Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


Luďa

Doporučené příspěvky

A tak se ptám, zde na vláknu o 1,4 TSI, je tu prosím konečně někdo, kdo vlastní motorizaci 1,4 TSI???????????????????????? Nechci už o 1,2 nic slyšet, na to je jiné vlákno!!!!!!!!!!!!!!!!!

Řekněte mi někdo K O N E Č N Ě !!!!, jak jezdí ta 1,4 TSI, prosím.....

Chtěl bych vědět jak to jede plně naložené, chci vědět, zda to jde srovnat alespoň s 1,9 TDI 77KW....dle několika zpráv co se ke mně dostalo mi bylo řečeno, že se ten motor po stovce už špatně rozjíždí, na předjíždění se musí často hodně podřazovat. Díky

A ty Clinte, promiň, stěhuju se na vlákno 1,8 - ten motor mám. Nechtěl jsem tě prudit :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, já si to neberu, jen mi prostě vadí, že na vláknu o 1,4 se řeší měsíce jestli náhodou nekoupit tu 1,2. Spíše bych uvítal zde názory majitelů 1,4 TSI, protože na netu o této motorizaci v Yeti není prakticky ani zmínka, všude jen ta 1,2, což samozřejmě chápu, protože ty vozy jsou levné a lidi maj hluboko do kapsy. Ale to už jsem tu psal můj názor na auta s chabým motorem a mizernou výbavou. Ale co mě rozčiluje, když tu někdo píše, že 1,2 TSI je fantastickej motor, je třeba si uvědomit, že je to nízkej obsah vyhnanej turbodmychadlem, čili bez turba by byl mrtvej. Jenom čas ukáže, co ty motory nakonec vydrží. A samozřejmě aby někdo psal, jak to parádně jede do kopce plně naložený, to je totální úlet. Možná ano, ale v porovnání s 1,6 MPI. Ale zkuste se svézt něčím lepším a budete tvrdit opak.

Samozřejmě tu nikdo kdo má 1,2 TSI nebude psát, že to nejede, každý chválí svého koně. To sem ani nečekal, ale měl by mít trochu rozum a nepsat kraviny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže porovnáváš jablka s hruškama ty blbe. Je vidět, že o autech toho moc nevíš. Než tu budeš zase pindat, něco si o autech přečti.

Je vidět, že jsem píchnul do vosího hnízda a z toho mám radost. Ono se špatně každému přiznává, že má doma mrdku línou. Těším se , až vás budu předjíždět, z takových mám vždycky radost. A jestli nemáte n apořádné auto, choďte pěšky, nebo se lépe učte a sežeňte si lepší flek lol

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem se moc věcí o motoru 1,4 TSI nedozvěděl, navštívil jsem dnes autosalon a svezl se s touto motorizací v Yetim. Abych řekl upřímně, motor špatnej není, poměrně táhne od spoda (díky turbu) a má tendenci i při vyšší rychlosti v obsazení dvěmi osobami zrychlovat. Spotřebu jsem nesledoval. Nicméně ačkoliv je tento motor určitě pro každodenní ježdění určitě super, já tam ještě jaksi něco postrádám. Chce to prostě ještě něco víc a to je právě těch několik koníků (40) do 1,8 TSI.

Yetiho jsme probrali s prodejcem. Kufr postrádal rezervu, ale i tak je poměrně malý. Ale na druhou stranu yetiho s dlouhým kufrem bych si představit nedokázal. Dle prodejce je s kočárkem problém a pokud ho tam člověk dostane, nemá šanci tam dát další tašky. Posez ve voze mi ovšem moc neseděl. Tak jak krásně sedím v oktávce, tady jsem si připadal jak na koze. Šteloval jsem volant a sedačku a i přes to jsem nedokázal jaksi najít nějakou vhodnou polohu. za jízdy jsem měl pořád ten pocit, že nesedím úplně recht. Asi by to bylo na delší zkoušení, ale prostě když jsem si udělal místo na nohy, špatně jsem došáhl na volant. V Tiguanu přitom tyhle problémy nebyly, tam mi to sedlo do ruky bleskově.

Jinak samosebou auto funguje jak má, resp. žádné rozdíly od oktávie. Takže motor 1,4 TSI asi dobrá volba pro běžné uživatele do yetiho na každodenní používání, motor má i slušnou dynamiku, nicméně pro sportovněji založené jedince to není, tam to chce pod kapotu více koníků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint: No vidíš, tady je jasně vidět, jak je spousta hodnocení druhých lidí subjektivní; mě osobně se posez v Yetim velmi líbí a třeba kamarád, který jezdí s tirákem si pochvaloval, že se mu sedí jako v MANu :) Co se týká kočárku (což Ty asi stejně neřešíš), tak se stačí podívat do sekce Interiér->Dítě v autě. Mimo jiné jsem tam dal fotku, kde velký kočárek X-Lander zabírá složený přesně polovinu kufru, takže do zbytku kufru můžeš naložit nákup, psa, nebo třeba stolek z IKEY ;) Zkompletovaný kočárek se tam taky v pohodě vejde celý a zbude místo i pro nákup. Toliko OSOBNÍ zkušenosti. Mimochodem, zkusil jsi se projet taky s 1.2TSI? Docela by mě zajímalo, co bys na to řekl (bez předsudků; kdyby nevěděl, že jde o 1.2 ;) ).

A pro ostatní majitele Yetiho s motorizací 1.4TSI: Jak moc se u tohoto motoru projevuje obsazení vozu na dynamice jízdy? U 1.2TSI a 2 dospělých člověk nepozná rozdíl, u 3 nebo 4 lidí už to poznat jde. Jak je na tom 1.4TSI?

Editováno: , autor: myspulin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promiňte mi, ale s tím nemohu souhlasit. Naložení tří osob oproti jedné je znát u každé motorizace, poznal jsem to i v silném TDI, už dvě osoby jsou trochu znát a tři každopádně.

Příkladem, úplně typickým je starší ale spolehlivý motor 1,6 MPI. Zatím co v jedničkové oktávce měl určitou dynamiku, tak dvojková oktavia jen díky tomu, že je o stokilo těžší, s tim motorem moc dobře nefunguje. To není jen můj názor, ale podložený testy a samozřejmě se to dá najít i na internetu.

Například Yeti ve dvoulitru TDI 81KW je ve dvoukolce také mnohem čilejší než ve čtyřkolce, on ten kardan také něco váží že...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je vždycky sranda, jak celá diskuze sklouzne nakonec do "simple režimu" tedy kdo koho předjede a kdo se komu bude smát :) Pokaždé se najde někdo, kdo má rychlejší auto, tak co :) Kdo jezdí na mopedu, chce "auto". Kdo už tu 120-tku má, kouká po Yetim, kdo má Yetiho, bral by Audi RS5, kdo se vozí v Audině tak mu Lambo nedá spát, koho omrzelo Lambo rád by Veyrona a koho štve, že se ve Veyronu nemá s kým honit, tak si už asi koupil letenku na první civilní kosmický let. Tak hlavně šťastný a veselý kucí -_-

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zpátky z kosmu na zem. Delší dobu uvažuji, k čemu přirovnat výkon motoru 1,4 tsi . Pak jsem si vzpomněl, Renault Laguna 2,0 benzin.

Tak teď už nevím o čem se tady debatuje. Brambory, jabka, hrušky ?

I Renault Laguna 1,9 DCI 88 kW má obdobný výkon. :smich:

Mě to připadá jako z reality do WC.

Editováno: , autor: JosefP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, mám yetiho 1,4 tsi čtyři měsíce, najeto 6.900 km, tady jsou moje zkušenosti:

- dlouhodobá spotřeba (načítáno od začátku) 7,3 , ale řekl bych že ještě trochu padá. Hodně jsem najezdil v těch s..ačkách co teď v zimě byly na silnicích, jsem zvědavý jak to bude vypadat létě.

- myslím že jezdím spíš úspornějším stylem, vystřídal jsem víc aut a většinou jsem byl na spotřebě udávané v techničáku.

- na motoru se mi líbí, že jde plynule do otáček, žádné kopance.

- do cca 140 km/h je auto pěkně tiché.

- auto krásně jede v otáčkách nad 3 tis., ale pak má potřebu asi jako startující messerschmitt, stačí jet chvíli v tomto režimu a spotřeba výrazně vyletí.

Jestli se chte na něco zeptat, napište.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám yetiho 1,4 tsi čtyři měsíce, najeto 6.900 km, tady jsou moje zkušenosti:

- dlouhodobá spotřeba (načítáno od začátku) 7,3 , ale řekl bych že ještě trochu padá. Hodně jsem najezdil v těch s..ačkách co teď v zimě byly na silnicích, jsem zvědavý jak to bude vypadat létě.

- myslím že jezdím spíš úspornějším stylem, vystřídal jsem víc aut a většinou jsem byl na spotřebě udávané v techničáku.

- na motoru se mi líbí, že jde plynule do otáček, žádné kopance.

- do cca 140 km/h je auto pěkně tiché.

- auto krásně jede v otáčkách nad 3 tis., ale pak má potřebu asi jako startující messerschmitt, stačí jet chvíli v tomto režimu a spotřeba výrazně vyletí.

Jestli se chte na něco zeptat, napište.

suhlasim so vsetkym mozem potvrdit pridam spotrebu v meste 9-9,5l najazdenych 2800km ,pomaly nabeh kurenia,problem vyhriat ten priestor vzdy niekde fuka studeny vzduch dokupena vypln prednej kapoty myslim ze trochu pomohlo s motorom a jeho vykonom spokojnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Najeto prvních tisíc km a pokud jsem kdy byl nějak duševně postižený, jsem nyní na tom o poznání hůř. Pokud se dříve nedala příčina postižení určit, dnes jí mohu pojmenovat zcela jednoznačně. Ta příčina dostala jméno Tulák. Nedalo by mi moc práce tu o něm psát větu za větou, ale tohle psaní si nechám do „svého“ vlákna.

Tulák se stal mou srdeční záležitostí a nedám na něj dopustit. Je to sice „jen“ předokolka, motor „jen“ 1.4, ale rozhodovat se znova, dopadne výběr stejně.

Výtku mám zatím snad jen k topení. Relativně velký vnitřní prostor se pomaleji vytápí než u mé Fabie a manuální klima mě také nenadchla, poloautomat ve Fábii se mi líbí víc.

Bod sám o sobě je spotřeba. Pokud mě paměť neklame, co funguje bodový systém, o žádný bod jsem nepřišel, přesto mám mírné problémy s dodržováním rychlostních limitů. To se možná podepsalo pod průměrnou spotřebu, kterou mám 8.0l/100km. Ale na druhé straně, já si Tuláka nekoupil proto, abych jezdil úsporně. Poctivě musím přiznat, že spotřeba je asi o litr jinde, než jsem jí očekával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...