Publikováno Květen 30, 200619 r Mate nekdo zkusenost se zapojenim normalniho autoradia tak, aby fungovalo pri zapnutem i vypnutem klicku a automaticky se vyplo pri vytahnuti klicku. V servisu mi zapojilo autoradio tak, ze se vypne pri vypnnuti klicku, coz ma za nasledek, ze pri poslechu radia na parkovisti musim mit zapnute zapalovani. Diky za odpovedi
Květen 30, 200619 r U O1 i u Fabie se radio zapne i když klíček otočíš do první polohy - zapalování se ješte nezapne. Pak můžeš klíček vrátit zpět. Rádio se vypne až po vystrčení klíče ze spínací skříňky. U O2 by to mohlo být podobné.
Květen 30, 200619 r u OCTY II to zapojení nedovoluje,pokud chceš poslouchat i bez klíčku,musíš radio přepojit na trvylý proud,místo za radiem.
Květen 30, 200619 r Přesně jak píše DIAGNOSTIK : zapojit spínaný vstup +12V i napájení autorádia na napájení OII ; spínaný výstup nezapojovat. A hlavně : nezapomínat vypínat rádio když odcházíš od auta !
Květen 30, 200619 r jak jsem pochopil tak Deepe chce vytažením klíčku rádio vypnout tento problém mě taky zajímá protože jak píše Deepe tak na parkovišti musm mít klíček v poloze 1 a to už mi svítějí parkovačky a svítějí kontrolky.Takže se připojuji k tomuto dotazu.
Květen 30, 200619 r Alebo do auta doinštalovať nejaký alarm. Väčšina alarmov má výstup, ktorý je v prípade aktívneho alarmu (auto zamknuté) ukostrený. Takže stačia 3 súčiastky a malinké relé a už je rádio napojené tak, že sa vypne v momente zamknutia auta a zapnutia alarmu. Ja som to tak mal vo Fabii a veľmi som si to pochvaľoval. Posádka mohla počúvať rádio aj keď som odbehol z auta aj s kľúčami. Alebo použiť také rádio, ktoré sa po vypnutí zapaľovania dá opäť zapnúť a sa ko sa po istej dobe vypne. Rovnako ako to originálne.
Květen 31, 200619 r Autor Tak po navsteve servisu potvrzuji co jiz napsal Diagnostik vyse: Jedina varianta je zapojeni radia na trvale napajeni s nutnosti vypinat radio rucne pri odchodu. Nu coz, zase o krok zpet
Květen 31, 200619 r Tak po navsteve servisu potvrzuji co jiz napsal Diagnostik vyse: Jedina varianta je zapojeni radia na trvale napajeni s nutnosti vypinat radio rucne pri odchodu. Nu coz, zase o krok zpet Tak to je divný, protože když si pustím rádio bez klíčku (ručně čudlem), tak hraje asi půl hodiny a potom se vypne samo. Zjištěno při jarním úklidu uvnitř.
Červen 5, 200619 r Treba Blaunpunkt ma specialni kabel, kterym se da radio pripojit na CAN BUS a pak funguje tak, jak pozadujes.
Červen 6, 200619 r taktiez si mozete zapojit ten kabel, Skontakt pripojit na spinacku, zo spinacky idu iba tenke kabliky do RJ volantu, ale princip je rovnaky ako u starsich koncernovych aut... treba demontovat RJ volantu a pripojit na ten spravny kablik a bude vam to vypinat radio po vytiahnuti kluca...
Červen 9, 200619 r Tak jsem mluvil s2 servisama a v prvním mi řekli, že to u OII nelze a v druhým mi řekli, že momentálně nemají přístup na net tak nemůžou přijmout kód od škodovky ale, že příští týden už budou mít přístup tak mi to prej udělají aby se mi neoriginál rádio vypínalo po vytažení klíčku.
Červen 9, 200619 r aky kod by mali prijat? aj tak ti to neurobia si myslim... inak je na to adapter: http://www.dietz.biz/produkte/canbusinterf...6250905c67.html
Červen 10, 200619 r to otam:jaký kód to nevím ten adaptér to je zajímaví byl by ke koupi i u nás??případně kde díky
Červen 10, 200619 r ten adapter sa da kupit bez problemov, len neviem, ci si ho za tie peniaze kupis )))
Červen 11, 200619 r tak nevim, me se radio vypina az pri vytazeni klicku a bez klicku ve spinacce si ho normalne cudlem zapnu taky. zapina se samo pri prvni poloze, jestli se po pulhodine bez klicku vypne nevim, ale bylo by to fajn, aspon se nevymlati baterka. takze mam asi jako jedinej OII zapojenou nejak nestandartne...
Červen 11, 200619 r tak nevim, me se radio vypina az pri vytazeni klicku a bez klicku ve spinacce si ho normalne cudlem zapnu taky. zapina se samo pri prvni poloze, jestli se po pulhodine bez klicku vypne nevim, ale bylo by to fajn, aspon se nevymlati baterka. takze mam asi jako jedinej OII zapojenou nejak nestandartne... to asi bude tim tim, že máš eleganci a patrně i origo rádio
Červen 11, 200619 r no a to mi jako chcete rict, ze kdyz elegance s origo radiem tohle zapojeni umoznuje, tak neorigo radio tak zapojit nejde? bych se dost divil, podle me zalezi jenom na chuti technika
Červen 12, 200619 r Je to jak psal DUsoft. Při vypnutí zapalování a následném vytažení klíčku se autorádio vypne. Ale pokud se znovu na něm zmáčkne knoflík (zapne se), tak hraje i bez klíčků v zapalování. Vypne se tuším po hodině. Je to tak popsáno i v manuálu rádia (Stream).
Červen 13, 200619 r jj řešíme neorigo. to otam: a mohl by jsi mi napsat kde pořídit ten adaptér?? teda podle toho až uvidím cenu,díky
Červen 13, 200619 r nechcem ta strasit, ale cena je tusim okolo 200€ ))) ved si to napoj priamo na spinaciu skrinku... nejdu odtial silove kable, iba kabliky velmi tenke do RJ volantu, ale princip je ten isty ako u starsich koncernovych aut...
Červen 18, 200619 r Originál rádio má ale na rozdiel od neoriginálneho napojenie na CAN a po ňom dostane informáciu, že sa má vypnúť. A to, že sa potom dá zapnúť je vecou SW rádia, rovnako aj to, že ak je vypnuté zapaľovanie, tak sa po pol hodinke vypne, aby chránilo akumulátor.
Červen 23, 200619 r dnes som to jednemu zapajal na ten kablik zo spinacej skrinky, je to modry kablik, pin č. 9 v konektore v RJ volantu, funguje to bez problemov... po vytiahnuti kluca sa radio vypne ako original... tak si to tak prepojte... praca na cca 20 min
Červen 23, 200619 r Luke288 - ono to origos rádio má aj iné výhody. Napríklad zobrazenie parkasistenta, zobrazenie vonkajšej teploty, možnosť regulácie hlasitosti podľa rýchlosti a podobne. Ja by som volil jedine origos rádio.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.