Přejít na obsah

Tempomat a všetko s nim súvisiace.


Pepa007

Doporučené příspěvky

Host Strojvůdce

Co tady před sebou čtu návod z molpiru, tak původně bílý vodič do dělící stěny do svorkovnice T11a/PIN10 a od MR2005 do svorkovnice T11b/PIN6. Jestli to je ono? Pokud teda MR2006 nejni zase jináč. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mnou neoverene informace je zapojeni stejne jen v MR2006 uz neni priveden drat z RJ motoru do pricne steny - nas znamy konektor T10 bily :-)

zkus pohledat jestli je to pravda,prip.zkopirovat zapojeni ze strarsiho MR

No ale ten bily někam musíš zapojit . Je to komunikace s ŘJ. starší zapojení mám , ale ani do r 2004 (bílý konektor T10), ani novější zapojení červený konektor nejde použít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

To jsem samozřejmě zkusil. Technik mi za dva dny vítězoslavně předal vytištěný návod. A tam bylo zapojení do 2004 a 2005. MR 2006 bohužel ne.

No víš co, zkusím sednout do auta a zajedu do servisu u nás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vrátil a takový dotaz? Měl jsi to rozdělané? Oni totiž žádné nové zapojení nemají, tedy přesněji - zapojení MR05 by mělo být shodné s MR06, onen bílý drát na červený konektor dle mnou dodaného schema v manuálech. Žádné schema MR 06 tempomat nemají a snad není, protože jsem viděl spoustu schemat 06 rozdílných od 05, ale tempomat odkazuje na provedení 05.

Tedy, máš tam červený konektor T11?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je takový problém zajít do škodovky,slušně požádat o schéma??

Není, já jsem to řešil přes 3 autorizované servisy a to tam mám dost dobré kontakty a stejně jsem nepochodil. Schémata mají ty dvoje a pro MR 2006 nemají žadné změny a prý by to tam mělo jít, ale nikdo z nich to ještě osobně nemontoval.

Jinak podle informace z dnešního dopoledne by zapojení mělo být shodné jako MR2005, ale je tam změna v programování tempomatu, nicméně to auto tady budu mít až příští týden, tak zatím berte tuto informaci jako jedna paní povídala a až to budu mít ověřené tak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj  do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Novější schema než které tu je není, ani ve škodovce, osobně jsem tam byl, můj dotaz trvá, jakej tam máš konektor? měl jsi to rozdělané? nebo ti jen někdo řekl, že to je jinak?

Je to s nej pravděpodobností, že to je tak jak píše honzik.

Třeba páté dveře MR06 taky nejdou dálkáčem (trojtlačítkovým) otevřít, chybí drát komunikace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednodussi je tady se ptat dokola nez vzit sroubovak a podivat se... :-)

jediny rozdil u MR06 byl ten ze nevedl drat od rj  do pricne steny + od MR05 je kontakt premisten do jineho konektoru.

No ale o tom tu od začátku ta debata je . Kam bílý drát přes který jde komunikace s Řj motoru. Opakuji je to jinak než MR2005 a předchozí verze.

Novější schema než které tu je není, ani ve škodovce, osobně jsem tam byl, můj dotaz trvá, jakej tam máš konektor? měl jsi to rozdělané? nebo ti jen někdo řekl, že to je jinak?

Je to s nej pravděpodobností, že to je tak jak píše honzik.

Třeba páté dveře MR06 taky nejdou dálkáčem (trojtlačítkovým) otevřít, chybí drát komunikace.

Tak na tvou radu jsem to zespodu rozdělal. V červeném konektoru je opravdu volný tedy neobsazený pin6 (foto z fabia Cedrych při pohledu od motoru).ostatní piny jsou obsazené.

V mém případě nepřichází asi v úvahu se tam zespodu dostat. Mám tam GPS a spoustu kabeláže navíc . Je to služební vůz.

Dnes jsem to z nedostatku času musel zabalit. Zkusím v sobotu nebo v neděli se tam dostat od motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...