Jump to content

Problem se spojkou


vrahun

Recommended Posts

Mam problem so spojkou,zacalo mi po vyšlapnuti spojkoveho pedalu vrzgat lanko taky praskavy zvuk namazali sme ho den to vydržalo,tak som sa rozhodol ho vymenit dva tyždne v pohode,potom znova tak som skusil kupit lanko na inom mieste a za viac penazi opakovalo sa to znova po dvoch tyždnoch spojka už bola menena mechanici mi radia puštat si silnejšie radio HA HA ale ono citit v nohe odpor a praskanie je to na nervy čo teraz? každy vravy že to praskanie ide z lanka ,skusit ešte v Skodovke original diel objednat či tieto akože nahrady su tak nekvalitne a nestoja za nič ale cena je ako z originalu PORAD

Link to comment
Share on other sites

Mam problem so spojkou,zacalo mi po vyšlapnuti spojkoveho pedalu vrzgat lanko taky praskavy zvuk namazali sme ho den to vydržalo,tak som sa rozhodol ho vymenit dva tyždne v pohode,potom znova tak som skusil kupit lanko na inom mieste a za viac penazi opakovalo sa to znova po dvoch tyždnoch spojka už bola menena mechanici mi radia puštat si silnejšie radio HA HA ale ono citit v nohe odpor a praskanie je to na nervy čo teraz? každy vravy že to praskanie ide z lanka ,skusit ešte v Skodovke original diel objednat či tieto akože nahrady su tak nekvalitne a nestoja za nič ale cena je ako z originalu PORAD

To není lanko, ale to ti vrzá nahoře na spojkovém pedálu uložení lanka na čepu. Postříkej to nějakým maziven a bude klid. WD nebo konkor.

Edited by Pepa007
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdar vsem

Mame Felicii Combi, zakladni motor se vstrikovanim, je to ta pozdejsi verze s jinou maskou, ale jinak uplne obyc :)

a ted o co jde.. dneska znicehoznic "zvadla" spojka. Pedal je proste sotva v 1/3 sve normalni cesty, a nejde za behu motoru radit vejs nez 2. stupen. S vypnutym motorem jde na 3+ ale to je hruuza :) za behu skripe ozubeni..proste to nejde.

Tata to ma v garazi rozebrany ale neni rozenej mechanik (leccos uz opravoval to jo..) takze rady kde hledat a na co se zamerit jsou vitane..

moc dik :)

Link to comment
Share on other sites

Mozna se urvala jedna z pacek pera pritlacaku, pokud je pedal OK a spojkovy lanko neni poruseny tak proste rozebrat a kouknout :)

Jinak teda "zakladni motor se vstrikovanim" ma byt co :smich: Vstrikovani maj vsechny feldy krom specialnich verzi pro rusko a spol. kde je jeste karbec :) 1,9D je taky strikacka svym zpusobem.

Edited by Matthes
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

To taky hodně záleží, jak s tím člověk jezdí a jak zachází se spojkou a autem, je věčně naložený nebo není apod. Moje Felda combi (r.v.1999, 1.3 MPi) má už skoro 166 000 km a furt má původní spojku, zlatý auto :) Takže může vydržet i 200 000 km, záleží však vše na řidiči, jak se spojkou a autem zachází, zda-li dostává pravidelný pořádný servis apod.

Edited by Joppien
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Zdarte, měl bych na vás dotaz. Když stojím z kopečka a mám zařazenou jedničku, auto začne popojíždět (cukaně), ale když jedu i do prudkého kopce, tak se mi zdá že spojka neprokluzuje, myslíte si že by to mohlo být i něčím jiným než právě spojkou ?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Čau,

mám dotaz, když auto stojí, zařadím jedničku a při pouštění spojky, to divně (jak bych to nazval) ,,zachrochtne" to samé když zařadím zpátečku a couvu, při vymáčknutí - zmáčknutí spojky to většinou tak ,,zachrochtne" možná to je i moment jak přidávám a začne to zabírat, součastně s pouštěním spojky, snad nějáká vůle??

Felicia 1.6 Mpi r.v. 97. (nalítano přes 150K nemám ji dlouho) Jinak při jízně vůbec nic,řazení-spojka vše o.k.

Díky za rady nebo návrhy... :kol-47:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ahojte, mam taku otazku - mam feliciu kombi 1,3 MPI combi II, je rozdiel v prevedeni spojky medzi jednotkovou a dvojkovou radou felicie ? chcem menit spojku s repas sadou od LUK a niektore obchody davaju pri 1,3-ke cislo sady LUK 619 2193 00 /jednotkova felda/ a niekde 619 2194 00 /dvojkova felda/ (napr. elit) a niektore obchody uvadzaju len jednu sadu pre obe a to 619 2193 00 (www.lacneautodiely.sk) - doma mam LUK 619 2193 00 - sadne na dvojkovu radu felicie ? predavac mi hovoril, ze hej, ze je tam len ine cislo na skatuli, ale je to rovnake - viete mi poradit ?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

nazdar podľa môjho sedláckeho rozumu sa používajú tie isté motori s prevodovkou od favorita až po fábiu(trošku vylepšená), ja som mal fáčko kúpil som naňho spojkovú sadu LUK, predal som ho a teraz ju idem dať do feldy 97r.v. takže jednotkovú pred faceliftom .....počulsom aj niečo o tom že existuje aj novšia prevodovka tu niekde na fóre ale neviem čo je na tom pravdy ... skús sa spýtať v mototechne autokelly :kol-47:

ale ja si myslím že je to určite to isté

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

já bych věřil firmě ELIT!

 

mají lepší indexování zboží a vyhledatelnost dílů, i když nenajdete úplně vše jejich záruka je a důvěryhodnost informací je lepší než např APM či autokelly!

jinak autokelly má mrtě pičovinek na felcku a za pár šušňů takže oprava za pár korun!

Link to comment
Share on other sites

zdravim, koupil jsem felcku 1.6 a majitel předemnou prej kupoval novou spojku, to by jaksi odpovídalo, ale spojka se smeká, a to i když je lanko uplně volný, dá se to nastavit nějak jinak ? nebo jen lankem ?

Link to comment
Share on other sites

zdravim, koupil jsem felcku 1.6 a majitel předemnou prej kupoval novou spojku, to by jaksi odpovídalo, ale spojka se smeká, a to i když je lanko uplně volný, dá se to nastavit nějak jinak ? nebo jen lankem ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Když si to někdo mění sám nebo u meloucháře a platí štylem "já na bráchu, brácha na mě", tak je mu jedno jestli mění jen lamelu, nebo komplet přítlačák, lamelu a ložisko. Vsadil bych se, že předchozí majitel měnil jen lamelu právě z uvedenýho důvodu - vyšlo ho to prostě levnějc.

 

Každopádně, pokud spojka klouže je to na výměnu kompletu, i když by lamela byla (skoro) nová. Je to to samý, jako měnit tlumiče - nikdo normální taky nemění jen jednu stranu, ale vždycky celou nápravu najednou - když už ne celej komplet na všech kolech...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...