Přejít na obsah

Fabia Combi TSI vs. KIA Ceed SW


NOD32CZE

Doporučené příspěvky

Děkuji všem za cenné informace a názory...Závěrem bych chtěl jen dodat že nejspíše zůstanu u fabie probíral jsem to i s druhou polovičkou pokuď se něco nedostane cenově na její úroveň třeba OII v kombíku či Yeti tak si jí koupím nemá cenu kupovat ceeda bez výbavy když můžu koupit fabii za lepší peníze s výbavou Ambiente ale to myslím že asi jentak cena nespadne :) Uvidím za půl roku za rok jak na tom budu finančně třeba si nakonec koupim HTPčko Classic :)))))))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nespěcháš, tak bych počkal na uvedení Toura 2. Ona je totiž OII opravdu hodně drahá a k nějakým změnám asi bude muset dojít. Ostatní modely dost spadly, u OII se sice přidala výbava, ale zatímco před začátkem snižování cen stála Elegance se základním benzinem 539 900Kč, dneska stojí 489 900Kč. To je sice pokles, ale i přes rozsáhlejší výbavu to šlo u jiných modelů a u konkurence dolů o poznání víc. Takovej Roomster šel třeba u výbavy Style a motoru 63kW z 399 900Kč na dnešních 324 900Kč včetně paketu Plus. Fabia Combi Elegance 1.2HTP/51kW na jaře 2008 stála 371 900Kč, dneska je za 304 900Kč s nesrovnatelnou výbavou atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden dotaz pro uživatele HTPček...Jak je to s hlučností u tohoto motoru (na dálnicích) při dálkách?Na předjíždění to asi moc nebude že?(Jako u mojí předchozí Toyotky smrt v očích abych vůbec ten kamion předjel lol )

Já jen zítra možná dostanu zajímavou cenovou nabídku 1,2htp 51kW Ambiente tak abych si udělal představu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP pro bezne jezdeni je naprosto v pohode. Bohuzel, je zde (nemyslim nutne tady na foru) hromada chytraku, kteri si koupi HTP a pak s tim jezdi 90% po dalnici a divi se, ze to nejede a zere. Tenhle motor je proste primarne urcen do mesta a primestskeho provozu a tam je mu hej. Na zavodnicke predjizdeni to take neni, je proste potreba si uvedomit potencial motoru.

Pokud tohle udelas, realisticky vyhodnotis a pro HTP se nakonec rozhodnes, nebudes litovat. Motor nebyl nikdy nijak zvlast hlucny a ted po konstrukcnich upravach je to jeste znatelne lepsi - sam jsem byl prekvapenej o kolik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakou jsi měl toyotu? já E10 1,3-65kW a můžu říci,že jsem moc do HTP nechtěl jít,ale po svezení jsem do toho šel a nelituji toho.HTP je tižší,možná na volnoběh ne,ale na dálnici(rozuměj kvalitní silnice)je tichá,když jedeš 160,tak ti to nepřipadne.Ve městě a na kodrcačky má menší spotřebu(aspon u mně),větší světlá výška-tohle sem potřeboval,nemot toyotu sem tahal po břiše.Jestli chceš se na něco zeptat a budu tady,tak odpovím :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak dneska jsem si půjčil v půjčovně FI,FII zrovna sní někdo odjel grrr...FI 47kW htp no a první dojem?Auto je tichý víc jak ta moje bejvalá Corollka a co se týče odpichu tak asi bych řek že taky no a na převodovku prostě nemá na to že má FI najeto necelých 94tis tak jde perfektně já jsem měl 113tis a šla čím dál tím hůř. Jinak moje předchozí auto byla E10 55kW 1,3 r.v96 vplný palbě.

Zítra sní najedu cca 480km po silnicích i dálnicích tak uvidím co dá druhý dojem :smich: ale jedno je jistý už nesednu do jiný značky Škodovka mě prostě nadchla FII ať už to bude htp 51kw nebo TSI prostě do ní půjdu jenže jaksi ještě nejsou korunky :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem vní seděl v autosaloně BVV FII a perfektní..Jinak k FI menší nedostatek konfortu mám na loktě otlačeninu od opírání o dveře u okna mohli tam hodit něco měkčeného a nééé tvrzenej plast potaženej látkou aby se neřeklo...Mladá tam má dokonce viditelnou modřinu :w00t1: co se týče volantu špatně se mě držel žádné vroupkování pro prsty a na mě až příliž objemnej.V Toyotě přecejenom byl lepší i co se týče těch výplní u dveří...Už si tedy nevzpomínám jak to je u FII ale doufám že už o něco lepší...

Včera jsem sní najel něco málo přes 500km motor skvělej nechápu ty lidi co odsuzujou fabie a htpčka. :skoda:

Jinak na silnicích je to o nervy všude jsou objížďky všude je to rozkopaný a pořád jsme bloudili no prostě hnus.Najeli jsme díky tomu asi o 30km víc :076

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomasBR: rozveď ten výkřik "KIU rozhodne NIEE..." Prečo nie?

Pretoze co sa tyka kvality spracovania Kii a Skodovky je to uplne ina liga ;) . Kvalita Kii sa ani len z daleka nemoze porovnavat s kvalitou Skodoviek, azijskym autam celkovo nedoverujem. Su nespolahlive a nekvalitne ... tak asi preto ten vykrik ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No znám majitel Hyundai Ponny a Accent kteří s tím nemají žádné problémy.Kolega v práci má dva roky jako služební Ceed CRDI a je to taky o.k. Co jsem mu ji projížděl a zkouknul,tak mi to nějak nepřišlo,to lepší zpracování. Zato můj německý motor ve Fabii stávkoval. Takže na základě čeho soudíš,že má Škoda lepší kvalitu zpracování?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V interieru je porad rozdil, smazava se to, ale rozdil porad je. Mechanice nerozumim, tam se nevyjadruju, ale tipoval bych remizu - Kia se MUSI snazit. V interieru, kdyz si clovek sedne do Ceedu, OII a Golfu, tak mne osobne to prijde jako tri stupinky. At si kazdej koupi, na co ma a co mu vyhovuje. Budme radi za konkurenci, bez ni by byla tezko OII s 1.2TSI za 334 900Kč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pretoze co sa tyka kvality spracovania Kii a Skodovky je to uplne ina liga ;) . Kvalita Kii sa ani len z daleka nemoze porovnavat s kvalitou Skodoviek, azijskym autam celkovo nedoverujem. Su nespolahlive a nekvalitne ... tak asi preto ten vykrik ...

No taky detail Ceed nie je azijske auto, vyvinute je v nemecku a vyrabane na slovensku. A neviem ci sa o nepsolahlivosti a nekvalite da hovorit. Neviem ci v Kia po troch rokoch tiez zacne vsetko hrkotat ako v mojom Roomstri.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bojler: jasně,proti Golfu nebo OII má Ceed v kvalitě plastů v interiéru ještě co dohánět. Ale tady to bylo srovnání s FII a to už je něco jiného. V Ceedu je o dost prostornější interiér. I když je mi jasné,že jde o auta různých tříd. Já mechanice taky moc nehovím,ale nemám rády tyhle výkřiky,že co je od korejců stojí to všechno za ... Jak píše kolega majko,je to auto vyvynuté a vyráběné v Evropě,takže wo co go? Fóbie z asijských výrobků?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soused koupil "cedníka" v modrý metle myslím začátkem dubna, už ho měl na Alu 15" a dost s ním "honí vodu" - parkuje ho často vedle mého Drobka a ušklebuje se nad jeho nemetalickou barvou. Přitom tvrdí, že v "cedníkovém"  1,4 motoru má "sto kobyl" a že přitom jezdí "za míň", než já - nevím, jak jsem nakoupil, tak prodávám, já jsem v "cedníku" ještě neseděl. Vypadá, opakuju, VYPADÁ luxusnější a komfortnější. Jak to je ve skutečnosti by bylo na skutečném fyzickém porovnání. O tom, že "cedník" se vyvíjel přímo pro evropský trh nemůže být pochyb - i korejci se poučili a nesnaží se do Evropy nacpat to, co jim projde v Asii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu výkonu - v říjnu jsem vyzkoušel asi 8 značek při předváděcích jízdách. Troufám si tvrdit, že Ceed je kvalitou a úrovní interiéru i při nejpřísnějším pohledu minimálně na stejné úrovni jako třeba Megane. Čemu už moc nevěřím je po zkušební jízdě výkon motoru 1.4/80kW, který byl po faceliftu snížen na tuším 66kW. Právě ta druhá hodnota mně tehdy připadala jako reálná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojler - víš co, on mohl/může mít 80kW - ale v otáčkách až kdesi u nebe, kde to dlouho nevydrží. Takže v reálném životě je tento výkon nedostupný a těžko kdy využitelný. Anebo zasáhl nějaký kontrolní orgán a donutil je k uvedení reálné hodnoty, zjištěné při nezávislém měření, protože to dost možná bylo jako s P.M.P.O. výkonem asijských rádií - klidně na škatuli napíšou 400W/kanál, i když vevnitř je můstek bez měniče, co s bídou vytlačí 15W do každého repra... Ale prostě vyšší čísla se líp prodávají, tak to použili taky. Ale jak říkám, s "cedníkem" ani s i20/i30 (Hyundai - Nošovice) jsem ještě neměl tu "čest".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já su točit zvyklej, ne že ne. Přišlo mě to ale velmi podobný jako 1.4/63kW v R, kterou jsem měl pučenou dvě hodiny před tím. Určitě je tam rozdíl hmotností, ale i tak. Každopádně, znova opakuju, zaplať pámbu, že je konkurence jaká je. Když to vezmem do důsledku a porovnáme výbavy OII Ambiente na začátku roku 2008 (75kW, 499 900Kč) a dnešní Primy, tak se zas tolik neliší a cena je za TSI 77kW i po doplnění doplnitelných věcí na obdobnou úroveň pořád někde kolem 350 000Kč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Fabii 1,2 TSI kombi 63 kW cca dva měsíce ve výbavě Ambiente + nějaké doplňky (zadní repro, hagusy, klima, ESP, projektorové světlomety, rádio Swing,,,,,). Cena byla 316 000 Kč. Zatím najeto 4000 km. Při poslední cestě do Chorvatska 2300 km tam i zpět průměrná spotřeba 6,2 l při průměrné rychlosti 93 km/hod. (všechno po dálnici). Obsazení 2 dospělí + 2 děti + plný kufr.

Jinak zatím plná spokojenost.

Zdravím Tomas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...