Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ač jsem hledal,podobnou závadu či problém jsem tu nenašel.Pokud tu je tak se omlouvám.A teď k tomu zvuku.Po zahřátí motoru cca 5 minutovou jízdou,se při přidávání plynu z 2000 otáček,začne ozývat pískavý či hvízdavý zvuk v rozmezí 2 500-3000 otáček.Pokud auto stojí na místě,nedělá to.Jen za jízdy v zátěži.Řemen je O.K.,výfuk taky.V servisu mi technik říkal,že snad palivový filtr nebo nějaká hadice.Prosím,poraďte!!!!!!!

Ahoj, aby nebyl podpálený ventil, nebo přidřené zdvihátko hydroštelu, ventil se zavře později a unikající tlak hvízdá.

Upraveno od Jaroě

  • Autor

Jejda,nelekej mne.Já mám to auto dva týdny a hned tohle?Je rok 2004 a má najeto jen 69 000km.Každý rok ve škodováckém servisu-naposledy v říjnu.Akorát mne překvapilo,že v servisce není ani jednou zaškrtnuta výměna vzduchového filtru.Nemohl by to třeba být ten důvod toho hvízdání?(tonoucí se stébla chytá)

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

jaký je to HTP? 40Kw nebo 47Kw?...tedy šestiventil, nebo dvanáctiventil?

osobně bych šel spíš po klínovém řemenu a jeho napínací kladce :palec2:

  • Autor

Je to 47kw 12 V.Řemen je v pořádku,ta kladka mne napadla už taky.Problém je v tom,že mi teď měnili střední a zadní díl výfuku a já nevím,jestli to dělalo před tím nebo ne.Třeba by mohlo v zadním tlumiči něco rezonovat a to pak prd zjistím,protože tyhle zvuky se hodně rozlíhají.Ono to není to vysoké pískání,ale takové hlubší bzučení.Jiný by si přidal volume na rádiu,ale já mám prokleté uši a každý takový zvuk,který tam nepatří,mne přivádí k šílenství.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

Jo tak, sorry bude to ten výfuk. Nebo vlnovec dělá různé rezonace a hvízdání.

  • Autor

Jo,ten vlnovec taky podezřívám,protože je na něm vepředu vytržené to pletivo z té přední objímky.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

aháááá to jsem ovšem netušil. Tak mrkni na ten výfuk ;)

  • 4 týdny později...

No mam taky motor 1.2HTP 12V a taky mam neco podobneho. Jen u me to bude asi ten remen. Dela to porad stejne, i po zahrati, jen otackama se to stupnuje :-(

K tomu mi ted po vymenen prednich silentbloku a lozisek na predni naprave neco boucha a zaboha nemuzu prijit na to co to je. Je to jako by nekdo nechal v motorovem prostoru sroubovak nebo neco podobneho(boucha to i vickrat po sobe po malych nerovnostech). Takze verim ze to je otravny <_<

  • Autor

No mam taky motor 1.2HTP 12V a taky mam neco podobneho. Jen u me to bude asi ten remen. Dela to porad stejne, i po zahrati, jen otackama se to stupnuje :-(

K tomu mi ted po vymenen prednich silentbloku a lozisek na predni naprave neco boucha a zaboha nemuzu prijit na to co to je. Je to jako by nekdo nechal v motorovem prostoru sroubovak nebo neco podobneho(boucha to i vickrat po sobe po malych nerovnostech). Takze verim ze to je otravny <_<

Taky mi začalo něco klepat u pravého předního kola-na 99% kost,zítra ji vyměním a uvidím.

No ja ted musim zjistit co s tim piskanim udelat. Vypada to na ten "klinak" snad ale uplne si nejsem jisty. Jinak co by to mohlo byt kdyz se to stupnuje otackama? Obcas kdyz jedu dal tak se to trochu utisi ale nekdy taky ne (a pritom je motor zahraty).

A jelikoz uplne presne nevim co to je "kost" tak by jsi byl hodny kdyz by jsi me poucil fotkou :) jak to boucha tobe?

Jinak jsem byl i na STK kde mi davali auto na trasak. Po 15minutach mi chlapik oznamil ze na naprave nic nenasel :huh: jen ze "mozna" stablik ale je to pry malinka vule coz by nedelalo tak jako to dela :angry:

  • Autor

Jinak jsem byl i na STK kde mi davali auto na trasak. Po 15minutach mi chlapik oznamil ze na naprave nic nenasel :huh: jen ze "mozna" stablik ale je to pry malinka vule coz by nedelalo tak jako to dela :angry:

No tak to bude ono,i minimální vůle(menší než 1 mm)způsobuje na nerovnostech klepání,které připomíná ťukání kladívkem nebo gumovou paličkou nebo jak jsi psal koulející se šroubovák.Právě té tyčce stabilizátoru se říká kost.Zkus venku srovnat kola a zakymácej autem do strany.Mělo by to být slyšet-takové pukání.A když šáhneš za kolo a chytneš stabík a někdo ti s autem zakymácí,tak v ruce ucítíš,jak to v tom klepe.Aspoň já to tak zkoušel.

Oukej. Mam ted nocni tak se stejne nudim :smich: Pujdu to zkusit a pisnu pak. Zatim dikec

Tak u me to byla tyc stabilizatoru. Rovnou jsem s tim vymenil i drazkovy remen ktery piskal kdyz byl motor studeny.. Ted naprosta pohoda jen porad slysim potichu neco piskat. Dela to to stejne jako na drazkovem remeni jen strasne potichu a stupnuje se to otackama...

Taky mam jeden zvuk na diagnostiku :D Kdyz stojim na miste a lehce otacim volantem ze strany na stranu, tak slysim kovovy zvuky jako kdyz by se napinala nejaka pruzina nebo tak neco. Prakticky to nejde vubec popsat, tak jsem zvedavej, co vas napadne :)

  • 6 měsíců později...

To s tím volantem mi děláý taky, nikdo neví?

To bude asi vůle. Stačí dotáhnout šutr. :) Pokud to kovově bouchá při zcukáni volantem sem - tam.

  • 1 měsíc později...

Ja kdyz zatocim volantem tak po urcitem otoceni ve volantu cvakne..dela to uz od koupe a predni naprava pri otaceni piska..Ja si myslim ze je to normalni ale chci se zeptat jestli vam to dela taky nebo je to na opravu? Kazdopadne ja bych kazdy zvuk zas tak neresil lidicky .. cim vic budeme do fungujiciho auta rypat tim rychleji se neco ods*re :palec2:

Podobný zvuk při zatáčení do většího rejdu nebo na místě (parkování) připomínající vypuštění napnuté pružiny (takové "DRRNNNNNKK!") spolu se citelným úderem do volantu mi způsobovaly na Formanu vyrezlé horní misky (uložení pružin na horní straně) na tlumičích přední nápravy (McPherson) - při otáčení volantem se ta pružina pootáčela a přeskakovala přes vyrezlá místa. Po výměně misek vše OK, vzhledem k hřebenovému řízení bez serva se i citelně snížil odpor řízení. Zkus zkontrolovat i tuto možnost.

Ono mi to neudela zadne DNKR jen to cvakne..zadny uder do volantu :( toci to zcela zlehka je to silene preposilovane otocim volant jednim prstem ale jak ho otacim at to delam jakkoliv rychle na jakoukoliv stranu tak to cvakne vzdy asi po pul otacce... Nekde na netu jsem kdysi cetl ze je to tim ze ma auto stoceny tachometr. Nevim jak by to z toho mohlo byt poznat ale nevim ..je to mozne? :feve: podle me je to hovadina..

Pod volantem může cvakat kontakt k houkačce, airbagu a možná ještě kroužek snímače natočení - pokud je pod volantem a ne dole u serva, další možností je vracecí "vačka", která vrací páčku blinkrů do nulové polohy při vracení volantu do "neutrálu" - pokud si dobře vzpomínám, měly to už "šáde" - prostě hodíš blinkr, otočíš volantem na potřebnou stranu a když vracíš rejd zpátky a vyrovnáváš volant, v instalaci pod volantem to cvakne a páčka vyskočí zpátky = blinkry se vypnou. Stačí, aby ty "pádýlka", o které brnká ta vačka na hřídeli volantu, byly vyosený nebo nesprávně nastavený a už to cvaká i když nemá.

Aha diky no to mi dela s temi blinkry..sikovna vecicka ... tak teda tomu nebudu venovat pozornost :palec2:

Upraveno od Petrkiller

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.