romaneek Vloženo 22. Květen 2016 Sdílet Vloženo 22. Květen 2016 Ahoj všem, potřebuju radu s tempomatem (téma mám celé pročtené).. Na autě (původně ATD 74kw combi s plně funkčním tempomatem) jsem vyměnil 5kv převodovku za 6kv, která nemá snímač rychlosti. Následně jsem měnil budíky za budíky z FRS a človíček, který mi je kódoval nastavil (do té doby rychlost neukazovali), aby brali signál pro rychlost z CANU, předpokládám tedy, že z ABS. Tempomat je od té doby nefunkční, při zapnutí naskočí: 17977 - spinac regulace rychlosti jizdy (E45) - neverohodny signal - P1569 - 35-10 Zkoušel jsem projít připojení kabeláže tempomatu a vše je kde má být, zkoušel jsem i přehodit kablík na příčné stěně z T11a pin10 do T11b pin6, ale to se nezobrazil ani ve vagu. Ve VAGU mi v jednotce motoru, v měřených hodnotách, skupina 006 normálně ukazuje aktuální rychost,spojkový a brzdový spínač také ukazují normálně, v dalším okně tempomat Re/Ac/ZAP skáčou nějaká procenta, v tempomat system je 0. Pokud tempomat zapnu, naskočí mi v posledním okně 1. Máte někdo nějaký nápad kde by mohl být problém? Nemůže to být pouze nějakým nastavením v diagnostice? Díky Roman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmiloss Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 (editace) ahoj lidicky potrebujem Vasu pomoc, po dlhej dobe som sa rozhodol ze do svojej staruckej fabii hodim tempomat. jedna sa o model 1,4 mpi kod motora AQW, nahodil som packu nahodil som do bielej svorkovnice pin, napajanie som dal z brzdoveho spinaca, aktivoval vo vagu ale nastal problem. vag mi ukazuje brzdu, spojku a v okne 4 len ked zapnem tempomat tak 0001 alebo ked vypnem tak 0000, samozrejme nereaguje ziadne ine tlacitko na zmenu. Vcds vyhdzuje chybu E45 po precitani tu fora som premeral aj kabliky podl Elsawin az do riadiacky motoru vsetko vyzera ok skusal som aj druhu packu stale nic. v tom konektore xs3 mam vsak dva piny volne na pripojenie can treba ich zapojit? inak jednotku komfortu mam mam 6Q0 a jednotku BSG 6Q1 rocnik auta 1999 je to bez abs bez klimy ma len okna elek, palubak, vankuse, DO pomozte mi prosim uz sa s tym jebkam par dni a zena do mna huci:-) ze nema auto. Editováno: 6. Červen 2016, autor: mmiloss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmiloss Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 (editace) Takze lidicky problem bol nakoniec v RJ motora po vymene tempomat tempomati:-) Editováno: 21. Červen 2016, autor: mmiloss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 10. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2016 Namontoval jsem tepmpomat do Fábie 1,2 HTP, modelový rok 2006, motor BME. Tempomat jsem koupil ve škoda díly i s kabelovým svazkem a návodem k montáži. První "problém" oblíbená svorkovnice T11a/pin10, po přečtení nejen tohoto tématu jsem byl na T11a teoreticky připraven, ale v mém autě se levá strana (při pohledu z auta) svorkovnic vůbec nekonala. Připojil jsem teda příslušný vodič do svorkovnice T11b/pin6, což by mělo být (podle návodu) pro jiný modelový rok a typ motoru. Dál byly na připojení konektor do ŘJ XS3 a jeden drát na spínaných +12 V. Ale abych to zkrátil, podle VAGu funguje vše správně, i při jizdě nějak funguje, snad dobře (jel jsem s ním jen 2x), ale VAG hlásí chybu: 17977 - Spinac regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal P1569 - 35-10 - - - Sporadicky Netušíte co může být špatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 A páčka funguje 100% ? Sporadické chyby bývají často o kontaktech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Těžko říci, budu to sledovat. Ale při kontrole Vagem tam 1 - 0 naskakovali jak měly. Ještě mně napadlo, jestli to nemůže být aktivací, aktivoval jsem ho dřívě, než jsem namontoval a zapojil páčku. Hlavně jsem zmatený z kabeláže, polovinu svorkovnic v autě nemám, na netu jsem na tuto variantu nenarazil, jsem z toho pitomej. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Kdyby to bylo tou "unáhlenou" aktivací, tak by se to po smazání závad už nemělo objevit (předpokládám tedy, že smazat to nejde). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Jde to smazat, ale objeví se znova. Zkusím vysledovat kdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Takhle jsem to myslel - po smazání se vrací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Tempomat do polohy ON, po aktivaci musis nechat vypnutou zapalovani na min 1 minutu, potom by melo zmizet po smazani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Zkusím to, dík za tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Tak jsem zkusil deaktivovat, znuvu aktivovat, (znovu aktivovat se zapnutým vypínačem tempomatu) a stav setrvalý. Tváří se to jako že je to zdravé, 1 - 0 skáčou jak mají, po aktivaci se v komponentech objeví "G" ..... dál nevím co ještě zkontolovat. Když ale při vypnutém tempomatu zmáčknu tlačítko RES, tak vyskočí chyba: 17977 - Spinac regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal Pro zatím jsem to "vyřešil" tak, že jsem nechal tempomat zapnutý. Uvidím, ja se bude chovat za jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2016 No jo, když ty vypínáš tempomat... :-) Tuším, že v DP je popsané jak páčku proměřit šlusmetrem. Možná z ní při vypnutí nemá nic "lézt", a nebo to "něco" "leze" někam jinam. Používáš Elsu? Najdeš v ní schéma zapojení ke svému vozu. Pak už je možná jen nějaká SW nekompatibilita. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 12. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2016 (editace) Elsu nemám, nepoužívám. Mám nějaká schémata, ale těžko říci, jestli k mému modelu. Proměřím to, snad to bude nějaká pitomost. Dík za podporu. Editováno: 12. Červenec 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Tak jsem proměřil co leze z páčky do ŘJ podle příspěvku Kolda V 16. 10. 2007 na 7:38, Koldo napsal: Jednoducho - po zapnutí tempomatu sa tu objaví +12V, je to signál o zapnutí tempomatu pre RJ motoru. XS3 T6/3 - okrem vypnutej vo všetkých polohách XS3 T6/2 - (deaktivácia tempomatu - medzipoloha medzi zap. a vypnutým tempomatom) v zapnutej polohe je +12V, po zatlačení do medzipolohy (deaktivácia) sa +12V stratí XS3 T6/5 - (reset) +12V po stlačení kolísky hore (+) XS3 T6/6 - (set) +12V po stlačení kolísky dole (-) Rozšířit a + 12 V je tam kde má být a kdy má být. :-( Jinak setrvalý stav, tempomat funguje tak jak má (alespoň si to myslím), ale Vag vypisuje chybu: 17977 - Spinac regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal P1569 - 35-10 - - - Sporadicky Po smazaní se chyba vrací, při vypnutém tempomatu, když se stiskne tlačít "RES". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Nevypínej tempomat. Jednoduché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Jasně, nevypínám. Zajímá mě to ze zvědavosti, z principu .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 Tak jsem ze zvědavosti ještě trochu bádal a zjistil jsem, že na na kontaktu XS3 T6/5 (zelený drát od tlačítka RES) je stále přítomné napětí 9 V, (což by asi být nemělo). Takže při vypnutém tempomatu a stisknutí tlačítka RES se toto napětí dostane na kontakty XS3 T6/2 a XS3 T6/3 a z něj přes svorkovnici T11a a pin 10 do ŘJ motoru a to se asi elektronice nelíbí a ohlásí to jako chybu "17977 - Spinac regulace rychlosti (E45), Nesmyslny signal, P1569 - 35-10 - - - Sporadicky". I když asi v podstatě o nic nejde, protože i s touto chybou tempomat a celé auto fungují normálně, vbastlil jsem do zeleného drátu (z páčky na XS3 T6/5) diodu, která z páčky 12 V do ŘJ pustí, ale opačně 9 V nepustí, takže výše uvedená chyba se už neobjevuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 no tak to je slušný . Je ti ale jasný, ža takto jsi to zase jen oblafnul a míra poznání stále není 100procentní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 (editace) To je tim ze kupujete ne original kabely . Editováno: 9. Srpen 2016, autor: vitezlav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezlav Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 Ja to montuji leta!!!! a nejsou problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 Byla to originál páčka tempomatu s kabely a návodem ze skoda-dily.cz. Problém není v kabelech nebo páčce, ale centrální ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 V 8. 8. 2016 na 18:12, Wittmann napsal: no tak to je slušný . Je ti ale jasný, ža takto jsi to zase jen oblafnul a míra poznání stále není 100procentní Rozšířit Není to 100%, ale do ŘJ nepolezu, až takovej dobrodruh nejsem. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubbo Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 (editace) vedel by niekto namontovat tempomat do fabie 47 kW ,2008 , mam kupeny original, surne , dik edit: uz je namontovany Editováno: 2. Září 2016, autor: lubbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mark008 Vloženo 30. Září 2016 Sdílet Vloženo 30. Září 2016 0 Ahoj mam 1.4 16v s Rj 036 906 034 T . Potřeboval bych udělat prehrani na 036 906 034 BK . Podle rad tady by potom měl tempomat začít fungovat. Dokáže to někdo ? Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.