Publikováno Duben 21, 201015 r Takze dnes som vymenil vsetky filtre v aute a sokovalo ma pri pelovom filtre...hned som chytil vysavac, skoda,ze ma este vtedy nenapadlo robit fotky...takze zaciname od chvile ked je uz vsetko zorobrate a odmontovane su uz stierace... samozrejme, ze aj vysavany je bordel. Material presne neviem co to je, ale ostalo mi po majstrovi ked robil mi sadrokarton. na lepenie som pouzival obojstrannu lepiacu pasku. Soferova strana Zavoznikova strana Soferova strana uz aj s nalepenim materialom a vyrezane otvori tiez upravena strana zavoznikova, ako ma byt Osadena vodicova strana aby som mal rezervu ked budem odrezat na mieru tiez upravena strana zavoznikova a posledne 3 fotky su s odrezanym materialom na mieru a je tam aj gumenna lista osadena. Urcite to nezastavi aby mi tam padal bordel ale aspon mi nezapadne vsetok bordelu. Som zvedavy co si myslite o tomto ? ? ? Upraveno Duben 26, 201015 r od TeeBee008
Duben 26, 201015 r Jen doplním, ten materiál, tedy ta síťka se nazývá fasádní armovací tkanina - perlinka. Toto je dobrý nápad, hlavně když je listopad...
Duben 26, 201015 r Vypada to zajimave akorat by me zajimalo jak to bude cistit kdyz se ot zanese ale je to fakt dobry na listí atd
Duben 26, 201015 r tak dnes jsem ukazoval kolegovi v práci kde je kabinový filtr, když jsem nadzvedl kryt tak něco takového jsem v životě neviděl, asi posledních 10 let ho nikdo neměnil - humus. Můj je taky celkem zanesený po 15000km a 10 měsících. Jinak super návod .
Duben 26, 201015 r Autor este dodam, uz som nerobil fotky... pri strane vodica vodica som nechal tak obojstannu lepiacu pasku aby sa to prilepilo na plech auta... a stranu zavoznikovu som nalepil dalsiu vrstvu pasky aby sa nechytilo na plech auta, ked budem v buducnosti menit filter aby nedrzila paska...tym padom budem vediet lahko dat dole cierny plast... Upraveno Duben 26, 201015 r od TeeBee008
Duben 26, 201015 r Já jsem opačného názoru... Na listí to bude fajn, tzn. nebudou se zacpávat odtokové kanálky do blatníků, a tedy do auta nebude kapat voda, což se stane, když se ty kanálky ucpou... Ale drobný prach se tam nanášet bude dál... Takže tak jako tak to bude chtít aspoň jednou za rok rozdělat a pročistit. Ale samozřejmě, úplně beze smyslu toto řešení není.
Duben 27, 201015 r Zapomeňte na všechny síťky, utěsňování apod. Jediným účinným řešením pro tento problém s nečistotami v tomto prostoru (což platí i pro O2 a další vozy Š), které se tam dostávají jak ze shora, tak i částečně kolem plastového krytu podběhu je 2 x za rok vše vyčistit - nejdříve vybrat listí a větvičky nahoře pod sklem nejlépe za pomoci vysavače s úzkou hubicí, - a pak povolit 2 šrouby dole u plastového podběhu, plast odtáhnout, vyčistit, propláchnout hadicí a opět fixovat zpět K tomu není potřeba ani demontovat horní krycí plasty pod sklem, ani kola. Vše zabere dohromady tak cca 15 až 20 minut. A pochopitelně při začínající rzi odrezit, ošetřit barvou a pak ještě nějakým vhodným prostředkem na dutiny. Pokud vše budete ale dělat pravidelně od začátku, tak se zde žádná rez nikdy neobjeví - viz má zkušenost s 5 vozy O1 v každodenním provozu v zimě v létě...
Duben 28, 201015 r Autor Urcite to nezastavi aby mi tam padal bordel ale aspon mi nezapadne vsetok bordelu. ja osobne ked davam dole zimne pneu. tak si demontujem aj vsetky zasterky, davam to spat ak skonci letna sezona, tym padom cistim 2x do roka navyse na jar, kezdy rok davam novy pelovy filter, tym padom nezabudnem "upratat" aj pod stieracmi... ...ako som aj hore pisal v provom prispevku pisal...: "...nezastavi aby mi tam padal bordel ale aspon..."
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.