Přejít na obsah

Cvakání při zatáčení


Ondra Zabranský

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Já bych zkusil zatočit na tu stranu co to cvaká a rozjedse a pak na druhou,když to bude cvakat jen na tu jednu bude to ten Homouš.To už,ale musí cvakat hodně dlouho,když ti to cvaká i bez zatočení......musí být už v prd...

Ještě by mě zajímalo zda ti to stupňovalo,či hned křoupalo i s kolama rovně ?

Editováno: , autor: stankra6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Jestli je homo už totálně v prdeli tak ti to bude cvakat i když jedeš rovně.

Můj případ. Zatáčení nic a cvakal jen při plném rejdu. Pak při jízdě rovně třeba po dálnici se mi při 130 rozvibroval volant až jsem musel zastavit. Párkrát jsem kopl do LP kola a pak zase jel chvíli v pohodě a pak zase. Nakonec vyměněn L homokloub a vše v pořádku. Už to nic nedělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Takže při plným rejdu (na obě strany) je ten zvuk pořád stejnej.

Je pravda Libore,že při vyšších rychlostech se volant trochu chvěje,ale to dělá od začátku.

to cvakání přišlo ráz naráz,né postupně.

Nahrál jsem to tak si poslechněte co to dělá.

Je to dobře slyšet.V tom videu zařazuji D a R a pouze pouštím brzbu(bez plynu) po rovině bez plynu a rejdu.

Hned,po zařazení D nebo R (když jde auto do záběru) ještě při sešlápnuté brzdě to už cvaká.

Díky Petr

Editováno: , autor: petr vlach
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno se tady někdo ptal jak se vyvarovat koupě špatného tiptroniku.A radily mu při sešláplé brzdě zkoušet přeřazovat a nesmělo to vydávat žádné kovové zvuky.

Když ano nekupovat.Na ten homokloub mě ten zvuk nepříde,ale třeba hodně vyběhanej už se takhle chová.Žralok ti řekne zda to je jak u něj.Hodně štěstí. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím kotouče ani destičky. Spíš nějaká pružina. Při sešlápnutí brzdy odpojíš měnič v převodovce pak se zase zapojí. Myslel jsem něco takového. Je to vše pod autem.

Jestli máš možnost, tak to zvedni, stoupni si pod auto a někdo v autě aby měnil rychlostní páku. Když to bude dělat při odlehčených kolech (nápravě) tak bych hledal chybu tam. Když to dělat nebude tak někde na nápravě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rameno by bylo znát hlavně na nerovnostech,ale to jsem ti chtěl taky napsat.Když jsem měl vháji přední horní rameno.Tak při přeřazování (manuálem).Mě tam taky cvakalo.Může to být taky tím,jak jde motor do tahu.....tak tam dojde k pnutí a jestli je vyčvachtaný,tak to cvakne.Bylo by to znát třeba když ti ten Automat přeřadí.

Sám jsem teda zvědavej co to bude.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj, takže záhada toho hnusnýho cvakání(viz video, pár příspěvků výš) je konečně vyřešena!Už jsem to nevydržel a lehl pod auto a je to silenblok vífuku.Ten první, hned za automatickou převodovkou.Povolil sem ho,natlačil do něj vazelínu a je to good.Jak se to ukáže znovu, což si myslím že po pár deštích se vazelína vymyje, tak koupím novej.Nemáte prosím vás někdo číslo dílu?

post-36221-0-32699000-1332167754_thumb.j

post-36221-0-13466400-1332167762_thumb.j

Editováno: , autor: petr vlach
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...