Přejít na obsah

1.6 MPi (75 kW)


petrenka

Doporučené příspěvky

U mě rozdíl mezi normálním N98 a Shell V-P Racing je doost znát. Hlavně spotřeba o půl litru dolů a trošičku lépe jede :) N95 je katastrofa, dal jsem ho asi jen 2x a nikdy víc, spotřeba o litr víc, jinej (celkem divnej zvuk motoru - hlavně za studena) a jde o poznání hůře do otáček... Takže pouze tankuju N98 a nebo Racing (ten má i aditiva pro čištění motoru, což je taky fajn záležitost...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz: nevim, asi mám Octávku rád, ještě s ní najezdím dlouhá léta a občas mě chytne období, kdy mám chuť jí nalít něco kvalitnějšího, což dle mé zkušenosti poznám. Jak tu zmínil Marios, má čistící účinky a už jsem někde četl test, kde to zkoušeli, motor reálně rozebírali a rozdíly tam byly vidět, takže snad to není jen marketingovej tah.

dadacek: tak přínosy... čistící učinky, jestli to zvyšuje výkon to nevím, každopádně je cítit, že jde ochotněji do otáček a to v těch nižších umožňuje fakt, že mám o něco menší potřebu motor vytáčet, tudíž i ta spotřeba bude o málo menší. Není to nic převratnýho, ale cítit to je. Osobně si myslím, že je jedno kolik tam máš najeto. Ja s tím autem jezdím téměř každej den, mám ho zažitej, takže ty rozdíly můžu pozorovat.

A s tou Fábií se mi to moc nezdá. Vždycky tam je nějakej zbytkovej benzín, kterej je potřeba vyjet a projeví se to až pak. Leda, že bys už dojel na tu benzínku fakt jen "na výpary" :D. A neplést si V-power (95) a V-power racing (100).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz: No to vím že jezdí min na 91, ale to jsem ji nikdy nedával a snad ani nebudu (leda někde na Ukrajině) 95 je minimum, 98 se tu moc neprodávaj spíš ty 95+aditiva a 100ky) Fábka už fakt dojela na výpary a to byla ještě ráda, že jela na setrvačnost.. naklopil jsem do ní ten V P 95 (ne racing) a fakt jí to frrčelo právě ze začátku těch otáček.. takže lepší odpich.. spotřebu u ní nemohu soudit páč si to pak odfrčela akorát na krátkou cestu a parkoviště.. PS: krom účtenky ten rozdíl asi neuvidíš :D spíš pocítíš :prc:

Marios: V Brně moc 98 nepořídíš.. a abych kvůli ní jezdil na spešl benzinky.. ani ne díky, nevím jestli bycvh to tam reálně pocítil, páč jsem to párkrát zkoušel.. Nevím asi mám nevybíravou Koktu Niky a prostě jezdí pomale i na Cheesy z Mecka lol

Viktor: na 91 jsem nejel a ani to nechci zkoušet.. mám ji taky moc moc rád :scooter::wub:

Ten test by mě zajímal.. věřím, že to není jen marketing tah jinak by to bylo klamání spotřebitele :D

čistící účinky u nového auta nejsou dle mě potřeba.. Shell snad někde aji sám píše, že se to hodí hlavně pro auta, co mají něco naježděno, že to zlepšuje jízdní vlastnosti tím že to zlepšuje tření motoru atd.. hlavně v zimě.. (no na zimu bych nevzpomínal, když mám Škoda asistance jelo 2x startovat auto..)

Rpzdíly taky mohu pozorovat ale jezdím střídavě s koktou a fábou, takže se na to moc nesoustředím, spíš na hudbu a provoz v tunelu+rychlostní limity fuck

JInak Shell benál si nepletu, to vůbec ;) ovšem klíčenky jsou k oběma :palec2: stejně am jezdím jenom pokecat za takovou mladou slečnou lol a mimo jiné i natankuju :D a jak jsem jel, máš napsáno výše :p

Omlouvám se všem zase za malinké rozepsání v noci, ale to víte, zase mi to nějak kecá :D

PS: V Oktě jsem nepoznal rozdíl mezi V P 95 a 100.. možná tím, že sem to zkoušel jen párkrát.. možná ta spotřeba o toho 0,5l dolů.. ovšem při ceně vyšší o 2kč nevím esli se to vyplatí..

U Fábky to je poznat ale to je malý autí a malej motor - ovšem taky mazel :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, zajímalo by mne, zda má někdo zkušenosti s alternativními (vzduchovými) filtry...

Mám zájem o nějaký "high-flow" konický filtr od K&N ale ten vyrábí zatím KIT (nějaký hadice, vstupní filtr teplého vzduchu, vlastní sporovní konický filtr K&N, nějaký sponky stahovačky a další píčovinky) jen pro 1.6MPI motor starší octavie... :/

K&N sice vyrábí konusový filtr o stejném rozměru, jako je průměr hadice vstupního vzduchu, ALE protože neznám velikost toho konusu, tak nevím, jestli se tam vejde a jestli budu muset doplnit tu hadici teplého vzduchu o nějaký další filt a případě který...

prostě, jestli někdo s tím máte praktické zkušenosti... sme s nima... jsem bezradnej... :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

tak se mi po 4000km po vymene oleje rozsvitila kontrolka - takze to spapalo litr oleje na 4tis km. Z toho tak 800km po dalnici na krev, ostatni lazo plazo se spotrebou stale do 6l. Hmmm, asi ten servis navstivim....

to bladik: to vypada logicky, zkusim to nekde natuknout, jestli se nejaci panove v servisu chytnou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle 100pro delaji tesnici krouzky na zdvihatkach ventilu a prave to ze se ti to objevuje kdyz jedes vyssi rychlosti => vetsi otacky motoru a unika ti olej do valcu a spalujes ho. Doporucil bych ti vymenu neni to zase az tak drahe a muze ti to usetrit katalizator apod. Pokud se ti teda neobjevuje olej v chladici kapaline a po jinych takovychto zaludnostech(pak z toho kouka tesneni pod hlavou apod. zverstva) ... mam stejnou zkusenost z OI a z Felicie 1.6, v obouch motorech po 150tkm vymena techto tesneni a pak byl zase pokoj od dolevani oleje, ale chce to opravdu zjistit zda to jeste neunika nekudy jinudy.

K tomu servisu sou to nejaky paka tohle je nejcastejsi oprava techto motoru...po skrtici klapce teda :)

PS: Samozrejme vytahane rozvody nemaji vliv na spotrebu oleje...jen bych si na takoveto rozvody daval pozor..potkany motor neni vubec nic prijemneho!

nemas tuseni, na kolik prijde oprava?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojte mám takú otázku a na fore som ju ešte nanašiel. zdá sa mi že moja OII spojka zaberá v moc krátkom intervali a podstatne vyššie ako pri mojej predošlej OI. niečo som sa dočítal že sa s tým (ak zaberá moc hore) nedá robiť ,ale zaujímal by ma názor ostatných či to je len môj subjektívny pocit, že má spojka extrémne krátky záber a trvalo mi nejaký čas si na to zvyknúť. nemôže to byť nejaká porucha? po akej závade mám pátrať? napr. zodratá spojka?

dik za rady

:kol-99:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ptal jsem se SportMotoru na podrobnější informace k tomuto motoru, tak pro ty, kteří úpravu zvažují sem hodím odpověď:

"Dobrý den,

tuto úpravu provádíme již od roku 2001 a dá se říci, že úspěšně.

Odezvy jsou za celou dobu provádění těchto úprav kladné.(samozřejmě

nemůžete počítat s tím, že rozdíl bude stejný jako u motorů s

turbem ať už TDI či 1,8T, ale tyto úpravy jsou také cenově někde

jinde)

Zvýšení výkonu se dosahuje změnu úhlů předstihu, dávky paliva a

nasátím většího množství vzduchu, poslední zajistí sportovní

vzduchový filtr.

Jinak to ostatně ani nejde, chiptuning nejsou žádné čáry.

Zkušební jízdu mít můžete (po složení zálohy v ceně úpravy), ale

rozdíl se nejlépe pozná až na trasách, které znáte a máte je najeté.

Cena úpravy je chiptuning 5853 Kč + sportovní filtr K&N 2260 Kč .

>> s pozdravem Ing.I.Dymovský - Sportmotor"

Pak jsem se ptal ještě na ten filtr, co doporučujou:

"Dobrý den,

námi prodávané filtry K&N nesnižují životnost motoru, byly i testovány

v Ústavu pro výzkum motorových vozidel na filtrovatelnost. Bez něj to

jde taky, ale s ním je to lepší.

ID"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ptal jsem se SportMotoru na podrobnější informace k tomuto motoru, tak pro ty, kteří úpravu zvažují sem hodím odpověď:

"Dobrý den,

tuto úpravu provádíme již od roku 2001 a dá se říci, že úspěšně.

Odezvy jsou za celou dobu provádění těchto úprav kladné.(samozřejmě

nemůžete počítat s tím, že rozdíl bude stejný jako u motorů s

turbem ať už TDI či 1,8T, ale tyto úpravy jsou také cenově někde

jinde)

Zvýšení výkonu se dosahuje změnu úhlů předstihu, dávky paliva a

nasátím většího množství vzduchu, poslední zajistí sportovní

vzduchový filtr.

Jinak to ostatně ani nejde, chiptuning nejsou žádné čáry.

Zkušební jízdu mít můžete (po složení zálohy v ceně úpravy), ale

rozdíl se nejlépe pozná až na trasách, které znáte a máte je najeté.

Cena úpravy je chiptuning 5853 Kč + sportovní filtr K&N 2260 Kč .

>> s pozdravem Ing.I.Dymovský - Sportmotor"

Pak jsem se ptal ještě na ten filtr, co doporučujou:

"Dobrý den,

námi prodávané filtry K&N nesnižují životnost motoru, byly i testovány

v Ústavu pro výzkum motorových vozidel na filtrovatelnost. Bez něj to

jde taky, ale s ním je to lepší.

ID"

Kupodivu nekeca, souhlasim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ptal jsem se SportMotoru na podrobnější informace k tomuto motoru, tak pro ty, kteří úpravu zvažují sem hodím odpověď:

"Dobrý den,

tuto úpravu provádíme již od roku 2001 a dá se říci, že úspěšně.

Odezvy jsou za celou dobu provádění těchto úprav kladné.(samozřejmě

nemůžete počítat s tím, že rozdíl bude stejný jako u motorů s

turbem ať už TDI či 1,8T, ale tyto úpravy jsou také cenově někde

jinde)

Zvýšení výkonu se dosahuje změnu úhlů předstihu, dávky paliva a

nasátím většího množství vzduchu, poslední zajistí sportovní

vzduchový filtr.

Jinak to ostatně ani nejde, chiptuning nejsou žádné čáry.

Zkušební jízdu mít můžete (po složení zálohy v ceně úpravy), ale

rozdíl se nejlépe pozná až na trasách, které znáte a máte je najeté.

Cena úpravy je chiptuning 5853 Kč + sportovní filtr K&N 2260 Kč .

>> s pozdravem Ing.I.Dymovský - Sportmotor"

Pak jsem se ptal ještě na ten filtr, co doporučujou:

"Dobrý den,

námi prodávané filtry K&N nesnižují životnost motoru, byly i testovány

v Ústavu pro výzkum motorových vozidel na filtrovatelnost. Bez něj to

jde taky, ale s ním je to lepší.

ID"

jasný... ale... o kolik??? aby to nebyl "placebo" efekt způsobený tím filtrem... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz tu o tom probehla debata nekde na cca 12.-16. strance, tak mrkni, pokud jsi to tam necetl. Ja bych za to ty penize dal milerad znova, uz se mi to davno asi vratilo na benzinu. Ja to mel tenkrat v akci za 5000 a filtr jsem kupoval nekde taky se slevou, takze to vyslo asi na 6500 oboji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...