ferda25 Vloženo 18. Březen 2014 Vloženo 18. Březen 2014 Dle mého maximálně každý riskuje dřív mrtvé turbo, ale to platí u každého čipu. Citovat
motorpower Vloženo 18. Březen 2014 Vloženo 18. Březen 2014 U každého ne, mě i FUNovi to docela jezdí, a pokud by tohle měla být daň za nižší spotřebu tak se to rozhodně nevyplatí. Těch sw nesrovnalostí je tam více. Zatím jsem narazil na pouze jeden záměnný sw. Prostě tudy cesta nevede. A přesně toto je důvod proč automobilky vymýšlí jak to ztížit. Citovat
ferda25 Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 (editace) Jedno auto má najeto přes 30000 a bez problémů(jezdí v půjčovně a tam se hlavně líbila spotřeba, že šla dolů)...to podle mě taky něco značí. Jinak nahrávám jen když porovnám starý typ ODX souboru s novým ODX. Editováno: 19. Březen 2014, autor: ferda25 Citovat
motorpower Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 To nech patentovat ve škodovce. Stejně tomu nerozumněj. A nyní vážně. Dnes jezdí všude pomalu všude...to se to tak neprojeví. Jen tak mohou tyhle sra...přežívat. Citovat
ferda25 Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 (editace) Až na to, že to auto je z Prahy a jezdí jen dálnice(včetně Německé) a to mám dalšího ve face O2(původně 103 kW) co jezdí denně do Prahy za prací a první po přehrání mi říkal, že to auto jelo 250 podle tacho. Editováno: 19. Březen 2014, autor: ferda25 Citovat
motorpower Vloženo 19. Březen 2014 Vloženo 19. Březen 2014 Podobnej vývojář jako ty míchá sw dvoulitra, s 1,9 a povídá, že mu to funguje, ale jemu to prý jezdí 270. Hrušky jako jabka , turbo jako turbo, stejně je to fuk. Citovat
ferda25 Vloženo 20. Březen 2014 Vloženo 20. Březen 2014 (editace) Zatím jsi neuvedl žádný důvod co dělám špatně. Pokud auto jezdí a necuká a udělá nájezd v řádu deseti tisíců kilometrů tak nevím co je na tom tak špatné...ty chceš říct, že postavíš čip tak, že to tomu malému turbu vůbec nevadí?? Editováno: 20. Březen 2014, autor: ferda25 Citovat
motorpower Vloženo 21. Březen 2014 Vloženo 21. Březen 2014 Nebaví mě se s tebou hádat ALH na sw z AGR jede taky dobře, jen jsou tam nějaké ale. A to je právě ono. Dělej to jak umíš, stejně tě to dožene. Citovat
ferda25 Vloženo 21. Březen 2014 Vloženo 21. Březen 2014 Já to přehrávám jen na CR motorech druhé generace. Uvádět příklad ze starých motorů 1.9 se stejným výkonem trochu nechápu. Citovat
TDIfun Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 Je to proste prasarna a hotovo. Pri uprave 81 nebo 103 se zdaleka nedostanu k boostu jakou ma 125kw v serii. Navic si sw pocita virtualni rychlost otacek turba atd. a kdyz nadelim turbu KKK ktere je mensi celou mapu pro Garrett, asi to koser neni.. Co vypadky tempomatu z duvodu jinak nakalibrovanych prevodu, co spatne zobrazeni doporuceneho kvalu atd atd atd. Ja si taky ted nahral do jednotky z O3 110kw softwer na RS 135kw, ze bych to zacal prezentovat po forech jakej jsem borec ze umim jedinej na svete zvednou vykon :-) (EDC17C64 nove generace nejde zatim upravit) Ze ja blb utratil statisice za ruzne zarizeni, kdyz by to slo chinskym Vasem flashovat nahoru a dolu. Asi proto, ze se snazim delat profesionalne a na urovni, tak aby zakaznik i za x let mel auto funkcni, resp. aby se nesralo vinou nejakeho zasahu.. P.S. myslim, ze to tady uplne zbytecne zasirame recmi ktere nikoho nezajimaji, takze sorry za OT.... Pekny den. Citovat
ferda25 Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 (editace) Každý soft počítá s určitou tolerancí u těchto hodnot a já rozhodně žádný klon nepoužívám. Zvýšení výkonu je vždy na úkor životnosti turba, to jsi mi tu i nepřímo potvrdil, protože jsi mi na to nedopověděl. No a když zazvoní turbo u mě v záruce nahraju originální soft a hurá do servisu a nikdo nic nepozná. U tebe to skončí pohledem na motorovou jednotku a tím, že byla otvíraná a tím veškerá záruka na motor padá. Editováno: 22. Březen 2014, autor: ferda25 Citovat
motorpower Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 Ferda...Tak by mě zajímalo jak poznáš pohledem otvíranou jednotku. Ani pod lupou nenajdeš otlaky, a mám i metodu jak jí neotvírat, ale to už jsem někde psal. To FUN....myslím, že nezasíráme, nýbrž rozšiřujeme obzory. Ferdovo řešení je lepší než sebelepší powerboxy, ale přesto není dobré. Stejně tak ne obhajoba...udělám prasárnu a když lehne turbo, nahraju zpátky a hurá do škodovky. Vyloženě se k tomu staví jako chlap. Citovat
ferda25 Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 (editace) Otvíranou jednotku vždycky poznám a minimálně kontrolní součet vůči aktuálně nahrané verzi software Ti nemůže sedět a to se kontroluje jako první(sám jsi to tu někde psal). EDC17 určené pro 2 generaci CR motorů musíš zatím vždy otevřít. Jinak to, že něco nastavíš při jedné venkovní teplotě nic neznamená. Pokud uděláš ten samý graf při -30°C, -20°C, -10°C, 0°C, 10°C, 20°C, 30°C tak budu věřit, že tvá úprava je dobrá. Prostě tou chvílí na brzdě nejsi schopen odhalit co vše se změnilo tvými zásahy. Pak je možná lepší odladěná mapa pro ten samý motor s jiným turbem. Každý má možnost volby a já prostě říkám, že u mé je vždy možnost vše vrátit do stavu takového, že nikdo nemůže říct ani popel a turbo může odejít i na motoru bez čipu. Tohle říkám všem hned od začátku. Jinak jak jednou vyřešíš na své triko v rámci záruky něco na motoru tak tím dle mého dotyčnému uděláš ještě větší problém. Editováno: 22. Březen 2014, autor: ferda25 Citovat
motorpower Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 Prostě měření je na nic, proto mají Mahu i v MB. Jak už jsem psal, napiš jim dopis, že umí prd a je z tebe vedoucí vývoje. Tím to za sebe končím. Citovat
TDIfun Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 Každý soft počítá s určitou tolerancí u těchto hodnot a já rozhodně žádný klon nepoužívám. Zvýšení výkonu je vždy na úkor životnosti turba, to jsi mi tu i nepřímo potvrdil, protože jsi mi na to nedopověděl. No a když zazvoní turbo u mě v záruce nahraju originální soft a hurá do servisu a nikdo nic nepozná. U tebe to skončí pohledem na motorovou jednotku a tím, že byla otvíraná a tím veškerá záruka na motor padá. Vzdyt to same snad udelam i ja. Pises ze bude problem, nahrajes orig a hura do servisu, tak ja vemu nahraji orig Vasem a hura do servisu. CHECK bude sedet, tak velice pochybuji ze nekdo pujde zkoumat jednotku (navic to na ni nepoznaji+ trhaci srouby a plech prez konektory) a na rozdil od tebe ja budu mit jen jeden flash, kdezto ty minimalne o jeden vic. Takze same negativa a vysledek ve finale horsi. :-) urcite jsi sikovnej na montaz ruznych dilu, ale tohle je fakt trochu jiny level nez neco zkouset na navigaci, kde se vinou spatneho sw nerozpadne. Citovat
ferda25 Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 OK počet flešů budu mít o jeden víc než Ty, a věřím, že jsi šikovný a že to co děláš není po tobě skoro vidět, ale bohužel to "skoro" je tam podle mě důležité a nemyslím si, že by to nebylo možné poznat, zda někdo v jednotce byl nebo nebyl. To je proč si myslím, že můj postup není nejhorší. To že mají v MB brzdu je jasné a já netvrdím, že tvé jedno měřené je špatné, ale tvrdím, že bohužel nemáš šanci testovat všechny možné stavy. Jinak stále hájím svůj postup jen u motorů CR 2 generace. Citovat
Libor111 Vloženo 30. Duben 2014 Vloženo 30. Duben 2014 Ahoj, po nějaké době se znovu chci zeptat: Máte někdo zkušenost s chipem u motoru 2.0 81KW 250 NM ? Pořád váhám, ale nikde nemůžu sehnat nějakou slušnou informaci zda převodovka a spojka vydrží. I když se dá předpokládat, že MQ 250 musí mít nějakou rezervu - přece nenaladí motor na max toho co převodovka a spojka unese. Díky za reakce a doporučení které mi pomohou v rozhodnutí. Citovat
motorpower Vloženo 30. Duben 2014 Vloženo 30. Duben 2014 Zkusím ti sehnat a poslat tel, aby jsi si mohl s konkrétními lidmi popovídat. Citovat
Zachyi Vloženo 11. Květen 2014 Vloženo 11. Květen 2014 Ja mam yetiho 4x4 81kw od cimbu a musim rict ze to je fakt super.mel jsem to original do 30000km a pak jsem to nechal udelat u pana Jandy v Cimbu a je to fakt super, auto jezdi jako das,uz nemusim do kopce podrazovat a to i kdyz jsem nalozenej, nemam to abych s tim jezdil nejake sprinty, ale chtel jsem v klidu predjizdet pri seslapnuti plynu a bez podrazovani a to s 81kw fakt neslo, spotreba sla teda o trosicku vejs nez niz ale i tak 6,2 je porad dobry.uz na nem mam 61000km a uplne v pohode, v servisu nic nepoznaji.ja muzu doporucit cimbu sice je to drazsi,ale neuznavam ty vseumeli co si to nekde stahli z netu, a az se to podela tak vam nic nedaji. Citovat
Celerjehnusnej Vloženo 4. Červen 2014 Vloženo 4. Červen 2014 (editace) Dal jsem Mr.Cimbu. Nebe a dudy. Jede jak ďas, spotřeba klesla, nemusím tolik podřazovat ..... paráda. Hlavně to daleko lépe reaguje na pedál, než u "garážmajstrů", kdy tam mají díru jak Macochu a čudí jim to. Editováno: 4. Červen 2014, autor: Celerjehnusnej Citovat
Celerjehnusnej Vloženo 9. Červen 2014 Vloženo 9. Červen 2014 MotorPower - to co ty tu předvádíš, to je nekalá konkurence a bezdůvodné hanění konkurenčních výrobků. Srovnávací reklama je mimo etiku podnikatelské společnosti. Proto v TV třeba vidíš .... běžný prací prostředek a podobně.... . Není to etické, ba i trestné. Věř tomu, že to dělat mé firmě, ženu tě k soudu a budeš platit jak mourovatej a po vyslovení mého jména, by jsi opravdu dlouho nespal z obavy, že bys musel platit znovu. Podnikej tak, aby jsi nemusel pomlouvat jiné, či se s nimi měřit. A pokud to tak neumíš, tak je mi tě líto. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.