Pawouk Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Zdravím. Má někdo povědomí v čem přesně je rozdíl mezi těmito motory? Je to jenom v softwaru ŘJ? Nebo jsou tam i nějaké rozdíly v mechanických součástech motoru? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Dle prodejce pouze v řídící jednotce motoru. Ovšem prodejce je asi ten poslední, kdo o tom něco ví. :-) Asi mi to řekl jen proto, abych auto koupil s vědomím, že pak jen vyměním jednotku a budu mít silnější verzi, ale skutečnost asi tak růžová nebude. :-) Někde jsem tu četl i o nutnosti měnění budíků kvůli tomuto, že je to nějak spárované... ale měla by to být snad jen ta jednotka... Ale na techniku jsou tu jiní odborníci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Bude to asi i něco podobného, jako byly rozdíly mezi motory Favoritů 135 a 136 - ty se v mechanice lišily jen minimálně - kompresním poměrem, který se určoval pouze tím, jestli byly použity písty s prohloubeninou ve dně (135 = nižší kompresní poměr) nebo s dnem téměř rovným (lehce vypouklým = 136 = vyšší kompresní poměr). Sice se říkávalo, že byly i jiné vačkové hřídele, ale to platilo možná jen u prvních sérií - kusy z pozdější výroby měly vačku stejnou. V dnešní době k tomu například přibyla možnost použití víceventilové techniky - "haťapka" 1,2 6V má nižší výkon, než 12V (zde nejde o napětí v palubní síti ve voltech, ale o počet ventilů) atp. Samozřejmě, patřičným softem lze u motorů docílit i větších rozdílů a "uškrcení", než jen 14kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2010 Mělo by to opravdu být tak, že je jiná ŘJ a budíky. Negativem pro případného úpravce je bohužel novinka od faceliftu - ani ESP nepřinese pro 1.2/63kW dozadu kotoučové brzdy Jinak k HTP - 44kW se začala kvůli tech. problémům 6V verze vyrábět jako 12V s jiným sw. Jestli už se to vrátilo zase zpátky do normálu, nebo to bude změna navždy, to už nevim. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Srpen 2010 Zde je pro zajímavost ke stažení "Dílenská učební pomůcka motoru 1.2 TSI 77 kW". 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Tak dneska mi z fabriky přišla odpověď (po urgenci) na otázku o uvedení rozdílu mezi těmito motory: Vážený pane, děkujeme za Váš dotaz a zároveň se omlouváme za prodlení odpovědi z důvodu vysoké frekvence e-mailových dotazů. Váš dotaz jsme konzultovali s kolegy a technicky jsou oba motory shodné, odlišného výkonu bylo dosaženo použitím jiného nastavení řídicí jednotky. S pozdravem a přáním hezkého dne Irena Kohoutová info@skoda-info.cz Škoda Info-Line 800 600 000 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 4. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2010 (editace) Tak uvidím, jestli to Cimbu časem nějak chipne - tu 63 kW verzi. Prý už na ní pracuje. Editováno: 7. Listopad 2010, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 27. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Nazdar ľudia. Zaujala ma jedna vec v technickom preukaze a to že výrobca motora je udaný VOLKSWAGEN AG, DEU. Je to motor 1.2 TSI, 77kw. Nevyrábajú sa tieto motory iba v Čechách alebo ako to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 27. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Hlásím také výrobce motoru Volkswagen, verze 63 kW. Já jen pro pořádek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cigan Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 To bude asi tak, ako s motormi volkswagen. Vyrobene v Nemecku- v Cechach pridany kryt s logom skoda a v technickom made in cz. Tak toto bude naopak. Vyrobene v cechach a v nemecku pridany paprndekel s logom vw. Tiez mam 1,2tsi/77 vyrobeny v nemecku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Tak budeme veriť zlatým českým ručičkám, že nesklamali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 (editace) Nově je chptuning od Sportmotoru na motor 1.2 TSI 77kW http://www.sportmotor.cz/motor/b12tsi77.htm Editováno: 25. leden 2011, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bartic Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 (editace) Tak to jsou slušný hodnoty na tenhle motor, klobouk dolů Stejně by mě zajímalo, kolik ten motor vydrží při tomhle zvýšení Editováno: 23. Duben 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 11. Březen 2011 Sdílet Vloženo 11. Březen 2011 Nazdar ľudia. Zaujala ma jedna vec v technickom preukaze a to že výrobca motora je udaný VOLKSWAGEN AG, DEU. Je to motor 1.2 TSI, 77kw. Nevyrábajú sa tieto motory iba v Čechách alebo ako to je? Dnes už jako výrobce vozu figuruje VOLKSWAGEN AG. Motor 1.2TSI se vyrábí ve dvou motorárnách: - Skoda Auto Mladá Boleslav - VOLKSWAGEN AG Salzgiter 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 (editace) V techničaku je teda napsano výrobce - Skoda Auto Mladá Boleslav nebo - VOLKSWAGEN AG Salzgiter ? a liší se nějak kvalitou ? Editováno: 12. Březen 2011, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 (editace) V techničáku najdeš kdo motor vyvinul (VW AG), v jaké ekonomické kolonii se vyrábí je věc jiná. Editováno: 4. Září 2011, autor: DEFIANT necituj předchozí příspěvky 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr.v Vloženo 21. Duben 2011 Sdílet Vloženo 21. Duben 2011 Ahoj,v sobotu jsem byl na dni otevrenych dveri a tak jsem se tam na to ptal a u motoru co je tam vyrabeji mi jeden pracovnik rikal ze tech zmen je dost,pry tam jsou jine snimace,taky jiny prumer saciho potrubi,no proste pry dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 (editace) no nevím ale etka mluví právě o opaku Editováno: 22. Duben 2011, autor: KoNG 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 Pak mají ty motory něco vydržet, když ani pořádně neví, co vlastně montují. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 Dyť už se to tu X-krát řešilo a je to pořád dokola.... jsou stejné.... Mají i identické označení mechanické části a 4. písmenkem je rozlišený výkon který je daný SW použité řídicí jednotky motoru CBZA 63kW CBZB 77kW U TDI je to to a samý CAYA 55 kW CAYB 66 kW CAYC 77kW A zas se může někdo za měsíc zeptat A ještě jednou Dyť už se to tu X-krát řešilo a je to pořád dokola.... jsou stejné.... Mají i identické označení mechanické části a 4. písmenkem je rozlišený výkon který je daný SW použité řídicí jednotky motoru CBZA 63kW CBZB 77kW U TDI je to to a samý CAYA 55 kW CAYB 66 kW CAYC 77kW A zas se může někdo za měsíc zeptat 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beranek666 Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 Dyť už se to tu X-krát řešilo a je to pořád dokola.... jsou stejné.... Mají i identické označení mechanické části a 4. písmenkem je rozlišený výkon který je daný SW použité řídicí jednotky motoru CBZA 63kW CBZB 77kW U TDI je to to a samý CAYA 55 kW CAYB 66 kW CAYC 77kW A zas se může někdo za měsíc zeptat A ještě jednou Dyť už se to tu X-krát řešilo a je to pořád dokola.... jsou stejné.... Mají i identické označení mechanické části a 4. písmenkem je rozlišený výkon který je daný SW použité řídicí jednotky motoru CBZA 63kW CBZB 77kW U TDI je to to a samý CAYA 55 kW CAYB 66 kW CAYC 77kW A zas se může někdo za měsíc zeptat mám spolužáka v konstrukci pohonů ve škodovce, tak jsem se ho ptal. nějaké minimální rozdíly jsou. blok motoru jakožto odlitek je totožný, ale určité prvky motoru má 77kW jiné- sání, řídící jednotka, použité materiály, .. zas tak málo toho není! 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 Tak to už vypadá , že jiné motory konstruují a jiné prodávají a školí tak se budeme muset v úterý podívat do ETKA na sací potrubí CBZA A CBZB zdali mají rozdílná obj. čísla když jsou jiná, možná to vznese do případu jasno ... BTW: Měl jsem možnost vyslechnout na školení rozhovor člověka z vývoje, který si tak trošku stěžoval, že to co se dává do aut, není to TSI, které původně vivinuli neb bylo pro koncern příliš drahé a tak se támhle ušetřilo na materiálu, támhle se zvolil levnější dodavatel jednotek zapalování atd... a výsledek vidíme sami ....škubeto škytáto cvakáto 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 co jsem se díval já tak je stejné sání, klapka, vstřikovače, a dál už jsem nehledal Ale je to tu pořád dokola 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beranek666 Vloženo 25. Duben 2011 Sdílet Vloženo 25. Duben 2011 co jsem se díval já tak je stejné sání, klapka, vstřikovače, a dál už jsem nehledal Ale je to tu pořád dokola no zkrátka 77 kW nemáš, takže tak... rozdíly mezi motory jsou, to je jisté. jak v materiálech, tak v řídící jednotce. trust me 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 a ty ho snád máš? dodej důkaz a pak tomu budu věřit 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.