Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

Já jsem měl chip od Cimbu a 10 let v 1.6 Feldě a OK, bez problémů. Ve firmě jsme měli chiplou od Cimbu i 2.0TFSI v RS a taky bez problémů.

Sportmotor bohužel neznám tak se nemohu vyjádřit.

Koukal jsem na web Cimbu a tam bohužel nabídku pro chip jednašestky nemaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se emisi tyka, prosel jsem bez nejmensich problemu, pokud mas auto v poradku jako ja, neni na emisich zadna zmena.

2Lancelot: mrkni na predchozi stranku na muj post, mel sem na brzde s motorem s temer 200kkm v podstate udaj z jejich tabulky, s filtrem atd.

2Rosta: presne tak, je to jedna z nej investic, holt to neni to, co u turbin, ale za ty prachy to rozhodne stalo. Kazdopadne se jednalo u me o HW zasah, kdepak prehrani, ale nevim, jak je to u novejsich, ja mam MR98 od miminka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímalo by mě kolik má 1.6 přesně kilowatt na brzdě.

Jinak jsem se díval na sportmotor.cz a ty hodnoty co udávají se mi zdají příliš optimistické, ale zase cena není vysoká.

KUK SEM a najdi si příslušnou značku a motor ;)

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konstrukčně starý, ale ověřený :kol-142: . Dvě jednašestky nenabízí jen Škoda, ale i VW a Audi a asi vědí dobře proč to MPI do těch aut ještě strkaj :). Mě spíš mrzí, že to FSI ve Škodovce není standartně montovaný v šestikvaltu jako například právě ve VW, protože asi se mnou budeš souhlasit, že na dálnice by se šestka hodila a auto by to utáhlo a v takovým případě si myslím, že by se pro FSI rozhodlo investovat více lidí.

Ne, zatím o tom nepřemýšlím, možná někdy. I když věřím, že chip od sportmotoru bude kvalitní, tak přesto na to nemám ještě odvahu :unsure: .

Myslím že se není čeho bát, navíc benzín není tak citlivý na úpravy jako nafťák s turbem (nebezpečí že někdo zvedne přes příliš plnící tlak a množství nafty) ale rozhodně jít k vyzkoušeníý a osvědčený firmě!!!, jak už tady bylo řečeno, tam je cena navíc vyvážená zkušeností a solidností (většinou)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může mi někdo poradit jak na to ? Vyměnil jsem váhu vzduchu i vetil odvěrtáváni.

Na vagu mi to pořád vyhazuje :

Adresa 01: Motor

Objednací číslo řídící jednoky: 06A 906 033 BG

Systém a/nebo verze: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600

Kódování: 00031

Číslo dílny: WSC 31480

Další informace: TMBCX41U732679100 SKZ7Z0B1449145

6 závad nalezeno.

17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka

P1403 - 35-00 - -

16485 - meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal

P0101 - 35-00 - -

16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty

P0172 - 35-10 - - - Sporadická

17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka

P1403 - 35-10 - - - Sporadická

16935 - snimac tlaku v posilovaci rizeni (G88): neverohodny signal

P0551 - 35-10 - - - Sporadická

16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty

P0172 - 35-10 - - - Sporadická

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že se není čeho bát, navíc benzín není tak citlivý na úpravy jako nafťák s turbem (nebezpečí že někdo zvedne přes příliš plnící tlak a množství nafty) ale rozhodně jít k vyzkoušeníý a osvědčený firmě!!!, jak už tady bylo řečeno, tam je cena navíc vyvážená zkušeností a solidností (většinou)

Začíná mě to celkem lákat, tak uvidím, co to se mnou udělá v létě, kdy budu mít větší cesty. Třeba se tady pro to rozhodne víc lidí a udělá se společnej chip se slevou jako se teď chystaj naši nafťáci z fóra kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios: máš pravdu, že ropáků je o dost víc a asi těžko by se tu našel takový počet jako tam, aby se dala ujednat ještě nějaká sleva, ale kdo ví :)

petrenka: tak třeba budeš mít někdy cestu kolem ;)

Tazyy: :kol-47:

Já určitě rozhodnutej nejsem, ale budu o tom přemýšlet, popř. ještě shánět další informace a zkušenosti.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

já měl motor tichý , mám 14dní po rozvodech a teď mi nepravidelně motor pískne ( někdy jo, někdy ne ) , tak nevím jestli to má s výměnou rozvodů něco společného

jel jsem zpět a technik řekl, že to dělá napínací kladka, cena prý okolo 1500,- (že tu prý neměnili ), ale že by tak najednou :angry2:

má někdo něco podobnýho ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je otázka na kolegy ViktoraMPI či Lancelota. Nicméně já mám taky 1.6 akorát FSI a ta mi točí při tachometrových 130km/h 3400 ot/min. Převodovka je stejná s MPI, pouze pětka je u FSI delší, takže MPI bude točit tipuji něco kolem 3700 - 3800 ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je otázka na kolegy ViktoraMPI či Lancelota. Nicméně já mám taky 1.6 akorát FSI a ta mi točí při tachometrových 130km/h 3400 ot/min. Převodovka je stejná s MPI, pouze pětka je u FSI delší, takže MPI bude točit tipuji něco kolem 3700 - 3800 ot.

Ty nižší otáčky ti docela závidím, určitě to dost přispívá k menší spotřebě.

Při těch tachometrových 130 km/h to je někde pod 4000, přesně to nevím, ale bude to asi opravdu někde kolem těch 3800 ot. Někdy se na to zaměřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo těch 3400 by byla paráda jen jestli by to nějak neublížilo motoru...klice apod pokuď bych to dal do te O1 a zda by na to byla aspoň trochu síla a točák jinak mne ty vysoké otáčky dost vytáčejí jezdim totiž dost po dálnici do práce a toto mne vadí jinak mam asi 250 tis najeto a motor se stal hlučnější....tak proto ta snaha o snížení otáček dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...