vitezslav2 Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 (editace) Zdravím všechny.Všiml jsem si jedné věci.Když za studena nastartuju a rozjedu se,tak v první minutě když pozvolna přidávám plyn tak auto znatelně škube.Trvá to cca minutu a pak už je to dobrý.Vyskytuje se to jen po studeným startu.VAG nic neukazuje. Díky za rady. Editováno: 28. Květen 2010, autor: vitezslav2 Citovat
hubo44 Vloženo 27. Květen 2010 Vloženo 27. Květen 2010 Kolko to ma nabehane a boli tam vymenene potrebne veci ako pal. filter sviečky atd. Citovat
vitezslav2 Vloženo 28. Květen 2010 Autor Vloženo 28. Květen 2010 Má to 66tisíc.Všechno bylo měněné.Filtry svíčky provozní kapaliny. Citovat
ocec Vloženo 31. Květen 2010 Vloženo 31. Květen 2010 (editace) Mam ten isty problem. Fabia 1,4 MPi AZE 44kW. VAG mi pisal chyby 16555 a 16515 co by malo mat suvis s lambdou pred katalyzatorom alebo s palivovym filtrom. Palivovy filter som vymenil a taktiez sondu, a na moje pocudovanie zacali sa vyskytovat ine tri zavady 16556, 16514 a 16517. Co je problem, je to, ze ked spustim na VAGU test starnutia sondy (skupina 034) tak ako pri starej, tak pri novej sonde mi po citani hodnot pise teplotu vyfuk.plynov -32 stupnov a na to aby bol test uspesny musi byt okolo 400 stupnov. Hodnota -32, ktoru mi pise, sa nemeni a ostava stale rovnaka pocas celeho priebehu testu. Prosim poradte. Dik Editováno: 31. Květen 2010, autor: ocec Citovat
Lukas000 Vloženo 2. Červen 2010 Vloženo 2. Červen 2010 U mě to vyřešilo čidlo teploty motoru, nejspíše pokud je vadne tak motor startuje bez sytiče a není schopný se pořádně rozjet, tak škube... Citovat
Kubajz444 Vloženo 2. Červen 2010 Vloženo 2. Červen 2010 Taky mi fabča 1,4 Mpi,50kw za studena šíleně škube a dusí se.Po chvíli už je to lepší ale první rozjezd je vždycky těžkej.Čím to může být?Svíčky?Vzduchový filtr?Nebo něco jiného? Citovat
vitezslav2 Vloženo 2. Červen 2010 Autor Vloženo 2. Červen 2010 U mě to vyřešilo čidlo teploty motoru, nejspíše pokud je vadne tak motor startuje bez sytiče a není schopný se pořádně rozjet, tak škube... Myslíš asi čidlo teploty chladící kapaliny.Ne? Citovat
Lukas000 Vloženo 2. Červen 2010 Vloženo 2. Červen 2010 Myslíš asi čidlo teploty chladící kapaliny.Ne? Jak píšeš čidlo teploty chladicí kapaliny... Citovat
vitezslav2 Vloženo 3. Červen 2010 Autor Vloženo 3. Červen 2010 Jak píšeš čidlo teploty chladicí kapaliny... A neukazoval by něco VAG? Citovat
Lukas000 Vloženo 6. Červen 2010 Vloženo 6. Červen 2010 A neukazoval by něco VAG? Bohužel VAG nemam... Citovat
darda Vloženo 7. Červen 2010 Vloženo 7. Červen 2010 Ahoj, mám něco podobného, motor škubne při rozjezdu, nechce se jako rozjet. Ale pouze v případě že na to svítí sluníčko.......Zkrátka jakmile je pařák, auto sojí na sluníčku tak k se to nechce rozjet. dvakrát si to cukne, musím víc plynovat a pak ok, další starty během dne ok. VAG nic, FAb I 1.4MPI 50kW díky za názory a postřehy Citovat
ocec Vloženo 8. Červen 2010 Vloženo 8. Červen 2010 Bolo by veru dobre vediet ci VAG ukazuje zavadu na cidle teploty chladiacej kvapaliny ked to skube za studena. Mne to robi tiez, ale VAG nic take neukazuje. Mne ukazuje neustale chybu 16555 - Zmes prilis chudobna. Neviem ci je to lambdou alebo co, ale poskubuje mi to aj za tepla a ua jazdy. Palivovy filter je vymeneny komplet aj s regulatorom tlaku, vzduchovy je novy K&N, snimac teplty chlad. kvap. bol nedavno meneny ..... Co vy na to? Fabia 1,4 MPi (44kW) AZE Citovat
parketa Vloženo 8. Červen 2010 Vloženo 8. Červen 2010 skus este ked tak vycistit skrtiacu klapku Citovat
ocec Vloženo 8. Červen 2010 Vloženo 8. Červen 2010 Klapka je praveze dost cista, kontroloval som ju ....... jasne ze vidim len zvrchu, ale aj tak je dost cista ..... a na VAGu je uhol pootvorenia v norme ..... Citovat
stukator Vloženo 16. Červen 2010 Vloženo 16. Červen 2010 Ahojte tak ja som mal tiez nieco take podobne auto ked bolo studene trosku pocukavalo ked sa zohrialo a nachvilu som ho odstavil a nastartoval auto nechcelo vobec tahat mohol som pridavat kolko som chcel ale motor bezal nevypol sa az po nejakej dobe isiel normalne potom uz stale tak som vymenil lambda sondu teraz je klud auto lepsie taha a ked som skusil test na VAgu tiez mi ukazovalo -32 nechapem je uplne nova to keby nam tu niekto vysvetlil preco .V DP je presne popisane ako treba postupovat ked je auto studene mohlo by byt na lambde zle vyhrievanie a preto to sklbe treba premerat aj ci ide z Riadiacej jednotky napatie do vyhrievania .Ja som mal vacsiu hodnotu tak preto som ju aj vymenil.Ked sa kupuje tak najlespie odpisat cislo lambdy a presne taku istu kupit Citovat
era Vloženo 19. Červen 2010 Vloženo 19. Červen 2010 Taky mi fabča 1,4 Mpi,50kw za studena šíleně škube a dusí se.Po chvíli už je to lepší ale první rozjezd je vždycky těžkej.Čím to může být?Svíčky?Vzduchový filtr?Nebo něco jiného? Abych všechny uklidnil i mně fabča škube za studena než se lehce zahřeje. Je to normální u motorů 1,4MPI, takže to neřeším. Citovat
guam Vloženo 19. Červen 2010 Vloženo 19. Červen 2010 Normalni to asi nebude, kdyz to novy nedelaly.. Citovat
WLK111 Vloženo 21. Červen 2010 Vloženo 21. Červen 2010 (editace) No nedělali, ale po nějakém čase dělají teda aspon já pozoruju, že jo:) Editováno: 21. Červen 2010, autor: WLK111 Citovat
guam Vloženo 21. Červen 2010 Vloženo 21. Červen 2010 Coz ale rozhodne neznamena, ze je to normalni stav a ne zavada, ze ano.. Citovat
ocec Vloženo 21. Červen 2010 Vloženo 21. Červen 2010 Ono je to pomerne tazke identifikovat. Blok hodnot 030 a 031 mi pise presne podla DP, takze teoreticky by mala byt lambda OK. Myslite ze by mohol byt vadny aj snimac teploty chladiacej kvapaliny, a sposoboval by tuto chybu? Je pravda, ze som ho meral a daval hodnoty ktore ma, takze asi je OK, ale uz neviem co mam s tym robit. V bloku meranych hodnot 004 mi pise teplotu nasavaneho vzduchu vzdy vyssiu ako je teplota okolia (ked bolo vonku 15 stupnov, tak mne pisalo teplotu nasavaneho vzduchu 70 stupnov). Moze to mat vplyv? Svorkovnica bola merana podla DP a je OK. Dik Citovat
WLK111 Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 S tím čidlem teploty chladící kapaliny si myslím, že by to mohlo mít něco společného, nějak tak se vyjadřoval technik ,když sem se sním o tom bavil jen říkal, že se to projevuje i jinak a že zatím počkáme. Citovat
headquest Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 No nez hledat nekterou ze skrytych zavad, ktera se na prvni pohled neprojevuje, tak bych se zameril v prvni rade na ty zjevny. Coz jak se zda bude teplota nasavaneho vzduchu. Jestli to muze zpusobovat skubani tezko rict, ale jak tobe, tak mne se to skube a oba mame problem s teplotou vzduchu... Citovat
ocec Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 Tak to sa asi budem musiet pozriet na tu klapku , ktora to preklapa v sacom potrubi ci netaha stale aj pri zohriatom motore vzduch od motora .... to by mohla byt pricina tej vyssej teploty ..... co myslis? Citovat
headquest Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 (editace) No urcite. Bud klapka a nebo je spatny cidlo. Co takhle zkusit odpojit tu hadici, ktera vede ke svodum a dat ji nekam k predku auta tak, aby sala studeny vzduch? A sledovat hodnoty VAGem. Kdyby najednou byla teplota nasavanyho vzduchu normalni, tak by bylo jasny, ze je to klapkou. Kdyby to bylo porad hodne mimo, tak zrejme cidlo. Editováno: 22. Červen 2010, autor: headquest Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.