Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdarec všem.

tenkrát jsem měnil střední a zadní díl výfuku.akorát že jsem dal koncový díl oválný a podle toho co jsem se dočetl tak na mojí motorizaci by měl být bańatý jako je na obrázku v levo.může v tom být nějaký problém?mám na mysli že ten v pravo je na 2.0/85kw? děkuji za postřehy.řeším totiž cinkání při rozjezdu v malých otáčkách ale jen za studena,nemůžu na nic přijít,tak si říkám jestli necinká někde nějaká utržená přepážka ve výfuku. :feve:

post-28832-1274204230,7996_thumb.jpg

Editováno: , autor: herrkomisar
Vloženo

Na každý motor je presně spočítany výfuk,aby to jelo jak má.Tobě se ten motor musí dusit,jelikož máš menší výfuk(asi z 1.6)proto ti to pobublavá.ASI...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

přidám se k tomuto tématu - objevilo se tady slovo cinkání.

Po výměně zadního dílu výfuku (noname z OVY z burzy - rychlé a levné řešení o víkendu před odjezdem do zahraničí - nekamenujte mě ) mi výfuk kolem 2-2,5tis. otáček zezadu rezonuje - jakoby nějaký plech drnčel o výfuk - plechy jsou ok, že by spona spojující středový a zadní díl výfuku ? při montáži jsem máznul spoje výfukovým tmelem (?)- takovou hnědou pastou, sponu stáhl.

Výfuk je krásně tichý na to co je zač a spotřeba šla taky dolu a výkon nahoru. Jen to drnčení mě štve docela. Kde hledat ?

Díky

Vloženo

dneska jsem byl pod autem a všiml jsem si, že plech uvedený na obrázku je na spodním uchycení (2ks šroubů pod sebou)- tak na tom úplně spodním uhnilý kolem šroubu a je tedy volný. Možná způsobuje rezonanci právě tohle. Z jakého důvodu tam plech je ? Jaký může mít vliv to, že je uhnilý u spodního šroubu - takže je volný ? Že by rezonance byly právě odtud ?

post-34550-1279646346,3189_thumb.jpg

Vloženo

HanyZ,taky jsem bojoval s cinkáním a nevěděl odkud,myslel jsem na výuk i katalyzátor,až nedávno jsem zjistil že ze zadu motoru u mé motorizace je nějaký tepelný štít,který drží na 2šroubech nahoře a 2šroubech dole.a právě dole jeden šroub chyběl.tím pádem když motor v zátahu vibroval tak plech cinkal o motor.doplnil jsem šroub a je po cililinkání ;)Věřím že ty máš to samý..........

tady jsem popisoval závadu a nebyl jsem jediný:(předposlední příspěvek)

Vloženo

myslis ze tenhle kryt je i na 55kw? Jak jsem psal vyse ten kryt na obrazku kryje vyfuk a jeden sroub dole je upadly takze je volny. Zajimave je, ze ten zvuk se zacal ozyvat az po vymene zadniho dilu vyfuku.ale je pravda ze pri sundavani zadniho dilu jsem s vyfukem dost lomcoval . Je mozne ze cinkani resp. Jako by drncel plech o vyfuk nebo motor jde zepredu a prenasi se pod celym autem.ale uvedeny plech mi pripada jako tepelny stit a jak rikam je volny . Zitra kouknu.

Vloženo

jo ták, myslel jsem si, že to tak myslíš :) jedná se o vlastně stejný tepelný štít, jen jinak umístěný :)

No, on tam ten šroubek je, ale ten plech je rezavý dole a tak nějak z toho šroubku upadl lol

Tak na to zkusím kouknout :) Díky za radu, po práci na to juknu a písnu.

Vloženo

tak jsem na to koukal, plech u motoru nedrnčí :( zvuj jde z prostoru pod řidičem, takže počítám KAT nebo někde tam... začalo to dělat po výměně zadní části výfuku, a jak jsem lomcoval ven starý díl, tak se možná něco pohlo a drnčí. O víkendu zkusím zajet na rampu a kouknu.

Vloženo

tak ten přední tepelný štít na svodech jsem připevnil (stáhl jsem ho ke svodům drátem, šroub je na svém místě ale plech je prohnilý v místě, kde ho má šroub držet) - rezonance se neztratila, jak jsem psal, rezonuje to někde mezi sedačkama předníma :(

Vloženo

tak to mě mrzí,ještě by to mohlo dělat upevnění plechového štítu v tunelu kde vede výfuk.ty plechový podložky co je mají držet rády uhnívají.to bych skontroloval.pak už to může dělat taky výfuk (střední díl)na té středové konzoly.mám na mysly že není vycentrovaný na středu a ty packy které jsou v silenblokách bouchají do tepelnýho štítu.mohlo k tomu dojít tak že jsi středový díl nasadil moc do hrdla na zadním dílu výfuku.kudy jezdíš do Polska,že by jsme na to mrkly,nájezdy mám. ;)

co sponu na katalyzátoru a středním dílu neměnil jsi?

Vloženo

měnil jsem jen zadní díl výfuku, nasadil jsem ho na středový díl tak, jak byl původní a stáhl sponou, jiné spony jsem neměnil. Rezonance je někde u katalyzátoru, je možné, že se výfuk nějak pohl při výměně zadního dílu, přeci jen jsem s ním docela dost hýbal a i když jsem ho měl podepřený o karoseri, aby se nezlomil a nepohl, mohlo k tomu dojít. Plech katalyzátoru by to být taky neměl, koukal jsem na kat jak jsem byl pod autem a vypadá ok.

Do Polska jezdím přes Český Těšín, jsem z Karviné.

Jen dodám , že rezonance se mi ozývala už kdysi, pak si to nějak sedlo a byl klid. A teď nanovo. Zkusím ještě zítra pořádně poslechnout, odkud to jde, možná drnčí je nějaký tepelní štít u středního dílu u katu (myslím ten na karoserii).

Vloženo

Tak do Polska jezdíš špatným směrem,škoda že né přeze mě.zkus rozpojit střední díl od katalyzátoru a podívat se do katu jestli tam nemáš prázdnou baňku.Může být taky upadlá přepážka v tom výfuku co jsi koupil na burze.Hodně taky záleží na tom jak je usazený výfuk,nesmí nikde být pnutí,pak to ale dělá vibrace ale né rezonanci.

Vloženo

zkusím na to kouknout o víkendu příštím, až budu v ČR, teď se pod auto v Polsku nedostanu, není kde. Každopádně rezonance a cinkání je jen při studeném motoru, jakmile ujedu větší vzdálenost, zvuk zmizí - asi se nahřeje výfuk, nevím. Nějak si na to zvykám:)

Vloženo

Zdarec všem.

tenkrát jsem měnil střední a zadní díl výfuku.akorát že jsem dal koncový díl oválný a podle toho co jsem se dočetl tak na mojí motorizaci by měl být bańatý jako je na obrázku v levo.může v tom být nějaký problém?mám na mysli že ten v pravo je na 2.0/85kw? děkuji za postřehy.řeším totiž cinkání při rozjezdu v malých otáčkách ale jen za studena,nemůžu na nic přijít,tak si říkám jestli necinká někde nějaká utržená přepážka ve výfuku. :feve:

post-28832-1274204230,7996_thumb.jpg

Tak až dnes jsem zalezl pod auto a koukal co mám za zadní díl,je tam spousta čísel a to:

E1 038367 V 165

250639

85 8 29

Výrobce je Walker

Akorát nemůžu nikde najít s těmito nesmyslnými čísly co je to za výfuk a hlavně na jaký ty.S tím mi asi nikdo nepomůže....?

Vloženo

byl jsem dnes pod autem a hledal jsem původce drnčení a rezonance - nic jsem nenašel. vše je ok. Každopádně ten tepelný plech na svodech výfuku u motoru je dole uhnilý, stáhl jsem ho ke svodům drátem ale pořád to není ono. Z jakého důvodu tam ten tepelný štít je ? Co když ho dám dočasně pryč ? díky za rady :)

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdarec všem.

tenkrát jsem měnil střední a zadní díl výfuku.akorát že jsem dal koncový díl oválný a podle toho co jsem se dočetl tak na mojí motorizaci by měl být bańatý jako je na obrázku v levo.může v tom být nějaký problém?mám na mysli že ten v pravo je na 2.0/85kw? děkuji za postřehy.řeším totiž cinkání při rozjezdu v malých otáčkách ale jen za studena,nemůžu na nic přijít,tak si říkám jestli necinká někde nějaká utržená přepážka ve výfuku. :feve:

post-28832-1274204230,7996_thumb.jpg

Máte někdo zkušenosti s tím oválným zadním dílem???? Je nějaký rozdí,l oproti originálu??

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...