Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

695 členové hlasovali

  1. 1. Jakou motorizaci vlastníte?

    • 1,4 MPI 44kw
      1
    • 1,4 16V 55kw
      6
    • 1,6 MPI 55kw
      25
    • 1,6 MPI 74kw
      28
    • 1,6 MPI 75kw
      56
    • 1,8 20V 92kw
      15
    • 1,8T 110kw
      83
    • 1,8T RS 132kw
      40
    • 2,0 85kw
      28
    • 1,9 SDI 50kw
      4
    • 1,9 TDI 66kw
      111
    • 1,9 TDI 74kw
      37
    • 1,9 TDI 81kw
      152
    • 1,9 TDI PD 96kw
      23
  2. 2. Benzín nebo nafta?

    • Benzín
      279
    • Nafta
      330

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Tachometrově 235km/h z kopce, chip viz. popis a prověšený kryt pod motorem skoro až na zem. 242km/h dle GPS v serii ani napad(V TP je 207km/h).

Upraveno od pulux

jj, tomu už bych věřil....

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

Ještě dodatek k serii, ta má v mapě ubranou naftu - omezovač, takže víc stejně nevytočíš.

242 reálnejch sem udělal sotva s RS

Docela se divim že PDčko 74kw má málo lidí :D :D

Ahoj doteď jsem jezdil jen benzínem, točení motoru a ten zvuk má něco do sebe ale spotřeba je spotřeba .... OI 1,9TDi 74 kw 4x4 - the BEST :)

Zdravím, mám 1.8T čipnutý od Sportomotoru + montáž LPG, myslím že je to nejlepší motor co do oktávky dávali, mám ještě AGU s mechanickým plynem. Co se týče nákladů, těžko bude někdo s jakýmkoliv nafťákem jezdit za míň, než teď jezdím s tím plynem. Mimo město s velkým podílem dálnic mám průměr kolem 7,5 l plynu, město dělá 10 l plynu a když jezdím okresky, není problém se dostat pod 7l. Motor tichej, výkonej, malý ručení a při pravidelný péči a slušným zacházení ho nepotkávaj žádný fatální problémy. Olej měním po 10 tis. Mám už třetí auto v plynu a nechtěl bych už nic jinýho, je to pecka :palec2: . A 1.8T je rozhodně velice povedený motor, to nový 1.8 TSI už není úplně ono. Pokud bych se náhodou zbáznil a chtěl naftu, což nehrozí, tak jedině první TDI 66 a 81 kw, myslím že to co následovalo už byl jen časovanej průser. Možná až současný common raily by měly mít předpoklady k nějaký výdrži, ale kdoví. A když vezmu poslední hledisko a sice ekologický parametry, tak nic čistčího než LPG se v autě spalovat nedá. To sice není primární důvod proč to mám v autě, ten důvod je samozřejmě úspora financí, ale mám z toho aspoň lepší pocit. Není nic hnusnějšího, než čuchat ty oblaka kouře z načipovanejch TDíček, o karosách a áviíích raději nemluvit.... :feve:

Ahoj doteď jsem jezdil jen benzínem, točení motoru a ten zvuk má něco do sebe ale spotřeba je spotřeba .... OI 1,9TDi 74 kw 4x4 - the BEST :)

Proti gustu žádný dišputát.

Já když jedu na spotřebu s benzínem, tak 6,5L, ty pojedeš o 2L míň, tj cca 70kč na 100km. to mě fakt nezabije.

Když si vezmeš za jaký hovadiny lidé utrácejí peníze.......

4x4 ti docela závidím...

RSa má něco do sebe, to je fakt. "For Fun" (Pro zábavu) volit RSu, pro delší cestování na dálnici 1.9TDi. Pokud se nejede na spotřebu, tak rozdíl mezi OI RS a OI 1.9TDi PD není 2l, ale až 3,5-4l bohužel :(

(U 4x4 o něco méně samozřejmě).

:D No třeba i 5L a víc :D

Původně jsem se rozhodoval mezi D a B, ale nakonec nelituju.

Příští auto ani nevím jaké bude. Asi podle momentálních potřeb

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

1,8T+ LPG ... Mimo město s velkým podílem dálnic mám průměr kolem 7,5 l plynu, město dělá 10 l plynu a když jezdím okresky, není problém se dostat pod 7l...

jestli jsou ty spotreby psane dle PC tak souhlasim... real je u me 8-10l.

  • 1 měsíc později...

Dnes, při hodně ostré jízdě neuvěřitelná spotřeba 8,1 l/100.... Já to nechápu :D

A to nás prý ty jednaosmičky sežerou..... ani prd :)

O1 66kw + čip + eger off

dálnice s klimou (pořád kolem 120 km/h) 4,5 L/100km

spokojen

dříve

O1 1,6 74kw

bez klimy dálnice (pořád kolem 120 km/h) 9 L/100km

nespokojen

při ceně PHM 35,-/Ltr .... jasná volba

náklady se mi zdaji stejný (u N turbo a rozvody, u B klapka škrtilka, lambda ....

... mě to příjde podobný skorem )

  • 4 týdny později...

Ach jo, divím se, že tohle téma pořád někdo řeší, zvláště u pelešárny jako je O1. Pořád je to auto, které vypadá skoro stejně od roku 96 do roku 2010, tj. asi 15let!!! Nikdo se za octávií ani neotočí a vy tady pořád řešíte, co je lepší. Je jasný, že každý si hájí to co má. Měl jsem benál, hájil jsem benál, mám naftu, hájím naftu.

Já jsem byl odpůrcem Octavie dost dlouho, nakonec jsem si ji stejně koupil jen z důvodu, že je to prostorné combi, silný motor, nižší spotřeba, levnější a jednodušší servis. Prostě je to praktické auto, které ale nijak neoslní.

Jednu věc jsem ale nepochopil, proč tady benzíňáci hájíte benzín, když většina z Vás stejně jezdí na LPG????????? Pořád hájíte ekonomičnost provozu oproti TDi a ve finále tam cpete plyn a na benál jedete pár km. Když už jste tady udělali anketu benzín vs. nafta, tak byste se toho měli držet. Nafťáci sem taky necpou, že můžou jezdit na olej atd. Jsem zvědavej, jak budete hájit benálek s lpg, až k LPG napaří spotřební daň.

Když jsem měl benál, jezdilo se s tím určitě líp v zimě, hned to topilo, motor za chvilku ohřátej, ale zas vyšší spotřeba, člověk víc přemýšlí nad tím, zda předjíždět či ne, odcházejí lambdy, škrtící klapky, svíčky atd. Nafta je zvláštní, pokud se bavíme o koncernu. Dost syrový zvuk za studena, zvláště v zimě, topení moc rychle není (ale trošku to vykompenzují výhřevy sedaček), ale zase dvouhmoty, turba, ic, vstřiky. Je toho prostě taky dost, spíš ještě víc. Záleží, co každému víc sedne. Já radši syrovější chod a ostrou jízdu, kam se dostanu k 8L namísto benálu, kde jsem s RS jezdil za 15L při ostřejší jízdě.

Když jsem prodal naftu, šel jsem do benzínu, ale to nebyla jízda. Pořád jsem se musel krotit, protože když jsem viděl palubák, tak mi to nějak nedovolilo na to šlapat. Tak jsem to prodal a jsem spokojenější, do doby než se to po....:)

Ach jo, divím se, že tohle téma pořád někdo řeší, zvláště u pelešárny jako je O1. Pořád je to auto, které vypadá skoro stejně od roku 96 do roku 2010, tj. asi 15let!!! Nikdo se za octávií ani neotočí a vy tady pořád řešíte, co je lepší. Je j

Já jsem byl odpůrcem Octavie dost dlouho, nakonec jsem si ji stejně koupil jen z důvodu, že je to prostorné combi, silný motor, nižší spotřeba, levnější a jednodušší servis. Prostě je to praktické auto, které ale nijak neoslní.

S většinou věci bych souhlasil,ale pár věcem bych si dovolil oponovat.Ano je to 15 let staré auto,ale ve své době dá se říct nadčasové a spolehlivé.Je pravda,že takových aut je a bude mnoho a jen hodně málo aut mělo schopného následovníka viz např VW Brouk-jeho následník to byla podle mě katastrofa..Že se za ním nikdo neotočí?Vždyť se podívej,když vezmeme v potaz stáří vozu,jak jich je většina i po těch letech zachovalých.Proč se asi v německých autobazarech drží ceny Octavia I stále docela vysoko_Já se otáčím pokud mi to situace dovolí skoro za každou a myslím si,že nás majitelů jedniček asi většina.Podle mně už 2 a Škoda Octavia II facelift takovou popularitu mezi lidmi nedosáhnou .Ať se to týká vzhledu a to už nemluvím o spolehlivosti a poruchovosti.Z toho důvodu vím,že příští auto určitě nebude Octavia II,ale nejspíš Yettina.Jsem denně na silnicích a můžu říct,že těch porouchaných Škoda Octavia II a II facelift jsem viděl dost a dost,ale Octavia I bych spočítal na prstech jedné ruky.Ono si stačí promluvit s pár automechhaniky,jaké poruchy a jak časté jsou u Octavek.Auta jsou více méně stále více vyráběná jako spotřební zboží.Porouchalo se to - vyhoď to a kup nové.To je motto mnoha automobilek.Koupě auta není pro mnoho z nás stále levnou záležitostí a mnoho z nás bere auto i jako srdeční záležitost.S každým prodaným autem jsem se nerad loučil.To je pár důvodů,proč jsem šel do Octavie I TDI 66KW rok výroby 2006 a ne do Octavia II .Pro jasně mluvil vzhled-spolehlivost-prostornost-pohodlí-malá spotřeba-dobrá antikorozní ochrana-v zimě bezproblémové starty-relativně levný servis a dostupnost náhradních dílů. :feve: :feve: :feve: :feve:

Upraveno od Edimax519

Mně na Losky83-ho příspěvku zaujalo to, že auto vlastně k ničemu, ale kupil si ho, páč přesně takové mu vyhovuje, čili je to pro něj nejlepší auto.

@Edimax519:

Octavia III NEEXISTUJE!!!

Sorry,ale víte vocogo Škoda Octavia II facelift.Chlapi tomu říkají trojka tak mi to nějak zalezlo pod kůži. lol lol lol

Já se taky otáčím skoro za každou jedničkovou Octávkou :) a nemusí dělat zrovna randál nebo pálit gumy. Stačí když má pěkný lak nebo pěkný kola :)

  • 2 týdny později...

Ahoj všichni jsem úpně čerstvej majitel Octavie Tour 1 řada 1,9 - 66kw rok výroby 2006 zatím najeto asi 100km (nemám ji ani 24h) a paráda jsem spokojenej jako nikdy

Oni se dělali ještě v roce 2006 66kw motory? Já myslel že toury měli už jen 74kw. Pořád se člověk učí.

  • 2 týdny později...

Já nikde nepíšu, že je to špatné auto. Mě prostě design moc nenadchl, ale ani neurazil. Prostě průměr. co se týče motoru, spotřeby a prostornosti je to dobré a kvalitní auto. Bohužel i ceny jsou trošku přehnané na roky výroby, ale zas netrpí na plno kravin jako novější auta. Jediné co jsem tady řešil je to, proč rýpete do výhodnosti benzínu či nafty. Každý motor má svou klientelu. Jen bych byl rád, kdybyste jezdili jen benzín a naftu a pak to tady rozebírali. Ono nejde řešit LPG a naftu dohromady. A co se týče těch 1.8, tak když se začnou srát, tak to už stojí taky za to:)

  • 4 týdny později...

Myslím že jeden z prvních motorů,který přesvědčil nejednoho vyznavače benzínu,o tom že nafta nepatří do kamen je 1,9tdi 96kw,i v dnešní době je to stále raketa a se spotřebou do šesti litru.

  • 4 týdny později...

ahoj tak že benzín 1.8T s čipem od firmy BSR 157kw spokojenost předělávka na LPG

  • 2 týdny později...

nebudu se míchat do této debaty, protože LPG montuji, ale pro Losky83....LPG spotřební daˇn má, je to cca 2.40 na litru( přesně 3950,-/tunu), zřejmě sis to spletl se zemním plynem, tam bylo osvobození od r. 2007-2011, příští rok jim vyjímka končí....

  • 2 týdny později...

Přidán výsledek, 66 kW traktůrek...

Sic ve světě motorů TDI, mraků snímačů elektroniky aj. pořád tápu v důsledku dřívější konzervativnosti stylu - co není v Trabantu, to je zbytečnost, ale přidám se k diskusi. Od 19. listopadu mám s Octou naběháno 1581 km, vesměs pocuky po městě, starty v mrazu, sem tam dálnice a okresky, a ač se nedaří nahánět mimoměstskou spotřebu pod 4,7, jsem s vozem a motorem spokojen (sic uvažuji o chipu). Srdcovka je pro mě Trabant, Tatraplán, Wikov aj, tenhle koráb beru jako spotřební zboží, takže mě zajímá dostat se spolehlivě a za co nejméně z bodu A do bodu B, aniž bych brzdil provoz.

Benzín jsem pod tátovo vlivem vyznával taky, ale co jsem před více než rokem začal jezdit s Oplem 1.7 TD, hned jsem otočil, nízká spotřeba, záběr od spodu. Jestli s Octou 55 kW je úspěch jet ve městě za 8, nebo s krapet silnějším traktorem bez problému pod 6, to je rozdíl, o hravém vyjetí kopců na 5ku ani nemluvě.

S LPG mám zkušenosti v motorových vozících, na které dělám technické a školení, v jednoduchém traktorovém motoru 1203 je to přínos, ale do vstřikového motoru bych to nedával. Veliká investice, oproti benzínu víc udržby. Toť můj názor.

Upraveno od honzafi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.