yetiho za každou cenu, i když dle mého názoru, praktičtější pro rodinu je oktávie.

Auto si člověk nekupuje na rok, tedy já osobně ne a tak budu volit motorizaci takovou, abych ani po letech nemohl mít na sebe zlost, proč jsem si nepřidal raději na ten výkonější.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, chlapci, jsem fakt rád, že na těchto stránkách nacházím spoustu užitečných rad, názorů a přátelských tipů. S tímto vědomím dokážu vykouzlit úsměv nad celou předchzející diskusí malých Jardů. Ale aspoň vidím, že nejsem sám, kdo yetisko fakt žere. Mějte se hezky na všech motorech a nenechte se vytáčet :p:p:p - to ponechejte našim yetikum :p:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se usmívat nad touto debatou :) Já osobně jsem nikdy neměl svoje vlastní auto slabší než 1.8 a vždy uznávám vyšší objem notoru, na léto mám hodně svižnýho roadstera, kterej zrychluje jak z praku a lítá přes 200 km/h v pohodě. Yeti je jen moje služební auto, ale musím říct, že ikdyž je to 1.2 TSI, je to moje první auto, který pocitově občas překonává i ty moje atmosferický 1.8 . Nemusel bych se tu zastávat auta, který za 3 roky vrátím leasingovce a vyberu si zase úplně jiný, ale prostě tentokrát musím. Fakt se do toho auta vždycky těším, že se svezu. Líbí se mi i vzhledově. Má něco v sobě, co člověka potěší - má svoji atmosféru. Nesouhlasím s tím, že by se interiér měl za co stydět. Nic nevrže, měkčené plasty, kvalita víc než dobrá. Co oceňuji, je prostor v autě, výhled a vysoký posez. To samé zavazadlový prostor - proč Octávii ??? Nesmysl. Yeti je vysoký a má čtvercový průřez zavazadlového prostoru, takže pojme i vysoké předměty. Vyndání zadní řady sedaček je záležitostí pár desítek vteřin a z auta je rázem malý stěhovák - převezl jsem v něm už houpací křeslo, dlouhou skříň z Mobelixu i Cross trenažer Kettler - vše naprosto v pohodě- Zrychlení auta do kopce naprosto fenomenální - ani atmosferická 1.8 mi takto nevypálila vpřed. Zrychlení a pocity z jízdy jsou fakt zábavný a ikdyž třeba s podřazením, tak se dá zamotat hlava nejednomu "závodníkovi" s Octávií (pořád mluvím o 1.2 TSI). Rychlost 175 km/h si myslím je úplně v pohodě a stačí to na většinu situací. Vůbec si nemyslím, že by to mělo být jen auto do terénu a jenom s pohonem 4x4. Mně se líbí prostě jen tak - jak vypadá, jak jede a jaký je v něm posez a prostor. Takže ikdyž to je jen služebák, musím se tentokrát zastat těch co zvolili 1.2 TSI .. naprosto pohodový motor, který nezklame a umí i zrychlit a zatáhnout.

p.s. A v plném obsazení 4 lidí a s nákupy z Německa jsem nepozoroval výraznější pokles výkonu, 140 km/h do kopce to jelo bez problénů a nezkoušel jsem víc ... :)

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se usmívat nad touto debatou :) Já osobně jsem nikdy neměl svoje vlastní auto slabší než 1.8 a vždy uznávám vyšší objem notoru, na léto mám hodně svižnýho roadstera, kterej zrychluje jak z praku a lítá přes 200 km/h v pohodě. Yeti je moje služební auto a musím říct, že ikdyž je to 1.2 TSI, je to moje první služební auto, který pocitově občas překonává i ty moje atmosferický 1.8 . Nemusel bych se tu zastávat auta, který za 3 roky vrátím leasingovce a vyberu si zase úplně jiný, ale prostě tentokrát musím. Fakt se do toho auta vždycky těším, že se svezu. Líbí se mi i vzhledově. Má něco v sobě, co člověka potěší - má svoji atmosféru. Nesouhlasím s tím, že by se interiér měl za co stydět. Nic nevrže, měkčené plasty, kvalita víc než dobrá. Co oceňuji, je prostor v autě, výhled a vysoký posez. To samé zavazadlový prostor - proč Octávii ??? Nesmysl. Yeti je vysoký a má čtvercový průřez zavazadlového prostoru, takže pojme i vysoké předměty. Vyndání zadní řady sedaček je záležitostí pár desítek vteřin a z auta je rázem malý stěhovák - převezl jsem v něm už houpací křeslo, dlouhou skříň z Mobelixu i Cross trenažer Kettler - vše naprosto v pohodě- Zrychlení auta do kopce naprosto fenomenální - ani atmosferická 1.8 mi takto nevypálila vpřed. Zrychlení a pocity z jízdy jsou fakt zábavný a ikdyž třeba s podřazením tak se dá zamotat hlava nejednomu "závodníkovi" s Octívií (pořád mluvím o 1.2 TSI). Rychlost 175 km/h si myslím je úplně v pohodě a stačí to na většinu situací. Vůbec si nemyslím, že by to mělo být jen auto do terénu a jenom s pohonem 4x4. Mně se líbí prostě jen tak - jak vypadá, jak jede a jaký je v něm posez a prostor. Takže ikdyž to je jen služebák, musím se tentokrát zastat těch co zvolili 1.2 TSI .. naprosto pohodový motor, který nezklame a umí i zrychlit a zatáhnout.

p.s. A v plném obsazení 4 lidí a s nákupy z Německa jsem nepozoroval výraznější pokles výkonu, 140 km/h do kopce to jelo bez problénů a nezkoušel jsem víc ... :)

Jednoznačný souhlas! Nemluvím sice za motor 1.2, ale s 1.8 to bude asi ještě o něco lepší, že. Těším se na každou jízdu a přelízat do služební oktávky už mi dělá trochu problém. Hlavně ten posaz - no a teď samozřejmě 4x4 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznačný souhlas! Nemluvím sice za motor 1.2, ale s 1.8 to bude asi ještě o něco lepší, že. Těším se na každou jízdu a přelízat do služební oktávky už mi dělá trochu problém. Hlavně ten posaz - no a teď samozřejmě 4x4 :)

O něco lepší :lol::'> Kua, kdo tohle může říct, jen někdo, kdo před tím jezdil stodvacítkou a teď mu 1,2 vyráží zrychlením dech :lol::'>

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tak se ptám, zde na vláknu o 1,4 TSI, je tu prosím konečně někdo, kdo vlastní motorizaci 1,4 TSI???????????????????????? Nechci už o 1,2 nic slyšet, na to je jiné vlákno!!!!!!!!!!!!!!!!!

Řekněte mi někdo K O N E Č N Ě !!!!, jak jezdí ta 1,4 TSI, prosím.....

Chtěl bych vědět jak to jede plně naložené, chci vědět, zda to jde srovnat alespoň s 1,9 TDI 77KW....dle několika zpráv co se ke mně dostalo mi bylo řečeno, že se ten motor po stovce už špatně rozjíždí, na předjíždění se musí často hodně podřazovat. Díky

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...