dreamworker Vloženo 31. Květen 2006 Sdílet Vloženo 31. Květen 2006 Ahoj, před časem se mi na Fabii rozsvítila kontrolka motoru, v servisu mi zijstili že je to systém odvětrání nádrže, resetovali to, po par km se to objevilo znovu, pak mi byl vyměněn odvětrávací ventil, chvíli ok a za chvíli nemlich to samý. Před týdnem mi ventil vyměnili znovu a po 200km opět a ta samá chyba. Můj dotaz zní, kde všude je čidlo generující tuto chybu? Pouze ve ventilu? Není ještě někde třeba v tom nasávacim potrubí, který by se mělo vyčistit? Nebo v tý nadržce s aktivním uhlím? Všude mi vyměnili jen ventil a já mám pocit, že je problém někde jinde. Prosím pomozte, díky david PS vím že to neni závažná chyba, ale chci auto prodat, takže bych se chtěl zbavit toho neustálýho rozsvěcení kontrolky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Hmm,no chyba může být jak ve ventilu nádobky akt uhlí,nebo možná přímo v ní. Pokud tankuješ benzín "NADORAZ" tak to je chyba. Po vycvaknutí pistole se nesmí už nic tankovat,jinak se benzín dostane do zpětného vedení palivových par a do nádobky s uhlím a to ji hned zlikviduje. V tu ránu to řídící jednotka pozná,což by mohla být i ta závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 pokud nic nepomohlo,vyčistil bych ještě škrtící klapku a nastavil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dreamworker Vloženo 14. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Hmm,no chyba může být jak ve ventilu nádobky akt uhlí,nebo možná přímo v ní. Pokud tankuješ benzín "NADORAZ" tak to je chyba. Po vycvaknutí pistole se nesmí už nic tankovat,jinak se benzín dostane do zpětného vedení palivových par a do nádobky s uhlím a to ji hned zlikviduje. V tu ránu to řídící jednotka pozná,což by mohla být i ta závada. no o tom tankování mi to řekli v každým druhým servisu, jenže já tankuju vždycky pouze půl nádrže takže tímhle to být nemůže. No jinak kontrolku jsem resetoval a auto stejně prodal do AutoEsa. A teď mám novou Santičku (Hyundai Santa Fe) .. to je poježděníčko pánové..doporučuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Takm mě postihnul stejný problém. Vyřešil to někdo vítězně? Kolik stojí výměna toho ventilku? Tuším že Martinoslav kdysi musel měnit i tu nádobku s uhlím. Neví někdo, co to stojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 (editace) Tak si částečně odpovím sám. Odvětrávací ventil je takový ten váleček, co cvaká v motorovém prostoru, nádobka s aktivním uhlím by měla být v pravém zadním podběhu. Nádobka s aktivním uhlím by měla mít číslo dílu 6Q0 201 801 B a cena na internetu zhruba 847Kč. Samotný ventil 6Q0 906 517 stojí ve škodovce cca 1557Kč. Jak jsem tady ovšem hledal, tak někomu výměna samotného ventilu nepomohla, máte někdo zkušenost? Asi by se mělo měnit obojí najednou, zejména když jsem dost často přetankoval, tak ten uhlík už asi bude v tahu. Editováno: 21. Květen 2009, autor: Carlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 21. Květen 2009 Sdílet Vloženo 21. Květen 2009 Já jsem jednou nád. s akt. uhlim kvůli této závadě měnil a závada se již rok neobjevila.Ventili bývají v pořadku.Když cvakají jsou elek. dobrý.A při nasátí pusou musí být také těsný.Při cvakání je chvíli propustný a chvíli uzavřený (také možno vyzkoušet pusou).Možno vyskoušet i v akčních členech na vagu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Tak si částečně odpovím sám. Odvětrávací ventil je takový ten váleček, co cvaká v motorovém prostoru, nádobka s aktivním uhlím by měla být v pravém zadním podběhu. Nádobka s aktivním uhlím by měla mít číslo dílu 6Q0 201 801 B a cena na internetu zhruba 847Kč. Samotný ventil 6Q0 906 517 stojí ve škodovce cca 1557Kč. Jak jsem tady ovšem hledal, tak někomu výměna samotného ventilu nepomohla, máte někdo zkušenost? Asi by se mělo měnit obojí najednou, zejména když jsem dost často přetankoval, tak ten uhlík už asi bude v tahu. Tak to co ti cvaka je aktivne uhlie a to co si nasiel pod podbehom asi bude palivovy filter len tolko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 23. Květen 2009 Sdílet Vloženo 23. Květen 2009 Pod podběhem je nádobka s aktivním uhlím,paliv. filtr je před pravým pravým zadním kolem takže len toľko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Já jsem jednou nád. s akt. uhlim kvůli této závadě měnil a závada se již rok neobjevila.Ventili bývají v pořadku.Když cvakají jsou elek. dobrý.A při nasátí pusou musí být také těsný.Při cvakání je chvíli propustný a chvíli uzavřený (také možno vyzkoušet pusou).Možno vyskoušet i v akčních členech na vagu. Dobrý tip, díky. Zdá se mi, že cvaká trošku méně hlasitě, dřív to cvakalo jak o dušu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Kedy presne má ten ventil cvakať? Vag mi vypisuje chybu odvetrania pal. nádrže a nejaké cvakanie som si nikdy nevšimol. Môžte mi to niekto bližšie popísať? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Dáš 01-diag.motoru 03-akční členy a potvrdíš,potom se začnou postupně vypisovat a kontrolovat akční členy(vždy potvrdit) až se dostaneš až k ventilu odvětrání nádrže ,který by měl cvakat(otvírat a zavírat.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek.ub Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Díky. Měl jsem stejný problém, nejdřív se měnil jen ventil, ale po čase se závada opakovala. Pak se měnila i nádobka s aktivním uhlím a od té doby jezdí auto bez problému. Podle mechanika byl v nádobce nasáklý benzín a výpary rozleptaly opětovně membránu ve ventilu. Takže doporučuji raděj měnit jak ventil tak i nádobku s uhlím (pokud je podezření na benzín v systému odvětrání). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vohnout Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Ahoj, před časem se mi na Fabii rozsvítila kontrolka motoru, v servisu mi zijstili že je to systém odvětrání nádrže, resetovali to, po par km se to objevilo znovu, pak mi byl vyměněn odvětrávací ventil, chvíli ok a za chvíli nemlich to samý. Před týdnem mi ventil vyměnili znovu a po 200km opět a ta samá chyba. Můj dotaz zní, kde všude je čidlo generující tuto chybu? Pouze ve ventilu? Není ještě někde třeba v tom nasávacim potrubí, který by se mělo vyčistit? Nebo v tý nadržce s aktivním uhlím? Všude mi vyměnili jen ventil a já mám pocit, že je problém někde jinde. Prosím pomozte, díky david PS vím že to neni závažná chyba, ale chci auto prodat, takže bych se chtěl zbavit toho neustálýho rozsvěcení kontrolky zdarec dam to sem,tankoval jsem do fabky plnou nadz do vycvaknuti pistole a abych to zaourouhlil penize,tak sem trochu povytahnul pitoli dal jsem tam cca 2litry,zavru nadrz a najednou to pod autem vyteklo v miste nadrze cca 2-3litry,nevi nekdo jak se to mohlo stat,nebo kudy to mohlo vytict?diik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Já bych to tipoval na netěsný těsnění kolem benz. čerpadla a nebo netěsný hrdlo nádrže.Zvedni zadní sedák a na pravé str. je víčko na 3 šroubky.Pod víčkem je velká matice která utěsnuje čerpadlo.Kolem té matice by bylo vidět (nebo cítit)že tam tekl benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Chlapi,ako hlasno má cvakať ten ventil? Počul som ho len keď som dal k nemu ucho. A keď som ho skúšal ústami tak v zavretom stave málilinko prepúšťal. je to normálne,alebo je v prdeli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beatle Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 (editace) Ahoj, mám dotaz ohledné výměny nádobky s aktivním uhlím... Objednal jsem novou ze skoda-dily a bohužel mi přišla taková, co mi na auto nejde. Mají tam pod jednou položkou tři verze - 6Q0201801, 6Q0201801A, 6Q0201801B Problém je v tom, že mají rozdílné vývody a nejde mi nasadit koncovka od gravitačního ventilu viz. obrázek. Nechce se mi ale nádobku posílat zpět a tak se Vás chci proto zeptat, jestli ta koncovka má nějakou funkci (tlakový ventil ?), nebo jestli jí můžu "ušmiknout" a hadici na nádobku nějakým náhradním řešením připevnit ? Uploaded with ImageShack.us Děkuji za odpověď. Editováno: 5. Červenec 2011, autor: Beatle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
West22 Vloženo 24. Září 2017 Sdílet Vloženo 24. Září 2017 Ja som vymenil nadrzku z uhlim aj ventil a robi to stale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AppleCinaNoNameCina Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 V 28. 9. 2009 na 21:12, zdenek.ub napsal: Měl jsem stejný problém, nejdřív se měnil jen ventil, ale po čase se závada opakovala. Pak se měnila i nádobka s aktivním uhlím a od té doby jezdí auto bez problému. Podle mechanika byl v nádobce nasáklý benzín a výpary rozleptaly opětovně membránu ve ventilu. Takže doporučuji raděj měnit jak ventil tak i nádobku s uhlím (pokud je podezření na benzín v systému odvětrání). Nie som mechanik, ale nadobka je na to, aby nasiakla benzinom, ktory sa nasledne cerstvym vzduchom nasaje do vstrekovania. Ze by v Skodovke nepocitali, ze ventil bude vo vyparoch benzinu? Tie opravy niektorych mechanikov, ked menia az nenajdu chybu a potom si vymyslia vysvetlenie. V 24. 9. 2017 na 11:04, West22 napsal: Ja som vymenil nadrzku z uhlim aj ventil a robi to stale Podla mna je problem niekde inde v priprave zmesi a RJ si mysli, ze treba vypinat a nasledne zapinat odvetravanie. Viac som napisal tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 19. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2020 Hmm.. Zaujmalo by ma,ako vie auto ze tento ventyl nefunguje,však ventyl nema sp.vazbu. Ako ta RJ to vie?Zeby podtlak?ktory sa mera v klapke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosmik1 Vloženo 19. Duben 2022 Sdílet Vloženo 19. Duben 2022 Ale samozrejme ze ma zpetnou vazbu, meri se to pomoci lambda sondy ty podtlaku v klapce. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Control20 Vloženo 1. Květen 2022 Sdílet Vloženo 1. Květen 2022 Dobrý den chci se zeptat,mám Fabii 2001 1.4 mpi comfort a svítila mi kontrolka motoru vyměnil jsem ventil,nádobku s aktivnim uhlim(bazar) a tesneni na víčku nadrze a vymazu to a za 2 dny mi to vyskočí znovu,newite prosiiiim čím to může ještě být?kdZ vyjedu chyby ukazuje mi to p0441 nesprávný tok odvzdusneni systému,zpracování vyparu z nadrze díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.