Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

řeším jedem problém u mé octavie TDI r.v.99,81kw. Delší dobu mi tak jdou dost špatně zařadit rychlosti,1 a zpátečka občas přes zuby a většina rychlostí se mi při řazení v polovině zařazování zasekne a ten kvalt tam musim narvat vyloženě silou(ale nejde to přes zuby), k tomu občas nemohu vyřadit dvojku( jen tu,vyšlápnu spojku a auto jede jak kdybych to neudělal) a jako by toho nebylo málo, tak při mírném zatočení v pravo( za jízdy(škubne to s autem,když pouštim spojk.pedál)) nebo při rozjezdech mi někde dole v předu jakoby vrzne(dle toho, jak pouštim spojk. pedál). Moc prosim, nevěděl by někdo alespoň trochu co s tím?? Oleje je v převodovce dost, to vrzání se ozývá jen občas(za studena i za tepla) a rychlosti jdou většinou řadit špatně až tak po 20ti minutách jízdy..

Děkuju za každou radu..

Vloženo

V postatě máš pravdu, jak již tvůj název tématu napovídá. Vše nasvědčuje vadné spojce, resp. možná i přítlačáku. Při razantnější akceleraci klouže? Projevují se kovové zvuky? Ale raději počkej na reakci profiků. lol

Vloženo

V postatě máš pravdu, jak již tvůj název tématu napovídá. Vše nasvědčuje vadné spojce, resp. možná i přítlačáku. Při razantnější akceleraci klouže? Projevují se kovové zvuky? Ale raději počkej na reakci profiků. lol

Přítlačák byla jedna z možností, co jsem bral v potaz, kovové zvuky jsou to vrzání, při rozjezdech a při tom zatáčení v pravo a pouštění spojky. Jinak, asi budu za debila, ale u předchozích aut jsem měl spojku ok, tak myslim nejsem schopný poznat, jestli klouže...

Vloženo

Proč by jsi byl za debila?? :)

Ale zpět k věci. Klouzání spojky poznáš jednoduše: dvojka plný plyn, auto nezrychluje, otáčky jdou nahoru. Nejlépe vyzkoušet při jízdě do kopce (při vypnutém radiu), bo plně naložený.

Dobrá rada nad zlato, neotálej a navštiv servis. Auto projedete, necháš si udělat nabídku. Pak se rozhodneš zda servis, či svépomocí.

O výměně spojky tu téma bylo, pokud jej nějaký umělec nevymazal.

Vloženo

Proč by jsi byl za debila?? :)

Ale zpět k věci. Klouzání spojky poznáš jednoduše: dvojka plný plyn, auto nezrychluje, otáčky jdou nahoru. Nejlépe vyzkoušet při jízdě do kopce (při vypnutém radiu), bo plně naložený.

Dobrá rada nad zlato, neotálej a navštiv servis. Auto projedete, necháš si udělat nabídku. Pak se rozhodneš zda servis, či svépomocí.

O výměně spojky tu téma bylo, pokud jej nějaký umělec nevymazal.

Protože jezdim 7 let a nepoznám klouzání spojky?

To je fuk, no, neotálej, dělá mi to takhle už rok a nejsem schopnej se k tomu dokopat. Vše nasvědčuje tomu, že to bude ta spojka, snad.

Jinak ještě jeden dotaz, v 1,9 tdi 81kw z r.v.99 byla dvouhmotní, nebo ne??

Vloženo (editace)

nejdrive nez se vrhnes do vetsich akcich tak se chci zeptat jak starou mas v aute brzdovou kapalinu? skus prvne odvzdusnit spojkovy pedal, kdyz je stara brzdovka tak muze zavzdusnovat okruh, pri seslapnuti spojky nevypne dostatecne pritlacak a muze mit za nasledek cele to halo u tveho auta. Skus pred kazdym zarazenim 2zmacknout spojku a uvidis jestli je to lepsi s tim razenim, na spatecku pomaly kazdy spocita zoubky (nemaji sinchrony) prdejdes tomu kdyz prvne zaradis 1 rychl. stupen a potom spatecku.

jo a dvouhmotu tam mas na 99.9% :)

Editováno: , autor: FilipR6
Vloženo

nejdrive nez se vrhnes do vetsich akcich tak se chci zeptat jak starou mas v aute brzdovou kapalinu? skus prvne odvzdusnit spojkovy pedal, kdyz je stara brzdovka tak muze zavzdusnovat okruh, pri seslapnuti spojky nevypne dostatecne pritlacak a muze mit za nasledek cele to halo u tveho auta. Skus pred kazdym zarazenim 2zmacknout spojku a uvidis jestli je to lepsi s tim razenim, na spatecku pomaly kazdy spocita zoubky (nemaji sinchrony) prdejdes tomu kdyz prvne zaradis 1 rychl. stupen a potom spatecku.

jo a dvouhmotu tam mas na 99.9% :)

Brzdovka je měněna nově, dělali ji i s brzdama, mužu maximalně zkusit to odvzdušnění. Zvládl bych to sám doma??

Jentak pro info, slyšel jsem, že výměna dvouhmoty je docela ranec, nebo se mýlim??

  • o 11 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...